Una Pan€ amb 564.000 km's!

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Una Pan€ amb 564.000 km's!

Entrada Autor: Randy-650 » dt. març 02, 2010 12:49 am

La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Sagal
Presentats
Entrades: 5673
Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
Ubicació: Calldetenes - Osona

Re: Una Pan€ Amb 564.000 Km's!

Entrada Autor: Sagal » dt. març 02, 2010 4:13 am

Joder Ramon, et queda Pan per anys i per anar fer revolts ja tens la VFR, no te la venguis
ImatgeImatge

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Una Pan€ amb 564.000 km's!

Entrada Autor: Steelman » dt. març 02, 2010 7:50 am

Es que els "motors de cotxe" duren més que els de les motos ;)
Ex ...moltes coses

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dt. març 02, 2010 8:03 am

de totes maneres , perdoneu- però discrepo, millor dit- no em crec que aquests 564000 Kms. estiguin fets amb el mateix motor, com a mínim l´hi haurán fet motor un parell de vegades......per una simple raó mècanica de desgast.

:roll: :roll:
Imatge

Gearbox
Presentats
Entrades: 1591
Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
Ubicació: Castellolí

Entrada Autor: Gearbox » dt. març 02, 2010 8:33 am

No té perquè Gs12 red.

Un amic meu (també motard) és cap de taller d'un concessionari Fiat. Tenen un client amb una Ducato que porta 900.000 Km !!!!. Li han canviat 9 vegades la distribució (cada 100.000 Km). També han canviat ròtules, elements de suspensió, frens... etc, però de motor i canvi RES !!! :eyes

Hi té molt a veure la forma de conducció. Un pilot trinxa un cotxe amb 100.000 Km i unltre en fa 300.000 sense problemes. Que vol dir això, que en el primer cas el cotxe era defectuos ?? Jo crec que no.
BMW K75 RT (en venda)
BMW R1200 RT

Malauradament no ens adonem del que tenim fins que ho perdem...

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dt. març 02, 2010 9:55 am

pero no comparis un tranquil motor diesel que gira a 3000/ 4000 rpm. amb un de benzina que gira a moltes mes voltes.
a més a més tu agafes un motor de moto amb aquests kilometratjes i pasa´l pel compresiometre, estic segur que si d´origen els cilindres están sobre 11/12 de compresió amb aquest kilometratjes no están ni a 8, que vol dir això que al menys 15 cv. s´han quedat pel camí.

Jo tinc un amic ( ja pre-jubilat ) que haviem sortit molt a fer kilometres els dissabtes, èll tenia una Pan€ i jo una K1200 RS ( motor totxo volador ), era una persona ja gran i el seu divertimento era fer kilometres ( cada dia ) amb la moto.

Als 100000 Kms. i pico. no sé que l´hi va pasar a la cardan, l´hi van arreglar i tira milles.

Més endevant i amb algunes pijades i amb un canvi d´embragatje sencer i algun tensor de la cadena de distribució i d´entrar al taller una setmaneta per alguna altre pijada va arrivar cap als voltants de 275000 Kms.
jo anava darrera d´ell i veia a les reduccions el tipic fumet blau de començar a cremar oli.

Total que aquest home ( us puc donar el telèfon ) va arrivar sobre els 320000 Kms. i degut als seus contactes amb Honda ( del que era proveidor a Sta. Perpetua ) comentant el seu kilometratje als d´Honda aquests l´hi vàren dir que amb aquest kilometratje tocava ja fer " motor " al menys al que fa referencia a pistons , mirar cilindres i potser cambiar biel.les.

Honda l´hi va dir que anés tirant que volien saver fins a on arrivaba un motor d´aquests i que no es preocupes per si tenia alguna avaria, Honda s´en faria càrrrec de la reparació., pero volien saver fins a on arrivaba un motor amb bones condicions.

Als 330000 Kms.aprox. va petar el motor i l´hi van montar un motor nou ( reparat ) , pero èll em deia que no hi anava de gust, doncs, la moto començava a fer coses rares, amb molt de joc als coixinets de rodes i amb soroll a la cardan, les suspensions,discs etc ( amb 2 canvis d´amortidor ) etc. vaja, allò que s´en diu l´alegria dels tallers, que ja t´esperen cada setmana per treure´t els calers amb reparacions.

Una altre cosa, es allò de anar tirant amb un vehicle i ja veurem fins a on arriva i quan peti, doncs a la ferralla.

:roll: :roll: :roll: :roll: :roll: :roll:
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. març 02, 2010 12:33 pm, en total s’ha editat 7 vegades.
Imatge

Respon

Torna a “General”