consell compra de moto
Moderador: Airald
- Gandalfgs
- Presentats
- Entrades: 403
- Membre des de: dt. març 13, 2007 1:05 am
- Ubicació: celrà (Girona)
consell compra de moto
Hola,
estic a punt de fer canvi de moto, i en tinc dues que em tene el cor robat:
honda deauville i bmw f800st.
què n'opineu de la deauville? a mi m'agrada molt pero... em quedaré curt de potència?
i la bmw800st què tal és com a rutera?
Per ser clar: em sembla que la bmw té potencia sobrada per mi i em pot servir tant per ciutat com per fer sortides al cap de setmana.
En canvi la deuville la veig pesada per ciutat, pero fantàstica per sortides.
Uf això de triar moto és complicat... cap o cor?
estic a punt de fer canvi de moto, i en tinc dues que em tene el cor robat:
honda deauville i bmw f800st.
què n'opineu de la deauville? a mi m'agrada molt pero... em quedaré curt de potència?
i la bmw800st què tal és com a rutera?
Per ser clar: em sembla que la bmw té potencia sobrada per mi i em pot servir tant per ciutat com per fer sortides al cap de setmana.
En canvi la deuville la veig pesada per ciutat, pero fantàstica per sortides.
Uf això de triar moto és complicat... cap o cor?
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Totes dues son excelents motos.
Una te una vertent mes ciutada i logica, que fa que sigui mes confortable a l´hora de fer viatges i/o moure't per ciutat que es la deauville.
La BMW a simple vista sembla que tingui una posicio mes deportva i te un seient que no es veu tant ample i confortable com la deauville, pero te la potencia (85Cv) que estaria be de trobar en la Deuville.
A part d´aquestes dues has mirat mes opcions? Per preu similarts podries tenir motos com
Honda CBF1000
Suzuki Bandit 650S
Una te una vertent mes ciutada i logica, que fa que sigui mes confortable a l´hora de fer viatges i/o moure't per ciutat que es la deauville.
La BMW a simple vista sembla que tingui una posicio mes deportva i te un seient que no es veu tant ample i confortable com la deauville, pero te la potencia (85Cv) que estaria be de trobar en la Deuville.
A part d´aquestes dues has mirat mes opcions? Per preu similarts podries tenir motos com
Honda CBF1000
Suzuki Bandit 650S
Ex ...moltes coses
- QSC
- Presentats
- Entrades: 1304
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 am
- Ubicació: >>> Jordi i Júlia <<< (Sabadell)
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaaaa,
Jo estic totalment d'acord amb el Jordi-Steelman. Portar les maletes incorporades es molt interessant... si les has de fer servir es clar, i això nome´s ho saps tu gandalfxt. Els cavalls de mes et poden fer falta viarges a companyat, mentre que si vas sol potser no ho notis tan.
Com et diu el Jordi-Qsc, la millor es la que t'entri per els ulls!!! Segur que l'encertes.

Jo estic totalment d'acord amb el Jordi-Steelman. Portar les maletes incorporades es molt interessant... si les has de fer servir es clar, i això nome´s ho saps tu gandalfxt. Els cavalls de mes et poden fer falta viarges a companyat, mentre que si vas sol potser no ho notis tan.
Com et diu el Jordi-Qsc, la millor es la que t'entri per els ulls!!! Segur que l'encertes.
Sort,
- Sharky
- Presentats
- Entrades: 2535
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:05 am
- Ubicació: Vallbona d'Anoia (Barcelona) "Josep Lluis i Soco"
Estic d'acord amb els consells que et donen els companys, pero sobretot, el més important es veure quin ús en faras d'ella i que t'enamoris només veure-la.
Las dues opcions que proposes son bones maquines, però jo evidentment soc una mica parcial, així que tu mateix.
Salut.
Las dues opcions que proposes son bones maquines, però jo evidentment soc una mica parcial, així que tu mateix.
Salut.
PAN EUROPEAN 1300 ST PLATA
- Atramuntanat
- Presentats
- Entrades: 734
- Membre des de: dt. gen. 09, 2007 1:26 pm
- Ubicació: Sant Feliu de Guixols - MGM 13254
- Tonet
- Presentats
- Entrades: 891
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:06 am
- Ubicació: La Valldigna, Safor (P.V)
Gandalfxt; Com que no soc amic de donar consells, no vaig a fer-ho.
Les dades tècniques son fredes; cavalls, par, prestacions, consum, etc...
-"Por consiguiente"... tenint en conter que son dos marques de confiança i prestigi, amb un servei postvenda eficaç. Tenint en conter que la pagues tu i no te la regalen... deixa't portar per criteris menys fisics i mecànics i tria la que tu saps ( dintre de tu, hi ha una llumeta que et diu que una t'agarda més que l'altra).
.
Quant la tingues , a disfrutar-la.
-"Por consiguiente"... tenint en conter que son dos marques de confiança i prestigi, amb un servei postvenda eficaç. Tenint en conter que la pagues tu i no te la regalen... deixa't portar per criteris menys fisics i mecànics i tria la que tu saps ( dintre de tu, hi ha una llumeta que et diu que una t'agarda més que l'altra).
... eppur si muove.!!!
- roger
- Presentats
- Entrades: 345
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 2:59 pm
- Ubicació: Andorra la Vella
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
:bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bowtonet ha escrit: Les dades tècniques son fredes; cavalls, par, prestacions, consum, etc...
-"Por consiguiente"... tenint en conter que son dos marques de confiança i prestigi, amb un servei postvenda eficaç. Tenint en conter que la pagues tu i no te la regalen... deixa't portar per criteris menys fisics i mecànics i tria la que tu saps ( dintre de tu, hi ha una llumeta que et diu que una t'agarda més que l'altra).![]()
.
Ex ...moltes coses
- Serrallonga
- Presentats
- Entrades: 173
- Membre des de: dc. feb. 14, 2007 2:00 pm
- Ubicació: Mataró
Totalment d'acord amb en Tonet, quan pensem en comprar-nos una moto, tots en mirem moltes, mirem preus, prestacions, ventatges de l'una o de l'altre, que si jo necessitaria una cosa així o aixà, que si pensant amb el cap m'hauria de comprar aquesta o aquella, peró en el fons del fons (o no tant al fons), des d'un principi, tots sabem la que ens acabarem comprant.....
Conclusió : Compra't la que et digui el cor, sino te n'acabaràs arrepentint i cambiant de moto al cap de poc temps.
Salut i sort amb la elecció.
Conclusió : Compra't la que et digui el cor, sino te n'acabaràs arrepentint i cambiant de moto al cap de poc temps.
Salut i sort amb la elecció.
BMW R 1200 GS
- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Jo tinc la mateixa postura. No puc ser imparcial, doncs per algun motiu tinc una NT700VA, jejeje.sharky ha escrit:Estic d'acord amb els consells que et donen els companys, pero sobretot, el més important es veure quin ús en faras d'ella i que t'enamoris només veure-la.
Salut.
Compra't la que més gràcia et faci. Per què? Perquè serà amb la que et sentiràs millor quan la duguis. D'acort que és una decisió complicada perquè són força diners a gastar-se. Però també cal veure l'altre cara de la moneda. Si t'equivoques i te n'adones que no és la moto que buscaves, què passa? S'acaba el mon? No pas! Has gaudit d'una montura i, senzillament, pots vendre-te-la i comprar-ne una altra. N'Steelman t'ho pot explicar amb més detall, jajajaja. :D
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
- Angel
- Presentats
- Entrades: 1284
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Vilafranca del Penedès
Tonet, una vegada mes ens has arribat al cor. :!:tonet ha escrit:Gandalfxt; Com que no soc amic de donar consells, no vaig a fer-ho.
-"Por consiguiente"... tenint en conter que son dos marques de confiança i prestigi, amb un servei postvenda eficaç. Tenint en conter que la pagues tu i no te la regalen... deixa't portar per criteris menys fisics i mecànics i tria la que tu saps ( dintre de tu, hi ha una llumeta que et diu que una t'agarda més que l'altra).![]()
.
Salutacions moteres.