VFR 1200 O KAWA 1400 ???
Moderador: Airald
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
VFR 1200 O KAWA 1400 ???
Avui un " company " curtit amb mil batalles i poseïdor de una Pnaeropean 1200 m´ha preguntat la meva opinió per canviar-se la moto :
No sap quina quedar-se si la BMW K1300 GT la nova VFR 1200 o la Kawa 1400 model 2010.
Jo segons hi llegit i les meves apreciacions personals l´hi he recomenat la
KAWA 1400
:mrgreen: :mrgreen:
tot i que no m´agraden massa aquest tipus de moto..... :roll: :roll: :roll: :roll:
No sap quina quedar-se si la BMW K1300 GT la nova VFR 1200 o la Kawa 1400 model 2010.
Jo segons hi llegit i les meves apreciacions personals l´hi he recomenat la
KAWA 1400
:mrgreen: :mrgreen:
tot i que no m´agraden massa aquest tipus de moto..... :roll: :roll: :roll: :roll:
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. gen. 02, 2010 8:13 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Re: VFR 1200 O KAWA 1400 ???
Pan 1200 ? :shock: :shock: :shock: :shock:
VFR 1.200 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Vssssssss
007
VFR 1.200 :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Vssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Re: VFR 1200 O KAWA 1400 ???
Holaaaa,
Aconsellar per aconsellar sense mes ho trobo una mica arriscat, entenc que cal saber quina mena de rutes fa el futur propietari, si viatja sol o no, si porta molt d’equipatge, di li agrada anar de tranqui o a ritme fort, ect...
En tot cas el teu amic no es moca pas amb mitja màniga, no, dons les tres que proposa estan mes que be, al meu entendre es clar.
La K-1300 i la GTR-1400 son del mateix estil i entre aquestes dues no cal saber gaires coses, amb les dues pots fer el mateix, personalment potser em decantaria lleugerament per la BMW, però entre aquesta i la VFR, buffff son massa diferents per emetre un veredicte, però la VFR m’agrada molt, molt i si entra en la seva filosofia...
Ja ho veus jo que tinc una moto semblat a la seva (pan 1300), li aconsellaria tot al contrari que tu, per això hi ha els gustos, no?
D’altra banda, segur que amb qualsevol de las tres quedarà plenament satisfet, excepte que es quedi la BMW i li surti “rana”, però això ja es una altra història.

Aconsellar per aconsellar sense mes ho trobo una mica arriscat, entenc que cal saber quina mena de rutes fa el futur propietari, si viatja sol o no, si porta molt d’equipatge, di li agrada anar de tranqui o a ritme fort, ect...
En tot cas el teu amic no es moca pas amb mitja màniga, no, dons les tres que proposa estan mes que be, al meu entendre es clar.
La K-1300 i la GTR-1400 son del mateix estil i entre aquestes dues no cal saber gaires coses, amb les dues pots fer el mateix, personalment potser em decantaria lleugerament per la BMW, però entre aquesta i la VFR, buffff son massa diferents per emetre un veredicte, però la VFR m’agrada molt, molt i si entra en la seva filosofia...
Ja ho veus jo que tinc una moto semblat a la seva (pan 1300), li aconsellaria tot al contrari que tu, per això hi ha els gustos, no?
D’altra banda, segur que amb qualsevol de las tres quedarà plenament satisfet, excepte que es quedi la BMW i li surti “rana”, però això ja es una altra història.
Sort,
- J@N LINCE
- Presentats
- Entrades: 1106
- Membre des de: dg. gen. 14, 2007 7:40 pm
- Ubicació: TARREGA ( TERRA FERMA )
Re: VFR 1200 O KAWA 1400 ???
Jo, tampoc soc gaire imparcial, doncs fa molt que m'agrade la Kawa, exactament desde que va sortir,
i més concretament desde el dia que la vaig provar, una autentica passada, a més la 2010 te un plus important,
i es totes les millores que li han fet de cara a aquest any 2010,
la Kawa, tot i semblarse a la BMW, te un plus sobre aquesta demolidor al meu entendre, i es que pel preu de la Kawa totalment equipada,
ni et compres la BMW pelada, i si vols comprar la BMW amb l'equipament de la Kawa, Buuuufffff!!!!!!! prepara la butxaca, que la diferencia
és molt grossa.
Per mi sens dubte la KAWA!!!!
Respecte a la nova Honda VFR 1200, només puc dir, que el seu frontal no m'agrade, reconec que te un vasculant monobraç molt txulo,
pero el mencionat frontal, al meu humil entendre, li done una sensació de moto pessada, massa gros.....per mi molt més maco el frontal de l'anterior.
Pero com diuen, per gustos els colors!!!!!!!
i més concretament desde el dia que la vaig provar, una autentica passada, a més la 2010 te un plus important,
i es totes les millores que li han fet de cara a aquest any 2010,
la Kawa, tot i semblarse a la BMW, te un plus sobre aquesta demolidor al meu entendre, i es que pel preu de la Kawa totalment equipada,
ni et compres la BMW pelada, i si vols comprar la BMW amb l'equipament de la Kawa, Buuuufffff!!!!!!! prepara la butxaca, que la diferencia
és molt grossa.
Per mi sens dubte la KAWA!!!!
Respecte a la nova Honda VFR 1200, només puc dir, que el seu frontal no m'agrade, reconec que te un vasculant monobraç molt txulo,
pero el mencionat frontal, al meu humil entendre, li done una sensació de moto pessada, massa gros.....per mi molt més maco el frontal de l'anterior.
Pero com diuen, per gustos els colors!!!!!!!
Amic gracies pel GIF. Es una passada!!!!!


- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
Re: VFR 1200 O KAWA 1400 ???
[quote user="J@N LINCE" post="101329"]Jo, tampoc soc gaire imparcial, doncs fa molt que m'agrade la Kawa, exactament desde que va sortir,
i més concretament desde el dia que la vaig provar, una autentica passada, a més la 2010 te un plus important,
i es totes les millores que li han fet de cara a aquest any 2010,
la Kawa, tot i semblarse a la BMW, te un plus sobre aquesta demolidor al meu entendre, i es que pel preu de la Kawa totalment equipada,
ni et compres la BMW pelada, i si vols comprar la BMW amb l'equipament de la Kawa, Buuuufffff!!!!!!! prepara la butxaca, que la diferencia
és molt grossa.
Per mi sens dubte la KAWA!!!!
Respecte a la nova Honda VFR 1200, només puc dir, que el seu frontal no m'agrade, reconec que te un vasculant monobraç molt txulo,
pero el mencionat frontal, al meu humil entendre, li done una sensació de moto pessada, massa gros.....per mi molt més maco el frontal de l'anterior.
Pero com diuen, per gustos els colors!!!!!!![/quote]
Estic quasi bé aboslutament d´acord amb tú, excepte amb el que dius de la VFR 1200 , tenin en compte que la anterior VFR 800 es va convertir en la reina de les Sport Turisme i aquesta nova VFR 1200 va més cap el cantó turistic i perd una mica les qualitats Sport.
Honda ha fet aquesta moto perquè duri en el temps 10 anys o més i com sempre amb les VFR ha demostrat tot el que sap fer i han aplicat la seva máxima tecnologia ( no oblidem que també sortira amb canvi automatic ) i la escopeta apuntada directament cap a la BMW K i la Kawa 1400 GTR i poca cosa més.
Tot i la seva apariencia de moto extranya i pesada el éxit de vendes estará asegurada i arribará un moment que totes les motos es voldrán asemblar sobretot amb la seva " carrosseria " a dues capes, es a dir: l´aire passa a través de les dues " entrades " verticals i circula canalitzat a les direccions necessaries per reforçar l´estabilitat a altes velocitats i també l´aire calent del motor es canalitzat lluny de les cames del pilot.
Una moto perfecta.........si tinguès la " forquilla de les BMW......... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
i més concretament desde el dia que la vaig provar, una autentica passada, a més la 2010 te un plus important,
i es totes les millores que li han fet de cara a aquest any 2010,
la Kawa, tot i semblarse a la BMW, te un plus sobre aquesta demolidor al meu entendre, i es que pel preu de la Kawa totalment equipada,
ni et compres la BMW pelada, i si vols comprar la BMW amb l'equipament de la Kawa, Buuuufffff!!!!!!! prepara la butxaca, que la diferencia
és molt grossa.
Per mi sens dubte la KAWA!!!!
Respecte a la nova Honda VFR 1200, només puc dir, que el seu frontal no m'agrade, reconec que te un vasculant monobraç molt txulo,
pero el mencionat frontal, al meu humil entendre, li done una sensació de moto pessada, massa gros.....per mi molt més maco el frontal de l'anterior.
Pero com diuen, per gustos els colors!!!!!!![/quote]
Estic quasi bé aboslutament d´acord amb tú, excepte amb el que dius de la VFR 1200 , tenin en compte que la anterior VFR 800 es va convertir en la reina de les Sport Turisme i aquesta nova VFR 1200 va més cap el cantó turistic i perd una mica les qualitats Sport.
Honda ha fet aquesta moto perquè duri en el temps 10 anys o més i com sempre amb les VFR ha demostrat tot el que sap fer i han aplicat la seva máxima tecnologia ( no oblidem que també sortira amb canvi automatic ) i la escopeta apuntada directament cap a la BMW K i la Kawa 1400 GTR i poca cosa més.
Tot i la seva apariencia de moto extranya i pesada el éxit de vendes estará asegurada i arribará un moment que totes les motos es voldrán asemblar sobretot amb la seva " carrosseria " a dues capes, es a dir: l´aire passa a través de les dues " entrades " verticals i circula canalitzat a les direccions necessaries per reforçar l´estabilitat a altes velocitats i també l´aire calent del motor es canalitzat lluny de les cames del pilot.
Una moto perfecta.........si tinguès la " forquilla de les BMW......... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

- J@N LINCE
- Presentats
- Entrades: 1106
- Membre des de: dg. gen. 14, 2007 7:40 pm
- Ubicació: TARREGA ( TERRA FERMA )
Re: VFR 1200 O KAWA 1400 ???
[quote user="Gs12 red" post="101335"]
Estic quasi bé aboslutament d´acord amb tú, excepte amb el que dius de la VFR 1200 , tenin en compte que la anterior VFR 800 es va convertir en la reina de les Sport Turisme i aquesta nova VFR 1200 va més cap el cantó turistic i perd una mica les qualitats Sport.
Honda ha fet aquesta moto perquè duri en el temps 10 anys o més i com sempre amb les VFR ha demostrat tot el que sap fer i han aplicat la seva máxima tecnologia ( no oblidem que també sortira amb canvi automatic ) i la escopeta apuntada directament cap a la BMW K i la Kawa 1400 GTR i poca cosa més.
Tot i la seva apariencia de moto extranya i pesada el éxit de vendes estará asegurada i arribará un moment que totes les motos es voldrán asemblar sobretot amb la seva " carrosseria " a dues capes, es a dir: l´aire passa a través de les dues " entrades " verticals i circula canalitzat a les direccions necessaries per reforçar l´estabilitat a altes velocitats i també l´aire calent del motor es canalitzat lluny de les cames del pilot.
Una moto perfecta.........si tinguès la " forquilla de les BMW......... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
Be, en la primera part em parles de lo que ha representat la VFR antigua, completament d'acord amb tu.
Pero després dius: que aquesta nova, va més cap al canto turistic, aqui es on crec que falla, perque al meu entendre no arriba a ser una turistica, amb la comoditat de les dos a
les que dius que apunte directament: BMW i KAWA.
Si jo hagues de comparar una moto de Honda, a les KAWA1400 i BMW K, per turisme ja te la PAN, que está en linea més amb aquestes motos,
i que amb tots los respectes, lo que li passa a la PAN, respecte a les KAWA o BMW, es que s'ha quedat endarrerit el model respecte a aquestes dos motos.
Ningú hem negará, que lo que s'esperave de Honda, era una gran renovació de la PAN, les revistes de motos, que algo saben del tema,
diuen (amb la boca petita, aixó si), que Honda a mort de la antiga VFR, el seu esperit de SPORT en maiuscules, per aproparse, com tu dius més a una bassant de turisme,
poder em reitero massa, que no tenen la PAN?????? Com a moto de fer turisme???????
Jo no vec, així de entrada, la nova VFR, tant comoda per l'acompanyant com ho puguin ser la KAWA i la BMW.
Recordo a més a més, que tant KAWA, com BMW, tenen motos, podriem dir més Sport/turisme, que de les que es discuteix aquí. Vui dir més semblats a la VFR1200.
Respecte a l'ultim apartat, o n me parles de la eficiencia, del disseny de la VFR, no ho dubto gens, pero jo et parlava, que versus eficiencia, també comte i molt
en la compra de una moto, la estetica.
Un eixemple: Parles de la millor suspensió (BMW) i jo no veig que totes les motos es vulguin assemblar, no veig una Harley amb "duolever".....
ara, si et refereixes a totes les Sport/Turisme, que vulguin imitar aquest sistema de dirigir l'aire,
una cossa es copiar, o aproximarse a la idea de Honda, i un altre fer un disseny semblant, si algo busquent les marques, en els seus bucs insignia,
es diferenciarse les unes de les altres.
Per acabar, en l'estudi de redireccionar l'aire calent, i les turbulencies, diuen que KAWA en aquesta nova 1400GTR, a avançat molt.
Perdoneu pel totxo. ;)
P.D:
MOTOCICLISMO.ES: PRUEBA HONDA VFR1200
Sólo por las carreteras que circundan el circuito y que recorrimos para realizar una sesión fotográfica, el motor se mostró algo falto de finura a poca carga y velocidad. En estas circunstancias, el cardan también se hace notar, un sistema que prácticamente había pasado inadvertido durante la prueba previa en la pista.
-casi abre un nuevo segmento a medio camino entre las motos «de autopista» y las deportivas. (al meu entendre, ni amb unes, ni amb les altres)
MOTOCICLISMO.ES: PRUEBA KAWA 1400GTR
La primera Kawasaki GTR 1400 contaba con una pantalla que no protegía todo lo deseado y el motor nos calentaba demasiado.
Ahora «Kawa» ha solucionados ambos problemas y ha incorporado a su GTR interesantes soluciones: control de tracción, frenada combinada de segunda generación con ABS , modo de motor ecológico...
Para 2010 la GTR 1400 Ha practicado unos conductos de aire directos al interior del «cock-pit» para evitar turbulencias y abierto unas agallas en los laterales del carenado que optimizan la disipación del calor.
Pero repeteixo, es una opinió, sobre uns gustos personals, i puc estar completament equivocat.
Estic quasi bé aboslutament d´acord amb tú, excepte amb el que dius de la VFR 1200 , tenin en compte que la anterior VFR 800 es va convertir en la reina de les Sport Turisme i aquesta nova VFR 1200 va més cap el cantó turistic i perd una mica les qualitats Sport.
Honda ha fet aquesta moto perquè duri en el temps 10 anys o més i com sempre amb les VFR ha demostrat tot el que sap fer i han aplicat la seva máxima tecnologia ( no oblidem que també sortira amb canvi automatic ) i la escopeta apuntada directament cap a la BMW K i la Kawa 1400 GTR i poca cosa més.
Tot i la seva apariencia de moto extranya i pesada el éxit de vendes estará asegurada i arribará un moment que totes les motos es voldrán asemblar sobretot amb la seva " carrosseria " a dues capes, es a dir: l´aire passa a través de les dues " entrades " verticals i circula canalitzat a les direccions necessaries per reforçar l´estabilitat a altes velocitats i també l´aire calent del motor es canalitzat lluny de les cames del pilot.
Una moto perfecta.........si tinguès la " forquilla de les BMW......... :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
Be, en la primera part em parles de lo que ha representat la VFR antigua, completament d'acord amb tu.
Pero després dius: que aquesta nova, va més cap al canto turistic, aqui es on crec que falla, perque al meu entendre no arriba a ser una turistica, amb la comoditat de les dos a
les que dius que apunte directament: BMW i KAWA.
Si jo hagues de comparar una moto de Honda, a les KAWA1400 i BMW K, per turisme ja te la PAN, que está en linea més amb aquestes motos,
i que amb tots los respectes, lo que li passa a la PAN, respecte a les KAWA o BMW, es que s'ha quedat endarrerit el model respecte a aquestes dos motos.
Ningú hem negará, que lo que s'esperave de Honda, era una gran renovació de la PAN, les revistes de motos, que algo saben del tema,
diuen (amb la boca petita, aixó si), que Honda a mort de la antiga VFR, el seu esperit de SPORT en maiuscules, per aproparse, com tu dius més a una bassant de turisme,
poder em reitero massa, que no tenen la PAN?????? Com a moto de fer turisme???????
Jo no vec, així de entrada, la nova VFR, tant comoda per l'acompanyant com ho puguin ser la KAWA i la BMW.
Recordo a més a més, que tant KAWA, com BMW, tenen motos, podriem dir més Sport/turisme, que de les que es discuteix aquí. Vui dir més semblats a la VFR1200.
Respecte a l'ultim apartat, o n me parles de la eficiencia, del disseny de la VFR, no ho dubto gens, pero jo et parlava, que versus eficiencia, també comte i molt
en la compra de una moto, la estetica.
Un eixemple: Parles de la millor suspensió (BMW) i jo no veig que totes les motos es vulguin assemblar, no veig una Harley amb "duolever".....
ara, si et refereixes a totes les Sport/Turisme, que vulguin imitar aquest sistema de dirigir l'aire,
una cossa es copiar, o aproximarse a la idea de Honda, i un altre fer un disseny semblant, si algo busquent les marques, en els seus bucs insignia,
es diferenciarse les unes de les altres.
Per acabar, en l'estudi de redireccionar l'aire calent, i les turbulencies, diuen que KAWA en aquesta nova 1400GTR, a avançat molt.
Perdoneu pel totxo. ;)
P.D:
MOTOCICLISMO.ES: PRUEBA HONDA VFR1200
Sólo por las carreteras que circundan el circuito y que recorrimos para realizar una sesión fotográfica, el motor se mostró algo falto de finura a poca carga y velocidad. En estas circunstancias, el cardan también se hace notar, un sistema que prácticamente había pasado inadvertido durante la prueba previa en la pista.
-casi abre un nuevo segmento a medio camino entre las motos «de autopista» y las deportivas. (al meu entendre, ni amb unes, ni amb les altres)
MOTOCICLISMO.ES: PRUEBA KAWA 1400GTR
La primera Kawasaki GTR 1400 contaba con una pantalla que no protegía todo lo deseado y el motor nos calentaba demasiado.
Ahora «Kawa» ha solucionados ambos problemas y ha incorporado a su GTR interesantes soluciones: control de tracción, frenada combinada de segunda generación con ABS , modo de motor ecológico...
Para 2010 la GTR 1400 Ha practicado unos conductos de aire directos al interior del «cock-pit» para evitar turbulencias y abierto unas agallas en los laterales del carenado que optimizan la disipación del calor.
Pero repeteixo, es una opinió, sobre uns gustos personals, i puc estar completament equivocat.
J@N LINCE l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. gen. 03, 2010 1:38 am, en total s’ha editat 3 vegades.
Amic gracies pel GIF. Es una passada!!!!!


- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta: