La Moto - Mensual - Comparativa Trail

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Jomila
Presentats
Entrades: 355
Membre des de: dl. set. 07, 2009 11:44 am
Ubicació: Rubi

Re: La Moto - Mensual - Comparativa Trail

Entrada Autor: Jomila » dv. juny 18, 2010 10:57 am

Bones,

jo estic totalment d'acord amb tu Jordi. Considero que fa uns anys una trail era una enduro per poder circular dignament per asfalt, però d'uns quants anys cap aquí i gracies algunes de les polítiques del nostre govern, per mi una trail es una rutera per poder circular dignament fora d'asfalt.
Dic lo de la política pq quants em circulat fora d'asfalt i no em tingut algún problema amb els amics forestals?
A la crònica q parlàveu de la sortida off road per la Cerdanya ja vareu explicar q anàveu en permisos, això vol dir q si un diumenge em llevo i vull tocar marrón com no hagi demanat un permís el més possible es q abans de dinar ja hagi tingut algún contratemps amb l'autoritat.

Salut

Fazer i Nina
Presentats
Entrades: 425
Membre des de: dv. juny 12, 2009 8:43 am
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Fazer i Nina » dv. juny 18, 2010 12:29 pm

[quote user="Jomila" post="124725"]Bones,

jo estic totalment d'acord amb tu Jordi. Considero que fa uns anys una trail era una enduro per poder circular dignament per asfalt, però d'uns quants anys cap aquí i gracies algunes de les polítiques del nostre govern, per mi una trail es una rutera per poder circular dignament fora d'asfalt.
Dic lo de la política pq quants em circulat fora d'asfalt i no em tingut algún problema amb els amics forestals?
A la crònica q parlàveu de la sortida off road per la Cerdanya ja vareu explicar q anàveu en permisos, això vol dir q si un diumenge em llevo i vull tocar marrón com no hagi demanat un permís el més possible es q abans de dinar ja hagi tingut algún contratemps amb l'autoritat.

Salut[/quote]

Para mi una Trail es una moto que no sirve para nada pero va bien en todos los terrenos y lo mismo te levantas una mañana ha hacer curvas que hacerte una ruta de 500kms o meterte por montaña (dentro de unos limites) eso de que es una enduro que va bien por asfalto ejem..ejem :eyes
Las de la comparativa para mi cumplen todo eso la KTM y la BMW,las demás pues no ni si quiera dentro de los limites que decia.
Lo de los permisos es por ir en grupo,si vas solo con alguien más no tienes porque preocuparte,el unico permiso que hace falta es el de la parenta :razz:
Fazer i Nina l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. juny 18, 2010 12:30 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

XaviTwin
Presentats
Entrades: 355
Membre des de: dc. abr. 23, 2008 10:27 pm

Entrada Autor: XaviTwin » ds. juny 19, 2010 12:52 am

Caram, jo encara no he llegit res, si us diré que, en el Solo Moto Semanal del 15 Juny també surten parlant de la ST, i després la comparant amb la KTM 990 ADV R i la Ducati, i si que me le llegit, com era d'espera la ST es una Trail GT mes, al estil Varadero.

Per mi Trail de gran cilindrada, nomes ens queda la KTM, les demés es reparteixen entre GT o SM i, inclouria la KTM 990 SMT que mi jugo les deixaria a totes fora de lloc

Llastima de motos mes senzilles i practiques com la tenere 660 i ara per ara bastant mes lògica, o la GS800 encara que sigui una kimco "jeje", esperarem al cop de Suzuki i Aprilia però una 800 V de 80cv crec, seria un triunf

Ara per ara si pugues, i utilitat que li donaria tenia clar quina em quedava, la KTM990SMT, clar que igual jugo amb ventat ge, ja que encara tinc la sort de pogué conserva la Africa Twin :mrgreen:

...V...
cor V-Twin

Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Entrada Autor: Carles » ds. juny 19, 2010 1:33 pm

[quote user="Randy-650" post="124624"]Això si, la perdedora absoluta és la Guzzi Stelvio, doncs cada 200 km tenia que parar a ficar benzina. gasta mooolt -inclós més que la Tiger 1050!- i poca capacitat al dipòsit.[/quote]

Bones!!!

En unes motos d'aquestes caracteristiques, pensades per a tirades llargues, susceptibles de ser equipades fins a l'últim cèntim amb accessòris "tragamilles", perquè li posen una carmanyola per dipòsit?? Això és una cosa que no m'acaba d'entrar...

Fins aviat!
Imatge

Fazer i Nina
Presentats
Entrades: 425
Membre des de: dv. juny 12, 2009 8:43 am
Ubicació: Catalunya
Contacta:

Entrada Autor: Fazer i Nina » ds. juny 19, 2010 2:13 pm

[quote user="Carles" post="124948"][quote user="Randy-650" post="124624"]Això si, la perdedora absoluta és la Guzzi Stelvio, doncs cada 200 km tenia que parar a ficar benzina. gasta mooolt -inclós més que la Tiger 1050!- i poca capacitat al dipòsit.[/quote]

Bones!!!

En unes motos d'aquestes caracteristiques, pensades per a tirades llargues, susceptibles de ser equipades fins a l'últim cèntim amb accessòris "tragamilles", perquè li posen una carmanyola per dipòsit?? Això és una cosa que no m'acaba d'entrar...

Fins aviat![/quote]

+1

Respon

Torna a “General”