Radar a les motos de la Guardi Civil

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderadors: Kinder, Minina, 650X

Radar a les motos de la Guardi Civil

EntradaAutor: ErnesTDM » dt. març 06, 2018 11:47 pm

Avui he llegit al diari que la DGT del senyor Zoido, ha comprat una cinquantena de radar làser, per equipar les motos de la Guardia Civil. El que no sé es si detectan la velocitat mentres estan rodant o son per fer-ho en parat, tipus aquest americans que semblen una pistola.

Quan temps trigaran en arribar als Mossos? S’admeten apostes :catenfadao
ErnesTDM
Presentats

Entrades: 1218
Membre des de: dg. abr. 04, 2010 11:49 pm
Ubicació: Arenys de Munt

Re: Radar a les motos de la Guardi Civil

EntradaAutor: Airald » dc. març 07, 2018 12:27 am

Hi ha països molt més durs. A França tenen aquella mena de binocles i a Alemanya, on els radars son sempre de cara, és molt normal que els conductors denunciïn les motos a qui veuen que ha disparat el radar però obviament no ha sortit la matrícula. I no és a Alemanya també que hi ha motos "de carrer" amb cinemòmetre i càmera, i denuncien a les motos que l'avancen? De moment, encara tenim prou "sort"...

Salut.
Airald
Presentats

Entrades: 132
Membre des de: dv. feb. 08, 2013 11:51 pm
Ubicació: Taradell

EntradaAutor: Jordi » dc. març 07, 2018 6:37 pm

La tecnologia GPS farà que, d'aquí no gaire anys, qualsevol recorregut per asfalt que farem serà monitoritzat i tots els excessos de velocitat seran automàticament sancionats. Alegrem-nos doncs, ja que som dels últims que haurem pogut circular per damunt la velocitat permesa.

Jordi
Enviat des del meu zapatófono i Tapaquè??
Jordi
Presentats

Entrades: 2970
Membre des de: dt. oct. 07, 2008 11:22 pm
Ubicació: El Vallès Occidental

EntradaAutor: Bernat » dc. març 07, 2018 6:49 pm

[quote="Jordi"]La tecnologia GPS farà que, d'aquí no gaire anys, qualsevol recorregut per asfalt que farem serà monitoritzat i tots els excessos de velocitat seran automàticament sancionats. Alegrem-nos doncs, ja que som dels últims que haurem pogut circular per damunt la velocitat permesa.

Jordi[/quote

Ondia!
El dia que arrivi això....jo plego la moto el cotxe i el patinet!!
Potser sòc una mica radical però si ni tant sols puc sortir a passejar per la collada de Tosses sense passar de 60klm/h desde Ribes de Freser fins a Puigcerdà.....em dedico plenament als simuladors de conducció :catko
Bernat
Presentats

Entrades: 210
Membre des de: dg. feb. 12, 2012 2:36 am
Ubicació: Prats i Sansor

EntradaAutor: Marc » dc. març 07, 2018 7:32 pm

Jordi ha escrit:La tecnologia GPS farà que, d'aquí no gaire anys, qualsevol recorregut per asfalt que farem serà monitoritzat i tots els excessos de velocitat seran automàticament sancionats. Alegrem-nos doncs, ja que som dels últims que haurem pogut circular per damunt la velocitat permesa.

Jordi

Potser el dia que passi això, ja ni tan sols conduirem els vehicles. Els hi direm el destí, i ells decidiran per on passar segons el trànsit que hi hagi i sempre circularan segons les normes que hi hagi a cada moment. És més, ja es diu que no serem ni els amos dels vehicles: en demanarem un cada cop que el necessitem com si fossin taxis.

Si mai passa, jo també plegaré. L'únic consol, és que potser en aquell moment ja tindré una edat en la que ja m'anirà bé que em transportin enlloc de ser jo el transportista.

I ara, passo a mode bon rotllo un altre cop -happy
Marc
Presentats

Entrades: 141
Membre des de: dv. feb. 10, 2017 12:31 am

Torna a: General

Qui està connectat

Usuaris navegant en aquest fòrum: No hi ha cap usuari registrat i 2 visitants