ZUMO X ZUMO
Moderador: Airald
- Jomila
- Presentats
- Entrades: 355
- Membre des de: dl. set. 07, 2009 11:44 am
- Ubicació: Rubi
ZUMO X ZUMO
Bones,
el dia de la calçotada em vaig trobar amb el navegador que no funcionava, nomes sortia Garmin a la pantalla i s'apagava. A l'hora d’esmorzar vaig fer el que s'acostuma a fer amb les noves tecnologies, treure la bateria, treure la tarja de memòria i res. Com a últim intent i amb el suport de l'Albert nomes quedava tirar-lo a terra i tornar a provar d’engegar-lo, però per una vegada vaig ser sensat i no vaig fer-ho.
Al arribar a casa entro a la xarxa i començo a buscar gent amb el mateix problema, i no se si em vaig alegrar o emprenyar, però el mateix problema ja l'havia tingut d'altre gent.
Dilluns m'acosto a Garmin, els hi explico el que li passa i em diuen que els hi deixi que en una setmana deu dies em diran alguna cosa. Avui a les deu del mati trucada de Garmin que ja puc anar recollir el meu Zumo nou. Li pregunto al tècnic a que s'ha degut l'averia i em diu que com no engegava directament em donen un de nou. Enlloc d'estar content i callar li segueixo insistint que voldria saber el perquè d'aquest problema ja que he vist que no soc el primer que el tinc. La seva resposta es que ells han fet el que toca i punto. A la tarda he anat a recollir el Zumo nou i amb el tècnic que me l'ha donat li he tornat a preguntar per l'averia i la mateixa resposta. Vostè porta un navegador espatllat en garantia i nosaltres o el reparem o el canviem.
Per un canto fa il•lusió tornar a estrenar navegador, però per l'altre et fot ja que no saps per quin motiu a deixat de funcionar, i et queda el dubte de saber si amb el nou tornarà a passar.
Salut
el dia de la calçotada em vaig trobar amb el navegador que no funcionava, nomes sortia Garmin a la pantalla i s'apagava. A l'hora d’esmorzar vaig fer el que s'acostuma a fer amb les noves tecnologies, treure la bateria, treure la tarja de memòria i res. Com a últim intent i amb el suport de l'Albert nomes quedava tirar-lo a terra i tornar a provar d’engegar-lo, però per una vegada vaig ser sensat i no vaig fer-ho.
Al arribar a casa entro a la xarxa i començo a buscar gent amb el mateix problema, i no se si em vaig alegrar o emprenyar, però el mateix problema ja l'havia tingut d'altre gent.
Dilluns m'acosto a Garmin, els hi explico el que li passa i em diuen que els hi deixi que en una setmana deu dies em diran alguna cosa. Avui a les deu del mati trucada de Garmin que ja puc anar recollir el meu Zumo nou. Li pregunto al tècnic a que s'ha degut l'averia i em diu que com no engegava directament em donen un de nou. Enlloc d'estar content i callar li segueixo insistint que voldria saber el perquè d'aquest problema ja que he vist que no soc el primer que el tinc. La seva resposta es que ells han fet el que toca i punto. A la tarda he anat a recollir el Zumo nou i amb el tècnic que me l'ha donat li he tornat a preguntar per l'averia i la mateixa resposta. Vostè porta un navegador espatllat en garantia i nosaltres o el reparem o el canviem.
Per un canto fa il•lusió tornar a estrenar navegador, però per l'altre et fot ja que no saps per quin motiu a deixat de funcionar, i et queda el dubte de saber si amb el nou tornarà a passar.
Salut
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
Re: ZUMO X ZUMO
[quote user="Jomila" post="110500"]Per un canto fa il•lusió tornar a estrenar navegador, però per l'altre et fot ja que no saps per quin motiu a deixat de funcionar, i et queda el dubte de saber si amb el nou tornarà a passar.[/quote]
Bones!!!
Els hi surt més a compte, econòmicament parlant i de publicitat, donar-te'n un de nou per a que callis (i creure's que et quedes tranquil), que no pas començar a llegir per internet que s'espatllen i no tenen resposta... el percentatge d'unitats que els hi pugui passar en relació a les venudes, potser fa que prenguin una decisió així i estalviar-se males publicitats.
Fins aviat!
Bones!!!
Els hi surt més a compte, econòmicament parlant i de publicitat, donar-te'n un de nou per a que callis (i creure's que et quedes tranquil), que no pas començar a llegir per internet que s'espatllen i no tenen resposta... el percentatge d'unitats que els hi pugui passar en relació a les venudes, potser fa que prenguin una decisió així i estalviar-se males publicitats.
Fins aviat!

- Joan XT
- Presentats
- Entrades: 2641
- Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
- Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL
Doncs crec que tenen la obligació de dir-te l'avaria, i si no està en garantia que et diuen, ho sento no podem fer-te res, tindras que comprar un de nou. :???:
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
- Jomila
- Presentats
[quote user="Steelman" post="110520"]QUant hi ha tant hermetisme...no es bo :([/quote]
Et fa posar la mosca darrera la orella, perquè els hi surti mes a compte donar-te una caixa precintada amb tots els accessoris a canvi només del navegador espatllat et fa sospitar.
Demà enviaré un mail ha veure si em responen.
Salut
Et fa posar la mosca darrera la orella, perquè els hi surti mes a compte donar-te una caixa precintada amb tots els accessoris a canvi només del navegador espatllat et fa sospitar.
Salut
- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
A tenir-ho en compte de cara a comprar un zumo...
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
- Boolean
- Presentats
- Entrades: 767
- Membre des de: dc. maig 16, 2007 12:59 pm
- Ubicació: Valls
- Contacta:
Ens queixem de vici!! Garmin funciona així,... si el problema no es clar te'n donen un de nou i llestos,... no es el primer cas que m'hi trobo (en altres, que per sort jo encara no n'he hagut de canviar mai cap).
Sincerament p`refereixo hermetisme pero que responguin abans que em dinguin mil i una explicacions del problema i que al final em diguin que resulta que aquest problema no entra en garantia i que son xx€ per la reparació.
Llarga vida a l'hermetisme de Garmin! :lol: :lol: :lol:
Sincerament p`refereixo hermetisme pero que responguin abans que em dinguin mil i una explicacions del problema i que al final em diguin que resulta que aquest problema no entra en garantia i que son xx€ per la reparació.
Llarga vida a l'hermetisme de Garmin! :lol: :lol: :lol:
- Boolean
- Presentats
- Entrades: 767
- Membre des de: dc. maig 16, 2007 12:59 pm
- Ubicació: Valls
- Contacta:
[quote user="Jomila" post="110552"][quote user="Steelman" post="110520"]QUant hi ha tant hermetisme...no es bo :([/quote]
Salut[/quote]
no es sospitar,... crec que es la politica de Garmin Espanya (TRepat) ja que ells no reparen segons quines coses i enviar-lo a EEUU els sortiria mes car que no un de nou,.
Un cas proper que conec, en el que vaig mediar, es el cas d'un Garmin Foreruuner 305 en el que la bateria se li va morir. Es un apàrell estanc on la bateria es interna,... canviar-li nomes la bateria per una de nova hagues sigut la solucio pero tornar a estancar i impermeabilitzar l'aparell hagues sigut molt mes car que no pas un de nou. Dit i fet, als 3 dies en tenia un de nou a casa.
Repeteixo que jo prefereixo això davant de qualsevol altra cosa
Salut[/quote]
no es sospitar,... crec que es la politica de Garmin Espanya (TRepat) ja que ells no reparen segons quines coses i enviar-lo a EEUU els sortiria mes car que no un de nou,.
Un cas proper que conec, en el que vaig mediar, es el cas d'un Garmin Foreruuner 305 en el que la bateria se li va morir. Es un apàrell estanc on la bateria es interna,... canviar-li nomes la bateria per una de nova hagues sigut la solucio pero tornar a estancar i impermeabilitzar l'aparell hagues sigut molt mes car que no pas un de nou. Dit i fet, als 3 dies en tenia un de nou a casa.
Repeteixo que jo prefereixo això davant de qualsevol altra cosa
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Tens raó Xavi...
Pero no donar explicacions tampoc no es bo. Tu ets el propietari del producte , amb el qeu tens tot el dret a saber quin es el fallo que ha tingut
Pero no donar explicacions tampoc no es bo. Tu ets el propietari del producte , amb el qeu tens tot el dret a saber quin es el fallo que ha tingut
Ex ...moltes coses
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
el mes segur es que aqui la comercial ni el saben el fallo que ha tingut,al dept tecnic segur que si, perque ni l'han mirat,no cal malpensar,han donat un de nou que es molt millor a que l'hagin obert,manipulat i reparat, ademes del temps que t'haguesin tingut sense l'aparell,de totes maneres crec que costa poc per part d'ells dir, alguna cosa perque las faltas d'explicacions son pitjor,lo bo es que tens dos anys de garantia amb el nou,oi?
- Jomila
- Presentats
[quote user="Kpeps" post="110592"]lo bo es que tens dos anys de garantia amb el nou,oi?[/quote]
Ahir vaig fer la consulta amb una amiga de l'oficina del consumidor i resulta que la garantia no es renova, o sigui q si l'aparell espatllat te 10 mesos al nou nomes li queden 14 mesos de garantia.
Salut
Ahir vaig fer la consulta amb una amiga de l'oficina del consumidor i resulta que la garantia no es renova, o sigui q si l'aparell espatllat te 10 mesos al nou nomes li queden 14 mesos de garantia.
Salut
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
Com aminim et responen i et donen un garmin nou. TomTom la cagada que fa fotre amb el Rider 1 que volaven del suport i mai ha estat de garanties.
Jo vaig comprar el tom tom perque van dir que seria compatible amb un suport que treurian pel cotxe, varen tardar la tira a treure'l i quant ho van fer va ser just un suport sense veu i es clar amb cotxe no pots anar amb auricular, o sigui que jo quant compri compraré un Garmin
Jo vaig comprar el tom tom perque van dir que seria compatible amb un suport que treurian pel cotxe, varen tardar la tira a treure'l i quant ho van fer va ser just un suport sense veu i es clar amb cotxe no pots anar amb auricular, o sigui que jo quant compri compraré un Garmin

- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
[quote user="Jomila" post="110598"][quote user="Kpeps" post="110592"]lo bo es que tens dos anys de garantia amb el nou,oi?[/quote]
Salut[/quote]
em sembla que la teva amiga esta en el cert,ja que la garantia esta en la factura del navegador que vas pagar i d'aquest no en tindras cap de factura.
Salut[/quote]
em sembla que la teva amiga esta en el cert,ja que la garantia esta en la factura del navegador que vas pagar i d'aquest no en tindras cap de factura.
- Molinenc
- Presentats
- Entrades: 921
- Membre des de: dt. maig 19, 2009 7:33 am
- Ubicació: Molins de rei
mentres aquest problema et pasi tenint el navegador amb garantia....
el problema es que et pasi just el dia seguent d'acabar-se la garantia..., llavors pases de tenir-ne un de nou a literalment a posar't-hi fulles...
Així anem...
el problema es que et pasi just el dia seguent d'acabar-se la garantia..., llavors pases de tenir-ne un de nou a literalment a posar't-hi fulles...
Així anem...
Molinenc l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. març 03, 2010 6:44 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Silvestre Tornassol
- Presentats
- Entrades: 129
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 4:57 pm
- Ubicació: Barcelona
[quote user="AT" post="110654"]el problema es que et pasi just el dia seguent d'acabar-se la garantia..., llavors pases de tenir-ne un de nou a literalment a posar't-hi fulles...[/quote]
No funciona la cosa pas així, nois! Pel que he llegit en diversos fòrums, Garmin sempre fa el mateix amb els seus equips, i si es troben fora de garantia, la casa et fa un pressupost de reparació, però en lloc de reparar el gps t'acaben donant un aparell nou (sempre que l'avaria sigui no sigui una xorrada, és de suposar). Recordo haver llegit fa ben poc el cas d'un problema greu i el pressupost era d'uns 140€, i navegador nou... Per estar fora de garantia, val més això que no res, no creieu? A tot arreu fessin el mateix!
No funciona la cosa pas així, nois! Pel que he llegit en diversos fòrums, Garmin sempre fa el mateix amb els seus equips, i si es troben fora de garantia, la casa et fa un pressupost de reparació, però en lloc de reparar el gps t'acaben donant un aparell nou (sempre que l'avaria sigui no sigui una xorrada, és de suposar). Recordo haver llegit fa ben poc el cas d'un problema greu i el pressupost era d'uns 140€, i navegador nou... Per estar fora de garantia, val més això que no res, no creieu? A tot arreu fessin el mateix!
BMW R 1200 C Montauk