Yamaha SuperTénéré 1200. Rival de la BMW GS Adventure?

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Albert_KTM
Presentats
Entrades: 646
Membre des de: dj. març 04, 2010 6:26 pm
Ubicació: Torelló City (Osona)

Re: Yamaha SuperTénéré 1200. Rival De La BMW GS Adventure?

Entrada Autor: Albert_KTM » dc. jul. 28, 2010 11:38 am

A veure quin preu posen a la versió "normal", la que no sigui First Edition.

Si l'hi treuen algunes "pijades" que no són necessaries per a molta gent , o pels que l'hi volen donar un us una mica més OFF ( com l'ABS, les maletes, .....) a veure quin preu aconsegueixen .....

Si a més fessin una espècie de Select ..... ja tindria una bona candidata per quan vulgui moto nova :lol:

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dc. jul. 28, 2010 11:50 am

L´altre dia vaig comprar el MOTOCICLISMO que provaven les tres Trails avui dia més novedoses ( potser la GS 1200 no tant )
faig un resum, doncs a la revista es bastant llarg i transcriure-ho tot aqui, sería molt llarg i evidentment molt ferragós a llegir.

Desp´res d´un pròleg a la capçalera que diu: La Ducati " casa" perfectament amb el seu color vermell passió. La BMW es seria ...però !!! contundent !!!! i la Yamaha es menys emotiva.

Nota,. Segons la aquesta capçalera ja hi han d´avanç una mica les posiciones establertes :roll:

Analitzem-ho:

YAMAHA XT 1200Z SUPER TËNËRË : Acabada d´arrivar té un objectiu clar: Lluitar amb la R1200 GS pel reialme de la millor gran Trail de carretera . ho aconsegueix ???? Enfrontar-si si, per suposat. Pero... la supera ????? seguiu llegint...

DUCATI MULTISTRADA 1200 S La Ducati " beu " de les fonts de les seves germanes superbike: motor amb 150 CV, elèctronica a dojo....i un comportament esportiu de primera clase combinat amb una posició de conducció multiúsi....multistrada

BMW R 1200 GS 30 Anys no son res, la fórmula del èxit ha estat renovada amb varies generacions, adoptant especificacions tècniques que la fan única i l´hi donen una capacitat com a moto polivalent encara avui inigualable.

.../....

XIPS PRODIGIOSOS totes tres et poden satisfacció. Precissem: el caràter general de la Multistrada es molt, molt més esportiiu que el de la BMW i encara més que la Yamaha ....../...... La Ducati es la " moto 4 en 1 " de llop a xai, només pitxant un botó. Encara amb la condició " mes suau" l´italiana té un caracter " rosso vivo " i al obrir aixeta té una resposta tan contundent que es inclús una miqueta massa " brusca" inclús per un motorista expert, sobretot si no estàs disfrutant dún asfalt plá i adherent.

Per carretera o circuit no hi ha color, sobretot comptant que té 143 Cv verificats ( quasi una tercera part més de potència que la seva inmediata rival )

La Yamaha arriva amb un clar objectiu : La BMW R 1200 GS. potser precisament per aixó, per qué a volgut abarcar tant com la Gs, apreta una mica menys. I es més dificil de clasificar. Tan centrada en el món Trail com la Gs, el seu comportament es de totes maneres absolutament tradicional malgrat les seves novetats , la seva electrònica o el cardan.

Es cert que el seu motor bicilindric en linea, també de 1200 cc. i amb decalatge a 270º , es comporta com un V o Boxer com el de la BMW , la seva resposta es llineal com poques en totes condicions de motor i no hi han masses vibracions.
comode e infatigable per carretera, es confortable fins no dir mai prou. Frena bé i el seu motor de 99 Cv verificats quasi calcats en els seus "settings" Sport i Touring, bona curva de par en baixos i mitjos, fins a les 6000 voltes. a partir d´aqui, hi podría haver una mica més d´alegria.
Als enginyers de Yamaha sembla que els hi ha sortit mes una " alter ego " de la Varadero -sens dubte la més turistica de les grand Trails - que de la BMW.

La BMW GS encara que es quedi amb 111 Cv verificats( encara son pocs en fornt de l´explosiva i tota poderosa Ducati ) conserva el seu liderat entre les maxitrail i en front de la Yamaha per raons molt precises: un motor encara més agradable, més contundent i amb més prestacions, una estabilitat en revolt superior, una frenada més segura- més que res per la seves suspensions alternatives Paralever i Telelever que van de maravella , un xassis més lleuger i equilibrat, mes maniable una vegada " has adoptat · la seva " indosincràcia " singular e inclús una qualitat de fabricació més cuidada que l´hi donen una grata sensació de qualitat.

RESUMIS PRIMO

en castellà original: La estupenda Super Ténéré llega siete años después de la primera GS, y con un equipamiento electrónico muy atractivo, pero la BMW conserva su trono, incluso frente a la todopoderosa Ducati Multistrada

CONCLUSIÖ

1.- BMW R 1200 GS.- La BMW resisteix perfectament a una nova - i bona - moto com es la Yamaha i segueix en " el centre del món Trail "

2.- DUCATI MTS 1200.- La Ducati es tan radical...i -quasi - tan efectiva !! Com una 1098 !!!!

3.- YAMAHA XT 1200 Z.- Amb el volguer abarcar-ho tot, la excelent XTZ Super Ténéré " apreta menys del que sap " i no acconsegueix destronar a la GS.

APRECIACIONS MEVES ( i perdoneu l´inmodestia )
Molts de vosaltres direu: Colló com ha esquitxat BMW a aquesta prova !!!!! i jo diria: no ho crec , al menys em consta que el cap d´aquesta prova el Barceloní en Pere Casas, amb el que hi tingut el plaer de parlar de motos personalement un parell o tres de vegades, es ( o era ) un exceptic i consta la seva antipatia envers alguns models BMW, el que per aquest cantó no hi pot haver una " pota coixa "

Una altre cosa : A vegades a aquest món no sempre es real el que es reflexa a un mirall, vull dir que a vegades val més el que els castellans diuen " más vale maña que fuerza " i en el cas de la Ducati potser els seus " massa " cavalls se l´hi giren en contra i es potser " massa " rápida per ser una Trail per tot.

De totes maneres hi ha una missiva real: amb aquestes motos més que mai, el viatge es molt més important que el destí.
:roll: :roll: :roll: :roll: :roll:
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. jul. 28, 2010 6:12 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
Imatge

Albert G
Presentats
Entrades: 870
Membre des de: dl. nov. 10, 2008 1:29 pm
Ubicació: Girona
Contacta:

Entrada Autor: Albert G » dc. jul. 28, 2010 9:24 pm

:cool:
Caure jo? .....jo m'abaixo de la moto com amb dóna la gana!!!

Eva
Presentats
Entrades: 10516
Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
Ubicació: Torroella de Montgrí

Entrada Autor: Eva » dc. jul. 28, 2010 10:05 pm

[quote user="Albert G" post="129724"]:cool:[/quote]

Es pots saber qué vols dir amb aixó ???????

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dc. jul. 28, 2010 10:14 pm

jo diria que cadascu compri la que li agradi mes,totes van be i las comparacions son odioses,el que vol comprar una BMW o una Ducati ni s'ho pensa, el que compra una Japonesa s'ho acostuma a mirar tot,crec que es la diferencia, ;) ;) ;)
Imatge

Pardo
Presentats
Entrades: 374
Membre des de: dv. maig 07, 2010 9:34 am
Ubicació: Igualada

Entrada Autor: Pardo » dj. jul. 29, 2010 12:05 am

Pués a mi, em tiren més les japoneses...... perqué serà? :mrgreen:
SUZUKI BANDIT GSF600S
[img align=left]http://img821.imageshack.us/img821/9382 ... cat150.jpg[/img]

Joan XT
Presentats
Entrades: 2641
Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL

Entrada Autor: Joan XT » dj. jul. 29, 2010 2:29 pm

Ben aviat us faran cinc cèntims de les sensacions dels primers 5500 km amb la XTZ ... :cool:
Imatge
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Entrada Autor: Steelman » dj. jul. 29, 2010 4:48 pm

[quote user="Joan XT" post="129796"]Ben aviat us faran cinc cèntims de les sensacions dels primers 5500 km amb la XTZ ... :cool:[/quote]

com ho saps? que t´has creuat amb alguna a l´entrad del teu poble????
Ex ...moltes coses

Joan XT
Presentats
Entrades: 2641
Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL

Entrada Autor: Joan XT » dj. jul. 29, 2010 5:32 pm

[quote user="Steelman" post="129809"][quote user="Joan XT" post="129796"]Ben aviat us faran cinc cèntims de les sensacions dels primers 5500 km amb la XTZ ... :cool:[/quote]

com ho saps? que t´has creuat amb alguna a l´entrad del teu poble????[/quote]
JOOOO?? QUE VA :mrgreen:
Doncs si i a més em fa molta gràcia que la SuperTénéré que he vist més sigui la teva.
Joan XT l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. jul. 29, 2010 5:34 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Yamaha SuperTénéré 1200. Rival de la BMW GS Adventure?

Entrada Autor: Randy-650 » dv. jul. 30, 2010 3:56 pm

CONTROL DE TRACCIÓ I ABS:

[youtube]iX5iI_JL8Fk[/youtube]

Obviament el telelever de BMW NO funciona en frenades en terra, doncs al no comprimir-se la forquilla tota la inèrcia va al pneumàtic, cosa que a la XTZ ho reparteix entre el pneumàtic i la forquilla.
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Llagasta
Presentats
Entrades: 3270
Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
Ubicació: Vallès Occidental

Entrada Autor: Llagasta » dv. jul. 30, 2010 6:06 pm

[quote user="Randy-650" post="129947"]CONTROL DE TRACCIÓ I ABS:

[
Obviament el telelever de BMW NO funciona en frenades en terra, doncs al no comprimir-se la forquilla tota la inèrcia va al pneumàtic, cosa que a la XTZ ho reparteix entre el pneumàtic i la forquilla.[/quote]

Randy: amb les motos amb Telelever, quan frenes de davant la transferència de masses va al darrera i quan frenes amb el fré de darrera, s´amorra de davant. :roll: amb el tema de ABS no et puc contestar, doncs després de 3 motos amb ABS no en vull sentir ni parlar.
Llagasta l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. jul. 30, 2010 6:10 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Sidru
Presentats
Entrades: 490
Membre des de: dl. set. 21, 2009 10:10 pm
Ubicació: Banyoles

Entrada Autor: Sidru » dv. jul. 30, 2010 11:03 pm

Hi han tants post on comenteu les impresions de la ST1200 ..... que posaré uns breus comentaris al respecte, ja esta molt comentat quasi tot.
El Dimarts vaig tenir la ST quasi tot el dia, vaig fer-hi uns 350 kms, realment em vaig quedar gratament sorprés. No us fare cap explicació detallada sinó les impresions i coses a destacar bàsiques:
1 El pes, acollonit la manera que la pots remenar i entrar a curva.
2 El tacte de motor tractor que sembla tenir, m'agrada i encare més quan puja de voltes, sempre en versió Sport.
3 La calor que fot atrevesant una ciutat amb semafors ( 35 graus a la sombra a Girona, dimarts).
4 Maletes ridicules, per ara te les has de quedar.
5 Escapament, fora ràpid ..... un Leo cagant llets.
6 S'han d'agafar pantalla i deflectors, la proteció sera força bona.
7 S'ha de buscar un parafangs per la roda del darrera, tota la merda anirà a diposit del fré i amortidor ( el protector del amortidor és molt petit, i els que ens agradar anar per les carreteres plenas de sal ..... ja sabem que pasa).
8 Cal mencionar el puto cable del gas ........
9 No tinc clar que es pugui desconectar tota l'electronica, teoricament amb tot desconectat i el TCS es conectava, sempre anant a fons.
Destacar que és molt facil acoplar-te a la moto, amb cinc minuts ja rodes com si fes temps que la tinguesis. L'amortiguació molt encertada, sobretot la forquilla, seient estret particularment m'agrada.
Perdoneu el meu llenguatge una mica bast, pero ara per ara, de tot el que tenim al mercat, tingues el capital la compraba ja mateix. Comparar-le amb la GS, és pot fer peró segons veig BMW, ha entrat dins la dinamica Japonesa, models cada dos/tres anys (actualment ja hi han fotos del motor GS refrigerat per aigua, el volen treura d'aqui un parell d'anys), moltes campanyes de canvis, etc ...... Com a client el que interesa es no tenir que entrar al taller fins els 10000, i no tenir que portar l'ampolleta d'oli per afegir de atnt en tant ..... El millor que tenen .... la financiació, costarà que qualsevol marca superi en ventes.
En resum .... ST una gran moto, depenent de que tregui Honda crec que sera la propera!!!!

PD: he tingut cuatre BMW, i tres eran boxer (Gs 1100 la millor, Rt 1100 i GS 1150).
Salut!!!!

Siono1000
Presentats
Entrades: 2573
Membre des de: dc. març 28, 2007 2:12 am
Ubicació: Baix Empordà

Entrada Autor: Siono1000 » dv. jul. 30, 2010 11:25 pm

Com diu algu per aqui:
" El que vol una BMW ho te molt clar".

Faltava alguna cosa per els que tenim molt clar: " Que NO volem una BMW" :???:

Per aquesta sola questio estic segur que la Tenere sera la gran rival de la GS.
Hi ha molta gent que vol una BMW, pero crec que encara n'hi ha mes que no en vol. :roll:

Ara ja no hi ha motos dolentes, nomes has d'escollir quina es la que t'agrada mes per el que hi vols fer.

Ja veurem que en diu el mercat al final.

Salut.
Salut i kilómetres

Respon

Torna a “General”