Quina velocitat màxima heu agafat en moto?
Moderador: Airald
- Avisiset
- Presentats
- Entrades: 96
- Membre des de: dl. gen. 18, 2010 3:10 pm
- Ubicació: Segrià
Re: Quina Velocitat Màxima Heu Agafat En Moto?
:D No ho se per que anava molt borratxo. ( Es broma ). M´imagino que va ser una vegada per alemanya amb la pan intentant aconseguir un ferrari. El marcador va arrivar a 240. Era masa jove.
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
[quote user="Avisiset" post="116674"]:D No ho se per que anava molt borratxo. ( Es broma ). M´imagino que va ser una vegada per alemanya amb la pan intentant aconseguir un ferrari. El marcador va arrivar a 240. Era masa jove.[/quote]
Jo ja no era jove, però igualment amb la Pan€ a Alemanya i sense el ferrari vaig agafar els 250.
Vssssss
007
Jo ja no era jove, però igualment amb la Pan€ a Alemanya i sense el ferrari vaig agafar els 250.
Vssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

El petit Princep
- Birel
- Presentats
- Entrades: 75
- Membre des de: dl. oct. 19, 2009 10:56 pm
- Ubicació: Entre Cerdanyola y Barberá CAT. Enrique
Yo he cogido con una FZR 1000 EXUP bajando por la autopista de LLEIDA, 275km/ hora fué un "poquito" pero la sensación va se forsa interesant, estoy hablando de hace...15 años mas o menos, por cierto venía conmigo Esteve ( STV ) con su VF750, cuando "era joven y se picaba con todo el mundo" :D
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
hi ha gent que es pica fins i tot amb la seva ombra :mrgreen:

- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="James Bond" post="116676"]
[/quote]
I despres vas i et passes la sortida de l'autopista i has de sortir a la seguent sortida!!!! :b9 :b9 :b9
[/quote]
I despres vas i et passes la sortida de l'autopista i has de sortir a la seguent sortida!!!! :b9 :b9 :b9

- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
[quote user="Randy-650" post="116702"] I despres vas i et passes la sortida de l'autopista i has de sortir a la seguent sortida!!!! :b9 :b9 :b9[/quote]
Si senyor !! veig que te'n recordes :D :D :D :D
Si senyor !! veig que te'n recordes :D :D :D :D
NEVER SAY NEVER AGAIN

El petit Princep

El petit Princep
- Bichusten
- Presentats
- Entrades: 380
- Membre des de: dt. abr. 28, 2009 5:46 pm
- Ubicació: Girona
Amb Scoopy 115 de marcador i
amb la millor moto del mon : he votat i a pujat del 5% al 6%; aixo que era un petit tram de carretera. :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes
amb la millor moto del mon : he votat i a pujat del 5% al 6%; aixo que era un petit tram de carretera. :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes :eyes
- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
Crec recordar que uns 280 ( de marcador ), amb la GSXR 750 del 92...( una mica apretada de motor ) però quant li va sortir una biela per l'autopista en 6ª i a fons :eyes se me van passar les ganes de buscar aquests límits, després d'aquest incident rarament he tornat a passar de 200 per carretera ( al circuit tot lo que podia i més ) i ara amb la R120GS a 100 - 140 vaig com un rei ( realment el que ara m'agrada és anar filant a ritme. :mrgreen: )
Gas a la burra!!!
- J-C
- Presentats
- Entrades: 530
- Membre des de: ds. maig 03, 2008 9:54 pm
- Ubicació: Sabadell
jo crec recordar que entre els 240-250km,a la recta de Castellar del Valles,abans que fesim rotondes i possesin el radar,amb una Kawa zxr750 colors de "telefonica" al 90-91,quins temps,ara amb la tdm no paso de 230km jejejejeje.