Ens Ha Arribat La Moto

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Cabirol
Presentats
Entrades: 1784
Membre des de: dj. jul. 16, 2009 11:01 pm
Ubicació: Roda de Ter (Osona)

Re: Ens Ha Arribat La Moto

Entrada Autor: Cabirol » ds. feb. 20, 2010 4:23 pm

[quote user="Angel" post="109066"]Enhorabona per l’adquisició d’aquesta preciositat de moto. :eyes Que la disfrutis força.

PD, M’hauràs d’explicar perquè t’has fet portar la moto dintre una caixa quan la majoria de nosaltres l’hem anat a buscar al concessionari. :???:[/quote]

Ara ja as vist el fnal de la pelicula oi? jeejee jo en aquet cas vaig ser un previligiat en cuan va arribar al concesionari, amb van trucar i amb varen dir que els habia arribat una caixa precintada al meu nom , que deseguida que puguès anès a desprecintar la caixa personalment, ( ja que anave al meu nom) amb aixo les fotos de la caixa amb la moto a dins, amb aixo que el culpable de aquet curtmetratje, es un COMPANY que esta entre nosaltres a MOTOTURISME, que aprofitu per donarli les gracies de nou, a reveure companysss-esss

Cabirol
Presentats
Entrades: 1784
Membre des de: dj. jul. 16, 2009 11:01 pm
Ubicació: Roda de Ter (Osona)

Entrada Autor: Cabirol » ds. feb. 20, 2010 4:26 pm

[quote user="Storm" post="109282"][quote user="Randy-650" post="109227"]Per cert, els que teniu l'Adventure, llegiu la pàg 31 de la revista Motociclismo.

Si que és una bona màquina, sí. :D[/quote]

Demà et duré la revista Cabirol (a condició que em deixis seure al manillar de l'ADV). Enhorabona!!![/quote]

Ess ESTORN, moltes gracies, i aixo de deixarte seure al manillar ni pensar-hi ehhh, en tot cas al seiennnnnnnnn ,jjejeje ens veiem dema companyy

Ferranga
Presentats
Entrades: 248
Membre des de: dc. jul. 29, 2009 9:57 pm
Ubicació: Sant Julia de Ramis (Girona)

Entrada Autor: Ferranga » ds. feb. 20, 2010 5:21 pm

Renoi !!!! quin tros de moto !!!

ENHORABONA !!!!!!!! :mrgreen:

Jesus
Presentats
Entrades: 3584
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Entrada Autor: Jesus » ds. feb. 20, 2010 11:25 pm

[quote user="Jomila" post="109213"]Bona nit,

Cabirol et puc dir per experiència de tres boxers, que cada km q facis sentiràs noves sensacions i cada dia et farà l'efecte que la moto va més fina. La gent la veu una moto molt grossa i realment es així, però també et puc dir que es una moto molt i molt i molt fàcil de conduir i tot el que te de grossa o te de manejable en marxa. En parat evidentment es un pes pesat, però suposo que com tots els que anem en moto en parat intentem no fer-la servir gaire.
Gaudeix-la i disfruta-la tot el que puguis.

Salut[/quote]

Jo fa més d'un any que tinc una i estic completament d'acord !!!... felicitats per l'adquisició ... i a gaudir-ne,
ens veiem demà
.

ImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatgeImatge
Gas a la burra!!!

Respon

Torna a “General”