Loteria de Nadal - Incidencies...

Sortides mensuals de l'any 2015

Moderadors: Airald, Kinder

Respon
Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Loteria de Nadal - Incidencies...

Entrada Autor: Albert » dc. oct. 14, 2015 9:28 am

Bon dia,

Vàrem començar a enviar privats per la loteria i la KDD una mica tard, potser, i amb les presses no vàrem ser prou clars. Els privats deien:

"T’agrairíem que ens fessis 2 transferències per poder controlar millor a tots els usuaris, indicant SOBRETOT el teu NICK, i si és el pagament de la LOTERIAo bé de la Xª KDD a l’hora de fer el ingrés."

De fet no tenia massa sentit demanar-vos si el pagament era per la Loteria o per la KDD, els imports son ben diferents i, principalment, van a comptes diferents.

En tot cas si que vàrem incidir en la principal dada a posar es el Nick... sort que a la majoria dels que heu demanat dècims també us conec per nom i cognoms, si no ara tindria un bon puzle a resoldre!!!

Tenint en compte que el Banc ara et pot demanar 3 € per posar observacions al fer un ingrés en efectiu en un compte que no es el teu, entenc que molts no ho hagueu fet. Ho trobo lògic.

En tot cas està funcionant tot prou correctament i me’n puc sortir força bé per identificar correctament els pagaments que esteu fent, però tinc dues excepcions:

Dia 09-10: Ingrés en efectiu de 20€. Qui hagi fet aquest ingrés hauria de contactar amb mi, si us plau. Tinc set opcions i no ho vull fer a sorts!!

Dia 13-10: Ingrés en efectiu de Pere Hernandez de 40 €.Ho sento però no se a quin nick assignar-ho. Si us plau hauries de contactar amb mi també. Em sembla que ho podría encertar, però millo asegurar-ho, no?

Moltes gràcies.
Sort,

Avatar de l’usuari
Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Re: Loteria de Nadal - Incidencies...

Entrada Autor: Albert » dc. oct. 14, 2015 9:49 am

Bon dia de nou,

Avui recollirem tots els dècims que tenim cobrat fins ara, ja els tindrem a la vostra disposició.

A la KDD només hi portarem tots aquells dècims de qui vingui. No els vull passejar per tot arreu amb els risc de poder-los perdre!!!


Merci.
Sort,

Respon

Torna a “2015”