CAVALLERS DE ARMADURA DE PELL I MONTURA DE FERRO
Moderador: Airald
- Rime
- Presentats
- Entrades: 127
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 1:43 pm
- Ubicació: Hospitalet de l'Infant
CAVALLERS DE ARMADURA DE PELL I MONTURA DE FERRO
Avui al mig dia, en una centrica i perillosa rotonda de tarragona, hem sentit una com una moto (scooter) anava pel terra, amb la tipica parafarnalia de cotxes parant gent amuntegant-se sense saber q fer i em decideixo a sortir de casa els pares per ajudar al pobre home, pero... quina sorpresa quan arriben 4 cavallers amb les seves montures (R6, 2 adventure i una ....no se quina era) paren les motos i corren cap al pobre home que cridava fluixent un ayyyyy ayyyyy ayyyy, sense treure's el casc els 4 criden "no el toqueu!!! deixeu el casc on esta!!!" es fiquen al voltant seu i mentres el de la R6 li aguantaba el casc pq no mogues el cap, un altre li agafa la ma i s'agenolla al costat parlant-li per calmar-lo, i els altres dos s'organitzaven per treure la motillo del mig i que agafar-li les coses.
S'han esperat fins que han arribat els mossos (2 min :eyes ), encara q no se pq han vingut pq ja ho tenien tot organitzat, i no s'han bellugat del seu costat fins que no ha arribat l'ambulancia.
Ha sigut una imatge que m'ha fet pensar.... menys mal que ha arribat qui realment sabia el que s'ha de fer pq hi ha una incultura motera de la gent al.lucinant
no se els noms ni qui eren pero es mereixen unes paraules pel simple fet de no fer ulls tancats i perdre el seu temps ajudant a qui ho necessita
S'han esperat fins que han arribat els mossos (2 min :eyes ), encara q no se pq han vingut pq ja ho tenien tot organitzat, i no s'han bellugat del seu costat fins que no ha arribat l'ambulancia.
Ha sigut una imatge que m'ha fet pensar.... menys mal que ha arribat qui realment sabia el que s'ha de fer pq hi ha una incultura motera de la gent al.lucinant
no se els noms ni qui eren pero es mereixen unes paraules pel simple fet de no fer ulls tancats i perdre el seu temps ajudant a qui ho necessita
- Gearbox
- Presentats
- Entrades: 1591
- Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
- Ubicació: Castellolí
Re: CAVALLERS DE ARMADURA DE PELL I MONTURA DE FERRO
[quote user="rime" post="120658"] ...no se els noms ni qui eren pero es mereixen unes paraules pel simple fet de no fer ulls tancats i perdre el seu temps ajudant a qui ho necessita[/quote]
+1, però dels grossos !!!
+1, però dels grossos !!!
- Frank
- Presentats
- Entrades: 2259
- Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:52 pm
- Ubicació: Baix Empordà
[quote user="Gearbox" post="120663"][quote user="rime" post="120658"] ...no se els noms ni qui eren pero es mereixen unes paraules pel simple fet de no fer ulls tancats i perdre el seu temps ajudant a qui ho necessita[/quote]
+1, però dels grossos !!![/quote]
+1
+1
[align=center]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)
[/align]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)

- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
A) es que a Tarragona condueixen....
B) Tens tota la rao MERI; aquests anonims es mereixen un aplaudiment
B) Tens tota la rao MERI; aquests anonims es mereixen un aplaudiment
Ex ...moltes coses
- Oscar
- Presentats
- Entrades: 1616
- Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
- Ubicació: montroig de Segarra
Està clar que els cavallers estem fets d´una altra pasta,que
no ho sabieu? us ho diu Sir Oscar de Montroig :form
no ho sabieu? us ho diu Sir Oscar de Montroig :form
Que gran aquest de Bilbao

- JoanF
- Presentats
- Entrades: 4333
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 6:31 pm
- Ubicació: Lleida
[quote user="Gearbox" post="120663"][quote user="rime" post="120658"] ...no se els noms ni qui eren pero es mereixen unes paraules pel simple fet de no fer ulls tancats i perdre el seu temps ajudant a qui ho necessita[/quote]
+2
+2
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Fantàstica la resposta d'aquestes quatre persones que s'han aturat per ajudar a algú que ho necessitava, si senyor !
- Santos
- Presentats
- Entrades: 227
- Membre des de: ds. abr. 10, 2010 6:28 pm
- Ubicació: Sentmenat, Vallès Occidental
El companyerisme que hi ha en el mundillo motrero es al.lucinant. En la primera (i ultima) sortida que vaig fer en grup (heram 6 motos), un company va anar per terra (se l'hi va trencar el xasis a la altura de la soldadura de la pipa), sense ferse mal. La moto destrossada, expectacular. Si en el moment de l'accident, no van parar unes 20 motos, uns ajudant al company, altres avisan al transit (hera l'entrada d'una corva), altres retiran la moto del mig, altres treien les restes, en fin, tot "organizado desde la nada" I cada grup de motos que passaven, s'aturaven. De ben segur que estem fets (tambe m'inclueixo) d'una altre fusta PER SORT.
En el mon del 4x4 es el mateix. Veus un cotxe en una situacio delicada i escomençen a sortir cordes, eslingues i gent penjada del cotxe per fer contrapes.
En cotxe, a la carretera, molts mirons pero poques mans. No es el mateix
En el mon del 4x4 es el mateix. Veus un cotxe en una situacio delicada i escomençen a sortir cordes, eslingues i gent penjada del cotxe per fer contrapes.
En cotxe, a la carretera, molts mirons pero poques mans. No es el mateix
- ArdnaS
- Presentats
- Entrades: 620
- Membre des de: dg. maig 11, 2008 11:57 pm
- Ubicació: Girona
Ostres, Quina raó que tens!!!!
La veritat és que aquest home va tenir molta sort, no com nosaltres, m'explicaré. No fa pas gaire en Miquel i jo vàrem caure, era mitja-tarda-vespre, en una rotonda de dos carrils bastant grant i molt transitada just a l'entrada de Girona, i voleu saber quanta gent va parar per ajudar-nos?? NINGÚ!!!!!! D'acord que no vàrem prendre molt malt (almenys no va haver-hi "sang i fetge") peró la moto va quedar envaint un carril, és a dir tothom es dedicava a esquivar-nos peró repeteixo ningú va parar.
Bé, no és del tot cert, al cap d'una estona van apareixe els comanys Vendetta i Angeleta i com reafirma el post, DOS MOTEROS VAN ASSISTIR A DOS MOTEROS!!! Per cert a profito per tornar-los a donar les gràcies. ;)
La veritat és que aquest home va tenir molta sort, no com nosaltres, m'explicaré. No fa pas gaire en Miquel i jo vàrem caure, era mitja-tarda-vespre, en una rotonda de dos carrils bastant grant i molt transitada just a l'entrada de Girona, i voleu saber quanta gent va parar per ajudar-nos?? NINGÚ!!!!!! D'acord que no vàrem prendre molt malt (almenys no va haver-hi "sang i fetge") peró la moto va quedar envaint un carril, és a dir tothom es dedicava a esquivar-nos peró repeteixo ningú va parar.
Bé, no és del tot cert, al cap d'una estona van apareixe els comanys Vendetta i Angeleta i com reafirma el post, DOS MOTEROS VAN ASSISTIR A DOS MOTEROS!!! Per cert a profito per tornar-los a donar les gràcies. ;)
- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
[quote user="ardnaS" post="120961"]Ostres, Quina raó que tens!!!!
...
Bé, no és del tot cert, al cap d'una estona van apareixe els comanys Vendetta i Angeleta i com reafirma el post, DOS MOTEROS VAN ASSISTIR A DOS MOTEROS!!! Per cert a profito per tornar-los a donar les gràcies. ;)[/quote]
Ni falta que fa, però gràcies per donar les gràcies. Què menys, i encara mès per a vosaltres. :kiss
...
Bé, no és del tot cert, al cap d'una estona van apareixe els comanys Vendetta i Angeleta i com reafirma el post, DOS MOTEROS VAN ASSISTIR A DOS MOTEROS!!! Per cert a profito per tornar-los a donar les gràcies. ;)[/quote]
Ni falta que fa, però gràcies per donar les gràcies. Què menys, i encara mès per a vosaltres. :kiss
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
encara que la gent cada cop esta menys per ajudar,aquest es un colectiu que encara conserva un esperit altruista,el que van fer aquells nois es el mes correcte que es pot fer com a persones,no estar sol en aquets moments es molt important ;) ;)
- Pardo
- Presentats
- Entrades: 374
- Membre des de: dv. maig 07, 2010 9:34 am
- Ubicació: Igualada
Si Senyor , per treures el barret, de fet estic amb vosaltres, dintre del mon motero, hi ha molt companyerisme, i que no es perdi. :D