Homenatge A Alex Criville
Moderador: Airald
- Joan XT
- Presentats
- Entrades: 2641
- Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
- Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL
Homenatge A Alex Criville
Ahir al poble de Seva li van fer un homenatge ha Alex Crivillé, fent una rua des del Circuit de Catalunya fins al poble de Seva i descobrir una estàtua que l'han posat en entrar al poble, té la curiositat que cada 2 hores canvia de posició. Vull donar-li les gràcies per les bones carreres que ens va fer vibrar.
http://www.rtve.es/mediateca/videos/201 ... 9545.shtml
http://www.rtve.es/mediateca/videos/201 ... 9545.shtml
Joan XT l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. jul. 04, 2010 4:00 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
Re: Homenatge A Alex Criville
Més que merescut, és un gran pilot i millor persona.
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Ha estat un cap de setmana d´homenatges als pilots catalans.
Al Circuit de Montmeló, han posat una placa a Emili Alzamora
Al Circuit de Montmeló, han posat una placa a Emili Alzamora
Ex ...moltes coses
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Ara m'ha vingut a la memòria quan va començar a córrer el Critèrium Solo Moto a Calafat, que un diumenge jo pujant el Montseny des de Tona, que em va passar un vailet amb una Streaker 125 -sense matricula- , i un cop adalt, on vaig parar, allí estava, i em va comentar que estava entrenant pel Critèrium, i com que jo tenia un bon amic que també hi corria vem estar una bona estona parlant i vem quedar que a la seguent cursa ja el saludaria, i així va ser. D'això ja fa....23 anyets. :lol:
Al 90, tot tornant de Paris amb una XJ-600, em va passar també prop de Lyon, amb un Ferrari Testarrossa que tenia, inconfundible, vaig fer-lo parar parar en una benzinera i vem tornar a xerrar altre vegada. M'explicava que tornava d'Assen i ell passava de tornar amb el camió o agafar l'avió. :shock: Es clar, abans podies anar per autopasta a 200 i no passava res, no com ara.
Quan va començar a córrer el mundial la veritat que ens va fer vibrar als aficionats. Abans quan sorties en moto i et passava algú a tota pastilla, deiem:
-"Oite, ja ha passat el Crivillé".
Una de les jaquetes que tinc guardades, d'anar en moto, marca Sorra, a l'esquena tinc un parxe de roba gros, cosit, que diu JJCobas. M'el va regalar ell. :D
Tot i que hi ha gent que no el pot ni veure, personalment és un del pilots que més he admirat i que més m'ha fet disfrutar, apart del gran Jordi Tarrés.
Al 90, tot tornant de Paris amb una XJ-600, em va passar també prop de Lyon, amb un Ferrari Testarrossa que tenia, inconfundible, vaig fer-lo parar parar en una benzinera i vem tornar a xerrar altre vegada. M'explicava que tornava d'Assen i ell passava de tornar amb el camió o agafar l'avió. :shock: Es clar, abans podies anar per autopasta a 200 i no passava res, no com ara.
Quan va començar a córrer el mundial la veritat que ens va fer vibrar als aficionats. Abans quan sorties en moto i et passava algú a tota pastilla, deiem:
-"Oite, ja ha passat el Crivillé".
Una de les jaquetes que tinc guardades, d'anar en moto, marca Sorra, a l'esquena tinc un parxe de roba gros, cosit, que diu JJCobas. M'el va regalar ell. :D
Tot i que hi ha gent que no el pot ni veure, personalment és un del pilots que més he admirat i que més m'ha fet disfrutar, apart del gran Jordi Tarrés.

- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
El noi de Seva va juvilar ni més ni menys que al Sr. Doohan ... QUASI RES !!!
Personalment em va fer passar molts bon moments ... un gran PILOT.
[youtube]<object width="480" height="385"><param name="movie" value=" name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>[/youtube]
Personalment em va fer passar molts bon moments ... un gran PILOT.
[youtube]<object width="480" height="385"><param name="movie" value=" name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="480" height="385"></embed></object>[/youtube]
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. jul. 04, 2010 11:47 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Gas a la burra!!!
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
trobo que s'ha donat poca publicitat d'aquest event,ho he llegit avui a l'Sport,he pensat que hagues estat maco anar-hi,a mi em va fer gaudir molt,jo com en Randy un cop per les curves del Montseny ens va pasar un xaval amb una MBX,quan vem parar en una cruila ens diu un xicot:que ...en Criville s'us ha fos,eh??? anava per alla com a la banyera de casa,no vaig tenir el plaer de coneixe'l :halfcry
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. jul. 04, 2010 11:31 pm, en total s’ha editat 1 vegada.