Hospitality Club (HC)
Moderador: Airald
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Hospitality Club (HC)
Hospitality Club és un fòrum, una xarxa que et permet contactar amb gent d'arreu del mon per demanar allotjament o senzillament anar a pendre un cafè.
Apuntar-se és gratis i no et compromet a res: omples una fitxa amb les dades que tu vols que l'altra gent apuntada vegi de tu, si vols allotjar gent o no i en quines condicions i pots buscar a gent en una zona concreta i veure els seus interessos, demanar-los allotjament o ajut, etc.
Jo ho vaig descobrir fa un parell d'anys quan preparava un viatge a País de Gal·les en solitari i va bé arribar al vespre i parar a casa d'algú que et convida a sopar i a dormir, fer la xerrada, anar a pendre una copa, etc.
Ho he fet servir a Gal·les i Croàcia i vaig estar amb gent molt interessant, ho recomano ;)
Pots trobar més informació i apuntar-te a: http://secure.hospitalityclub.org/hc/menu.php
Apuntar-se és gratis i no et compromet a res: omples una fitxa amb les dades que tu vols que l'altra gent apuntada vegi de tu, si vols allotjar gent o no i en quines condicions i pots buscar a gent en una zona concreta i veure els seus interessos, demanar-los allotjament o ajut, etc.
Jo ho vaig descobrir fa un parell d'anys quan preparava un viatge a País de Gal·les en solitari i va bé arribar al vespre i parar a casa d'algú que et convida a sopar i a dormir, fer la xerrada, anar a pendre una copa, etc.
Ho he fet servir a Gal·les i Croàcia i vaig estar amb gent molt interessant, ho recomano ;)
Pots trobar més informació i apuntar-te a: http://secure.hospitalityclub.org/hc/menu.php
- Frank
- Presentats
- Entrades: 2259
- Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:52 pm
- Ubicació: Baix Empordà
Re: Hospitality Club (HC)
Ramon, ets una font de sorpreses
[align=center]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)
[/align]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)

- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Gracies ramon,
Abans d´ahir ja m´hi vaig donar d´alta, pero encara no m´han activat :(
Abans d´ahir ja m´hi vaig donar d´alta, pero encara no m´han activat :(
Ex ...moltes coses
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
es interesant,el que pasa es que has de ser bastant obert per trucar a la porta d'algu que no coneixes,suposso que es la finalitat d'aquesta web,trucar i que truquin i aixi coneixes gent,una iniciativa interesant per la quantitat de gent apuntada que hi ha als paissos.
- Steelman
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Kpeps" post="114714"]es interesant,el que pasa es que has de ser bastant obert per trucar a la porta d'algu que no coneixes,suposso que es la finalitat d'aquesta web,trucar i que truquin i aixi coneixes gent,una iniciativa interesant per la quantitat de gent apuntada que hi ha als paissos.[/quote]
Tens part de raó peró....
Quant viatgem, que busquem veure paissatges i edificis diferetns o coneixer noves cultures,gent,costums,....
Jo crec que la gracia de viatjar (a part dels paissatges) es coneixer noves maneres de fer i de veure el mon, i el Hospitality club es una eina excelent.
Es una ajuda excelent que ens trenca el gel per fer el pas a coneixer la gent.
Es una opinio eh!
Quant viatgem, que busquem veure paissatges i edificis diferetns o coneixer noves cultures,gent,costums,....
Jo crec que la gracia de viatjar (a part dels paissatges) es coneixer noves maneres de fer i de veure el mon, i el Hospitality club es una eina excelent.
Es una opinio eh!
Ex ...moltes coses
- Ra-mon
- Presentats
[quote user="Steelman" post="114718"][quote user="Kpeps" post="114714"]es interesant,el que pasa es que has de ser bastant obert per trucar a la porta d'algu que no coneixes,suposso que es la finalitat d'aquesta web,trucar i que truquin i aixi coneixes gent,una iniciativa interesant per la quantitat de gent apuntada que hi ha als paissos.[/quote]
Es una opinio eh![/quote]
Exactament, coneixes gent i a més a més molt variada. p.ex. en la meva estrena a HC vaig anar a Wales i vaig estar 4 nits en 4 cases diferents:
1. Un home de uns 55 anys en un antic poblet miner, arribo cap a les 6, descarrego les bosses i em diu que vull fer, li dic que m'agradaria que m'acompanyés pel poble a veure la Big Pit (un antic forat a cel obert d'on extreien carbó) però estava tot tancat i vam anar al Pub a fer birres amb els seus amics, xerrar, fer una colecta per comprar unes ulleres al cambrer perque no s'hi veia gaire, etc. Vam tornar a casa seva cap a la una de la matinada, sort que hi vam anar a peu :)
2. Una parella de prop de 50 anys amb 3 fills de 15 a 20 anys, viviem en una casa de pagés força curiosa (a l'entrada hi havia un inmens piano de cua molt tronat, mentre esmorzavem a la cuina al damunt dels nostres caps hi havia una barra que feia de penjador ple de calces i mitjons :shock:
3. Una senyora que viu sola en un poblet de menys de 100 habitats, té 65 anys, arribant ja em trobo el sopar fet i anem xerant i anem prenent gots de vi (m'explica que li agrada molt viatjar però que MAI ho fa en avió, a l'estiu se n'anirà des de Wales a Grècia (en bus, es clar) per veure la seva filla, després arribaran un parell d'amigues seves en avió i continuaran amb transport públic fins a Egipte :roll:
4. Una noia d'uns 30 anys, viu sola, una estona abans d'arribar a la ciutat on viu la truco i em diu la ubicació exacta del carrer i la casa. Quan arribo a la casa en un d'aquests carrers tipics anglesos em trobo una porta oberta, entro dient hola, ningú diu res, no sé què fer i al cap d'uns minuts surt una noia embolcallada amb un barnús i una tovallola al cap ;) Vam encarregar sopar xines i a les 8 del vespre ja érem al Pub de la cantonada.
Aquest viatge m'ho vaig passar molt bé
De tot això no n'hi ha fotos, llàstima
... però si voleu veure la crònica la trobareu AQUÍ
Es una opinio eh![/quote]
Exactament, coneixes gent i a més a més molt variada. p.ex. en la meva estrena a HC vaig anar a Wales i vaig estar 4 nits en 4 cases diferents:
1. Un home de uns 55 anys en un antic poblet miner, arribo cap a les 6, descarrego les bosses i em diu que vull fer, li dic que m'agradaria que m'acompanyés pel poble a veure la Big Pit (un antic forat a cel obert d'on extreien carbó) però estava tot tancat i vam anar al Pub a fer birres amb els seus amics, xerrar, fer una colecta per comprar unes ulleres al cambrer perque no s'hi veia gaire, etc. Vam tornar a casa seva cap a la una de la matinada, sort que hi vam anar a peu :)
2. Una parella de prop de 50 anys amb 3 fills de 15 a 20 anys, viviem en una casa de pagés força curiosa (a l'entrada hi havia un inmens piano de cua molt tronat, mentre esmorzavem a la cuina al damunt dels nostres caps hi havia una barra que feia de penjador ple de calces i mitjons :shock:
3. Una senyora que viu sola en un poblet de menys de 100 habitats, té 65 anys, arribant ja em trobo el sopar fet i anem xerant i anem prenent gots de vi (m'explica que li agrada molt viatjar però que MAI ho fa en avió, a l'estiu se n'anirà des de Wales a Grècia (en bus, es clar) per veure la seva filla, després arribaran un parell d'amigues seves en avió i continuaran amb transport públic fins a Egipte :roll:
4. Una noia d'uns 30 anys, viu sola, una estona abans d'arribar a la ciutat on viu la truco i em diu la ubicació exacta del carrer i la casa. Quan arribo a la casa en un d'aquests carrers tipics anglesos em trobo una porta oberta, entro dient hola, ningú diu res, no sé què fer i al cap d'uns minuts surt una noia embolcallada amb un barnús i una tovallola al cap ;) Vam encarregar sopar xines i a les 8 del vespre ja érem al Pub de la cantonada.
Aquest viatge m'ho vaig passar molt bé
De tot això no n'hi ha fotos, llàstima
... però si voleu veure la crònica la trobareu AQUÍ
Ra-mon l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. abr. 08, 2010 2:09 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Ra-mon
- Presentats
[quote user="Steelman" post="114683"]Gracies ramon,
Abans d´ahir ja m´hi vaig donar d´alta, pero encara no m´han activat :([/quote]
Jordi, pot trigar uns dies, a mi em va trigar uns quinze dies o tres setmanes, ja t'arribarà un correu.
Per curiositat he mirat quanta gent hi ha apuntada de Reus: uns 15 allotgen gent, uns 15 diuen que potser i la resta no. En total 54 persones.
Jordi, pot trigar uns dies, a mi em va trigar uns quinze dies o tres setmanes, ja t'arribarà un correu.
Per curiositat he mirat quanta gent hi ha apuntada de Reus: uns 15 allotgen gent, uns 15 diuen que potser i la resta no. En total 54 persones.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Doncs és una manera de viatjar molt complerta i a la vegada econòmica.
Fa temps volia fer una cosa semblant amb intercanvi de cases, però la meva dona no s'en fiava. Bé, jo tampoc. :oops:
Gràcies Ra-mon per descobrir-nos aquesta nova eina mototurista. :D
Fa temps volia fer una cosa semblant amb intercanvi de cases, però la meva dona no s'en fiava. Bé, jo tampoc. :oops:
Gràcies Ra-mon per descobrir-nos aquesta nova eina mototurista. :D

- Steelman
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Ra-mon" post="114726"][quote user="Steelman" post="114683"]Gracies ramon,
Per curiositat he mirat quanta gent hi ha apuntada de Reus: uns 15 allotgen gent, uns 15 diuen que potser i la resta no. En total 54 persones.[/quote]
Ja estic impacient ;)
Per curiositat he mirat quanta gent hi ha apuntada de Reus: uns 15 allotgen gent, uns 15 diuen que potser i la resta no. En total 54 persones.[/quote]
Ja estic impacient ;)
Ex ...moltes coses
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
no,si jo no ho veig pas malament,tot al contrari,nomes em referia que aixo es pot fer depenent del caracter de cadascu,com diu en Randy amb lo del intercanvi de casas,a mi per exemple fer lo que explica en Ramon ho trobo fantastic i no m'importaria gens,pero com dic em sembla que has de ser de caracter obert,si en la nostra vida habitual es fes una mica la finalitat del web amb els veins,potser no hi hauria tanta gent que se sentiria sola,repeteixo molt bon enllaç.
- Steelman
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Ra-mon" post="114726"][quote user="Steelman" post="114683"]Gracies ramon,
[/quote]
Tenies raó.
Ja estic donat d´alta al HC!! :mrgreen: :mrgreen:
[/quote]
Tenies raó.
Ja estic donat d´alta al HC!! :mrgreen: :mrgreen:
Ex ...moltes coses
- Ra-mon
- Presentats
[quote user="Steelman" post="116017"][quote user="Ra-mon" post="114726"][quote user="Steelman" post="114683"]Gracies ramon,
[/quote]
Tenies raó.
Ja estic donat d´alta al HC!! :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
Perfecte, ara a fer-ho servir :D
[/quote]
Tenies raó.
Ja estic donat d´alta al HC!! :mrgreen: :mrgreen:[/quote]
Perfecte, ara a fer-ho servir :D
- Gearbox
- Presentats
- Entrades: 1591
- Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
- Ubicació: Castellolí
[quote user="Ra-mon" post="114723"] ... i al cap d'uns minuts surt una noia embolcallada amb un barnús i una tovallola al cap ;) Vam encarregar sopar xines i a les 8 del vespre ja érem al Pub de la cantonada... Aquest viatge m'ho vaig passar molt bé.[/quote]
Ummmmm.... Ramon... i dius que ni hi ha fotos, eh ???? :evil:
Ummmmm.... Ramon... i dius que ni hi ha fotos, eh ???? :evil:
- Ra-mon
- Presentats
[quote user="Gearbox" post="116111"][quote user="Ra-mon" post="114723"] ... i al cap d'uns minuts surt una noia embolcallada amb un barnús i una tovallola al cap ;) Vam encarregar sopar xines i a les 8 del vespre ja érem al Pub de la cantonada... Aquest viatge m'ho vaig passar molt bé.[/quote]
Ummmmm.... Ramon... i dius que ni hi ha fotos, eh ???? :evil:[/quote]
Home Josep, de la noia del barnú no que hi ha fotos ... del viatge si ;)
Enllaç
Ummmmm.... Ramon... i dius que ni hi ha fotos, eh ???? :evil:[/quote]
Home Josep, de la noia del barnú no que hi ha fotos ... del viatge si ;)
Enllaç