Adelantamiento Indebido
Moderador: Airald
- Lujoisla
- Presentats
- Entrades: 1018
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:47 pm
- Ubicació: en la Llagosta...Luis...&....Mª Carmen
Adelantamiento Indebido
este medio dia cuando volvia para casa del trabajo uno que tenia mucha prisa, :enfadat me a hecho un adelantamiento por la izquierda que ma dado un susto de muerte, ya que no lo he visto venir :enfaduu ya que yo circulava a 120 y tenia coches alrededor y otra moto detras

Lujoisla l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. abr. 30, 2010 9:16 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Re: Adelantamiento Indevido
Luis, el tio se ha pasado tres pueblos. Y ahora me callo porque empezaria a decir cosas malsonantes.
Dale un beso a Mª Carmen
Vssssssss
Ramon
Dale un beso a Mª Carmen
Vssssssss
Ramon
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Re: Adelantamiento Indebido
Luis, en aquest cas el que has de fer és trucar al 088 (Mossos) i dir la matricula del cotxe. :mad:
A mi l'altre dia un Carrera 4 em va passar al menys a 280 km/h per l'autopasta. I jo no anava parat!!! Del rebufo quasibé em fot contra el guarda-rail. :tremolant
A mi l'altre dia un Carrera 4 em va passar al menys a 280 km/h per l'autopasta. I jo no anava parat!!! Del rebufo quasibé em fot contra el guarda-rail. :tremolant

- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Tela!!!!!!!!!!!!!
Els radars ens cacen a tots, pero els infrectors de veritat....ningu :(
Els radars ens cacen a tots, pero els infrectors de veritat....ningu :(
Ex ...moltes coses
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
es que hi ha cada ruc que es masa !!!!! dissabte anavem amb les bicicletes i les nenes que tornavem de la festa de la bici a Castelldefels agafem un carrer i veig que ve un cotxe,anavem cap un gual per apartar-nos i perque podes pasar i es fot a pitar :enfadat :enfadat fotu un macasunlamaraquetaparit i cardo la bici a terra quan veig que era una totila amb quatre nenets a dins i a sobre amb la L,pero que co....ons els ensenyen a les autoescoles :eyes :eyes :eyes en fi que mes vermella que un tomaquet :oops: :oops: i sense dir res mira esparvarada,aparto la bicicleta del mitg ja no li vaig dir tampoc res mes (em sembla que no calia) i pasa pel costat ,12 punts de cop li haguesin tingut que treure i tornarse a examinar pero de conducta ciutadana.coi quin misal,pero el post m'ho ha fet explicar,Lujoisla ja veus el que falta es educacio i respecte ,no radars :enfaduu :enfaduu :enfaduu
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
[quote user="Randy-650" post="117873"]Luis, en aquest cas el que has de fer és trucar al 088 (Mossos) i dir la matricula del cotxe. :mad:
A mi l'altre dia un Carrera 4 em va passar al menys a 280 km/h per l'autopasta. I jo no anava parat!!! Del rebufo quasibé em fot contra el guarda-rail. :tremolant[/quote]
si tu anaves a 120/130 i èll anava a 280, no crec que sapiguesis quin cotxe era, es dilueix a un punt a l´horitzó :twisted: :twisted: :twisted:
vols dir de trucar als Mossos ???? i molestar-te en anar i venir varies vegades del Jutjat, mira que es acusar a una persona d´un delicte , depositar proves i també possible presó si es reincident ...... :, vaja, dic jo. :tremolant
A mi l'altre dia un Carrera 4 em va passar al menys a 280 km/h per l'autopasta. I jo no anava parat!!! Del rebufo quasibé em fot contra el guarda-rail. :tremolant[/quote]
si tu anaves a 120/130 i èll anava a 280, no crec que sapiguesis quin cotxe era, es dilueix a un punt a l´horitzó :twisted: :twisted: :twisted:
vols dir de trucar als Mossos ???? i molestar-te en anar i venir varies vegades del Jutjat, mira que es acusar a una persona d´un delicte , depositar proves i també possible presó si es reincident ...... :, vaja, dic jo. :tremolant
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. maig 03, 2010 8:29 pm, en total s’ha editat 4 vegades.

- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Gs12 red" post="118297"]
vols dir de trucar als Mossos ???? i molestar-te en anar i venir varies vegades del Jutjat, mira que es acusar a una persona d´un delicte , depositar proves i també possible presó si es reincident ...... :, vaja, dic jo. :tremolant[/quote]
Jo no anava parat, llegueix. :twisted:
I no has d'anar per res al jutjat. Hi ha un company que tu el coneixes, que en una de les ultimes sortides que vem fer, al tornar cap a casa ja, de nit i plovent a bots i barrals, el paio del davant nostre (amb cotxe anava) estava passadissim, vem parar, i ell agafa el mòbil, truca i diu:
-Hola, mira, som dos nois que venim en moto i al davant nostre hi ha un vehicle marca tal model tal que va passadissim.
I li contesten que ara mateix manen una patrulla. En dos minuts veiem dues patrulles passar pel costat nostre, amb les llums apagades, i suposo que el van enxampar.
Col.laboració ciutadana s'en diu. :mestre
vols dir de trucar als Mossos ???? i molestar-te en anar i venir varies vegades del Jutjat, mira que es acusar a una persona d´un delicte , depositar proves i també possible presó si es reincident ...... :, vaja, dic jo. :tremolant[/quote]
Jo no anava parat, llegueix. :twisted:
I no has d'anar per res al jutjat. Hi ha un company que tu el coneixes, que en una de les ultimes sortides que vem fer, al tornar cap a casa ja, de nit i plovent a bots i barrals, el paio del davant nostre (amb cotxe anava) estava passadissim, vem parar, i ell agafa el mòbil, truca i diu:
-Hola, mira, som dos nois que venim en moto i al davant nostre hi ha un vehicle marca tal model tal que va passadissim.
I li contesten que ara mateix manen una patrulla. En dos minuts veiem dues patrulles passar pel costat nostre, amb les llums apagades, i suposo que el van enxampar.
Col.laboració ciutadana s'en diu. :mestre