10 - Sortida a Sort. 18 d´Octubre #47

Sortides mensuals de l'any 2009

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Oscar
Presentats
Entrades: 1616
Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
Ubicació: montroig de Segarra

Re: Sortida A Sort. 18 D´Octubre

Entrada Autor: Oscar » dg. oct. 18, 2009 9:03 pm

Jo ja fa molta estona que soc a casa,ja he dit que he fet molts
pocs kms avui.La veritat és que poca cosa que afegir.Un bon
dia (una mica fresquet),bona companyia i bon dinar,es pot
demanar algo mes? Doncs sí que toqui la grossa

Felicitats als que feu tot això possible i aviam si algun día
em toca per dinar una taula amb gent "normal" :twisted: :twisted:
Que gran aquest de Bilbao

Imatge

Avatar de l’usuari
Albert G
Presentats
Entrades: 870
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 1:29 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Re: Sortida A Sort. 18 D´Octubre

Entrada Autor: Albert G » dg. oct. 18, 2009 9:04 pm

Organització, com sempre un 10, fins la propera!!!! ;)
Caure jo? .....jo m'abaixo de la moto com amb dóna la gana!!!

Avatar de l’usuari
Digamjordi
Presentats
Entrades: 884
Membre des de: dg. nov. 02, 2008 10:51 am
Ubicació: Barcelona

Re: Sortida A Sort. 18 D´Octubre

Entrada Autor: Digamjordi » dg. oct. 18, 2009 9:13 pm

Ja le he posat "reflex" a la moto, diu que esta vida sera molt moguda.....



Ja he posat "reflex" a la moto, la pobre es queixava de "Agujetas". Tot perfecte!! Graciès per la vostre companyia


http://picasaweb.google.es/Digamjordi/2 ... x-38jY68RA#
Compartir la carretera

Avatar de l’usuari
Siono1000
Presentats
Entrades: 2516
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Re: Sortida A Sort. 18 D´Octubre

Entrada Autor: Siono1000 » dg. oct. 18, 2009 9:16 pm

Els de La Bisbal a també a casa sense cap incidència i una mica marejats, que hem repetit Vallfogona a la tornada...per no deixar res. :cool:

Avui si que he probat la V-Strom i realment va força be. ;)

Estic rebentat, però content. :D


Apa...!!! fins la propera.


Salut.
Salut i kilómetres

Avatar de l’usuari
Josep33
Presentats
Entrades: 75
Membre des de: ds. feb. 21, 2009 6:16 pm
Ubicació: Vilafranca del Penedès

Re: Sortida A Sort. 18 D´Octubre

Entrada Autor: Josep33 » dg. oct. 18, 2009 9:31 pm

Hola nosaltres a Tremp hem girat cua.
No se m'esperava una altre cosa....potser més caliu....potser una sortida en grup i no un "campi qui pugui"( com he sentit a solsona "maricon l'últim"¿¿¿???).Després de mitja ruta en solitari no hi hem vist sentit i després de repostar a Tremp hem tornat cap a casa.
La ruta fantàstica ,lo millor,però nosaltres com a nouvinguts hem trovat un cert hermetisme envers els nous (ja se que ha estat sense voler) potser es un tema a revisar.Hem sorpren que per la pagina podem parlar i després en persona ningu et digui res.....no ho entenc he tingut la sensacio de fer de bulto.

Avatar de l’usuari
Heavy1987
Presentats
Entrades: 364
Membre des de: dl. feb. 23, 2009 12:02 pm

Re: Sortida A Sort. 18 D´Octubre

Entrada Autor: Heavy1987 » dg. oct. 18, 2009 9:40 pm

Uns que ja fa una bona estona que estem a casa, a sigut una sortida mol i mol maca, felicitats per els organitsadors de aquesta soritd, bueno com totes les sortides de moto turisme un 10.

cuidevos!!!!!

Avatar de l’usuari
Pafontí
Presentats
Entrades: 88
Membre des de: dj. jul. 26, 2007 10:11 am
Ubicació: Valls i Capafonts

Re: Sortida A Sort. 18 D´Octubre

Entrada Autor: Pafontí » dg. oct. 18, 2009 9:43 pm

Bastant refredats i amb la motoreta traient fum, nosaltres també hem arribaaaaaaat

La primera i innoblidable!!!! ENHORABONA a tots els ho heu fet possible. Ha estat molt impactant veure casi 70 motos juntes amb un mateix objectiu. Gràcies a l'organització.

Fins la pròxima.

VicBo
Presentats
Entrades: 130
Membre des de: ds. ago. 29, 2009 8:35 pm

Re: Sortida A Sort. 18 D´Octubre

Entrada Autor: VicBo » dg. oct. 18, 2009 9:45 pm

Hola a tots! M'alegra veure que us ha anat tot be! Quina enveja :twisted:

Ja ho dieun: "pensar fa ser burro" i jo em "pensava" que .... total que m'he menjat la roda del James Bond i he fet una bona costellada a terra. Afortunadament només ha esta això: un bon mal d'esquena i de costellam.

El James no hi tenia cap culpa, he estat jo que com diu el Randy anava massa enganxat. Però no renuncio a tornar-hi, a la propera vinc. Gràcies a tots pels vostres bons desitjos.

Salut i Kms. :D

Avatar de l’usuari
Jacks
Presentats
Entrades: 562
Membre des de: dc. maig 21, 2008 12:35 am
Ubicació: La Bisbal d' Emporda

Re: Sortida A Sort. 18 D´Octubre

Entrada Autor: Jacks » dg. oct. 18, 2009 9:53 pm

Un mes a caseta
una mica canst de tante curba
Pro com sempre la organitsacio un:10 :form :jump :cerv :cerv

Avatar de l’usuari
Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Re: Sortida A Sort. 18 D´Octubre

Entrada Autor: Ra-mon » dg. oct. 18, 2009 10:20 pm

[quote user="JOSEP33" post="93540"]Hola nosaltres a Tremp hem girat cua.
No se m'esperava una altre cosa....potser més caliu....potser una sortida en grup i no un "campi qui pugui"( com he sentit a solsona "maricon l'últim"¿¿¿???).Després de mitja ruta en solitari no hi hem vist sentit i després de repostar a Tremp hem tornat cap a casa.
La ruta fantàstica ,lo millor,però nosaltres com a nouvinguts hem trovat un cert hermetisme envers els nous (ja se que ha estat sense voler) potser es un tema a revisar.Hem sorpren que per la pagina podem parlar i després en persona ningú et digui res.....no ho entenc he tingut la sensacio de fer de bulto.[/quote]

Carai Josep, sap greu això que no t'hagis sentit bé :(
Aquest «hermetisme» que comentes segur que ha estat sense voler, potser la gent (parlo per mi) tenim costum a anar a parlar amb els coneguts o amb la gent que et trobes al costat i potser si que els «nous» heu quedat una mica de banda, no sé.
Una bona manera de coneixer gent és fer-ho de mica en mica, apuntar-se a sortidetes petites que vagin sorgint, etc.

Això del campi qui pugui no és ven bé aixi com dius.
Amb tanta gent (100 persones) i tantes motos (70) com hi havia avui, hi ha molts ritmes diferents, gent que va més ràpida al capdavant i gent amb un ritme més tranquil al final: tothom va al ritme que li és més agradable.
Si us heu trobat sols a la ruta potser us havieu d'haver enganxat amb algú, després a les parades de reagrupament sempre xerres i comentes amb els del costat, en fi, no sé sap greu que us haguem decebut ... espero que aquest entrebanc no us faci tirar enrera i continueu participant al forum i fent sortides.
Vinga, ja ens veurem !

Avatar de l’usuari
Oscar
Presentats
Entrades: 1616
Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
Ubicació: montroig de Segarra

Re: Sortida A Sort. 18 D´Octubre

Entrada Autor: Oscar » dg. oct. 18, 2009 10:21 pm

[quote user="JOSEP33" post="93540"]Hola nosaltres a Tremp hem girat cua.
No se m'esperava una altre cosa....potser més caliu....potser una sortida en grup i no un "campi qui pugui"( com he sentit a solsona "maricon l'últim"¿¿¿???).Després de mitja ruta en solitari no hi hem vist sentit i després de repostar a Tremp hem tornat cap a casa.
La ruta fantàstica ,lo millor,però nosaltres com a nouvinguts hem trovat un cert hermetisme envers els nous (ja se que ha estat sense voler) potser es un tema a revisar.Hem sorpren que per la pagina podem parlar i després en persona ningu et digui res.....no ho entenc he tingut la sensacio de fer de bulto.[/quote]

Sento dir-te que crec que estas del tot equivocat.I la majoria de gent et diría el mateix que jo.No se l´idea que has
tingut tu,però aquí no fa ningú bulto.Jo també vaig ser un "acabat d´arribar" i mai he tingut les mateixes sensacions
que tu.A mes jo avui he parlat amb algu de nou i no opinaba res semblant a tú.Tot també depen de cadascú,tothom ha de
posar de la seva part.No he vist en cap sortida un "maricón l´ultim" i mes o menys tots han anat entrant en el grup,així
que em sap greu el que dius (respecto la teva opinió),però no estic gens d´acord.Crec que la gent de mototurisme treballa
per fer tot el contari del que tu dius.
Que gran aquest de Bilbao

Imatge

Avatar de l’usuari
Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Re: Sortida A Sort. 18 D´Octubre

Entrada Autor: Ra-mon » dg. oct. 18, 2009 10:31 pm

[quote user="VicBo" post="93543"]Hola a tots! M'alegra veure que us ha anat tot be! Quina enveja :twisted:

Ja ho dieun: "pensar fa ser burro" i jo em "pensava" que .... total que m'he menjat la roda del James Bond i he fet una bona costellada a terra. Afortunadament només ha esta això: un bon mal d'esquena i de costellam.

El James no hi tenia cap culpa, he estat jo que com diu el Randy anava massa enganxat. Però no renuncio a tornar-hi, a la propera vinc. Gràcies a tots pels vostres bons desitjos.

Salut i Kms. :D[/quote]

Ignasi, vinga que no ha estat res, recuperat aviat, arregla la moto i tornem a fer ruta ;)

Per cert, tinc els teus números, ja quedarem per que t'els pugui donar.
el meu telf. sis.set.set.50.30.50

Avatar de l’usuari
Itaca
Presentats
Entrades: 683
Membre des de: dt. gen. 01, 2008 8:34 pm
Ubicació: l'empordanet

Re: Sortida A Sort. 18 D´Octubre

Entrada Autor: Itaca » dg. oct. 18, 2009 11:02 pm

M'hi poso una mica tard, ja fa una estoneta que he arribat.
Hem començat el dia amb una mica de fred, però comsempre ha valgut la pena.
Sento no haver saludat a tothom(com sempre el dia es fa curt) però des d'aquí ho faig ara.
Fins la propera :cerv
I quan creieu que arribeu, sapigueu trobar noves sendes.....http://youtu.be/6Gnde5_8VrI
Imatge

soci AMM nº 6862
BMW F 650 ST - BMW GS1200ADV

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Sortida A Sort. 18 D´Octubre

Entrada Autor: Randy-650 » dg. oct. 18, 2009 11:16 pm

[quote user="JOSEP33" post="93540"]Hola nosaltres a Tremp hem girat cua.
No se m'esperava una altre cosa....potser més caliu....potser una sortida en grup i no un "campi qui pugui"( com he sentit a solsona "maricon l'últim"¿¿¿???).Després de mitja ruta en solitari no hi hem vist sentit i després de repostar a Tremp hem tornat cap a casa.
La ruta fantàstica ,lo millor,però nosaltres com a nouvinguts hem trovat un cert hermetisme envers els nous (ja se que ha estat sense voler) potser es un tema a revisar.Hem sorpren que per la pagina podem parlar i després en persona ningu et digui res.....no ho entenc he tingut la sensacio de fer de bulto.[/quote]

Accepto que part de la culpa és meva. :( Potser per no "mimar" una mica més als noubenvinguts, com heu sigut vosaltres. Això sí, era una sortida en grup, el que passa és que a certes carreteres, com a persones que ens agrada anar en moto, més d'un ho diu això de "maricón l'últim", però sempre amb tot el carinyo del món. Amb tanta colla el grup es desfà en molts troços, crec que hauries de saber-ho. Sols has d'enganxar-te a un grup i ja està, no aniràs mai sol.

Avui ha vingut molta gent nova, i al menys a mí personalment se m'han presentat, i hem estat una estona parlant. I ja sóm amics! Us demano disculpes si no hem parlat amb vosaltres.

Continuaré dient que em sento decebut pel teu escrit, en serio. No m'ho esperava això. Perquè dedueixo que ens esteu dient que tenim cert hermetisme als nous. I t'ho juro que MAI hem deixat de banda als nous. I sino, pregunta-ho. Mirem sempre que tothom estigui a gust, i crec que SEMPRE ho hem aconseguit, menys avui.

Ho sento molt, la veritat. No tornarà a passar. Sols us demanaria, SI US PLAU, que us tornéssiu a apuntar a una altre sortideta. Ens hem equivocat nosaltres, o potser vosaltres, i la cosa no pot quedar així.
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: Sortida A Sort. 18 D´Octubre

Entrada Autor: Eva » dg. oct. 18, 2009 11:41 pm

[quote user="JOSEP33" post="93540"]Hola nosaltres a Tremp hem girat cua.
No se m'esperava una altre cosa....potser més caliu....potser una sortida en grup i no un "campi qui pugui"( com he sentit a solsona "maricon l'últim"¿¿¿???).Després de mitja ruta en solitari no hi hem vist sentit i després de repostar a Tremp hem tornat cap a casa.
La ruta fantàstica ,lo millor,però nosaltres com a nouvinguts hem trovat un cert hermetisme envers els nous (ja se que ha estat sense voler) potser es un tema a revisar.Hem sorpren que per la pagina podem parlar i després en persona ningu et digui res.....no ho entenc he tingut la sensacio de fer de bulto.[/quote]

Josep, perdona que discrepi i et dongui la meva més humil opinió.
La meva primera sortida amb Mototurisme va ser molt més efímera i sobtada que la teva. De fet, m´hi vaig presentar d´estranquis sense avisar i coneixent només un parell de persones.
Val a dir que jo no m´habia donat d´alta a Mototurisme ni res, a diferencia de tú que ho has fet molt ben fet.

A la sortida d´avui erem molts, però et puc dir que no m´estranya perque a Mototurisme saben i molt bé que ens uneix un esperit unitari de gaudir de un plaer comú com es la moto.

Pensa que la meva filla de 10 anys ( si pot) , malgrat hem de fer més kilómetros que ningú, llevarnos més d´hora que ningú, MAI ES PERT UNA SORTIDA.
Avui s´ha marejat com una sopa i ha acabat més groga que un canari i li he comentat, Mar, vols que recolem i tornem tranquil.lament cap a casa ¿?????
Ella m´ha respós, :
No mare, vull acabar la ruta i anar a dinar amb TOTS.
Aquest sentiment d´unitat es general i mai, mai la gent condueix per sobre de les seves posibilitats. Tothom va al seu ritme i gaudint en solitari, en parella, o com el meu cas amb la meva filla del paisatge , la moto i la sensación de llibertat i amistat que ens uneix.

Jo el que et recomanaria, si em permets, es que ho tornis a probar i de mica en mica , ens anirem coneguent i espero que canviis d´opinió.

Fins aviat.
Eva

Avatar de l’usuari
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: Sortida A Sort. 18 D´Octubre

Entrada Autor: Eva » dl. oct. 19, 2009 12:00 am

Bueno... i alguna foto de la sortida ?????? No sé pas ... però crec que avui no hem fet foto de grup o potser me l´he perdut, però bueno....
un parell d´imatges prou interesants:

Imatge
Imatge
Imatge

Avatar de l’usuari
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: Sortida A Sort. 18 D´Octubre

Entrada Autor: Eva » dl. oct. 19, 2009 12:06 am

I alguna altre.......
Imatge
Imatge
Imatge

Jo sempre dic: don´t mess around with children ;)

Apa demà la resta de les fotos.
Bona nit

Avatar de l’usuari
Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Re: Sortida A Sort. 18 D´Octubre

Entrada Autor: Eva » dl. oct. 19, 2009 12:15 am

Upssss .... i alguna moto també:
Imatge
La sortida desde la gasolinera de La Pera a les 6:30' del matí
Imatge
Gurb a les 7:30 del matí. Comença a sortir el sol.
Imatge
Imatge

Avatar de l’usuari
Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Re: Sortida A Sort. 18 D´Octubre

Entrada Autor: Sagal » dl. oct. 19, 2009 5:58 am

[quote user="JOSEP33" post="93540"]Hola nosaltres a Tremp hem girat cua.
No se m'esperava una altre cosa....potser més caliu....potser una sortida en grup i no un "campi qui pugui"( com he sentit a solsona "maricon l'últim"¿¿¿???).Després de mitja ruta en solitari no hi hem vist sentit i després de repostar a Tremp hem tornat cap a casa.
La ruta fantàstica ,lo millor,però nosaltres com a nouvinguts hem trovat un cert hermetisme envers els nous (ja se que ha estat sense voler) potser es un tema a revisar.Hem sorpren que per la pagina podem parlar i després en persona ningu et digui res.....no ho entenc he tingut la sensacio de fer de bulto.[/quote]

Osti Josep, ja dues coses que m'afectan, de veritat tu dic. Una maricon l'ultim no pots dir-ho, perquè jo per sort he pogut ser maricon totes les sortides de Mototurisme gaire bé. Mai has quedat sol, sempre tenies el consol de que jo anava a darrera teu per si et passaba alguna cosa a tu a algú.
Per altre banda disculpa, però suposso que si era la primera sortida hauries de tornar a venir i esperar anar agafant tracta amb la gent, pensa que ens veim de tant en tant i potser ens decantem més a saludar-nos els que ja ens anem coneixen, ho sento molt personalment, però si que t'agrairé que no tu agafis malament, intentem que la gent tothom pugui portar un ritme que li vagi bé saben que a totes les cruilles tindra qui li marca el cami i darrera una persona esclavitzada a protegir l'esquena de tothom.

Vinga a veure si ens tornem a veure.
ImatgeImatge

Avatar de l’usuari
Josep33
Presentats
Entrades: 75
Membre des de: ds. feb. 21, 2009 6:16 pm
Ubicació: Vilafranca del Penedès

Re: Sortida A Sort. 18 D´Octubre

Entrada Autor: Josep33 » dl. oct. 19, 2009 6:10 am

Ep estic d'acord amb tots vosaltres no us vull ofendre..repetirem sense cap dubte.
La organitzaico m'ha semblat perfecte en tot, l'únic que dic és això que falta caliu amb els nouvinguts.Ningú espera arrivar i que t'abraÇin ni rés per l'estil però fora dels grups que ja es coneixen no hi ha empatia amb els altres...be cada un explica la fira segons li ha anat.
El meu comentari es desde un punt de vista constructiu no desde un anim de fer polemica...es més estic super agrait al Sr Steelman que es preocupes de trucar-nos interesant-se per nosaltres.
Be ens veiem a la propera.

Respon

Torna a “2009”