Indignació Amb El Taller
Moderador: Airald
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
Re: Indignació Amb El Taller
[quote user="Danielot" post="116408"][quote user="Randy-650" post="116369"]
Els kits de la Bandit, com totes les Suzuki, no solen durar més de 25.000 km's, doncs els fiquen baratets per reduir costos.
:([/quote]
Doncs m'ha tocat la bona.
V STROM 650. Kit original 55000km i suposo que el canviare aquest estiu.[/quote]
Jo li vaig fer 36.000 km i me'l van canviar quan encara no calia. Segur que hagués arribat als 50.000
Els kits de la Bandit, com totes les Suzuki, no solen durar més de 25.000 km's, doncs els fiquen baratets per reduir costos.
V STROM 650. Kit original 55000km i suposo que el canviare aquest estiu.[/quote]
Jo li vaig fer 36.000 km i me'l van canviar quan encara no calia. Segur que hagués arribat als 50.000
- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
[quote user="Sharky" post="116421"][quote user="Storm" post="116405"][quote user="Sharky" post="116347"]Jo també portava la Deauville al concesionari Honda Oficial a Manresa (Motor Gas), tot i que no hem puc queixar ni del tracte
ni de les actuacions que han fet a la moto, al final he fet com et diuen per aqui buscar un talleret amb mecanic de confiança.
Salut.[/quote]
Ja em diràs on és! ;) ;)[/quote]
Motos Salva a Vilafranca del Penedes[/quote]
Apuntat. Gràcies Sharky!!! ;)
ni de les actuacions que han fet a la moto, al final he fet com et diuen per aqui buscar un talleret amb mecanic de confiança.
Salut.[/quote]
Ja em diràs on és! ;) ;)[/quote]
Motos Salva a Vilafranca del Penedes[/quote]
Apuntat. Gràcies Sharky!!! ;)
- Danielot
- Presentats
- Entrades: 641
- Membre des de: ds. oct. 11, 2008 8:56 am
- Ubicació: Lleida, terra ferma.
[quote user="Storm" post="116487"][quote user="Danielot" post="116408"][quote user="Randy-650" post="116369"]
Jo li vaig fer 36.000 km i me'l van canviar quan encara no calia. Segur que hagués arribat als 50.000[/quote]
Nomes has d'estar una mica a sobre i engrasarla tot sovint
Jo li vaig fer 36.000 km i me'l van canviar quan encara no calia. Segur que hagués arribat als 50.000[/quote]
Nomes has d'estar una mica a sobre i engrasarla tot sovint
Rodar en moto es lo meu
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Danielot" post="116528"]
Nomes has d'estar una mica a sobre i engrasarla tot sovint[/quote]
Em sembla que sóc dels pocs en aquest fòrum que neteja la cadena-corona-pinyó amb un pinzell untat amb querosé despres de cada sortida, i fico sprai cada 300 km's.
Em sembla que sóc dels pocs en aquest fòrum que neteja la cadena-corona-pinyó amb un pinzell untat amb querosé despres de cada sortida, i fico sprai cada 300 km's.

- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
[quote user="Randy-650" post="116530"][quote user="Danielot" post="116528"]
[/quote]
i d´on treus tu el querosé????? :roll: ( benzina d´aviacio ) si es querosé potser la farás malbé abans d´hora, potser vols dir gasoil.
i d´on treus tu el querosé????? :roll: ( benzina d´aviacio ) si es querosé potser la farás malbé abans d´hora, potser vols dir gasoil.

- Randy-650
- Presentats
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
No, al contrari, es fa malvé amb gas-oil, que porta elements corrosius (igual que la benzina), i el querosé no. ;)
El vaig comprar al Carreful, a la secció de barbacoes.
El vaig comprar al Carreful, a la secció de barbacoes.

- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
[quote user="Randy-650" post="116535"]No, al contrari, es fa malvé amb gas-oil, que porta elements corrosius (igual que la benzina), i el querosé no. ;)
El vaig comprar al Carreful, a la secció de barbacoes.[/quote]
pero quina feinada tens despres de cada sortida,i vaja barbacoas deuen sortir amb el querose :lol: :lol: :lol:
El vaig comprar al Carreful, a la secció de barbacoes.[/quote]
pero quina feinada tens despres de cada sortida,i vaja barbacoas deuen sortir amb el querose :lol: :lol: :lol:
- Danielot
- Presentats
- Entrades: 641
- Membre des de: ds. oct. 11, 2008 8:56 am
- Ubicació: Lleida, terra ferma.
Jo la cadena no l'he netejada mai,
Quan dic mai es mai, l' engraso tot sovint i a Rodaaaaaaaaaarrr!!!
Per cert, quan estic a casa la engraso amb una barrega de SAE 90 i grasa normal, un pincellet i a pringar la cadena.
Quan estic de ruta doncs amb un spray de grasa per cadena.
Aixó si, sempre despres de fer uns quants kilometres(perque la cadena estgui ven estirada) i despres la deixo tota la nit.
Quan dic mai es mai, l' engraso tot sovint i a Rodaaaaaaaaaarrr!!!
Per cert, quan estic a casa la engraso amb una barrega de SAE 90 i grasa normal, un pincellet i a pringar la cadena.
Quan estic de ruta doncs amb un spray de grasa per cadena.
Aixó si, sempre despres de fer uns quants kilometres(perque la cadena estgui ven estirada) i despres la deixo tota la nit.
Rodar en moto es lo meu
- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Finalment, després de tenir-me tota la setmana pendent del telèfon, ahir a les 18:30h em van trucar del taller que ja tenia la moto apunt, així que a les 20:00h, tot plegant de treballar, vaig sortir disparat (a peu) per anar al taller abans que tanquessin per anar a buscar la "Blues".
Em van dir que havien canviat tot el kit (ja es tractava d'això!!!) que la cadena que havien muntat era més bona i que fes uns 400kms de rodatge i passés pel taller a re-tensar la cadena i ja estaria llest... :roll:
Amb les presses, però, no em vaig fixar que encara no m'havien posat l'estribera d'origen de la dreta del passatger que faltava i de moment porto un petit "apanyu" que vaig fer jo mateix.
Com que si tot va bé, el diumenge espero poder sortir a rodar ni que sigui una estoneta, el dilluns o dimarts tornaré al taller per repassar la cadena i llavors els comentaré el tema de l'estribera.
Per cert, evidentment, no em van cobrar res! ;)
A veure si d'ara endavant tot va una mica millor. De fet, la moto, a no ser que tingui algún problema que pugui ser susceptible d'entrar en la garantia, només la tocarà el meu mecànic de confiança, que a més a més, és servei oficial post venta suzuki, o sigui que la "Blues" estarà en bones mans.
Gràcies a tots per l'interès i fins aviat.
Em van dir que havien canviat tot el kit (ja es tractava d'això!!!) que la cadena que havien muntat era més bona i que fes uns 400kms de rodatge i passés pel taller a re-tensar la cadena i ja estaria llest... :roll:
Amb les presses, però, no em vaig fixar que encara no m'havien posat l'estribera d'origen de la dreta del passatger que faltava i de moment porto un petit "apanyu" que vaig fer jo mateix.
Com que si tot va bé, el diumenge espero poder sortir a rodar ni que sigui una estoneta, el dilluns o dimarts tornaré al taller per repassar la cadena i llavors els comentaré el tema de l'estribera.
Per cert, evidentment, no em van cobrar res! ;)
A veure si d'ara endavant tot va una mica millor. De fet, la moto, a no ser que tingui algún problema que pugui ser susceptible d'entrar en la garantia, només la tocarà el meu mecànic de confiança, que a més a més, és servei oficial post venta suzuki, o sigui que la "Blues" estarà en bones mans.
Gràcies a tots per l'interès i fins aviat.
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
ja se que ara em ficare on no em demanen,pero et donare un concell,mentres la timguis en garantia no la portis enlloc mes.Sort amb la Blues i bones rutes. ;)
- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Gràcies Kpeps, tots els consells són sempre benvinguts.
De fet no m'he explicat bé, em referia a que, així que acabi l'any de garantia, la deixaré en mans del professional de confiança, fins llavors, seguiré aprofitant el què ja he pagat.
Fins aviat company ;)
De fet no m'he explicat bé, em referia a que, així que acabi l'any de garantia, la deixaré en mans del professional de confiança, fins llavors, seguiré aprofitant el què ja he pagat.
Fins aviat company ;)
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
- Randy-650
- Presentats
Sembla ser que al final el taller ha respòs, com tenia que ser.
A gaudir de la teva "Bandy" ara, i quan ens veiem ja et deixaré provar la meva amb la pantalla alta Secdem. ;)
A gaudir de la teva "Bandy" ara, i quan ens veiem ja et deixaré provar la meva amb la pantalla alta Secdem. ;)

- Joan XT
- Presentats
- Entrades: 2641
- Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
- Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL
El que no entenc i és la primera vegada que ho sento és lo de re-tensar la cadena.Ja porto uns quants kits canviat, l'ultim fa dues setmanes a la XT i no em van comentar res que hagués de re-tensar la cadena.
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93
- Randy-650
- Presentats
[quote user="Joan XT" post="116975"]El que no entenc i és la primera vegada que ho sento és lo de re-tensar la cadena.Ja porto uns quants kits canviat, l'ultim fa dues setmanes a la XT i no em van comentar res que hagués de re-tensar la cadena.[/quote]
Normalment no té perquè destensar-se, però per prudència sempre cal mirar aviam si ha agafat una mica de joc i tornar-la a tensar.
Per cert, quan et dura un kit a la XT? A mi a la Gilera RC-600 em durava uns 5.000 km's, i era Regina Oro. :???:
Les pistonades d'un monocilindric passen factura. :razz:
Normalment no té perquè destensar-se, però per prudència sempre cal mirar aviam si ha agafat una mica de joc i tornar-la a tensar.
Per cert, quan et dura un kit a la XT? A mi a la Gilera RC-600 em durava uns 5.000 km's, i era Regina Oro. :???:
Les pistonades d'un monocilindric passen factura. :razz:

- Joan XT
- Presentats
- Entrades: 2641
- Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
- Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL
[quote user="Randy-650" post="116992"][quote user="Joan XT" post="116975"]El que no entenc i és la primera vegada que ho sento és lo de re-tensar la cadena.Ja porto uns quants kits canviat, l'ultim fa dues setmanes a la XT i no em van comentar res que hagués de re-tensar la cadena.[/quote]
Les pistonades d'un monocilindric passen factura. :razz:[/quote]
Doncs a mi uns 18.000 km, i per lo que he vist per foros hi ha que en 13.000 ja la tenen que canviar. La veritat es que la cuido bastant.
Les pistonades d'un monocilindric passen factura. :razz:[/quote]
Doncs a mi uns 18.000 km, i per lo que he vist per foros hi ha que en 13.000 ja la tenen que canviar. La veritat es que la cuido bastant.
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93
- Jeppy
- Presentats
- Entrades: 1288
- Membre des de: dt. gen. 16, 2007 10:50 am
- Ubicació: Begur
[quote user="Danielot" post="116408"][quote user="Randy-650" post="116369"]
Kit original: 31.000 Kms. ; Molts kms. amb dues persones a bord.
Kit original: 31.000 Kms. ; Molts kms. amb dues persones a bord.
" LA MARCA DEL ESCLAU, ES PARLAR LA LLENGUA DEL SEU AMO" (Tàcit)