Motos Elèctriques
Moderador: Airald
- Molinenc
- Presentats
- Entrades: 921
- Membre des de: dt. maig 19, 2009 7:33 am
- Ubicació: Molins de rei
Motos Elèctriques
Obro aquest post perque us vull preguntar que opineu de les motos elèctriques. Us agraden? Preferiu la benzina?
Obro aquest debat perque jo fa un parell d'anys ho veia a anys llum, però a dia d'avui veig que tant de cotxes com de motos se'n parla molt, i em sembla que no trigarem a veure motos elèctriques als aparadors dels concesionaris.
De moment ja hi han varies marques que ofereixen models tipo scooter, i les marques grans ja començen a poscionar-se, sense anar més lluny, Honda oferirà el EV-neo a partir de desembre!
Creieu que d'aquí un parell d'any més podrem tenir motos (no scooters) elèctrics? Jo penso que si, però sincerament...penso que serà molt bo pel medi ambient, però serà molt trist anar amb una moto que no faci soroll...
Obro aquest debat perque jo fa un parell d'anys ho veia a anys llum, però a dia d'avui veig que tant de cotxes com de motos se'n parla molt, i em sembla que no trigarem a veure motos elèctriques als aparadors dels concesionaris.
De moment ja hi han varies marques que ofereixen models tipo scooter, i les marques grans ja començen a poscionar-se, sense anar més lluny, Honda oferirà el EV-neo a partir de desembre!
Creieu que d'aquí un parell d'any més podrem tenir motos (no scooters) elèctrics? Jo penso que si, però sincerament...penso que serà molt bo pel medi ambient, però serà molt trist anar amb una moto que no faci soroll...
- Frank
- Presentats
- Entrades: 2259
- Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:52 pm
- Ubicació: Baix Empordà
Re: Motos Elèctriques
Mentre no resolgin el tema de l'autonomia i de carregar les bateries (tant en temps com en llocs), no veig que prosperi.
[align=center]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)
[/align]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)

- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
per lo que a mi respecta,el dia que s'acavin les motos de gasolina (espero no viure-ho)us aseguro que per mi haura acavat el mon de la moto,m'agrada la tecnologia i tot lo que sigui innovacio,pero aquest tema em treu de quici,el soroll que sera: fictici ?? amb un mp3 amb grabacio?? surrealista.es com si mai es fan motos diesel,a mi que no m'esperin per comprar-ne cap,l'electricitat pel transport public!!!!!!!!!
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Kpeps" post="115715"]......per lo que a mi respecta,el dia que s'acavin les motos de gasolina (espero no viure-ho)us aseguro que per mi haura acavat el mon de la moto[/quote]
I a mi! :crys
Despres em compraré un Smart Roadster Brabus. :mrgreen:
I a mi! :crys
Despres em compraré un Smart Roadster Brabus. :mrgreen:

- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
[quote user="Kpeps" post="115715"]per lo que a mi respecta,el dia que s'acavin les motos de gasolina (espero no viure-ho)us aseguro que per mi haura acavat el mon de la moto,m'agrada la tecnologia i tot lo que sigui innovacio,pero aquest tema em treu de quici,el soroll que sera: fictici ?? amb un mp3 amb grabacio?? surrealista.es com si mai es fan motos diesel,a mi que no m'esperin per comprar-ne cap,l'electricitat pel transport public!!!!!!!!![/quote]
+ 1 tot i que crec que nosaltres ja no ho viurem, falta molt per tenir-ho lligat tot el sitema de carregament de bateries i tot plegat, llavors seran en comptes de 150 c.v. 150 KW, oi? :D :D :D
+ 1 tot i que crec que nosaltres ja no ho viurem, falta molt per tenir-ho lligat tot el sitema de carregament de bateries i tot plegat, llavors seran en comptes de 150 c.v. 150 KW, oi? :D :D :D

- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
Els motors elèctrics no tindran mai la xixa que té la benzina o el querosè. :mrgreen:
- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
Jo ja fa temps que em faig aquesta pregunta.
Però jo creia que en un vehicle tan petit poder resoldre el tema bateries serà mès complicat.
Ara que si fan motos elèctriques per a mi pefecte, però això si que siguin mès potents que els cotxes electrics.
Tot és relatiu.
En quan al soroll, és com un baixell a motor o un a vela. Sobre gustos no hi ha res escrit. M'encantaria curvejar per paratjes amb certa potencia, i sense gens de soroll.
Però jo creia que en un vehicle tan petit poder resoldre el tema bateries serà mès complicat.
Ara que si fan motos elèctriques per a mi pefecte, però això si que siguin mès potents que els cotxes electrics.
Tot és relatiu.
En quan al soroll, és com un baixell a motor o un a vela. Sobre gustos no hi ha res escrit. M'encantaria curvejar per paratjes amb certa potencia, i sense gens de soroll.
- Angel
- Presentats
- Entrades: 1284
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Vilafranca del Penedès
A hores d’ara molts de vosaltres ja sabreu que els meus ulls sempre es decanten per KTM i BMW, ara fa un moment m’estava mirant la pagina de KTM i he vist aquesta novetat de una moto electrica de KTM.
http://www.ktm.es/KTM-News.223.14.html? ... 7ef6800c05
Potser per la meva talla i pes no m’és la moto ideal, però tot arribarà.
http://www.ktm.es/KTM-News.223.14.html? ... 7ef6800c05
Potser per la meva talla i pes no m’és la moto ideal, però tot arribarà.
Salutacions moteres.
- Molinenc
- Presentats
més d'un diu que això no ho veurem...
ESTEU SEGURS!!??
Jo penso que amb menys del que creiem (ens agradi o no) les tindrem substituint les motos de veritat... :crys
Ara be, tot i que jo estic a favor del soroll, tambe ha de ser un puntasu fer una ruta per muntanya gaudint del silenci (com diu el Vendetta)
ESTEU SEGURS!!??
Jo penso que amb menys del que creiem (ens agradi o no) les tindrem substituint les motos de veritat... :crys
Ara be, tot i que jo estic a favor del soroll, tambe ha de ser un puntasu fer una ruta per muntanya gaudint del silenci (com diu el Vendetta)
- Kpeps
- Presentats
[quote user="AT" post="115759"]més d'un diu que això no ho veurem...
ESTEU SEGURS!!??[/quote]
primer de tot ,dir que com estan aqui mateix, de veure-les,espero que tots els presents puguem veure-les ;) ;),encara que espero que no substitueixin res,ara em mantinc en la meva postura,de totes maneres per ciutat,com a moto de camp (que a mi no m'ha agradat mai anar-hi) com a moto de servei postal i coses aixi donç be,tampoc s'ha de tirar pedres a sobre de res.
ESTEU SEGURS!!??[/quote]
primer de tot ,dir que com estan aqui mateix, de veure-les,espero que tots els presents puguem veure-les ;) ;),encara que espero que no substitueixin res,ara em mantinc en la meva postura,de totes maneres per ciutat,com a moto de camp (que a mi no m'ha agradat mai anar-hi) com a moto de servei postal i coses aixi donç be,tampoc s'ha de tirar pedres a sobre de res.
- Javihospitalet
- Presentats
- Entrades: 757
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:39 am
- Ubicació: l'Hospitalet de l'Infant
[quote user="Kpeps" post="115715"]per lo que a mi respecta,el dia que s'acavin les motos de gasolina (espero no viure-ho)us aseguro que per mi haura acavat el mon de la moto,m'agrada la tecnologia i tot lo que sigui innovacio,pero aquest tema em treu de quici,el soroll que sera: fictici ?? amb un mp3 amb grabacio?? surrealista.es com si mai es fan motos diesel,a mi que no m'esperin per comprar-ne cap,l'electricitat pel transport public!!!!!!!!![/quote]
Otro que tambien espera no vivir ese momento :tremolant
Otro que tambien espera no vivir ese momento :tremolant
- Sharky
- Presentats
- Entrades: 2535
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:05 am
- Ubicació: Vallbona d'Anoia (Barcelona) "Josep Lluis i Soco"
El gran handicap que tenen avui en dia son, l'autonomia, i els punts de recarrega, al ser inexistent tota una xarxa de distribució de punts de recarrega, també el temps per recarregar les bateries,(això crec que a mitjá termini pot tenir sol-lució sobretot a les grans ciutats) tot això fa que per viatges llargs sigui al meu entendre inviable. Ara bé, per vehicles urbans, desplaçaments curts, com s'apuntat per aqui, serveis de correus, missatgeries, etc pot tenir el seu sector d'aplicació.
Ara bé en quan a tenir vehicles electrics potents capaços d'assolir les mateixes o semblants prestacions que les de combustible, ja ens ho podem treure del cap avui per avui i crec que aixó si que no ho veurem.
La darrera reflexió el petroli no durara sempre.
Salut.
Ara bé en quan a tenir vehicles electrics potents capaços d'assolir les mateixes o semblants prestacions que les de combustible, ja ens ho podem treure del cap avui per avui i crec que aixó si que no ho veurem.
Salut.
PAN EUROPEAN 1300 ST PLATA
- Molinenc
- Presentats
[quote user="Sharky" post="115771"]
Salut.[/quote]
completament d'acord, i jo afegiría una coletilla a la teva frase:
- El petroli no durara sempre, i menys amb el preu actual....
Diuen, que queda reserves de petroli per 40 anys. Si amb 40 anys vista, el preu del petroli està a més d'un euro i la benzina a 1,20 la 95....que valdrà d'aquí 20 anys!! :eyes
Salut.[/quote]
Diuen, que queda reserves de petroli per 40 anys. Si amb 40 anys vista, el preu del petroli està a més d'un euro i la benzina a 1,20 la 95....que valdrà d'aquí 20 anys!! :eyes
- Ferry
- Presentats
- Entrades: 19
- Membre des de: dc. març 24, 2010 9:53 am
- Ubicació: Bages
Crec que sempre faràn vehicles de combustió i els el·lèctrics serà per unes minories. Els païssos no estàn preparats per a rebre tanta força el·lèctrica. Haurem de restringir amb horaris l'energia que gastem a casa nostre i de les indústries? :b9 Després que serà, avions el·lèctrics, vaixells el·lèctrics? Aquests si que contaminen, i si no que els hi preguntin als peixos.
- Kpeps
- Presentats
[quote user="AT" post="115776"][quote user="Sharky" post="115771"]
Salut.[/quote]
Diuen, que queda reserves de petroli per 40 anys. Si amb 40 anys vista, el preu del petroli està a més d'un euro i la benzina a 1,20 la 95....que valdrà d'aquí 20 anys!! :eyes[/quote]
el petroli no durara sempre,aixo d'acord,pero l'energia electrica per lo menys en aquest pais no es el futur,una nevada i sis dies sense vehicle?? es que ni regalat.......
Salut.[/quote]
Diuen, que queda reserves de petroli per 40 anys. Si amb 40 anys vista, el preu del petroli està a més d'un euro i la benzina a 1,20 la 95....que valdrà d'aquí 20 anys!! :eyes[/quote]
el petroli no durara sempre,aixo d'acord,pero l'energia electrica per lo menys en aquest pais no es el futur,una nevada i sis dies sense vehicle?? es que ni regalat.......
- Sharky
- Presentats
- Entrades: 2535
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:05 am
- Ubicació: Vallbona d'Anoia (Barcelona) "Josep Lluis i Soco"
[quote user="Kpeps" post="115792"][quote user="AT" post="115776"][quote user="Sharky" post="115771"]
Salut.[/quote]
el petroli no durara sempre,aixo d'acord,pero l'energia electrica per lo menys en aquest pais no es el futur,una nevada i sis dies sense vehicle?? es que ni regalat.......[/quote]
Això es un altre debat, millorar infraestructures, etc que en un futur s'hauran d'adaptar a les necessitats que es vagin creant, energies alternatives pros contras, buuuff millor que vivim el dia a dia, ja ens ho anirem trobant no?
Salut.
Salut.[/quote]
el petroli no durara sempre,aixo d'acord,pero l'energia electrica per lo menys en aquest pais no es el futur,una nevada i sis dies sense vehicle?? es que ni regalat.......[/quote]
Això es un altre debat, millorar infraestructures, etc que en un futur s'hauran d'adaptar a les necessitats que es vagin creant, energies alternatives pros contras, buuuff millor que vivim el dia a dia, ja ens ho anirem trobant no?
Salut.
PAN EUROPEAN 1300 ST PLATA
- Kpeps
- Presentats
el mes fort del cas,es que la primera carrera de motos electriques a nivell mundial on han participat va ser,al mitic circuit de l'Illa de Man,ahir mi varen fer pensar per un altre fil que esta obert i es parla d'anar-hi,paraules textuals d'un aficionat al pasarli peldavant una de les motos:
es un so i una sensacio,semblant a quan pasa l'AVE,et bufa la brisa marina i el soroll d'un monatcargas,tot alhora :eyes
la velocitat mitja que va fer la guanyadora en completar una volta ,per cert India, va ser de 140 km/h amb una punta de velocitat de 171 km/h.(tampoc es poca cosa les coses com siguin)
es un so i una sensacio,semblant a quan pasa l'AVE,et bufa la brisa marina i el soroll d'un monatcargas,tot alhora :eyes
la velocitat mitja que va fer la guanyadora en completar una volta ,per cert India, va ser de 140 km/h amb una punta de velocitat de 171 km/h.(tampoc es poca cosa les coses com siguin)
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Deixant estar si la moto electrica ens agrada més o menys......
Crec que aquesta nova honada de vehicles electrics els promou un fals ecologisme.
Vosaltres creieu que realment els vehicles electrics són mes ecologics???
Jo crec que no.
D´acord, no estem utilitzant cobustibles fosils, de forma directa pero ....la energia electrica no es fa del no res.
NOmes cal mirar les plantes Termoelectriques,Hidroelectriques,Nuclears,....
En un primer moment potser no contaminen tant com pot ser els vehicles motoritzats, pero ....
canviar els curs dels rius per fer embassaments de forma indiscriminada també es contamició.
Les emisions a l´atmosfera de les centrals Termiques..també son contaminants.
Els residus nuclears....també es contaminar
i no parlo ja només de Païssos del 1er món, on el tractament i la construcció d´aquests elements es poden fer mitjançant unes "teoriques" pautes correctes.
Païssos subdesenvolupats o en vies de desenvulpament com la Xina,India,.....no em vull imaginar les barbaritats que son capaces de fer per poder oferir energia electrica a tots els seus ciutadans i vehicles.
Per cert, com deieu per aqui...no se pq sempre centren esforços amb els peixos petits (usuaris de carrer) quant els grans canvis es fan a dalt.
El que contamimen els grans vaixells de transports i tot el tràfic aeri mundial en un m´se , no ho fan totes les emissions de vehicules particulars de tot el món en un any!!
Per altra banda, lo de motors electrics, o motors de combustió...quant hagi portat un d´electric ja tindre la meva opinio, de moment... :???:
Crec que aquesta nova honada de vehicles electrics els promou un fals ecologisme.
Vosaltres creieu que realment els vehicles electrics són mes ecologics???
Jo crec que no.
D´acord, no estem utilitzant cobustibles fosils, de forma directa pero ....la energia electrica no es fa del no res.
NOmes cal mirar les plantes Termoelectriques,Hidroelectriques,Nuclears,....
En un primer moment potser no contaminen tant com pot ser els vehicles motoritzats, pero ....
canviar els curs dels rius per fer embassaments de forma indiscriminada també es contamició.
Les emisions a l´atmosfera de les centrals Termiques..també son contaminants.
Els residus nuclears....també es contaminar
i no parlo ja només de Païssos del 1er món, on el tractament i la construcció d´aquests elements es poden fer mitjançant unes "teoriques" pautes correctes.
Païssos subdesenvolupats o en vies de desenvulpament com la Xina,India,.....no em vull imaginar les barbaritats que son capaces de fer per poder oferir energia electrica a tots els seus ciutadans i vehicles.
Per cert, com deieu per aqui...no se pq sempre centren esforços amb els peixos petits (usuaris de carrer) quant els grans canvis es fan a dalt.
El que contamimen els grans vaixells de transports i tot el tràfic aeri mundial en un m´se , no ho fan totes les emissions de vehicules particulars de tot el món en un any!!
Per altra banda, lo de motors electrics, o motors de combustió...quant hagi portat un d´electric ja tindre la meva opinio, de moment... :???:
Ex ...moltes coses
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Això sí, un dia hem d'anar aqui, aviam quina percepció agafem..... 

- Molinenc
- Presentats
[quote user="Randy-650" post="116021"]Això sí, un dia hem d'anar aqui, aviam quina percepció agafem.....
[/quote]
ostia, una carrera de motocross sense soroll ja ha de ser lo més estrany de les coses estranyes....
Sigui com sigui, si lo electric s'acaba impossant, no se si serà millor o pitjor....ara be...raro o serà un rato... :D
ostia, una carrera de motocross sense soroll ja ha de ser lo més estrany de les coses estranyes....
Sigui com sigui, si lo electric s'acaba impossant, no se si serà millor o pitjor....ara be...raro o serà un rato... :D