Honda VFR 800
Moderador: Airald
- Molinenc
- Presentats
- Entrades: 921
- Membre des de: dt. maig 19, 2009 7:33 am
- Ubicació: Molins de rei
Honda VFR 800
Honda ha tret una nova promoció:
http://www.honda-montesa.es/noticias/ab ... on-vfr-800
Que us sembla aquesta moto?
Que us sembla aquesta oferta?
http://www.honda-montesa.es/noticias/ab ... on-vfr-800
Que us sembla aquesta oferta?
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Re: Honda VFR 800
[quote user="AT" post="118678"]
[/quote]
Es una VFR, LA MILLOR MOTO DEL MÓN !!
No cal dir res mes :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Vssssssss
007
[/quote]
Es una VFR, LA MILLOR MOTO DEL MÓN !!
No cal dir res mes :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Vssssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Jordivfr
- Presentats
- Entrades: 400
- Membre des de: dl. maig 03, 2010 3:56 pm
- Ubicació: Badalona
A mi la moto m'encanta (que haig de dir...) per a mi quan la vaig comprar l'any 2006 era la maquina que s'adaptava més a les meves preferències i necessitats. Jo venia d'una CB500S i volia una màquina més potent i que em servis tant pel dia a dia, com per fer sortidetes a ritme al cap de setmana o fer unes vacances amb ella. Puc dir que amb ella he pogut fer sense cap tipus de problema totes aquestes coses (vaig a treballar quasi cada dia amb ella, faig sortidetes de mig o un dia senser i he arribat amb ella a Copenaguen).
L'unica pega que li trobo es la cadena, quan estas de viatge es un engorro tenir que greixar-la cada mati.
El preu de la oferta es fantàstic (comparat amb el que costava l'any que la vaig comprar) i és una molt bona oportunitat per qui la vulgui comprar nova, ara que per a mi que ja la tinc es una mala passada si volgés vendre la meva ara.
Jordivfr
L'unica pega que li trobo es la cadena, quan estas de viatge es un engorro tenir que greixar-la cada mati.
El preu de la oferta es fantàstic (comparat amb el que costava l'any que la vaig comprar) i és una molt bona oportunitat per qui la vulgui comprar nova, ara que per a mi que ja la tinc es una mala passada si volgés vendre la meva ara.
Jordivfr
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
es una bona moto el que pasa es que esta descatalogada per aixo te aquest preu,un amic la acava de comprar i amb ABS li ha sortit per 11300 €,li van dir que ja estaven casi esgotades amb aqueste oferta,jo crec que es una bona compra.
- Molinenc
- Presentats
[quote user="jordivfr" post="118690"]
Jordivfr[/quote]
Cada matí?
Jordivfr[/quote]
Cada matí?
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
Bones!!!
És una bona oferta... i en general és una bona tècnica esperar-se a que surti un model nou, perquè sempre els hi queda als concessionaris models "antics" en stock, i se'ls pot collar prou bé amb el preu final, el que volen és treure-s'ho de sobre. Esclar, sempre i quan s'estigui d'acord en no comprar-se el nou model.
Això ho vaig fer amb la Varadero i l'estalvi va ser considerable...
AT?? Que potser t'estas plantejant canvi de moto??
Fins aviat!
És una bona oferta... i en general és una bona tècnica esperar-se a que surti un model nou, perquè sempre els hi queda als concessionaris models "antics" en stock, i se'ls pot collar prou bé amb el preu final, el que volen és treure-s'ho de sobre. Esclar, sempre i quan s'estigui d'acord en no comprar-se el nou model.
Això ho vaig fer amb la Varadero i l'estalvi va ser considerable...
Fins aviat!

- Leclerk
- Presentats
- Entrades: 631
- Membre des de: dt. abr. 17, 2007 4:17 pm
- Ubicació: Granollers
Molt bona oferta !
Jo també vaig considerar la VFR quan buscava una sport-turisme fa tres anys i estéticament la trobo més encertada que la 1200.
Salut
Jo també vaig considerar la VFR quan buscava una sport-turisme fa tres anys i estéticament la trobo més encertada que la 1200.
Salut
- joanp55
- Presentats
- Entrades: 498
- Membre des de: dt. oct. 28, 2008 8:52 am
- Ubicació: Vallès Occidental
[quote user="jordivfr" post="118690"]
Jordivfr[/quote]
Cada matiiiiiii.............? que no coneixes l' Scottoiler ? es una maravella per les motos amb cadena.
Jordivfr[/quote]
Cada matiiiiiii.............? que no coneixes l' Scottoiler ? es una maravella per les motos amb cadena.
Cota 74 (passada a 123 cc.) ; Ducati 500 twin
Honda Transalp 650 ; Honda Pan-European 1100
Ducati ST3 ; BMW R 1200 GS
Honda Transalp 650 ; Honda Pan-European 1100
Ducati ST3 ; BMW R 1200 GS
- Molinenc
- Presentats
[quote user="Carles" post="118711"]
[/quote]
Doncs si, però per desgràcia ara mateix no es el millor moment..., però en quan pugui en vull canviar la moto. La GS500 em va molt be i em porta a tots els llocs, però li falta, i no només cavalls...li falta de tot....
Ara, potser quan pugui ja no hi haurà aquesta fantàstica oferta de la VFR800... :(
[/quote]
Doncs si, però per desgràcia ara mateix no es el millor moment..., però en quan pugui en vull canviar la moto. La GS500 em va molt be i em porta a tots els llocs, però li falta, i no només cavalls...li falta de tot....
Ara, potser quan pugui ja no hi haurà aquesta fantàstica oferta de la VFR800... :(
- XaviTwin
- Presentats
- Entrades: 355
- Membre des de: dc. abr. 23, 2008 10:27 pm
Lo k no entenc, es perquè la deixant de fabrica, a un preu bo seria una bona compra i ara que si s'anima els 800cc es tiraran dels cabells
800cc em s'embla una bona cilindrada, supera els 1000 i 100cv avui dia no em s'embla molt lògic, menys es clar, a les autopistes alemanes ;)
...V...
800cc em s'embla una bona cilindrada, supera els 1000 i 100cv avui dia no em s'embla molt lògic, menys es clar, a les autopistes alemanes ;)
...V...
cor V-Twin
- Jordivfr
- Presentats
[quote user="AT" post="118708"][quote user="jordivfr" post="118690"]
Jordivfr[/quote]
Cada matí?[/quote]
Deia cada matí quan estic de viatge amb jornades de 600 a 800 km, a més a l'estiu del 2007 vaig agafar pluja cada dia i no em lliurava d'anar sota ella almenys uns 200 o 300 km en tota la jornada.
Jordivfr[/quote]
Cada matí?[/quote]
Deia cada matí quan estic de viatge amb jornades de 600 a 800 km, a més a l'estiu del 2007 vaig agafar pluja cada dia i no em lliurava d'anar sota ella almenys uns 200 o 300 km en tota la jornada.
- Jordivfr
- Presentats
[quote user="Joanst3" post="118738"][quote user="jordivfr" post="118690"]
Jordivfr[/quote]
Cada matiiiiiii.............? que no coneixes l' Scottoiler ? es una maravella per les motos amb cadena.[/quote]
Si que n'he sentit a parlar de l'Scottoiler, però com que desde que vaig tenir la criatura he deixat de fer vacances en moto, vaig pensar que millor esperaré a posar-li quan pugui tornar fer-ne.
Jordivfr[/quote]
Cada matiiiiiii.............? que no coneixes l' Scottoiler ? es una maravella per les motos amb cadena.[/quote]
Si que n'he sentit a parlar de l'Scottoiler, però com que desde que vaig tenir la criatura he deixat de fer vacances en moto, vaig pensar que millor esperaré a posar-li quan pugui tornar fer-ne.