Un Provador, Una Multistrada I....
Moderador: Airald
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Un Provador, Una Multistrada I....
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Alucinamaripili
- Presentats
- Entrades: 7659
- Membre des de: dg. set. 30, 2007 11:37 pm
- Ubicació: Barcelona-Catalunya
Re: Un Provador, Una Multistrada I....
La única Ducati que m'agrada una mica i va i la destrossa.
la primera imatge ja es veu que va a terra segur, no pots anar a un pam del manillar a terra.
la primera imatge ja es veu que va a terra segur, no pots anar a un pam del manillar a terra.
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Amb lo maca que és estéticament la multiestrada vermella :???: :???:
Malhaurada moto :crys :crys
Malhaurada moto :crys :crys
- ARBE
- Presentats
- Entrades: 1893
- Membre des de: dv. ago. 03, 2007 12:17 pm
- Ubicació: Santa Eulàlia de Ronçana
[quote user="Alucinamaripili" post="130708"]La única Ducati que m'agrada una mica i va i la destrossa.
la primera imatge ja es veu que va a terra segur, no pots anar a un pam del manillar a terra.[/quote]
és el que tenen les provbes d'impacte... que l'impacte fa pupa :lol:
la primera imatge ja es veu que va a terra segur, no pots anar a un pam del manillar a terra.[/quote]
és el que tenen les provbes d'impacte... que l'impacte fa pupa :lol:
-----------
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
[quote user="Alucinamaripili" post="130708"]La única Ducati que m'agrada una mica i va i la destrossa.
:eyes :eyes no va no,esta anant cap a terra,una caiguda aixi la vaig viure en directe a les curves de Tossa, una GSX R que duia al d'avant se li enva anar de la mateixa manera i m'ho ha recordat (no i vaig anar d'arrere de miracle),per cert pobre moto :crys :crys
:eyes :eyes no va no,esta anant cap a terra,una caiguda aixi la vaig viure en directe a les curves de Tossa, una GSX R que duia al d'avant se li enva anar de la mateixa manera i m'ho ha recordat (no i vaig anar d'arrere de miracle),per cert pobre moto :crys :crys
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
no son caigudes son crash-test de motos , les fábriques i importadors deixen aquestes motos als de les revistes, per fer aixó.....o millor dir: cash-test...( de caixa )

- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
[quote user="Gs12 red" post="131000"]no son caigudes son crash-test de motos , les fábriques i importadors deixen aquestes motos als de les revistes, per fer aixó.....o millor dir: cash-test...( de caixa )[/quote]
si home,nomes faltaria aixo,i ademes en carretera oberta,aiaiai :tremolant :tremolant
si home,nomes faltaria aixo,i ademes en carretera oberta,aiaiai :tremolant :tremolant
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Gs12 red" post="131000"]no son caigudes son crash-test de motos , les fábriques i importadors deixen aquestes motos als de les revistes, per fer aixó.....o millor dir: cash-test...( de caixa )[/quote]
No fotem, home. No és que siguin crsh-tests a carretera oberta, si no que els de Motorcyclenews són una mica "brutus" amb les motos. :tremolant
Aqui España també ho eren fins fa uns 4 o 5 anys, que es va matar el d'una revista -crec que era de La Moto- i van deixar de fer bestieses.
No fotem, home. No és que siguin crsh-tests a carretera oberta, si no que els de Motorcyclenews són una mica "brutus" amb les motos. :tremolant
Aqui España també ho eren fins fa uns 4 o 5 anys, que es va matar el d'una revista -crec que era de La Moto- i van deixar de fer bestieses.