Nou Radar A La Figuerosa I Concabella
Moderador: Airald
- Joan XT
- Presentats
- Entrades: 2641
- Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
- Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL
Nou Radar A La Figuerosa I Concabella
Us vaig a explicar una bonica història .... fa molt temps en el bonic poble de la Figuerosa demanaven SI US PLAU que arreglessin l'entrada ja que veïns del poble havien tingut accidents per l'entrada en qüestió (la carretera és la c-14 entre Tàrrega i Guissona) la carretera és molt transitada per Andorrans que van a la platja i valencians que van a esquiar, doncs bé, l'administració van dir que estava en estudi, que si no hi ha diners, etc, etc ... en vista de l'èxit aquest estiu, el poble van tallar la carretera http://www.3cat24.cat/noticia/400321/ca ... -tres-anys doncs la solució ha estat senzilla, un radar, l'entrada és la mateixa però amb l'avantatge que d' aquesta manera entra a les arques uns eurillos. I al poble de Concabella un altre radar, i el més trist és que per exemple que els Andorrans que corren una mica per aquesta carretera, si els fan la foto, si no els paren a l'acte no té cap efecte. Gent, que cadascú tregui les seves conclusions i mi que no em maregin amb tanta tonteria. :enfadat
PD: Em sap greu per tu, Oscar, que el tindràs a veure cada dia.
PD: Em sap greu per tu, Oscar, que el tindràs a veure cada dia.
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Re: Nou Radar A La Figuerosa I Concabella
Avui he llepat :enfadat :enfadat :enfaduu :enfaduu
Els de l'esquadra m'han detectat el gilipitxi i m'han fotut 150 € i dos punts.
Sort que fa molt temps que el tinc amortitzadissim.
Ha estat a la sortida de Vic.
Vsssssss
007
Vsssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

El petit Princep
- Oscar
- Presentats
- Entrades: 1616
- Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
- Ubicació: montroig de Segarra
La veritat es que l´han posat per a mi :twisted: .Però no ho aconseguiran.Si no és
un fixeés un movil,però està tota la bòfia movilitzada per buscar-me :mrgreen: .Ja sabem
haurem d´anar al tanto,i jugar al seu joc,a vegades te el seu "tilin".Felicitats als senyors
que trobn aquestestan encertades solucions :666 RESISTIREM!
un fixeés un movil,però està tota la bòfia movilitzada per buscar-me :mrgreen: .Ja sabem
haurem d´anar al tanto,i jugar al seu joc,a vegades te el seu "tilin".Felicitats als senyors
que trobn aquestestan encertades solucions :666 RESISTIREM!
Que gran aquest de Bilbao

- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Estan a la caça i captura.
Als voltants de Reus avui he vist 4-5 cotxes camuflats. Amb les motos a punt de persecucio a la caça del caçat.
Per cert JoanXT tens tota la raó els Andorrans per la C-14 van....cremadissims. Sön un perill.
De fet a la C-14 a partir Bell-tall, encara no se pq no hi ha mes accidents per que tela :(
Als voltants de Reus avui he vist 4-5 cotxes camuflats. Amb les motos a punt de persecucio a la caça del caçat.
Per cert JoanXT tens tota la raó els Andorrans per la C-14 van....cremadissims. Sön un perill.
De fet a la C-14 a partir Bell-tall, encara no se pq no hi ha mes accidents per que tela :(
Ex ...moltes coses
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
[quote user="Steelman" post="109006"]Estan a la caça i captura.
De fet a la C-14 a partir Bell-tall, encara no se pq no hi ha mes accidents per que tela :([/quote]
si els cacen d´acord, però les multes de radar no arriven a Andorra...... :roll:
De fet a la C-14 a partir Bell-tall, encara no se pq no hi ha mes accidents per que tela :([/quote]
si els cacen d´acord, però les multes de radar no arriven a Andorra...... :roll:
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. feb. 18, 2010 8:09 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

- Geroni
- Presentats
- Entrades: 3203
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
- Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira
[quote user="James Bond" post="108991"]Avui he llepat :enfadat :enfadat :enfaduu :enfaduu
Vsssssss
007[/quote]
:eyes :eyes :eyes ¿Amb un DDR?
Vsssssss
007[/quote]
:eyes :eyes :eyes ¿Amb un DDR?
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
- Steelman
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Gs12 red" post="109013"][quote user="Steelman" post="109006"]Estan a la caça i captura.
si els cacen d´acord, però les multes de radar no arriven a Andorra...... :roll:[/quote]
Em referia en general
si els cacen d´acord, però les multes de radar no arriven a Andorra...... :roll:[/quote]
Em referia en general
Ex ...moltes coses
- Ramon_vfr
- Presentats
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
[quote user="Geroni" post="109014"] :eyes :eyes :eyes ¿Amb un DDR?[/quote]
Si amb un DDR :enfadat
I una vegada amb el gilipitxi desactivat , a l'alçada del Figaró el mòbil amagat i un quilòmetre mes enllà tres motos a punt de saltar a empaitar els dolents que enlloc d'anar a 80 en una recta anaven a 81 o mes.
Vssssssss
007
Si amb un DDR :enfadat
I una vegada amb el gilipitxi desactivat , a l'alçada del Figaró el mòbil amagat i un quilòmetre mes enllà tres motos a punt de saltar a empaitar els dolents que enlloc d'anar a 80 en una recta anaven a 81 o mes.
Vssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

El petit Princep

El petit Princep
- Josep973
- Presentats
- Entrades: 2131
- Membre des de: dl. juny 04, 2007 2:25 pm
- Ubicació: Preixens-Lleida
Nou Radar al entrar a Lleida, entre la sortida de la autovia i Lleida, ( anant per Balaguer ) cada dia hi paso :enfaduu
entrant per zona pardinyes,
que hi farem
que hi farem
Josep973 l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. feb. 18, 2010 8:23 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
no hi ha major plaer que el trovar un vell amic,
tret del de fer-ne un de nou.
- Steelman
- Presentats
- Contacta:
[quote user="James Bond" post="109021"]
un quilòmetre mes enllà tres motos a punt de saltar a empaitar els dolents que enlloc d'anar a 80 en una recta anaven a 81 o mes.
Vssssssss
007[/quote]
El Saura ha de fer molt bona recaptació, te molts "focs que apagar"
un quilòmetre mes enllà tres motos a punt de saltar a empaitar els dolents que enlloc d'anar a 80 en una recta anaven a 81 o mes.
Vssssssss
007[/quote]
El Saura ha de fer molt bona recaptació, te molts "focs que apagar"
Ex ...moltes coses
- Ramon_vfr
- Presentats
- Contacta:
Del trajecte que jo faig cada dia :
A la C-17 direcció Vic a l'alçada de l'Hostal d'en Pinòs.
Direcció Barcelona al'alçada d'Aiguafreda
Carretereta entre l'Ametlla del Vallès i Llerona un altra mes.
Vssssss
007
A la C-17 direcció Vic a l'alçada de l'Hostal d'en Pinòs.
Direcció Barcelona al'alçada d'Aiguafreda
Carretereta entre l'Ametlla del Vallès i Llerona un altra mes.
Vssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

El petit Princep

El petit Princep
- Jomila
- Presentats
- Entrades: 355
- Membre des de: dl. set. 07, 2009 11:44 am
- Ubicació: Rubi
Bones,
Ramon si us plau, ens podries explicar q vol dir un DDR, es q els q no correm gaire ;) ;) no ho sabem.
Salut
Ramon si us plau, ens podries explicar q vol dir un DDR, es q els q no correm gaire ;) ;) no ho sabem.
Salut
- Ramon_vfr
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Jomila" post="109028"]Bones,
Salut[/quote]
DDR = Detector de Detectors de Radars
Vssssss
007
Salut[/quote]
Vssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

El petit Princep

El petit Princep
- Joan XT
- Presentats
[quote user="JOSEP973" post="109022"]Nou Radar al entrar a Lleida, entre la sortida de la autovia i Lleida, ( anant per Balaguer ) cada dia hi paso :enfaduu
que hi farem[/quote]
Josep, explicat mes be, que es la carretera que va a Corbins? que es tocant a barris nord? es que ara volto bastant per LLeida. ;)
que hi farem[/quote]
Josep, explicat mes be, que es la carretera que va a Corbins? que es tocant a barris nord? es que ara volto bastant per LLeida. ;)
- Joan XT
- Presentats
[quote user="James Bond" post="109029"][quote user="Jomila" post="109028"]Bones,
Salut[/quote]
Vssssss
007[/quote]
Una pregunta: no son legals els detectors de radars?
Salut[/quote]
Vssssss
007[/quote]
Una pregunta: no son legals els detectors de radars?
- Ramon_vfr
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Joan XT" post="109032"]Una pregunta: no son legals els detectors de radars?[/quote]
No, no son legals. Els que ho son son els avisadors, com per exemplr el que portem al gps que ens avisen dels llocs on hi han radars fixes i possibles radars mòbils.
El detector fa un escombrat per davant i el darrera del vehicle per detectar ones en la freqüència (4.3) que porten el radars Multanova 6F que utilitzen tant els fixes com els mòbils.
Vsssssss
007
No, no son legals. Els que ho son son els avisadors, com per exemplr el que portem al gps que ens avisen dels llocs on hi han radars fixes i possibles radars mòbils.
El detector fa un escombrat per davant i el darrera del vehicle per detectar ones en la freqüència (4.3) que porten el radars Multanova 6F que utilitzen tant els fixes com els mòbils.
Vsssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

El petit Princep

El petit Princep
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
[quote user="James Bond" post="109035"][quote user="Joan XT" post="109032"]Una pregunta: no son legals els detectors de radars?[/quote]
Vsssssss
007[/quote]
Uff, James Bond, això ja és cosa de contra-espionatge avançat :eyes
Vsssssss
007[/quote]
Uff, James Bond, això ja és cosa de contra-espionatge avançat :eyes
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
Que es allò que diuen que si t´el exampen son 6000 € de multa i 6 punts de carnet ?
i una latra cosa Ramon:
Que vols dir : que ELLS porten detectors de detectors de Radar i t´el han detectat??????? i per això t´han parat ????? :shock:
i una latra cosa Ramon:
Que vols dir : que ELLS porten detectors de detectors de Radar i t´el han detectat??????? i per això t´han parat ????? :shock:
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. feb. 19, 2010 12:02 am, en total s’ha editat 1 vegada.

- Geroni
- Presentats
- Entrades: 3203
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
- Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira
[quote user="Gs12 red" post="109062"]Que es allò que diuen que si t´el exampen son 6000 € de multa i 6 punts de carnet ?
i una latra cosa Ramon:
Que vols dir : que ELLS porten detectors de detectors de Radar i t´el han detectat??????? i per això t´han parat ????? :shock:[/quote]
-El aparell dels 6000€ es el inibidor de radars.
-Si,si,porten detectors de detectors de radars,així de clar. :evil: :evil:
i una latra cosa Ramon:
Que vols dir : que ELLS porten detectors de detectors de Radar i t´el han detectat??????? i per això t´han parat ????? :shock:[/quote]
-El aparell dels 6000€ es el inibidor de radars.
-Si,si,porten detectors de detectors de radars,així de clar. :evil: :evil:
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
- Josep973
- Presentats
- Entrades: 2131
- Membre des de: dl. juny 04, 2007 2:25 pm
- Ubicació: Preixens-Lleida
[quote user="Joan XT" post="109030"][quote user="JOSEP973" post="109022"]Nou Radar al entrar a Lleida, entre la sortida de la autovia i Lleida, ( anant per Balaguer ) cada dia hi paso :enfaduu
que hi farem[/quote]
Josep, explicat mes be, que es la carretera que va a Corbins? que es tocant a barris nord? es que ara volto bastant per LLeida. ;)[/quote]
si es la carretera de Corbins, aproximadament faltan dos kms per arribar a Lleida, cuant as passat l'autovia i la camara de fruita, a la foto no surt, esta amagat radere la casa, la foto no esta actualitzada
http://maps.google.es/maps?f=d&source=s ... 98,,0,12.7
pero recorda que hi ha un altre avans de creuar l'autovia
http://maps.google.es/maps?f=d&source=s ... 91782&z=17
que hi farem[/quote]
Josep, explicat mes be, que es la carretera que va a Corbins? que es tocant a barris nord? es que ara volto bastant per LLeida. ;)[/quote]
si es la carretera de Corbins, aproximadament faltan dos kms per arribar a Lleida, cuant as passat l'autovia i la camara de fruita, a la foto no surt, esta amagat radere la casa, la foto no esta actualitzada
http://maps.google.es/maps?f=d&source=s ... 98,,0,12.7
pero recorda que hi ha un altre avans de creuar l'autovia
http://maps.google.es/maps?f=d&source=s ... 91782&z=17
Josep973 l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. feb. 19, 2010 9:31 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
no hi ha major plaer que el trovar un vell amic,