¿Que Es?,¿De Qui Es?.........aaaaaaaaaaaa¡Carai!,No Ho Se.
Moderador: Airald
- Vini
- Presentats
- Entrades: 1134
- Membre des de: dv. juny 15, 2007 12:23 pm
- Ubicació: Manresa(Barcelona)
- Geroni
- Presentats
- Entrades: 3203
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
- Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira
Re: ¿Que Es?,¿De Qui Es?.........aaaaaaaaaaaa¡Carai!,No Ho S
No voldrás dir que t`has comprat aquest triket?
Venga,venga Vini,explicat una mica :eyes :eyes :eyes :eyes
Venga,venga Vini,explicat una mica :eyes :eyes :eyes :eyes
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
m'agraden aquets aparells,em pensava que no es venien gaire i en canvi a Jerez ni havia un niu,per cert les fotos estan fetes a Gaia?
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
Vini explicat, aixó es veu collonut i per la Tensi pot ser interessant, va vinga digues que és i per qui és

- Sharky
- Presentats
- Entrades: 2535
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:05 am
- Ubicació: Vallbona d'Anoia (Barcelona) "Josep Lluis i Soco"
Ets el Rei del misteri...
PAN EUROPEAN 1300 ST PLATA
- Vini
- Presentats
Weno aquest "artilugi",ja fa dies que la Tensi i jo en varem gaudir de la seva "conducció".Aquesta en concret,no es nostra,si no que es d'un amic de Barna,que ens la va deixar(i si,vem anar a Gaia a fer un bon dinar,despres de provar-la¿Moto?.Per carreteres del Lluçanes).
Ara ja tinc les dades(particulars),per fer la comanda al importador.¿Que farem?.No vui avançar res,pero tots ja conexe-ho a "er" Vini :shock: .
Preus.No parlare de preus,estem en epoca de crisis(s'ha de tenir una mica d'etica).Ara a internet,ja ho rovareu.¿que es l'ho que fa mal?.L'importació.
La Tensi l'hi agrada molt.........jo no es tan el meu estil,ara be "penca".
Ja tindre-ho Ja,ja,ja :twisted: Noticies.
Vini i Tensi :D :D
Pd:L'importació es cara¡Coll*ns! i la compra gens "barata"
Ara ja tinc les dades(particulars),per fer la comanda al importador.¿Que farem?.No vui avançar res,pero tots ja conexe-ho a "er" Vini :shock: .
Preus.No parlare de preus,estem en epoca de crisis(s'ha de tenir una mica d'etica).Ara a internet,ja ho rovareu.¿que es l'ho que fa mal?.L'importació.
Pd:L'importació es cara¡Coll*ns! i la compra gens "barata"
.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Un Can-Am Spyder? La veritat és que és una barreja de Goldwing i un descapotable. I penca un ou l'aparell aquest!
Aviam si és veritat que us veiem aviat amb un, i tots el veiem. :eyes
Aviam si és veritat que us veiem aviat amb un, i tots el veiem. :eyes

- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
Qué xula. Com disfrutarà la Tensi.
;) ;)
;) ;)
- Vini
- Presentats
[quote user="Vini" post="111253"]Weno aquest "artilugi",ja fa dies que la Tensi i jo en varem gaudir de la seva "conducció".Aquesta en concret,no es nostra,si no que es d'un amic de Barna,que ens la va deixar(i si,vem anar a Gaia a fer un bon dinar,despres de provar-la¿Moto?.Per carreteres del Lluçanes).
Pd:L'importació es cara¡Coll*ns! i la compra gens "barata"[/quote]
Al referirme a la importacio.am refereixo als accesoris i a las personalitzacions,que aixo tot es importat(el vehicle tambe),pero es l-ho de meins ja que te un preu fixe per cada model(del basic al que te mes cosas)tots,pero que tots els accesoris son de "PAGO" apart.M'ho a fet rectificar la Tensi,perque jo amb els "complenens"(com la roba) es l'ho que en comparacio puja mes EURETES :evil:
De totes totes "vamos que nos vamos".Epppppppppppppppp,tranki Vini(que tens que fer uns cuans numeros).
Vini :lol: i Tensi :D
Pd:L'importació es cara¡Coll*ns! i la compra gens "barata"[/quote]
Al referirme a la importacio.am refereixo als accesoris i a las personalitzacions,que aixo tot es importat(el vehicle tambe),pero es l-ho de meins ja que te un preu fixe per cada model(del basic al que te mes cosas)tots,pero que tots els accesoris son de "PAGO" apart.M'ho a fet rectificar la Tensi,perque jo amb els "complenens"(com la roba) es l'ho que en comparacio puja mes EURETES :evil:
De totes totes "vamos que nos vamos".Epppppppppppppppp,tranki Vini(que tens que fer uns cuans numeros).
Vini :lol: i Tensi :D
.