Els 10 millors motius per anar en moto?
Moderador: Airald
- Angeleta
- Presentats
- Entrades: 456
- Membre des de: dt. oct. 21, 2008 4:14 pm
Re: Els 10 Millors Motius Per Anar En Moto?
[quote user="Pardo" post="128847"]Pués per a mi, aquestes son les raons:
1.- La moto em dona una sensació de llibertat que no sentia amb el cotxe.
2.- Quan vaig per carretera curvejant em noto molt més concentrat en el que faig i m'en oblido de la resta.
3.- Quan estic d'amunt seria capaç de donar la volta al mon, em sento feliç i satisfet.
4.- Ja no recordaba l'olor del Pirineu i la nostra terra, i es que amb el cotxe tancat no notes tot aixó.
5.- Compartir un sentiment amb els companys i un bon esmorzar i després petar la xerrada amb amistats noves.
6.- La il.lusió que la setmana passi rapideta per tornar a sortir, em sento tot un xaval.
7.- Companyerisme, ja creia que aixó s'habia perdut, pero per un motero aixó es primordial.
I moltes altres coses que fa que vulgui tornar a sortir per anar en moto.[/quote]
+1
2.- Quan vaig per carretera curvejant em noto molt més concentrat en el que faig i m'en oblido de la resta.
3.- Quan estic d'amunt seria capaç de donar la volta al mon, em sento feliç i satisfet.
4.- Ja no recordaba l'olor del Pirineu i la nostra terra, i es que amb el cotxe tancat no notes tot aixó.
5.- Compartir un sentiment amb els companys i un bon esmorzar i després petar la xerrada amb amistats noves.
6.- La il.lusió que la setmana passi rapideta per tornar a sortir, em sento tot un xaval.
7.- Companyerisme, ja creia que aixó s'habia perdut, pero per un motero aixó es primordial.
I moltes altres coses que fa que vulgui tornar a sortir per anar en moto.[/quote]
+1
Hi va haver un temps en què els dimonis foren àngels
- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Re: Els 10 millors motius per anar en moto?
A veure, cal comparar les coses en igualtat de condicions:
[quote user="Randy-650" post="128902"]
Moto, trec un promig de 8 l/100 km de 95 SP
Cotxe, trec un promig de 6,2 l/100 de gas-oil, més barat[/quote]
Randy, no em pots comparar un gasolina amb un diesel!!!
L'oli de la moto és més car que el de cotxe, tot i que el cotxe porti més litres. Però per cada revisió del cotxe als 20.000km n'haig de fer tres a la moto, cada 6.000 km.[/quote]
Estas segur? Els motors diesel tenen un carter força gros, i l'oli diesel és encara més car que el dels motors a gasolina
Pneumàtics moto: 300€ els dos Pilot Road 2CT, als 7.000 km= 0,042€ x km
Pneumàtics cotxe: tot i que a les botigues em costen uns 250€, al final vaig comprar uns Falken Ziex japonesos per internet a 100€ cadascú. 400€ x 40.000= 0,01€ x km[/quote]
Per què no li poses al cotxe uns pneumatics de les mateixes prestancions que els Pilot Road 2CT a veure quan et costen? O uns pneumatis dels xinos a la moto? ;)
Moto, trec un promig de 8 l/100 km de 95 SP
Cotxe, trec un promig de 6,2 l/100 de gas-oil, més barat[/quote]
Randy, no em pots comparar un gasolina amb un diesel!!!
L'oli de la moto és més car que el de cotxe, tot i que el cotxe porti més litres. Però per cada revisió del cotxe als 20.000km n'haig de fer tres a la moto, cada 6.000 km.[/quote]
Estas segur? Els motors diesel tenen un carter força gros, i l'oli diesel és encara més car que el dels motors a gasolina
Pneumàtics moto: 300€ els dos Pilot Road 2CT, als 7.000 km= 0,042€ x km
Pneumàtics cotxe: tot i que a les botigues em costen uns 250€, al final vaig comprar uns Falken Ziex japonesos per internet a 100€ cadascú. 400€ x 40.000= 0,01€ x km[/quote]
Per què no li poses al cotxe uns pneumatics de les mateixes prestancions que els Pilot Road 2CT a veure quan et costen? O uns pneumatis dels xinos a la moto? ;)
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Re: Els 10 millors motius per anar en moto?
[quote user="Miquelpericas" post="128939"].....[/quote]
Miquel, deixe'm-ho córrer, que veig que no ens entenem. :lol:
Miquel, deixe'm-ho córrer, que veig que no ens entenem. :lol:

- Edelweiss
- Presentats
- Entrades: 1100
- Membre des de: dc. set. 09, 2009 1:11 am
- Ubicació: Barcelones
Personalment se que tinc molt per descubrir, ja que no te res a veure les sortidetes que feiem de joves amb la colla en ciclomotor (i això que ens ho pasaban en gran), a lo que deu ser la sensaciò de portar una moto que respon i va totalment preparada per fer sotides amb els amics... Per això els meus 10 primers motius per anar en moto (una vegada tingui l'A2), sería..
1-Poguer gaudir de la sensaciò de llibertat que el cotxe en moltes ocasions ens ho impideix,
2-Fer turisme amb una colla de gent tan genial com ho sou vosaltes, els cap de setmana, ponts i/o vacances
3-Gaudir de la natura en totes les estacions de l'any de4sde una moto (això si, ben preparada per a cada estaciò je,je).
4-Desestressar-me de la pressiò de tota la setmana, amb el fet de tota la concentracipo que implica i descarrega de l'adrenalina de la satisfacciò que dona poguer aconseguir la fita de la ruta amb tots els amics
5-Ficar-me amb la moto per camins que segur amb el cotxe no s'arribarien....
6-La facilitat de mouret per la ciutat
7-La facilitat de l'aparcament
8-Gaudir de l'especial camaraderia que sobre tot amb els moters esta demostrat que existeix
9-Gaudir de la sensaciò de concentraciò i domini que et dona portar una moto
10.I fer realitat un somni (com sabeu m'agraden molt les Harleys i desitjaria fer realitat el somni de veurem amb una d'elles gaudin de l'emblemàtica Ruta 66) hummmm :Saltant :form :form :form :form :form :form :form :form :form :form
1-Poguer gaudir de la sensaciò de llibertat que el cotxe en moltes ocasions ens ho impideix,
2-Fer turisme amb una colla de gent tan genial com ho sou vosaltes, els cap de setmana, ponts i/o vacances
3-Gaudir de la natura en totes les estacions de l'any de4sde una moto (això si, ben preparada per a cada estaciò je,je).
4-Desestressar-me de la pressiò de tota la setmana, amb el fet de tota la concentracipo que implica i descarrega de l'adrenalina de la satisfacciò que dona poguer aconseguir la fita de la ruta amb tots els amics
5-Ficar-me amb la moto per camins que segur amb el cotxe no s'arribarien....
6-La facilitat de mouret per la ciutat
7-La facilitat de l'aparcament
8-Gaudir de l'especial camaraderia que sobre tot amb els moters esta demostrat que existeix
9-Gaudir de la sensaciò de concentraciò i domini que et dona portar una moto
10.I fer realitat un somni (com sabeu m'agraden molt les Harleys i desitjaria fer realitat el somni de veurem amb una d'elles gaudin de l'emblemàtica Ruta 66) hummmm :Saltant :form :form :form :form :form :form :form :form :form :form

La felicitat no depèn del que ens pugui passar,
sinó de la forma que percebem el que ens passa...
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
[quote user="Randy-650" post="128905"][quote user="Kpeps" post="128903"]
el meu tercer i ultim motiu,es que em permet coneixer gent autentica com vosaltres :D :D[/quote]
PI
LO
TA :twisted:[/quote]
:sado :sado :sado :sado :b9 :b9 :b9 :b9
el meu tercer i ultim motiu,es que em permet coneixer gent autentica com vosaltres :D :D[/quote]
PI
LO
TA :twisted:[/quote]
:sado :sado :sado :sado :b9 :b9 :b9 :b9
- Siset
- Presentats
- Entrades: 213
- Membre des de: ds. abr. 26, 2008 1:41 am
- Ubicació: La Roca del Vallès
Què fas amb les pastilles de fre Randy?, jo porto 29.000 km i encara em queden 2 mm de les originals.
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
[quote user="Kpeps" post="128903"]
es que em fa sentir (a estones) politicament incorrecte. ;) ;)
[/quote]
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :bow :bow :bow :bow :bow
es que em fa sentir (a estones) politicament incorrecte. ;) ;)
[/quote]
:b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :bow :bow :bow :bow :bow
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Siset" post="128980"]Què fas amb les pastilles de fre Randy?, jo porto 29.000 km i encara em queden 2 mm de les originals.[/quote]
La Suzuki Bandit, al ser un quatre cilindres en linea no retén absolutament res al treure gas, per la qual cosa sempre has de tirar de frens. A la meva ex-Deauville amb 25.000 km encara no havia canviat mai les pastilles, doncs al ser un motor en V retenia molt al treure gas.
Un dia ja te la deixaré provar i ja ho observaràs amb les teves propies mans. ;)
La Suzuki Bandit, al ser un quatre cilindres en linea no retén absolutament res al treure gas, per la qual cosa sempre has de tirar de frens. A la meva ex-Deauville amb 25.000 km encara no havia canviat mai les pastilles, doncs al ser un motor en V retenia molt al treure gas.
Un dia ja te la deixaré provar i ja ho observaràs amb les teves propies mans. ;)

- PEPI600
- Presentats
- Entrades: 2364
- Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
- Ubicació: Palau-Solità i Plegamans
No sé per què busqueu els motius, per mi només hi ha una.
M´AGRADA I PUNT :mrgreen: :mrgreen:
M´AGRADA I PUNT :mrgreen: :mrgreen:
PEPI600 l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. jul. 22, 2010 10:09 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
Hi fas servir tots els sentits.
Ben portada, tens mès seguretat casi que un cotxe pq tens marge d'escapada.
La llàstima és que som tans i que s'hi ha d'anar en casc, però l'aire complert i sense casc és brutal.
Ben portada, tens mès seguretat casi que un cotxe pq tens marge d'escapada.
La llàstima és que som tans i que s'hi ha d'anar en casc, però l'aire complert i sense casc és brutal.
- Miquel xlv
- Presentats
- Entrades: 508
- Membre des de: ds. març 06, 2010 12:39 am
- Ubicació: La Garrotxa
[quote user="Angeleta" post="128907"][quote user="Pardo" post="128847"]Pués per a mi, aquestes son les raons:
+1[/quote]
+1
+1[/quote]
+1