Estudiem història? 1ª part=el principi de Honda Africa Twin

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Estudiem història? 1ª part=el principi de Honda Africa Twin

Entrada Autor: Randy-650 » dc. maig 05, 2010 4:32 pm

He estat buscant informació per internet sobre la primera Honda Africa Twin, un model que no va arribar a imnportar-se a España. És un model desconegut per tots segurament.

Fico això perquè sàpiga la casa Honda que encara té molts seguidors d'aquella saga. :cool:


Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge

Imatge
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
GRUM
Presentats
Entrades: 1837
Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
Ubicació: Manresa

Re: Estudiem Història? 1ª Part=el Principi De Honda Africa

Entrada Autor: GRUM » dc. maig 05, 2010 4:55 pm

Quina preciositat!!!!!! :eyes :eyes
Jo aquesta màquina la trobo més lògica per fer grans travesses i aventures que no pas les actuals "maxi-trails", ja que no és tant gran ni aparatosa, una cilindrada modesta però segur que més que suficient i a més a més, se la veu lleugereta (o potser m'equivoco?).
Abusant de la teva dedicació, tens característiques tècniques d'aquesta magnífica màquina...
Si senyors, té una estampa autènticament aventurera, sembla demanar a crits que la embrutis fotent-la per tot arreu on et puguis imaginar :roll:
Gràcies Randy per donar-nos a conèixer la història als nou vinguts a aquest món
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Estudiem història? 1ª part=el principi de Honda Africa

Entrada Autor: Randy-650 » dc. maig 05, 2010 5:14 pm

Oitant! :D

Està en francès (va tenir molt bona acollida al seu mercat) però es pot lleguir perfectament:

Caractéristiques techniques (version ) :
Moteur :
4 temps; bicylindre en V vertical à 45°; dans l'axe de la route (type 'Harley')
refoidi par air (2 écopes latérales pour le cylindre arrière) + huile (radiateur)
distribution par simple ACT; commandant 3 soupapes par cylindre; avec rattrapage hydraulique de jeu
cylindrée de 749 cm3 (alésage 79,5 x course 75,5 mm); compression 8,4
allumage électronique à 2 bougies par cylindre
carburation par 2 Keihin à dépression de 36 mm
puissance 61 ch à 7000 t/mn; couple 7 mkg à 5500 t/mn
embrayage multidisque à bain d'huile; boîte de vitesse à 5 rapports
transmission secondaire par cardan, arbre et couple conique

Partie-cycle :
cadre tubulaire double berceau de section carrée; faisant office de réservoir d'huile
suspension avant par fourche télescopique hydraulique + air; 200 mm de débattement
suspension arrière par mono-amortisseur hydraulique + air Pro-link (progressif); 180 mm de débattement
pneumatiques : avant 300 x 21; arrière 450 x 17
freins : avant simple disque de 276 mm à deux pistons juxtaposés; arrière tambour de 140 mm simple came
longueur 2240 mm; empattement 1480 mm; garde au sol 240 mm; hauteur de selle 855 mm
poids avec les pleins 212 kg; réservoir d'essence 19,5 litres (?!)
vitesse maxi ~175-180 km/h couché, ~165-170 km/h assis, <14" au 400 m D.A.
consommation moyenne ~7 l/100km (~8 l/100km autoroute et ville, ~6 l/100km sur route)
prix (début 1984) : ~30000 F


Imatge




En aquestes pagines pots trobar molta informació:


http://www.xlv.ch/

http://motos-en-v-honda.superforum.fr/v ... e-t488.htm
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Storm
Presentats
Entrades: 2594
Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons

Re: Estudiem Història? 1ª Part=el Principi De Honda Africa

Entrada Autor: Storm » dc. maig 05, 2010 7:13 pm

Molt maca, i amb cardan. Recorda força la 800 GS

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Estudiem història? 1ª part=el principi de Honda Africa

Entrada Autor: Steelman » dc. maig 05, 2010 7:14 pm

ostres..jo tinc entes que la Africa Twin te una historia diferent..

Segons he llegit en el ATCE (Africa Twin Club Espanya) i tambe en la revista Trail Experience
LINK ATCE
Link Trail experience: (pagina 20-21)

Segons diuen la "primera africa Twin" va dissenyar la NXR 750
Imatge

Bicilíndrica, de 8 válvules, amb 780 cc i 75 Cv amb un pes en sec de 160Kg.

Aquesta la moto la varen fer pq Cyrl Neveu anes al Dakar amb ella
Imatge


Despers de varios dakars guanyats al 1987 varen presentar a Paris la RD03, el que es el mateix la Africa Twin 650
Imatge


Per el que fa la XRV 750, també coneguda per RD01, va ser la primera enduro bicilindrica de honda. La primera de una saga en que despres es bassarien Africa,transalp,Varadero,.... pero crec que aquesta moto no seria estrictament la primera africa..

Link WIKIPEDIA ORIGEN RD01 o XLV750
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Estudiem història? 1ª part=el principi de Honda Africa

Entrada Autor: Randy-650 » dc. maig 05, 2010 7:45 pm

Jordi, la que dius tu és del 87, i va sortir al mercat arrel de l'evolució de la del Paris-Dakar. La que he ficat jo és del 84-85.
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Re: Estudiem Història? 1ª Part=el Principi De Honda Africa

Entrada Autor: Llagasta » dc. maig 05, 2010 7:47 pm

[quote user="Steelman" post="118573"]ostres..jo tinc entes que la Africa Twin te una historia diferent..

Segons he llegit en el ATCE (Africa Twin Club Espanya) i tambe en la revista Trail Experience
LINK ATCE
Link Trail experience: (pagina 20-21)

Segons diuen la "primera africa Twin" va dissenyar la NXR 750
Imatge

Bicilíndrica, de 8 válvules, amb 780 cc i 75 Cv amb un pes en sec de 160Kg.

Aquesta la moto la varen fer pq Cyrl Neveu anes al Dakar amb ella
Imatge


Despers de varios dakars guanyats al 1987 varen presentar a Paris la RD03, el que es el mateix la Africa Twin 650
Imatge


Per el que fa la XRV 750, també coneguda per RD01, va ser la primera enduro bicilindrica de honda. La primera de una saga en que despres es bassarien Africa,transalp,Varadero,.... pero crec que aquesta moto no seria estrictament la primera africa..

Link WIKIPEDIA ORIGEN RD01 o XLV750[/quote]



Es així, van seguir camins separats la XLV 750 i després la primera africa Twin de 650 cc. ( La NRX 750 Twin de Cyril Neveu , era un prototipus pel Dakar de Honda de 750 cc. evolució del de la Africa Twin de 650 cc. )

la XLV va sortir inmediatament després de que BMW treies la G/S800 , la Honda era una maravella comparada amb la Gs, amb el seu xassis " doble-cuna " d´alumini i transmissió per cardan , però com altres models d´aquell temps es va deixar de fabricar de seguida degut al seu alt preu de producció, una llàstima doncs, podría haber anat evolucionant , doncs eren temps favorables a les Trails grosses i cada marca tenía la seva.

Quins temps aquells en que Honda treia tres o quatre models nous cada any en qualsevol cilindrada : igual que ara. :roll:
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. maig 05, 2010 7:52 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Avatar de l’usuari
Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Estudiem història? 1ª part=el principi de Honda Africa

Entrada Autor: Steelman » dc. maig 05, 2010 7:47 pm

[quote user="Steelman" post="118573"]
Per el que fa la XRV 750, també coneguda per RD01, va ser la primera enduro bicilindrica de honda. La primera de una saga en que despres es bassarien Africa,transalp,Varadero,.... pero crec que aquesta moto no seria estrictament la primera africa..

Link WIKIPEDIA ORIGEN RD01 o XLV750[/quote]
Ex ...moltes coses

Avatar de l’usuari
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Estudiem història? 1ª part=el principi de Honda Africa

Entrada Autor: Randy-650 » dc. maig 05, 2010 8:07 pm

[quote user="Steelman" post="118582"][quote user="Steelman" post="118573"]
Per el que fa la XRV 750, també coneguda per RD01, va ser la primera enduro bicilindrica de honda. La primera de una saga en que despres es bassarien Africa,transalp,Varadero,.... pero crec que aquesta moto no seria estrictament la primera africa..

Link WIKIPEDIA ORIGEN RD01 o XLV750[/quote][/quote]

Val, val, doncs primer va ser la RD01. :lol:

Uffff...el que em falta per apendre encara...... :oops:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Avatar de l’usuari
XaviTwin
Presentats
Entrades: 355
Membre des de: dc. abr. 23, 2008 10:27 pm

Re: Estudiem Història? 1ª Part=el Principi De Honda Africa

Entrada Autor: XaviTwin » dc. maig 05, 2010 11:45 pm

E arribat tard, però, Honda te la saga XR i després las XL com comenteu, pero la XRV 750 es model RD04/RD07

però un altre curiositat es aquesta XLv 750 diria'm que una antiga Varadero jejejejejeje o la evolució de la XLv Transalp 600 / 650 / 700, caram que llavors ja duia cardan perquè el van desestima per la 1000 ;) encara que o prefereixo amb cadena

pd: tinc la sort de conserva encara la XRv 750 del 94 que es una mica deferent a les demés ;)

...V...
XaviTwin l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. maig 06, 2010 12:23 am, en total s’ha editat 2 vegades.
cor V-Twin

Avatar de l’usuari
XaviTwin
Presentats
Entrades: 355
Membre des de: dc. abr. 23, 2008 10:27 pm

Re: Estudiem Història? 1ª Part=el Principi De Honda Africa

Entrada Autor: XaviTwin » dj. maig 06, 2010 12:00 am

Tenia aixo amagadet abeure si surt correctament, perquè la pg don o vaig treure no existeix

Imatge

...V...
XaviTwin l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. maig 06, 2010 12:02 am, en total s’ha editat 1 vegada.
cor V-Twin

Avatar de l’usuari
XaviTwin
Presentats
Entrades: 355
Membre des de: dc. abr. 23, 2008 10:27 pm

Re: Estudiem Història? 1ª Part=el Principi De Honda Africa

Entrada Autor: XaviTwin » dj. maig 06, 2010 12:21 am

Y aixo una traducció del firefix de la mateixa pg

_________________

En 1986, todo comienza. El mítico rally Paris-Dakar es a la altura de su carrera que dura incluso hoy en día.

Habida cuenta de sus competidores, Honda alineación en el inicio de su primer Dakar 86 "V-Twin" previsto para esta carrera.
También primera serie de NXR. Un aspecto único ya que todos los carenada. En ese momento, es la "carrera armamentística" entre fabricantes. El Dakar y son muy similares, desde motocicletas Honda que ajusta el llegada.

Varios colores NXR "Rothmans" y "Lee Cooper" (los colores de la XRV 650) han participó en esta carrera, o 3 o 4 diferentes modelos. Esto en cuanto a Prototipos, a prueba en el "tamaño".

Estas bicicletas nace la Transalp, y el Africa Twin, que toma su nombre de estas pruebas.

1988 : A partir nueva líneas de montaje para dar a luz a el Africa Twin 650 que es la copia de la NXR oficial (No tiene más que comparar los colores para seguro). Esta nueva moto es alimentado por una 650cc, que se basa en la Transalp motor de base (que no puede soportar más desplazamientos grandes).

Su tipo es: RD03. Tiene dos códigos ópticos Europea (o H4), o para pequeñas ópticas Suiza =;-). Ese año, en la euforia rally-raids, Honda dice que el Comité de Derechos Humanos de atención construir un cincuenta motos "un borrador al cliente" sobre la base de una Africa Twin: es el modelo Maratón, que está listo para competir contra sus hermanas, en la categoría de mismo nombre (serie de motocicleta).

1989 : Fórmula Maratón así, todas las motos había sido vendido y robado una motocicleta el Dakar: Patrice Toussaint Africa Twin Maratón 650, con el número 140. El Africa se vende bien, pero no más: sería una Transalp grande? El Maratón de Honda fórmula renovada este año allí, con cincuenta de 650 y todos los nuevas 750 (RD04) que se producen en el número 8 para Europa del equipo Honda. Pero la fórmula no mismo éxito que el año pasado porque la popularidad de estas tiendas de campaña rally raid para disminuir con el público, entonces el precio de compra de la moto es relativamente alta (casi 15000 Euros, o alrededor de 100 000 francos franceses).

Lo A veces, poner sus manos en un 650 "Survivor del Dakar, que no ha funcionado, pero son monoplaza es bastante alto y cuya piezas que no son fácil de encontrar ...

1990 : Fuera de Africa Twin en 750 cc es de tipo RD04. Modelo RD03 (650) aún está disponible, pero el 750 es más grande, ha dos discos en la parte delantera, un refrigerador de aceite, es más potente y tiene más la apariencia de su hermana Maratón. Los colores son siempre azul / blanco / rojo o verde / blanco / rojo (la inscripción "Africa Twin" Este esta última es de color amarillo en lugar de blanco).

1991 : Un ligero cambio en los discos de freno delanteros en la RD04, mientras que todavía hay RD03 en stock ... Los colores para esta años son, por supuesto, el azul / blanco / roja sino también de un azul / verde / fucsia y negro / rojo / blanco.

1992 : El RD03 están todos vendidos recientemente. Nuevos colores para la RD04! Prácticamente lo mismo que 91, pero son los colores prestación brillantes y cambiantes. El azul modelo '91 se sustituye por una negro / violeta / morado. Técnicamente, la "Tripmaster" (ordenador de a bordo) hizo su aparición. El moto es un poco más pesado (?).

1993 : Cambio Marco Perspectiva general! El África adopta el tipo RD07 y comienza la gama (en altura) de sus compradores a través de Altura del asiento menor, ya caja de aire se encuentra en tanque. Por cierto, ella tiene la oportunidad de ganar caballos: 62 en lugar de 59. Los colores de esta molienda: azul / blanco / rojo, verde / violeta y oro negro / gris / blanco.

1995 : Ninguna revolución la bestia es 60HP, los colores son de la revisión: azul / blanco / rojo, verde / naranja y negro / gris.

1996 : Nuevo director Tenedor en la más llana y nuevas ópticas color: negro / rojo / gris, azul / blanco / dorado y negro y oro. El flancos traseros son de color negro en todos los modelos, las llantas ya no son de oro pero el blanco.

1997 : No hay cambios, sólo diferentes colores: rojo / azul / blanco, gris / rojo / blanco y negro / naranja.

1998 : Nuevos colores: blanco / azul / rojo, negro / gris / oro verde / gris / oro.

1999 : Nuevos colores: blanco / azul / rojo, azul / negro / gris y negro / gris. Nacimiento Varadero (nombre de una playa de Cuba). La Africa Twin ¿Está condenado a ser sustituye?

2000 : Más de dos colores: rojo / azul y negro / gris con un ala estilizada la motocicleta de los dos colores.

2003 : Última ÁfricaTwin se vendió en junio, no sustituye a Honda consternación de los fans que han que recurrir a la Baviera o senderos
___________________________________________________________________

loriginal si algu o tradueix amb mes gracia


C'est en 1986 que tout commence !
Le mythique rallye Paris-Dakar est à l'apogée de sa carrière qui dure encore de nos jours. Face à ses concurrents, Honda aligne au départ du Dakar 86 son premier "V-Twin" prévu pour cette course. C'est également le premier de la série des NXR. Un look inédit puisque tout caréné. A cette époque, c'est la "course à l'armement" entre constructeurs. Les Dakar se suivent et se ressemblent, puisque Honda aligne également ses motos à l'arrivée. Plusieurs NXR aux couleurs "Rothmans" et "Lee Cooper" (les coloris de la 650 XRV) ont participé à cette course, soit 3 ou 4 modèles différents. Voilà pour les prototypes, testés en "grandeur nature". De ces motos sont nés le Transalp, puis l'Africa Twin, qui tire son nom de ces épreuves.

1988 : Mise en marche de nouvelles chaînes de montage pour donner naissance à l'Africa Twin 650 qui est la copie de la NXR officielle (il n'y a qu'à comparer les couleurs pour en être certain). Cette nouvelle moto est propulsée par un 650 cc qui est construit sur la base moteur du Transalp (qui ne peut supporter une plus grosse cylindrée). Son type est : RD03.
Elle a deux optiques en code européens (ou H4), ou un optique pour les p'tits Suisses =;-). Cette année là, dans l'euphorie des rallye-raids, Honda confie au HRC le soin de construire une cinquantaine de motos "compet-client" sur base d'une Africa Twin : c'est le modèle Marathon, qui est prêt à courir face à ses consoeurs, dans la catégorie du même nom (moto de série).

1989 : La formule Marathon a bien marché, toutes les motos ont été vendues et une moto a remporté le Dakar : Patrice Toussaint sur Africa Twin Marathon 650, avec le numéro 140. L'Africa se vend bien, mais sans plus : il s'agirait d'un gros Transalp ? La formule Marathon de Honda se reconduit cette année là, avec une cinquantaine de 650 et les toutes nouvelles 750 (RD04) qui sont produites au nombre de 8 pour le Team Honda Europe. Mais la formule n'aura pas le même succès que l'an dernier car l'engouement pour ces rallye-raids tent à diminuer auprès du public, puis le prix d'achat de la moto est relativement élevé (près de 15 000 Euros, soit à peu près 100 000 FF). Il peut arriver qu'on mette la main sur une 650 "rescapée du Dakar, qui n'a pas couru, mais ce sont des mono-places qui sont assez hautes et dont les pièces détachées ne sont pas évidentes à trouver...

1990 : Sortie de l'Africa Twin en 750 cc : c'est le type RD04. Le modèle RD03 (650) est toujours en vente, mais le 750 est plus gros, a deux disques à l'avant, un radiateur d'huile, il est plus puissant et a plus l'allure de sa soeur Marathon. Les coloris sont toujours bleu/blanc/rouge ou vert/blanc/rouge (l'inscription "Africa Twin" de cette dernière est en jaune au lieu de blanc).

1991 : Un léger changement au niveau des disques de frein avant sur le RD04, tandis qu'il reste des RD03 en stock... Les coloris pour cette année sont, bien sûr le bleu/blanc/rouge, mais également un bleu/vert/fushia et un noir/rouge/blanc.

1992 : Les RD03 sont tous vendus depuis peu. Nouveaux coloris pour la RD04 ! Pratiquement les mêmes que 91, mais les couleurs sont moirées et changent de disposition. Le modèle bleu de '91 est remplacé par un noir/violet/mauve. Côté technique, le "tripmaster" (ordinateur de bord) fait son apparition. La moto serait un peu plus lourde (?).

1993 : Changement de cadre, d'allure générale ! L'Africa adopte le type RD07 et se met à la porté (à la hauteur) de ses acquéreurs, grâce à une hauteur de selle revue à la baisse puisque la boîte à air vient se loger sous le réservoir. Au passage, elle en profite pour gagner des chevaux : 62 au lieu de 59. Les coloris de cette mouture : bleu/blanc/rouge, vert/violet/or et noir/gris/blanc.

1995 : Pas de révolution, la bête fait 60cv, les coloris sont revus : bleu/blanc/rouge, vert/orange et noir/gris.

1996 : Nouvelle tête de fourche plus plate au niveau des optiques et nouveaux coloris : noir/rouge/gris, bleu/blanc/or et noir/or. Les flancs arrières sont noirs sur tous les modèles, les jantes ne sont plus dorées mais blanches.

1997 : Pas de changements, seuls les coloris diffèrent : rouge/bleu/blanc, gris/rouge/blanc et noir/orange.

1998 : Nouveaux coloris : blanc/bleu/rouge, noir/gris/or et vert/gris/or.

1999 : Nouveaux coloris : blanc/bleu/rouge, bleu/noir/gris et noir/gris. Naissance du Varadero (nom d'une plage cubaine). L'Africa Twin est-il voué à être remplaçé ?

2000 : Plus que deux coloris : rouge/bleu et noir/gris avec une aile stylisée sur toute la moto pour les deux coloris.

2003 : La dernière Africa Twin s'est vendue en juin, Honda ne la remplacera pas au grand désarroi des passionnés qui n'ont plus qu'à se tourner vers des trails bavarois ou suédois...

...V...
cor V-Twin

Avatar de l’usuari
Pasqual
Presentats
Entrades: 2080
Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
Ubicació: Garrotxa

Re: Estudiem Història? 1ª Part=el Principi De Honda Africa

Entrada Autor: Pasqual » dj. maig 06, 2010 8:22 am

Molt interesant. Sou un pou de ciència. Gràcies a tots

Avatar de l’usuari
Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Estudiem Història? 1ª Part=el Principi De Honda Africa

Entrada Autor: Kpeps » dj. maig 06, 2010 11:26 am

aquest tipus de motos son a les que em referia l'altre dia en un post,baixetes robustes i fiables,lo del cardan li dona el toc al 100 * 100
Imatge

Avatar de l’usuari
Josey Wales
Presentats
Entrades: 1758
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
Ubicació: Manresa (Bages)

Re: Estudiem Història? 1ª Part=el Principi De Honda Africa

Entrada Autor: Josey Wales » dg. maig 09, 2010 10:38 pm

Bé, no sé si es van importar o no, però de Xlv amb el motor vermell fins i tot n'hi havia una per Manresa fa uns anys. :razz:
Veig que ara ja teniu clar que no era una AT sinó una XLV. Que a partir d'est model van fer la AT, també pot ser.

salut!
ImatgeUnforgiven

Avatar de l’usuari
XaviTwin
Presentats
Entrades: 355
Membre des de: dc. abr. 23, 2008 10:27 pm

Re: Estudiem Història? 1ª Part=el Principi De Honda Africa

Entrada Autor: XaviTwin » dv. maig 14, 2010 11:39 pm

Per cert i si no vaig errat, les primeres Honda del Dakar eren XL no XR que van sortir mes tard, i la seva raó si no vaig errat com dic, va ser per competir contra l'atac de BMW i la seva gs800

...V...
cor V-Twin

Avatar de l’usuari
Josey Wales
Presentats
Entrades: 1758
Membre des de: dt. gen. 09, 2007 3:28 am
Ubicació: Manresa (Bages)

Re: Estudiem Història? 1ª Part=el Principi De Honda Africa

Entrada Autor: Josey Wales » dc. maig 19, 2010 2:11 pm

[quote user="Kpeps" post="118663"]aquest tipus de motos son a les que em referia l'altre dia en un post,baixetes robustes i fiables,lo del cardan li dona el toc al 100 * 100[/quote]
Com que baixetes i amb cardan? Fortes sí! hehe! Les AT sempre han estat motos altes, sobretot al principi.

Per cert, que ahir vaig aparcar al costat de la xl del motor vermell, i a la placa hi deia Type: PD 04 (no RD04) i és de 596 cm3.
Josey Wales l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. maig 19, 2010 2:13 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
ImatgeUnforgiven

Respon

Torna a “General”