Impressions Sobre La Multistrada

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Cuco
Presentats
Entrades: 418
Membre des de: dl. nov. 12, 2007 12:26 pm
Ubicació: Bages

Impressions Sobre La Multistrada

Entrada Autor: Cuco » dc. maig 26, 2010 10:38 pm

Si pot ser d'utilitat per algú la sensació que em va deixar aquesta màquina, us poso l'enllaç del ATCE en castellà. Si no és correcte prego ho borreu sense més.

http://atce.mforos.com/613321/9240356-r ... trada1200/

Salutacions.

Storm
Presentats
Entrades: 2594
Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons

Re: Impressions Sobre La Multistrada

Entrada Autor: Storm » dc. maig 26, 2010 11:07 pm

N'has quedat ben enamorat, eh?
I a més al concessionari t'han tractat com cal. Un 10 per aquesta gent
També penso que això és un tros de moto, preciosa i eficaç, passional... Però no me n'hi aniria pas a donar la volta al món

Carles
Presentats
Entrades: 3743
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm

Entrada Autor: Carles » dj. maig 27, 2010 5:51 pm

[quote user="cuco" post="121378"]Si no és correcte prego ho borreu sense més.[/quote]

Bones!!!

És totalment correcte... a l'igual que van fer l'Steelman i l'Albert quan els hi van deixar provar dos models d'Honda, quina millor opinió que d'un company de ruta, sense ser la seva feina i amb la màxima objectivitat del mòn??

La moto és maca... ;) ;) ;) ;)

Fins aviat!
Imatge

Xurrumeku
Presentats
Entrades: 334
Membre des de: dc. set. 05, 2007 7:15 pm
Ubicació: La Roca del Vallès

Entrada Autor: Xurrumeku » dj. maig 27, 2010 9:57 pm

:D :D :D :D :D

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dj. maig 27, 2010 10:28 pm

es una gran maquina , ja es veu que esta feta amb el cor,per cert Cuco tenies alguna intencio de comprarla o nomes la volies provar i ja esta?
Imatge

Pasqual
Presentats
Entrades: 2080
Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
Ubicació: Garrotxa

Entrada Autor: Pasqual » dj. maig 27, 2010 11:56 pm

:eyes Si no fos per el preu i per no sortir d'Europa....ummmmm! :eyes és molt i molt llaminera :roll:

Gràcies Cuco per la crònica, millor que las de les revistes.

Cuco
Presentats

Entrada Autor: Cuco » dj. maig 27, 2010 11:59 pm

[quote user="Kpeps" post="121532"]es una gran maquina , ja es veu que esta feta amb el cor,per cert Cuco tenies alguna intencio de comprarla o nomes la volies provar i ja esta?[/quote]

Doncs vaig vendre la meva GSAdv ja fa uns mesos, esperant a veure com surt la S10 ("súperten"), i aquesta Multiestrada. I darrerament s'hi ha afegit fins i tot la propera Aprilia Tuareg. A final d'any està previst fer un cop de cap depenent del resultat de la meva KTM (alias la chicharrilla naranja) a la "minigira" asiàtica que intentarem fer amb en Carles a buscar tabaco aqui al costat ...
Cuco l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. maig 28, 2010 12:12 am, en total s’ha editat 2 vegades.

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dv. maig 28, 2010 8:16 am

Holaaaa,

Merci per les teves (bones) impressions sobre una moto que pot interessar a uns quants d’aquest fòrum.

:razz: :razz:
Sort,

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dv. maig 28, 2010 12:13 pm

Gracies CUCO per compartir les teves experiencia amb la moto.
LLegir el que diu un company , jo li dono moolta més importancia de llegir una revista patrocinada.

Amb tot, penso molt semblant al pasqual...
[quote user="Espia" post="121545"]:eyes Si no fos per el preu i per no sortir d'Europa....ummmmm! :eyes és molt i molt llaminera :roll:

Gràcies Cuco per la crònica, millor que las de les revistes.[/quote]
Ex ...moltes coses

JoanCG
Presentats
Entrades: 735
Membre des de: ds. gen. 30, 2010 6:34 pm
Ubicació: Lliçà d'Amunt
Contacta:

Entrada Autor: JoanCG » ds. juny 19, 2010 2:27 pm

Hola!!!

Després de fets ja uns 3500Kms, davant i darrera d’un tou de motos, tant trails com R’s, afegeixo als encertats comentaris sobre la moto, els següents:

-Penya de més de 1.80m acostumats a anar amb trails còmodes:

No us la kedeu a no ser que com en el meu cas, estigueu disposats a fer les següents modificacions:
-Retallar el seient de l’acompanyant (vas encaixonat i no permet despenjar-se per fer conducció esportiva. Si no et despenges mai, doncs res).
-Escurçar 5cms la palanca de posar el cavallet central, si no, toca el peu esquerre al fer “puntes” a les corbes.
-Modificar les estriberes d’alumini del acompanyant, ya que tampoc et permet fer puntes a les corbes, hi toques amb els talons.

Ja ho he fet, tot això...

-A la resta:

Del meu punt de vista, és una moto molt més esportiva en asfalt que la seva teòrica competència (Gs, Varadero, Tiger,KTM , etc) , tant pel que fa al motor i geometria del bastidor com per les possibilitats realment racing que té, al hora que també et permet anar de passeig com qualsevol altre trail sense presses i amb una posició molt còmode (però no tant i tant com una GS , p.ex., ja que el cos va una micona més tirat endavant, no es va tant dret. Poca diferència, però hi és. Ho sé pq l’acompanyant, en comparativa a la meva antiga trail, em diu: “per anar enganxat a tú, he de corbar una mica l’esquena”. Jo no ho noto, per això, la diferència).
El funcionament de la electrònica, sempre k no s’espatlli, és més que brillant, tant pel que fa a la posició “enduro y Urban”, on amb 100Cv és molt més controlable depèn el terreny per on vagis, com en “Touring i Sport), si bé és cert k trobo molt poca diferència estre akests dos últims tipus.
Es nota molt i molt la diferència entre els settings de suspensió entre els mencionats modes de motor, de tal forma que, en contra del que em pensava, la diferència off-road entre la meva anterior BMW F 800 GS amb roda de ’21, i aquesta amb roda de ’17, és curiosament molt poca (Sempre amb pneumàtics similars, clar). El per què es troba amb lo toves que es posen les suspensions en posició “Enduro”. Una pega en akesta posició, per això: Tot i que el control de tracció en la posició “enduro” és menys intrusiu, no et permet fer derrapades llargues, pel que s’ha de desconnectar, per que a més la moto, pel pes es controlen prou bé “amb el cul” les derrapades.

Resum de la moto: Per akells qui en el passat hagin gaudit, com és el meu cas, de Rr’s amb entrades a circuits de tant en tant, i ara amb els anys enyorin una mica akelles inclinades, i les descarregues d’adrenalina que donen les acceleracions salvatges, i k no volen renunciar a una còmode trail sense excloure el off-road molt suau, akesta és la seva moto. Si no és el cas, és una opció ni millor ni pitjor que les altres trails.

Avui, per exemple (i sé k no ha estat…correcte o al menys legal) he anat a fer un tomb des de SFeliu de Codines fins a Calders per Gallifa, una carretera genial de corbes de 2º, 3º i 4º, i m’he trobat davant a una GSXR1000 que a la k m’ha vist pel retro…ja us ho podeu imaginar. Doncs clar, no me’n he pogut estar, i només puc dir que les qualitats dinàmiques de la Multistrada no estan per sota de una excel•lent RR com la “Suzi Gxxer”. I tot i k ha estat una tonteria fer-ho, al final he volgut veure si en un parell de rectes de 1,5 kms k hi havia amb els seus 160Cv em podia deixar enrere...i no.

Pel k fa al preu, quan estava entre la BMW 1200GS no adventure amb tots els extres i akesta, el preu és exactament el mateix...

Quin llençol de msg us he passat, eh?
JoanCG l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. jul. 01, 2010 4:33 pm, en total s’ha editat 11 vegades.

Xurrumeka
Presentats
Entrades: 1769
Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm

Entrada Autor: Xurrumeka » ds. juny 19, 2010 5:15 pm

[quote user="Xurrumeku" post="121525"]:D :D :D :D :D[/quote]

:bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow :bow
xurrumeka

Imatge Imatge
DUCATI POWER!!!!!

Pasqual
Presentats
Entrades: 2080
Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
Ubicació: Garrotxa

Entrada Autor: Pasqual » ds. juny 19, 2010 7:37 pm

gracies Joan. Entre els teus comentaris i els del Cuco, m'he fet força idea de com ha de ser la moto. Quan la vas portar a Besalú, em va agradar esteticament molt. Em sorpren que em diguis que no trobes diferència entre la GS 800 i aquesta per pista. Em semblen totalment diferents. Ja tinc ganes de veurela anant a la Vall Fosca :lol:

JoanCG
Presentats
Entrades: 735
Membre des de: ds. gen. 30, 2010 6:34 pm
Ubicació: Lliçà d'Amunt
Contacta:

Entrada Autor: JoanCG » dg. juny 20, 2010 5:07 pm

Quan dic que no hi ha gran diferencia en off-road , entre la BMW F800GS i la MTS, no parlo tant de com és de bona la MTS en aquest terreny, si no de com estan les dues de limitades pel camp, sobretot, ja no tant pel pes (k també), si no per la poca tracció que tenen uns pneumàtics com els k porten d’origen. Vaig portar amb la GS uns Heidenau, uns mixtes de debò, amb molts “tacos”, i allò sí que anava prou bé. Tot i amb això, tinc k dir k es va més còmode pel camp amb la GS800 k amb la MTS, francament. Poca diferència, però diferència. En canvi la MTS és bastant més baixa i et dona la sensació de més control.
El k per a mi és una trail (per a mi, repeteixo, k hi ha tantes opinions com a persones), és una moto que de forma realment digna, pugui fer tant “off” com “on” road, i això exclou tot allò k pesi més de 170Kgs reals, que no tingui davant roda de ’21, que no sigui força alta i amb un recorregut de forquilla generós.
La resta, son motos una mica aptes per camp i molt més aptes pels asfalt, per molt k els hi diguin trails. I actualment, apart d’alguna KTM, no se’m acut cap, pq inclús la Yamaha 660 Ténéré, k en té pinta i la trobo preciosa, pesa 200Kgs, com la F800GS k he tingut i la majoria d’akest tipus. Però repeteixo, és una opinió.
Per cert, el comentari de “ja tinc ganes de veure-la en la Vall Fosca”, espero k vulgui dir k finalment vens, k estaria genial i encara no m’ho has confirmat!!!
Fins aviat, i gràcies pel comentari!
JoanCG l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. juny 21, 2010 9:11 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Xurrumeka
Presentats
Entrades: 1769
Membre des de: dg. set. 02, 2007 6:10 pm

Entrada Autor: Xurrumeka » dj. jul. 01, 2010 3:52 pm

[quote user="cuco" post="121547"]Doncs vaig vendre la meva GSAdv ja fa uns mesos, esperant a veure com surt la S10 ("súperten"), i aquesta Multiestrada. I darrerament s'hi ha afegit fins i tot la propera Aprilia Tuareg. A final d'any està previst fer un cop de cap depenent del resultat de la meva KTM (alias la chicharrilla naranja) a la "minigira" asiàtica que intentarem fer amb en Carles a buscar tabaco aqui al costat ...[/quote]

ei company!!! ja t'has decidit????? ;) ;) ;)
xurrumeka

Imatge Imatge
DUCATI POWER!!!!!

Cuco
Presentats

Entrada Autor: Cuco » dl. jul. 05, 2010 8:45 am

[quote user="Xurrumeka" post="126472"][quote user="cuco" post="121547"]Doncs vaig vendre la meva GSAdv ja fa uns mesos, esperant a veure com surt la S10 ("súperten"), i aquesta Multiestrada. I darrerament s'hi ha afegit fins i tot la propera Aprilia Tuareg. A final d'any està previst fer un cop de cap depenent del resultat de la meva KTM (alias la chicharrilla naranja) a la "minigira" asiàtica que intentarem fer amb en Carles a buscar tabaco aqui al costat ...[/quote]

ei company!!! ja t'has decidit????? ;) ;) ;)[/quote]

Ara no toca ... Primer li vull fer aquests 20.000 kms en mes i mig a la monocilíndrica per decidir si em fan falta o no una altra vegada els caballs sota el cul...
:lol: :lol:
Cuco l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. jul. 05, 2010 8:47 am, en total s’ha editat 1 vegada.

Respon

Torna a “General”