Yamaha GTS

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Yamaha GTS

Entrada Autor: Steelman » dt. maig 11, 2010 10:04 pm

Que m´en podeu dir d´aquesta moto?

Imatge

Un company de feina se l´esta miran ti no en se gaire cosa.
Consum,pes,velocitat,sonoritat,manteniment.....

Gracies!
Ex ...moltes coses

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Yamaha GTS

Entrada Autor: Kpeps » dt. maig 11, 2010 10:36 pm

quan va sortir,era una moto tecnologicament molt avançada,per ert en aquell moment carisima de mantenir,el monobraç d'avanter (que no l'han sapigut posar en l'ultim model que han fet al d'arrere :twisted: ) i altres detalls que la feien cara per l'epoca,van fer que fos la tipica moto poc venuda e incompresa,ha no ser que li agradi molt jo no m'embolicaria,no conec ningu que en tingui cap :eyes :eyes .el que no vol dir que no vagi be,eh?? ;) ;)
dades tecnicas:
Características generals
Marca:YAMAHA Arranc:electric
Modelo:GTS Canvi:5 velocitats
Versio:sport Transmisio:cadena
Tipo de moto:turisme Distancia entre eixos:1495 mm
Potencia:100,60 CV Roda davantera: 130/60-17
Regim de potencia:9000rpm Roda radere:170/60-17
Cilindrada:1002 cc Alsada seient: 790
Nº de cilindres:4 Diposit:20 l
Ciclo/h:4t pes:246 kg
Refrigeracio:Liquida
Imatge

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dt. maig 11, 2010 10:41 pm

Aquesta moto es la que te en JosepGts i n'està molt content.

Vsssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Pasqual
Presentats
Entrades: 2080
Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
Ubicació: Garrotxa

Entrada Autor: Pasqual » dc. maig 12, 2010 7:36 am

Crec que en Sidru en va tenir una. A mi m'agradava.....però no en sé res.

Storm
Presentats
Entrades: 2594
Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons

Entrada Autor: Storm » dc. maig 12, 2010 10:03 am

[quote user="James Bond" post="119256"]Aquesta moto es la que te en JosepGts i n'està molt content.

Vsssssss
007[/quote]

.......diria que més com a peça de col.lecció (una màquina exclusiva, poc vista i molt avançada al seu temps) que com a moto per a fer servir amb regularitat (comoditat, prestacions, manteniment...)

Jordivfr
Presentats
Entrades: 400
Membre des de: dl. maig 03, 2010 3:56 pm
Ubicació: Badalona

Entrada Autor: Jordivfr » dc. maig 12, 2010 10:04 am

Era una moto molt abançada al seu temps tant pel seu tren del debanter com pel seu xassis en forma d'omega, el motor que duia era el de la FZR 1000 EXUP, descafeinat en quan a cavallatge per fer-lo més elàstic.

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dc. maig 12, 2010 12:03 pm

És de l'epoca que els japonesos copiaven tot el que podien, i aquesta moto, com que la patent de la geometria davantera la
tenia Honda amb el seu model Elf de competició, van tenir que deixar fabricar-la degut a les denuncies que tenia a sobre. Podia haver estat un èxit de vendes i fins i tot a França mateix encara s'en veuen moltes en perfecte estat de funcionament.

Honda Elf:

Imatge

També és veritat que aquell model portava coses punteres per l'època que es va crear, i es pot dir que és una autèntica reliquia pels amants de les bones motos. Al fòrum tenim la del JosepGTS, la qual me la va deixar un dia i vaig quedar maravellat.

Aqui teniu una mica d'explició d'aquest model en concret:

http://www.royor.net/gts.htm
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Jesus
Presentats
Entrades: 3584
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Entrada Autor: Jesus » dc. maig 12, 2010 2:29 pm

Per mi és una moto molt vàlida i preciosa, però sincerament jo no em complicaría la vida amb aquesta moto, ja que la haver-se venut tant poques unitats no se com deuen anar de recanvis ... i amb els anys que té crec que és un punt important a tenir en compte ... és el risc a córrer pel fet de tenir aquesta màquina tant exclusiva ( segons el meu modest punt de vista ).
Gas a la burra!!!

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dc. maig 12, 2010 4:10 pm

m'heu fet picar la curiositat amb aquesta moto,de segona ma no ni han gaires,pero els preus entre cometes no son gens descabellats per lo que es la moto i contan els anys que tenen,lo extrany es que totes les que hi han, porten molt pocs km's :eyes inclus n'he trobat una que no arriva ni a 2000 €,que hasta per recanvis val la pena,a veure si un dia conec al company del foro que la te i aixi me la mirare be,perque ja dic que no n'he vist mai cap de prop.
Imatge

Sidru
Presentats
Entrades: 490
Membre des de: dl. set. 21, 2009 10:10 pm
Ubicació: Banyoles

Entrada Autor: Sidru » dc. maig 12, 2010 7:52 pm

Dons en vaig tenit una, durant una temporada, la feia servir per viatges, pel demés tenia la ATwin.
Opinió de la moto, jo que soc i vaig sempre una mica revolucionat, em faltavan frens al devant, peró sobretot el tren davanter molt pesat, per ruta cap problema, pero per entrar-la una mica decidit a la curva tencada més valia que ho tinguesis clar. Pel demés crec que era una gran moto (una de les imcompreses), vigilar el Exup, revisions normals, molt comode, amb protecció del aire decent, el motor força tranquil i molt suau. Ahh les rodes del devant, molt sensible al desgast!!

Apa siauu!!!!

SisoRT
Presentats
Entrades: 747
Membre des de: dg. maig 17, 2009 8:33 pm

Entrada Autor: SisoRT » dc. maig 12, 2010 9:23 pm

Una més de les Yam's incompreses d'aquest cantó dels Pirineus, com diu en Sidru i una compra que cal rumiar-ne la destinació com diu en JesúsGS (històrico-sentimental-co·leccionista si, dia a dia ...?)

Salut,
SisoRT l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. maig 12, 2010 9:23 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Respon

Torna a “General”