[quote user="Mareta" post="97202"]James , deixo amb el teu permís , un parell d´imatges d´aquest diumenge quand vares començar a pendre mides a la moto nova, amb l´ajuda indiscutible d´en Pacs :
][/quote]
Je je, el Ramon amb la barretina sembla un Rabadá dels pastorets i a més a més fa joc amb la VFR 800 :D :D
només l´hi manca la samarra i el cistell. :D :D
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. nov. 29, 2009 9:16 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Ahir em va trucar el meu mecànic. Ja hi han notícies. Les començaran d'entregar a partir del febrer, sembla que hi han possibilitats que a finals de la primera quinzena ja la pugui tenir :tremolant :tremolant :tremolant :tremolant A veure si es veritat. Millor això que passar com fins ara que ningú en sabia res.
Vsssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN
Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
Aixo ERA l´ho que deia JO CALITAT PLUS/PREU .Que vingui BMW hi s'ho MIRI BE.
Paraula de "er" Vini.
Honda i Yamaha estan optant per la calitat del seus productes(i algunes marcas emergens tambe).Altres s'ha dormit en el seus propis "llaurers".Com no espavilin,els veig fabricant John Deere(tractors).
Somiar truites s'ha acabat.
James MOLT BONA COMPRA. Moltisimas felicitats i ha gaudir-la com cal i tu ja saps.
Vini :D