He Comprat Una Parcel.leta
Moderador: Airald
- Santos
- Presentats
- Entrades: 227
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 6:28 pm
- Ubicació: Sentmenat, Vallès Occidental
He Comprat Una Parcel.leta
Dons aixo. A Barcelona ja m'han llensat de la moto. JA SOC MOTERO. Aquest dissabte a Barcelona, en vaig aturar derrera d'una forgoneta petita, pero amb els vidres pintats a un semafor en fase vermella, i el molt piiiiiiii al veura un lloc per aparcar, va fer marxa enrrera i en va embestir. Quan va veurem saltar va parar, pero la moto ja era a terra. Vaya :enfaduu el mio. La moto, el parafang devanter trencat, palanca cavis doblegada, direccio torta. Jo un cop a la cama i la moral com la moto: Pel terra. Aixo si, a casa en moto. I de moment, esperan al perit
PD: De tot el negatiu, sempre hi ha algo positiu: En solitari, mai m'aturare en el centre d'un vehicle. Sempre al costat esquerra i que jo l'hi veigi la cara al conductor
PD: De tot el negatiu, sempre hi ha algo positiu: En solitari, mai m'aturare en el centre d'un vehicle. Sempre al costat esquerra i que jo l'hi veigi la cara al conductor
Santos l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. maig 18, 2010 1:58 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Oscar
- Presentats
- Entrades: 1616
- Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
- Ubicació: montroig de Segarra
Re: He Comprat Una Parcel.leta
M´alegro que estiguis be,la moto que te la pagui nova :twisted: .Jo he estat molts anys
movent-me per Barcelona i vaig descobrir que als semàfors,sempre al costat,entre els cotxes,
tambè vaig tindrè algun ensurt com el teu i així tambè evites que algun despistat no freni a temps
al semàfor i faci bitlles amb tu.
movent-me per Barcelona i vaig descobrir que als semàfors,sempre al costat,entre els cotxes,
tambè vaig tindrè algun ensurt com el teu i així tambè evites que algun despistat no freni a temps
al semàfor i faci bitlles amb tu.
Que gran aquest de Bilbao

- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
M´en alegro que no t´hagis fet mal.
Cuida´t
Cuida´t
- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
Bè, veig que alguna cosa n'hi has tret.
Jo tambè ho vaig aprendre fa temps això a base d'experiencia (lo de posar-me a l'esquerra on em vegin pel retrovisor lateral, o dreta)
Ara que he de confessar que en furgoneta d'empresa que els vidres de darrere eren tapats, tb vaig fer una petita topada, un motorista estava al mig. Tot i que vaig fer marxa enrrere a poc a poc per donar temps a pitar i avisar per si de cas :oops: No recordo si el vaig arribar a tocar, però arribar a caure no ho va fer.
Jo tambè ho vaig aprendre fa temps això a base d'experiencia (lo de posar-me a l'esquerra on em vegin pel retrovisor lateral, o dreta)
Ara que he de confessar que en furgoneta d'empresa que els vidres de darrere eren tapats, tb vaig fer una petita topada, un motorista estava al mig. Tot i que vaig fer marxa enrrere a poc a poc per donar temps a pitar i avisar per si de cas :oops: No recordo si el vaig arribar a tocar, però arribar a caure no ho va fer.
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Quina putada!!!
A ciutat i en retencions s´han de fer coses que la legislacio no permet pero que la teva seguretat si :(
A ciutat i en retencions s´han de fer coses que la legislacio no permet pero que la teva seguretat si :(
Ex ...moltes coses
- Frank
- Presentats
- Entrades: 2259
- Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:52 pm
- Ubicació: Baix Empordà
[quote user="Steelman" post="120130"]Quina putada!!!
A ciutat i en retencions s´han de fer coses que la legislacio no permet pero que la teva seguretat si :([/quote]
+1
A ciutat i en retencions s´han de fer coses que la legislacio no permet pero que la teva seguretat si :([/quote]
+1
[align=center]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)
[/align]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)

- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
Sort que no ha estat res, ara a refer la moto....i aprofita. ;)
- Sharky
- Presentats
- Entrades: 2535
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:05 am
- Ubicació: Vallbona d'Anoia (Barcelona) "Josep Lluis i Soco"
Vinga que no estat res a arreglar la moto i a tornar a rodar aviat, això si
cuidat i recuperat aviat es el més important.
Salut.
cuidat i recuperat aviat es el més important.
Salut.
PAN EUROPEAN 1300 ST PLATA
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Carai, estas de pega. :???: No vas tocar el clàxon? :shock:
Ara aviam si vindrà el pèrit i et donarà la moto de sinistre total i te l'hauràs d'emportar tu. Pensa que una forquilla, si l'han de canviar val molts calers, i el valor venal de la Super Ténéré no és que sigui massa alt, penso.... :roll:
Ara aviam si vindrà el pèrit i et donarà la moto de sinistre total i te l'hauràs d'emportar tu. Pensa que una forquilla, si l'han de canviar val molts calers, i el valor venal de la Super Ténéré no és que sigui massa alt, penso.... :roll:

- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
vaja mala sort, :enfadat realment els que em apres anant en moto per Barna,sabem que no et pots quedar enrera d'un cotxe :tremolant ,ni creure que es tenen preferencias als cediu el pas :tremolant ,stops o semafors en verd :tremolant ,ja que sempre hi ha un despistat o un amb preses :enfaduu son trucs que t'els fa apendre la ciutat,be,ja veuras com tot s'arregla i si tu estas be la moto ja l'arreglaras.molta sort i que no sigui gaire ;) ;)
- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
Una cosa així em va passar a mi, però jo, a diferiència de tu, si que estaba parat al cantó esquerra, i ni així :enfaduu me'n vaig anar al terra. Menys mal que l'aleta de la pan va molt bé.
- Frstrom
- Presentats
- Entrades: 295
- Membre des de: dl. juny 09, 2008 11:28 pm
- Ubicació: Riells viabrea
Donç jo una vegada vaig apendre que no es pot aparca darrera d ´una furgoneta , te la pots trobar al terra , meins mal que el paio era bona persona i va anar voltant fins que em va trobar , va pagar el seguro pero va costar uns 700 euros la broma.
vsssssssssssssssssssss.
vsssssssssssssssssssss.
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaaaa,
Ostres noi, ho sento, es realment una putada. Aixeca la moral i repara la moto tan aviat com puguis, que en quan puguis fer-li quilòmetres de nou t’ajudarà a superar el cabreig.
Anims.
:???: :???: :???:
Ostres noi, ho sento, es realment una putada. Aixeca la moral i repara la moto tan aviat com puguis, que en quan puguis fer-li quilòmetres de nou t’ajudarà a superar el cabreig.
Anims.
:???: :???: :???:
Sort,
- XaviTwin
- Presentats
- Entrades: 355
- Membre des de: dc. abr. 23, 2008 10:27 pm
ep, a mi també em va passar amb un ciclomotor, des de llavors darrera els vehicles voluminosos em poso al costat o millor els evito
tu estas be, la moto ya es reparara :roll: , aquestes ST navan força be ;)
...V..
tu estas be, la moto ya es reparara :roll: , aquestes ST navan força be ;)
...V..
cor V-Twin
- cumpanye
- Presentats
- Entrades: 66
- Membre des de: dj. nov. 19, 2009 11:44 am
- Ubicació: Esplugues de Llobregat
Anims, aixo per Barna es habitual i es que alguns cotxes van una mica despistats o estressats.
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
Com sempre, l'important és que tu estiguis be. Vau fer parte amistòs? perquè sinò podria dir que la culpa és teva per xocar per darrera.
Sort
Sort
- Kel
- Presentats
- Entrades: 3513
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:42 pm
- Ubicació: Girona
- Contacta:
Santos, espero que et sigui lleu :twisted: si és que això és possible ;)
[align=center]http://www.remences.com[/align]
..........................................................................
..........................................................................
- Santos
- Presentats
- Entrades: 227
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 6:28 pm
- Ubicació: Sentmenat, Vallès Occidental
Gracies a tots. La moto no te res d'importancia, Pintar una tapa lateral per una petita esquerda i l'intermitent tambe amb una esquerda que jo no havia vist en el seu moment a part del parafangs devanter, la palanca de canvis, i un parell d'adhesius que vaig encarregar en el seu dia i que m'ho posen tot nou. La direccio ja esta adresada. Quan estigui tot a punt i pintat, aturare de nou per montar.
Jo, ja no ting res. Ni m'en recordo
Jo, ja no ting res. Ni m'en recordo
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
Bones!!!
Llàstima noi... almenys no t'has fet res, ara a arreglar el que toqui i a sobre de nou!
Fins aviat!
Llàstima noi... almenys no t'has fet res, ara a arreglar el que toqui i a sobre de nou!
Fins aviat!