10 - Sortida a Sort. 18 d´Octubre #47

Sortides mensuals de l'any 2009

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Sortida A Sort. 18 D´Octubre

Entrada Autor: Randy-650 » dl. oct. 19, 2009 10:44 am

[quote user="JOSEP33" post="93572"]
Be ens veiem a la propera.[/quote]

La veritat que ens alegraria moltíssim si tornéssiu a venir a una sortideta. I ja veuràs com canvieu el concepte erroni envers nosaltres i els noubenvinguts. :ban

P.D: Crec que vaig parlar amb tots els nous menys amb vosaltres. Al lloc de sortida no vaig veure-us o no vaig saber trovar-vos. :shock:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Frank
Presentats
Entrades: 2259
Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:52 pm
Ubicació: Baix Empordà

Re: Sortida A Sort. 18 D´Octubre

Entrada Autor: Frank » dl. oct. 19, 2009 12:00 pm

[quote user="JOSEP33" post="93540"]Hola nosaltres a Tremp hem girat cua.
No se m'esperava una altre cosa....potser més caliu....potser una sortida en grup i no un "campi qui pugui"( com he sentit a solsona "maricon l'últim"¿¿¿???).Després de mitja ruta en solitari no hi hem vist sentit i després de repostar a Tremp hem tornat cap a casa.
La ruta fantàstica ,lo millor,però nosaltres com a nouvinguts hem trovat un cert hermetisme envers els nous (ja se que ha estat sense voler) potser es un tema a revisar.Hem sorpren que per la pagina podem parlar i després en persona ningu et digui res.....no ho entenc he tingut la sensacio de fer de bulto.[/quote]


Josep,
Jo, soc “nouvingut” permanentment.
Faig molt poques sortides amb Mototurisme;
És fan en diumenge, i per raons familiars, ami no em va bé.
Per tant, poques vegades em veuen.
Et puc assegurar que mai, ni la primera vegada que vaig fer una sortida,
em vaig sentir sol (gràcies amics!!).
Per altra banda, les motos i els ritmes, s’ha d’entendre que son ben diferents.
Jo porto un Scooter 400; ja veus. Soc el “bitxo raro” de Mototurisme.
Doncs be, amb una moto tant petita, i no massa adient per fer corbes,
sempre vaig pel mig del grup; no em deixen sol, i per si les mosques,
al darrera, sé que hi va en Sagal, amb el seu “xaleco” groc que no hi ha qui li prengui aquesta posició.
Crec que el teu cas ha estat un cas excepcional.
Si els dones (ens dones) l'oportunitat, tal com dius, veuràs que és el millor grup d’afeccionat a la moto que et podies topar.
Només cal veure la preocupació que has despertat en tots nosaltres, no hi estem acostumats.
Benvingut, i fins una altra,
Frank l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. oct. 19, 2009 12:06 pm, en total s’ha editat 6 vegades.
[align=center]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.

Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)
Imatge[/align]

Avatar de l’usuari
Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Re: Sortida A Sort. 18 D´Octubre

Entrada Autor: Sagal » dl. oct. 19, 2009 12:12 pm

[quote user="JOSEP33" post="93572"]Ep estic d'acord amb tots vosaltres no us vull ofendre..repetirem sense cap dubte.
La organitzaico m'ha semblat perfecte en tot, l'únic que dic és això que falta caliu amb els nouvinguts.Ningú espera arrivar i que t'abraÇin ni rés per l'estil però fora dels grups que ja es coneixen no hi ha empatia amb els altres...be cada un explica la fira segons li ha anat.
El meu comentari es desde un punt de vista constructiu no desde un anim de fer polemica...es més estic super agrait al Sr Steelman que es preocupes de trucar-nos interesant-se per nosaltres.
Be ens veiem a la propera.[/quote]

Gràcies Josep per tornar a donar l'oportunitat de coneixer la gent d'aquest foro, però pensa que a l'hora de dinar a la taula va molt de bé per petar la xerrada, o sigui que també vas marxar un pelet massa dora, i l'Steelman es preocupa molt sempre de totes aquestes coses, per això ens ha extranyat la teva opinió.
Ens veiem la propera i gràcies de nou
ImatgeImatge

Avatar de l’usuari
Electra
Presentats
Entrades: 550
Membre des de: dt. març 10, 2009 6:43 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Sortida A Sort. 18 D´Octubre

Entrada Autor: Electra » dl. oct. 19, 2009 2:55 pm

FELICITO A L'ORGANITZACIÓ!!!! ;)

JA QUE CADA COP LES SORTIDES SÒN UN REPTE MÉS!!!! :roll:

SOBRETOT TENINT EN COMPTE LA QUANTITAT DE GENT QUE ARROSSEGUEM

MOLTES GRÀCIES PER TOT L'ESFORÇ QUE FEU, CONTINUEU AIXÍ, I PENSEU QUE SOM MOLTS ELS QUE ESTEM A LA VOSTRA DISPOSSICIÓ (en el bon sentit de la paraula, no mal interpretem! :oops: jajajajajajjaajjajaajjajajajaa)

Avatar de l’usuari
JoanF
Presentats
Entrades: 4333
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
Ubicació: Lleida

Re: Sortida A Sort. 18 D´Octubre

Entrada Autor: JoanF » dl. oct. 19, 2009 5:47 pm

Josep. T'he de dir, que una mica de raó si que la tens. El Salgal és una mica mariconet. :twisted:
Així m'agrada. No et deixis decebre per la primera impresió. Tens que pensar que en aquesta sortida hi habia molta gent, i no et dona tems de parlar amb tots. no més en saludar al que ja conèixes, ja se'n va tot el temps.
Paciència i a la propera, ja veurás com tot ho veus millor.
Fins aviat.
;)

Avatar de l’usuari
Bolero
Presentats
Entrades: 596
Membre des de: ds. març 28, 2009 6:36 am
Ubicació: Torroella de Montgri

Re: Sortida A Sort. 18 D´Octubre

Entrada Autor: Bolero » dl. oct. 19, 2009 8:10 pm

Una jornada molt llarga i molt aprofitada.
La ruta sensacional, la companyia com sempre, molt agradable.
Agraïr els meus angels de la guarda particulars (Itaca, gent de la Bisbal, Panotxa i de tornada s'han afegit els dos Ramons - Ra-mon i James Bond) la cura que han tingut de mi al llarg del Rallye dels MIL VIRATGES), doncs a part de la ruta la nostra versió separatista n'hi havien mes i tot. MARETA hauries de compatbilitzar les corbes també!!!!
Quant ahir vaig deixar la moto, crec que el cos encara anava tombant a dreta i esquerra... :lol: :lol: :lol:

Josep33 jo també soc força nou vingut i com tothom diu crec que tot i que no conec a tothom, mica en mica vaig coneguent (per grupets) a la gent. M'en alegro que aquesta primera impressió no faci que no en hi hagi una segona i una tercera i moltes més desprès...
Per a la propera, espero saludar-te personalment. Soc el bitxo raro de la Transalp granatosa
Bona terra, la nostra!!!! :birracat

Avatar de l’usuari
Siono1000
Presentats
Entrades: 2516
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Re: Sortida A Sort. 18 D´Octubre

Entrada Autor: Siono1000 » dl. oct. 19, 2009 8:59 pm

Josep33, a mi també en sap greu que la sortida no fos exactament com imaginaves, en part en sento responsable ja que jo vaig dir allo de "maricon l'últim", sempre ho dic. :oops: :oops: .

Com ja t'han dit, aquí la forma de funcionar es que tothom pugui gaudir de la sortida al ritme que mes li vagi...a estones. ;)

- En els talls de ruta de corbes el que va al davant posa un ritme força fort i de forma natural es van forman grupets, cada un al ritme que vol anar, sempre hi han els que marquen la ruta a les cruilles compromeses i que no marxen fins que arriba l'ultim, que porta una armilla groga, aquest últim mai deixa a ningú al darrera a menys que aquest ho vulgui.
Si et vares trobar sol i volies companyia a la ruta amb corbes , només tenies de pujar el ritme fins atrapar als del davant o reduir-lo fins que t'agafesin els que et seguien, tant sols aixo.

- A les carreteres mes principals se sol anar quasi tots junts, ja que el que va al davant mai sobrepasa la velocitat permesa a la via i segueix excrupolosament la normativa de transit, tant sols es pot tallar la "comitiva" per causa d'algun cotxe per el mitg. A partir de Tremp tots varem anar junts fins al Restaurant i com ja t'han dit al Restaurant és el lloc per poder conversar i fer alguna coneixensa.

Sembla que el que buscabes va començar jus en el punt que ens vares deixar. :cry:

De totes formes la sortida mensual de "Sort i la loteria" no és la mes adecuada per trobar el que busques, ja que de totes les de l'any és sens dubte la que te mes MOTO i menys TURISME. Ja que les carreteres de la zona solen tenir trams molt llargs de corbes sense interrupció i és la que trenca mes el grup.

Pensa que molts dels que ens apuntem a les sortides ho fem precisament per aquesta manera de funcionar, ja que tot i ser un munt de gent i motos sempre trobes el moment per anar una estona sol...si vols. ;)

Com ja tant dit, espero que no ens agafis tirria nomes amb un cop, donan's-he una segona oportunitat....

Salut.
Salut i kilómetres

Avatar de l’usuari
Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Re: Sortida A Sort. 18 D´Octubre

Entrada Autor: Ra-mon » dl. oct. 19, 2009 9:41 pm

[quote user="Siono1000" post="93661"]Josep33, a mi també en sap greu que la sortida no fos exactament com imaginaves, en part en sento responsable ja que jo vaig dir allo de "maricon l'últim", sempre ho dic. :oops: :oops: .

Com ja t'han dit, aquí la forma de funcionar es que tothom pugui gaudir de la sortida al ritme que mes li vagi...a estones. ;)

- En els talls de ruta de corbes el que va al davant posa un ritme força fort i de forma natural es van forman grupets, cada un al ritme que vol anar, sempre hi han els que marquen la ruta a les cruilles compromeses i que no marxen fins que arriba l'ultim, que porta una armilla groga, aquest últim mai deixa a ningú al darrera a menys que aquest ho vulgui.
Si et vares trobar sol i volies companyia a la ruta amb corbes , només tenies de pujar el ritme fins atrapar als del davant o reduir-lo fins que t'agafesin els que et seguien, tant sols aixo.

- A les carreteres mes principals se sol anar quasi tots junts, ja que el que va al davant mai sobrepasa la velocitat permesa a la via i segueix excrupolosament la normativa de transit, tant sols es pot tallar la "comitiva" per causa d'algun cotxe per el mitg. A partir de Tremp tots varem anar junts fins al Restaurant i com ja t'han dit al Restaurant és el lloc per poder conversar i fer alguna coneixensa.

Sembla que el que buscabes va començar jus en el punt que ens vares deixar. :cry:

De totes formes la sortida mensual de "Sort i la loteria" no és la mes adecuada per trobar el que busques, ja que de totes les de l'any és sens dubte la que te mes MOTO i menys TURISME. Ja que les carreteres de la zona solen tenir trams molt llargs de corbes sense interrupció i és la que trenca mes el grup.

Pensa que molts dels que ens apuntem a les sortides ho fem precisament per aquesta manera de funcionar, ja que tot i ser un munt de gent i motos sempre trobes el moment per anar una estona sol...si vols. ;)

Com ja tant dit, espero que no ens agafis tirria nomes amb un cop, donan's-he una segona oportunitat....

Salut.[/quote]

Carai Siono1000, em deixes parat :eyes
No hagués dit mai que poguéssis parlar tant en «serio» ;)

Avatar de l’usuari
Tommy
Presentats
Entrades: 324
Membre des de: dl. juny 22, 2009 10:28 am
Ubicació: Mediterrani

Re: Sortida A Sort. 18 D´Octubre

Entrada Autor: Tommy » dl. oct. 19, 2009 10:07 pm

Bones companys!
Encara tinc fred només de pensar-hi, vaig anar en plan “machote” i vaig quedar glaçat.
Per tot l’ho altre, va ser un dia intens per disfrutar de la moto i de la gent.
Bona ruta, bona taula i millor companyia.

Respecte per el que diu Josep33, penso que ha sigut un mal entés, jo també soc nou i sempre m’he trobat molt agust.


Saludos, Tommy

Avatar de l’usuari
Xesc
Presentats
Entrades: 96
Membre des de: ds. maig 09, 2009 5:27 pm
Ubicació: Granollers

Re: Sortida A Sort. 18 D´Octubre

Entrada Autor: Xesc » dl. oct. 19, 2009 10:41 pm

[quote user="Xesc" post="91420"]
Gràcies! per fi una ruta sense corves.... :b9[/quote]
No comments je je je; al tram de corbes fins la primera parada he patit de valent. :tremolant ho sento per qui hagi portat una Bandit blava al davant tota l'estona :oops:

Respecte als comentaris sobre els nou vinguts (jo encara també m'hi considero) personalment, mai m'he sentit sol ni a l'asfalt ni a taula. A cada sortida conec algú de nou, però poc a poc (soc incapaç de relacionar correctament 70 noms+70 nicks+70 motos+70 cascs en unes poques hores) miro d'integrar-me en la mesura del possible. Aqui hi ha gent que es coneix de fa molts anys... però crec que si alguna cosa caracteritza el grup és que no importa la moto que tinguis, ni l'edat, ni el nivell de conducció, etc. Es prou divers com per encaixar-hi bé d'alguna manera.
I a més a més, sempre hi ha al darrera de tot això un grup de gent que es preocupa que tot rutlli.
Doncs això GRÀCIES de nou a l'organització. :bow
Als companys de taula no; que es van fotre tot el pernil!! :enfaduu ja ja ja ja ja
Salut!

Avatar de l’usuari
Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Re: Sortida A Sort. 18 D´Octubre

Entrada Autor: Sagal » dt. oct. 20, 2009 4:54 am

[quote user="Ra-mon" post="93669"]
Carai Siono1000, em deixes parat :eyes
No hagués dit mai que poguéssis parlar tant en «serio» ;)[/quote]

Home és una persona molt seria i educada, el que passa, que segur que li ha escrit l'Irene. jajajajajaja
ImatgeImatge

Avatar de l’usuari
Xurrumeka
Presentats
Entrades: 1769
Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm
Ubicació: La Roca del Vallès

Re: Sortida A Sort. 18 D´Octubre

Entrada Autor: Xurrumeka » dt. oct. 20, 2009 8:12 am

[quote user="Xesc" post="93675"]Als companys de taula no; que es van fotre tot el pernil!! :enfaduu ja ja ja ja ja[/quote]

ke kabroooonsssssssssss :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
xurrumeka

Imatge Imatge
DUCATI POWER!!!!!

Avatar de l’usuari
Josep33
Presentats
Entrades: 75
Membre des de: ds. feb. 21, 2009 6:16 pm
Ubicació: Vilafranca del Penedès

Re: Sortida A Sort. 18 D´Octubre

Entrada Autor: Josep33 » dt. oct. 20, 2009 5:25 pm

Perdoneu pero crec que estem variant el tema .
Com he dit l'organtizacio per a mi va ser perfecte,la ruta perfecte,el ritme cadascú porta el que vol o el que pot,l'UNIC i repeteixo l'UNIC que vam trovar a faltar va ser una mica de caliu amb els nouvinguts(com molts diueu per una cosa o per l'altre s'acava parlant amb els coneguts,cosa que entenc perfectament que pugi passar) res mes.
Per tant ni ritmes,ni organitzacio ,ni ruta ni res mes solament el caliu amb la gent mes nova.
Entenc que a alguns us hagi sorprés el meu comentari sempre quan un s'ho passa be no enten que hi hagi un altre que no ho faci tant però la vida és així.
Com he dit avans a la propera hi tornarem i de ven segur que tots estarem més atents amb els nouvinguts,segur que si.

Avatar de l’usuari
Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Re: Sortida A Sort. 18 D´Octubre

Entrada Autor: Sagal » dt. oct. 20, 2009 6:43 pm

[quote user="JOSEP33" post="93725"]Perdoneu pero crec que estem variant el tema .
Com he dit l'organtizacio per a mi va ser perfecte,la ruta perfecte,el ritme cadascú porta el que vol o el que pot,l'UNIC i repeteixo l'UNIC que vam trovar a faltar va ser una mica de caliu amb els nouvinguts(com molts diueu per una cosa o per l'altre s'acava parlant amb els coneguts,cosa que entenc perfectament que pugi passar) res mes.
Per tant ni ritmes,ni organitzacio ,ni ruta ni res mes solament el caliu amb la gent mes nova.
Entenc que a alguns us hagi sorprés el meu comentari sempre quan un s'ho passa be no enten que hi hagi un altre que no ho faci tant però la vida és així.
Com he dit avans a la propera hi tornarem i de ven segur que tots estarem més atents amb els nouvinguts,segur que si.[/quote]

No hi tinguis cap dubte.

Arreveure.
ImatgeImatge

Avatar de l’usuari
Siono1000
Presentats
Entrades: 2516
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Re: Sortida A Sort. 18 D´Octubre

Entrada Autor: Siono1000 » dt. oct. 20, 2009 8:48 pm

[quote user="Sagal" post="93686"][quote user="Ra-mon" post="93669"]
Carai Siono1000, em deixes parat :eyes
No hagués dit mai que poguéssis parlar tant en «serio» ;)[/quote]

Home és una persona molt seria i educada, el que passa, que segur que li ha escrit l'Irene. jajajajajaja[/quote]



Perdoneu companys que no sé ben bé que en va pasar. :oops: :oops:

Heu de ser comprensius i donar-me un vot de confiança, un mal dia el te tothom, però us asseguro que miraré de que no es torni a repetir. :cool:

Qui m'havia de dir a mi que un dia parlaria en serio...!!! :eyes

Deu ser l'edad o alguna cosa que vaig menjar, segur que va ser la vedella amb bolets, no m'havia pasat mai i no es tornarà a repetir. :D


Ara que hi penso...en Sagal i en Ra-mon son tots dos d'Osona...i allà quant no hi ha boira la gent se sent "estranya", potser tenen el cap emboirat i no hi veuen clar. O potser i veuen tant clar que només veuen boira. :shock: :lol:


No sé per que en preocupo per aquesta "gent", que si no van amb BMW van amb Honda, pobres...no saben el que es fan, se'ls ha de perdonar. Enganyats, però bona gent...eh!!!
:b9 :b9 :b9 :b9

Salut i força al canut. Tururuuuuuuut :razz:
Salut i kilómetres

Avatar de l’usuari
Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6875
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Re: Sortida A Sort. 18 D´Octubre

Entrada Autor: Ramon_vfr » dt. oct. 20, 2009 9:12 pm

[quote user="Siono1000" post="93741"]
Ara que hi penso...en Sagal i en Ra-mon son tots dos d'Osona...i allà quant no hi ha boira la gent se sent "estranya", potser tenen el cap emboirat i no hi veuen clar. O potser i veuen tant clar que només veuen boira. :shock: :lol:


No sé per que en preocupo per aquesta "gent", que si no van amb BMW van amb Honda, pobres...no saben el que es fan, se'ls ha de perdonar. Enganyats, però bona gent...eh!!!
:b9 :b9 :b9 :b9

Salut i força al canut. Tururuuuuuuut :razz:[/quote]

Home. ja està, ja ha parlat el de l'Empordà, no se que es pitjor si està emboirat o tocat per la tramuntana. Jo si puc escollir em quedo amb la boira, tal i com deia en J.V.Foix, "es quan hi ha boira que hi veig clar" :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Jajajajaja, enganyats diu ....... s'agraeix lo de bona gent, però em sembla que no ho dius seriosament :evil: :evil: :evil:
NEVER SAY NEVER AGAIN


Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Avatar de l’usuari
Pasqual
Presentats
Entrades: 2080
Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
Ubicació: Garrotxa

Re: Sortida A Sort. 18 D´Octubre

Entrada Autor: Pasqual » dt. oct. 20, 2009 9:18 pm

[quote user="James Bond" post="93745"][quote user="Siono1000" post="93741"]
Ara que hi penso...en Sagal i en Ra-mon son tots dos d'Osona...i allà quant no hi ha boira la gent se sent "estranya", potser tenen el cap emboirat i no hi veuen clar. O potser i veuen tant clar que només veuen boira. :shock: :lol:


No sé per que en preocupo per aquesta "gent", que si no van amb BMW van amb Honda, pobres...no saben el que es fan, se'ls ha de perdonar. Enganyats, però bona gent...eh!!!
:b9 :b9 :b9 :b9

Salut i força al canut. Tururuuuuuuut :razz:[/quote]

Home. ja està, ja ha parlat el de l'Empordà, no se que es pitjor si està emboirat o tocat per la tramuntana. Jo si puc escollir em quedo amb la boira, tal i com deia en J.V.Foix, "es quan hi ha boira que hi veig clar" :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

Jajajajaja, enganyats diu ....... s'agraeix lo de bona gent, però em sembla que no ho dius seriosament :evil: :evil: :evil:[/quote]

Ja sabeu que hi ha entre l'Empordà i l'Osona?. Exacte: LA GARROTXA. Com diu la canço:"..entre la boira i la tramuntana..." i potser si que estarem enganyats, però som bona gent. ;) ;)

Avatar de l’usuari
Siono1000
Presentats
Entrades: 2516
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Re: Sortida A Sort. 18 D´Octubre

Entrada Autor: Siono1000 » dt. oct. 20, 2009 9:31 pm

Espia... :roll: ara que ho dius potser si que els de la Garrotxa tenen el millor de cada lloc i:

ESTANT TOCATS PER LA BOIRA.

:b9 :b9 :b9

Bond, James Bond, el de bona gent ho deia en seriuuuu, a tot arreu n'hi ha de bona gent...però poca. :D :cool:

Saluten i forcem (de forsar de tota la vida) el canuten.
Salut i kilómetres

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14809
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Sortida a Sort. 18 d´Octubre

Entrada Autor: Steelman » dc. oct. 21, 2009 4:01 pm

Nosaltres varem arribar be, no haviem pogut entrar al forum encara.

JOsep33 espero que al a proxima et sentes millor , em sap greu si alguna cosa et va fer sentir malament. A la proxima segur que tot millora ;)
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Enric-13
Presentats
Entrades: 35
Membre des de: ds. set. 26, 2009 4:14 pm
Ubicació: Vallgorguina

Re: Sortida A Sort. 18 D´Octubre

Entrada Autor: Enric-13 » dj. oct. 22, 2009 1:12 pm

Bon dia,

Jo no havia al foro fins avui, la veritat que vaig gaudir poc temps de vosaltres (no ens quedavem a dinat) ja que en arribar a la C-14 amb en "Birel" vam anar cap a La Seu d'Urgell per després anar a buscar La Molina per tornar a casa per Castellar de n'Hug, peró la estona que vam compartir la ruta va ser fantàstica, molt ràpida però molt bé. :D

Llastima no poder venir a dinar amb vosaltres, a la propera segur que compartim més coses.

Gracies

Enric
:cerv

Respon

Torna a “2009”