Cotxes Camuflats Dels Mossos Amb Vídeo ...

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Cotxes Camuflats Dels Mossos Amb Vídeo ...

Entrada Autor: Ra-mon » dl. des. 28, 2009 11:34 pm

Avui en parla el Periódico

[youtube]CDWhckzSoNA[/youtube]

... i fa uns dies: Trànsit caça des de l'aire ...

[youtube]43Esh5MKMws[/youtube]

Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Re: Cotxes Camuflats Dels Mossos Amb Vídeo ...

Entrada Autor: Miquelpericas » dt. des. 29, 2009 8:42 am

Si realment fan servir aquest vehicle per multar a la gent que condueix per l'esquerra, parla pel mobil o fa bestieses a la carretera (i a la ciutat), benvingut sigui. Serà el primer cop que realment es dediquin a multar infraccións realment importants.
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Entrada Autor: Sagal » dt. des. 29, 2009 9:43 am

estem arreglats, ara quant passarem cotxes per la dreta i ens enganxin ens fotaren un bon pal
ImatgeImatge

Sergibuda
Presentats
Entrades: 2075
Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
Ubicació: BCN
Contacta:

Entrada Autor: Sergibuda » dt. des. 29, 2009 12:13 pm

Vaig veure-ho en un informatiu i sortien la furgoneta que es creua, algun altre vehicle i un grup de motos en el que una fa un cavallet i la presentadora diu: "un grupo de motos que va haciendo caballitos", és a dir que totes les motos són culpables... com sempre! També sortia un camió que feia un "ceda" enlloc de fer un stop, però crec que era molt més perillós haver fet l'stop...

En fi, que com sempre serà només per recaptar, doncs estic tip de veure cotxes amb els antiboira posats sense que ningú no digui res i un munt més de petites infraccions que no es persegueixen i que suposen un autèntic perill.
sergibuda

they called me an accident

Frank
Presentats
Entrades: 2259
Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:52 pm
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Frank » dt. des. 29, 2009 1:41 pm

[quote user="Sagal" post="100597"]estem arreglats, ara quant passarem cotxes per la dreta i ens enganxin ens fotaren un bon pal[/quote]

Santi, demanem un carril per a motos ?? :D :D :D
[align=center]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.

Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)
Imatge[/align]

Ride
Presentats
Entrades: 2669
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
Ubicació: Castellnou de Bages

Entrada Autor: Ride » dc. des. 30, 2009 5:25 pm

Doncs jo penso que aquest servei es útil de veritat, el que faci el burro que pagui, que jo de barbaritats en veig cada dia, millor aixo`que no radars per recaptar...

vssssss

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dv. gen. 01, 2010 5:06 am

Holaaaa,

Si no tinc mal entès serveis d’aquesta mena fa temps que funcionen a països com Alemanya i Holanda però en desconec els resultats. Fins i tot em sembla que en feien programes de televisió.

Jo no hi tinc res en contret, tot el contrari, si es dediquen realment a empaitar infraccions que siguin importants o d’aquelles els conductors tenim oblidades (intermitents, anti boires quan no toca...), però sancionar per bajanades potser es invertir massa i molt poca sensibilitat. Ja veurem quins resultats dona.

:| :| :|
Sort,

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dv. gen. 01, 2010 7:39 pm

aixo ho anuncien per la tele ja que en un principi diuen que vol ser disuasori,pero es clar com ja sabem que a la carretera hi ha gent que no es disuadeix amb res ,dons aprofitant l'avinentesa,palo que te crio (amb rao) o sigui que ja sabeu,ull avisor.
Imatge

Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Entrada Autor: Carles » dv. gen. 01, 2010 8:22 pm

Bones!!!

En el segon video, quan surt la moto adelantant als cotxes en continua, si no m'equivoco són les Costes del Garraf. D'acord que va fent adelantaments indeguts, però també s'ha de dir que des del moment que hi van construïr el muret lateral, també van treure els únics punts on es podia adelantar... potser és una bona manera de reduïr accidents, però també hauriem d'analitzar les cues que s'hi produeixen perquè sempre hi ha algú que va més lent del compte (i em refereixo a velocitat considerada lenta per a la via que és), i ho dic per experiència ja que estrany és la setmana que no les faig un parell de vegades... i n'hi ha alguns que deu n'hi dó!

I en relació al nou sistema de vigilància, si serveix per tenir controlats als incontrolats, està bé. Sempre que sigui per la seguretat viària, hi estic d'acord. Els ràdars amb finalitats recaudatòries i no per a la seguretat, no.

Fins aviat!
Imatge

Jordi Runer
Presentats
Entrades: 153
Membre des de: ds. maig 02, 2009 2:00 pm
Ubicació: Alt Empordà

Entrada Autor: Jordi Runer » dv. gen. 01, 2010 8:25 pm

Hola que tal.

Doncs ahir, a l'alçada de Llocalou a la Vall de Bianya (Garrotxa) ja vaig veure el primer d'aquests, un Seat Altea de color gris.
Això vol dir que ens els podem trobar en qualsevol lloc i que ja són operatius.

Una salutació a tothom.
Salut i bones rutes

Vendetta
Presentats
Entrades: 2529
Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm

Entrada Autor: Vendetta » dg. gen. 03, 2010 1:55 pm

I tant que sòn operatius i des de fa temps! Per les comarques Gironines.

Jo en dòno fè.

Però per a les infraccions greus no fa falta tanta càmara i tanta ostia. Em sembla que la paraula de l'agent prevaleix.

Hi han linies continues que un dia les pinten altres les despinten.., si fan això no haurien de retornar els calers als multats durant l'epoca de la linia pintada? O multar el enginyers que la van pintar? molt complicat, però ja sabem quin serà l'us principal. Disuasori per als conductors relativament imprudents, crearà paranoies en els bons conductors, mala llet en els getas, i alegria per a qui s'encarrega de les arques.

Angeleta
Presentats
Entrades: 456
Membre des de: dt. oct. 21, 2008 4:14 pm

Entrada Autor: Angeleta » dl. gen. 04, 2010 12:33 pm

[quote user="Ride" post="100717"]Doncs jo penso que aquest servei es útil de veritat, el que faci el burro que pagui, que jo de barbaritats en veig cada dia, millor aixo`que no radars per recaptar...

vssssss[/quote]

[quote user="Albert" post="101025"]Holaaaa,
si es dediquen realment a empaitar infraccions que siguin importants o d’aquelles els conductors tenim oblidades (intermitents, anti boires quan no toca...), però sancionar per bajanades potser es invertir massa i molt poca sensibilitat. Ja veurem quins resultats dona.

:| :| :|[/quote]

Jo estic d'acord amb vosaltres. Tots hem vist infraccions bèsties a la carretera i, aquests, que els enxampin i els fotin. Ara bé, compte perquè les directrius de l'actual govern cap als mossos és de "toleràcia 0", la qual cosa espero que els mossos apliquin de manera humana, és a dir, que no multin per passar-te 10km/h del límit perquè llavors estarem més pendents de la velocitat que no pas de la carretera, i això és més que perillós.

[quote user="Jordi Runer" post="101116"]Hola que tal.

Doncs ahir, a l'alçada de Llocalou a la Vall de Bianya (Garrotxa) ja vaig veure el primer d'aquests, un Seat Altea de color gris.
[/quote]

GRÀCIEEEESSS!! Allà és l'únic lloc on pots avançar un vehicle lent perquè llavors ja comencen corves fins als túnels de Capsacosta. Per cert, passat el primer túnel (direcció Olot cap a Ripoll) els he vist en patrulla de motos aturats dos o tres cops, o sigui que compte!!

[quote user="Vendetta" post="101342"]I tant que sòn operatius i des de fa temps! Per les comarques Gironines.

Jo en dòno fè.

Però per a les infraccions greus no fa falta tanta càmara i tanta ostia. Em sembla que la paraula de l'agent prevaleix.

Hi han linies continues que un dia les pinten altres les despinten.., si fan això no haurien de retornar els calers als multats durant l'epoca de la linia pintada? O multar el enginyers que la van pintar? molt complicat, però ja sabem quin serà l'us principal. Disuasori per als conductors relativament imprudents, crearà paranoies en els bons conductors, mala llet en els getas, i alegria per a qui s'encarrega de les arques.[/quote]

Sí, i quan fan obres, què? No heu trobat mai un troç de carretera amb un garbuix de línes que Déu n'hi do entre les blanques mig esborrades, les grogues d'obres i una mena de cosa gris per tapar les antigues blanques? Fa uns mesos va sortir un vídeo a la TV on es veia com un conductor, davant d'un policia, xocava per culpa de l'embolic de línies. El policia es posava les mans al cap.
Hi va haver un temps en què els dimonis foren àngels

Respon

Torna a “General”