Aclaracions Sobre La Utilització Dels Intercomunicadors
Moderador: Airald
- Sharky
- Presentats
- Entrades: 2535
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:05 am
- Ubicació: Vallbona d'Anoia (Barcelona) "Josep Lluis i Soco"
Aclaracions Sobre La Utilització Dels Intercomunicadors
Aqui us deixo un enllaç, que parla de la utilització dels intercomunicadors....
Estem fotuts.
Salut.
http://traficoyseguridadvial.blogspot.c ... rante.html
Estem fotuts.
Salut.
http://traficoyseguridadvial.blogspot.c ... rante.html
PAN EUROPEAN 1300 ST PLATA
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Re: Aclaracions Sobre La Utilització Dels Intercomunicadors
Llegint això....
En caso de conducir no utilizando el dispositivo, sólo queda apelar a la interpretación y benevolencia por parte del agente encargado de la vigilancia del tráfico en cuestión, puesto que en caso denuncia deberíamos demostrar que no estábamos utilizando el dispositivo, ardua tarea, por no decir que misión cuasi imposible.......
......Conclusió: si ens paren, s'apaga l'aparell o li diem al Mosso/agent de l'autoritat que NO el portàvem engegat.
Parlant la gent s'entén, oi? ;)
En caso de conducir no utilizando el dispositivo, sólo queda apelar a la interpretación y benevolencia por parte del agente encargado de la vigilancia del tráfico en cuestión, puesto que en caso denuncia deberíamos demostrar que no estábamos utilizando el dispositivo, ardua tarea, por no decir que misión cuasi imposible.......
......Conclusió: si ens paren, s'apaga l'aparell o li diem al Mosso/agent de l'autoritat que NO el portàvem engegat.
Parlant la gent s'entén, oi? ;)

- Sharky
- Presentats
- Entrades: 2535
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:05 am
- Ubicació: Vallbona d'Anoia (Barcelona) "Josep Lluis i Soco"
[quote user="Randy-650" post="117411"]Llegint això....
Parlant la gent s'entén, oi? ;)[/quote]
Si però com que queda a l'interpretació de l'agent si et multa, hauras de demostrar que no l'estabas utilitzant....
Parlant la gent s'entén, oi? ;)[/quote]
Si però com que queda a l'interpretació de l'agent si et multa, hauras de demostrar que no l'estabas utilitzant....
PAN EUROPEAN 1300 ST PLATA
- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Quan la llei no és concreta, passen aquestes coses. Aquí teniu un enllaç a la revista Moteros on també en parlen: http://www.mutuamotera.org/gn/web/revis ... eccion=213
A la pàgina 50 diuen que ells consideren que són il·legals els "pinganillos", però no pas els altaveus integrats dins el casc.
A la pàgina 50 diuen que ells consideren que són il·legals els "pinganillos", però no pas els altaveus integrats dins el casc.
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
- Cabirol
- Presentats
- Entrades: 1784
- Membre des de: dj. jul. 16, 2009 11:01 pm
- Ubicació: Roda de Ter (Osona)
[quote user="Miquelpericas" post="117422"]Quan la llei no és concreta, passen aquestes coses. Aquí teniu un enllaç a la revista Moteros on també en parlen: http://www.mutuamotera.org/gn/web/revis ... eccion=213
A la pàgina 50 diuen que ells consideren que són il·legals els "pinganillos", però no pas els altaveus integrats dins el casc.[/quote]
Jo, un dia vaig tenir la opurtuniat de demanar-ho als mosus de escuadra , avera si era legal portar ariculars dins el casc, i amb varen dir : que mentres no portès rès a les orelles era legal, els auriculars dins el casc son legals, mho va dir una noia" mosa" que amb el seu marit tambe son moterus
A la pàgina 50 diuen que ells consideren que són il·legals els "pinganillos", però no pas els altaveus integrats dins el casc.[/quote]
Jo, un dia vaig tenir la opurtuniat de demanar-ho als mosus de escuadra , avera si era legal portar ariculars dins el casc, i amb varen dir : que mentres no portès rès a les orelles era legal, els auriculars dins el casc son legals, mho va dir una noia" mosa" que amb el seu marit tambe son moterus
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Una vegada ens varen parar els mossos en un control rutinari de documentacio.
Quant va veure que tot estava al dia, ens va preguntar per els intercomunicadors (portavem els autocom amb cables) i el seu funcionament.
En cap moment va dir que fos ilegal portar-los, al contrari...
Quant va veure que tot estava al dia, ens va preguntar per els intercomunicadors (portavem els autocom amb cables) i el seu funcionament.
En cap moment va dir que fos ilegal portar-los, al contrari...
Ex ...moltes coses
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Ni entre ells s'aclareixen :
http://www.foropolicia.es/foros/viewtop ... dores+Moto
A un company d'un altre fòrum un guàrdia civil li va clavar la multa per dur intercomunicadors. Ell va recórrer tot el que es pot i no se n'ha sortit, i mira que anava ben assessorat ja que es guardaespatlles d'una jutgessa al País Basc.
[quote user="cabirol" post="117485"] Jo, un dia vaig tenir la opurtuniat de demanar-ho als mosus de escuadra , avera si era legal portar ariculars dins el casc, i amb varen dir : que mentres no portès rès a les orelles era legal, els auriculars dins el casc son legals, mho va dir una noia" mosa" que amb el seu marit tambe son moterus[/quote]
Quan tenia la Varadero i abans de comprar els intercomunicadors també els hi vaig demanar i la seva resposta va ser que ells si que en poden dur estan de servei, els altres "rien de rien"
Vssssssss
007
http://www.foropolicia.es/foros/viewtop ... dores+Moto
A un company d'un altre fòrum un guàrdia civil li va clavar la multa per dur intercomunicadors. Ell va recórrer tot el que es pot i no se n'ha sortit, i mira que anava ben assessorat ja que es guardaespatlles d'una jutgessa al País Basc.
[quote user="cabirol" post="117485"] Jo, un dia vaig tenir la opurtuniat de demanar-ho als mosus de escuadra , avera si era legal portar ariculars dins el casc, i amb varen dir : que mentres no portès rès a les orelles era legal, els auriculars dins el casc son legals, mho va dir una noia" mosa" que amb el seu marit tambe son moterus[/quote]
Quan tenia la Varadero i abans de comprar els intercomunicadors també els hi vaig demanar i la seva resposta va ser que ells si que en poden dur estan de servei, els altres "rien de rien"
Vssssssss
007
Ramon_vfr l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. maig 02, 2010 10:09 pm, en total s’ha editat 3 vegades.
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
En un pais que per evitar accidents fan cartells enormes on hi posa que no els miris...

Que voleu esperar? els intercomunicadors son un element de seguretat pasiva, i aqui portar-los es com caminar sobre una corda ...

Que voleu esperar? els intercomunicadors son un element de seguretat pasiva, i aqui portar-los es com caminar sobre una corda ...
Ex ...moltes coses
- Sergi3
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
- Ubicació: Barcelona
Com tot en aquest pais, primer deixen vendre, i quan ja hi ha molta gent fent-los servir, dons a posar multas
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
Donc jo penso que si ho fan per seguretat viaria, haurien de deixar-lo portar. Perquè és millor seguir les ordres del navegador que mirar-lo. Si realment si posen serios amb aixó, haurem de fer com els anglesos, aquell video que va apareixer per aqui una senyora mani. Ja ni ha prou que ens toquin els collons i la cartera per no anar a l'hospital, home

- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
no he entes mai, que es pugui vendre una cosa que no es pot fer servir o es il.legal,em pregunto si a les instruccions del aparells ho diu :???: com en el cas del tabac (encara que no sigui un exemple)
jo no en porto d'intercomunicadors,pero no els veig el perill la veritat,a vegades quan vaig amb la dona i li haig de dir qualsevol cosa em sembla que perdo mes l'atencio que si em sentis de casc a casc.
jo no en porto d'intercomunicadors,pero no els veig el perill la veritat,a vegades quan vaig amb la dona i li haig de dir qualsevol cosa em sembla que perdo mes l'atencio que si em sentis de casc a casc.
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
[quote user="Kpeps" post="118797"]no he entes mai, que es pugui vendre una cosa que no es pot fer servir o es il.legal,em pregunto si a les instruccions del aparells ho diu :???: com en el cas del tabac (encara que no sigui un exemple)
jo no en porto d'intercomunicadors,pero no els veig el perill la veritat,a vegades quan vaig amb la dona i li haig de dir qualsevol cosa em sembla que perdo mes l'atencio que si em sentis de casc a casc.[/quote]
En pots estar per segur
jo no en porto d'intercomunicadors,pero no els veig el perill la veritat,a vegades quan vaig amb la dona i li haig de dir qualsevol cosa em sembla que perdo mes l'atencio que si em sentis de casc a casc.[/quote]
En pots estar per segur