EL MEU APRENENTATGE
Moderador: Airald
- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
Re: EL MEU APRENENTATGE
Ra-mon a veure si t'aclares que la liaras encara mes a l'Angeleta
[quote user="Ra-mon" post="130818"]Angeleta, no t'hi atabalis gaire amb aquests dibuxets que t'han posat, tu mira d'anar pel mig del teu carril, sense trepitjar cap línia i aniràs molt bé.[/quote]
[quote user="Ra-mon" post="131647"]Per cert Angeleta, AQUÍ parla extensament de les curves: fases, trassada, posició, etc.[/quote]
Vsssssssss
007
[quote user="Ra-mon" post="130818"]Angeleta, no t'hi atabalis gaire amb aquests dibuxets que t'han posat, tu mira d'anar pel mig del teu carril, sense trepitjar cap línia i aniràs molt bé.[/quote]
[quote user="Ra-mon" post="131647"]Per cert Angeleta, AQUÍ parla extensament de les curves: fases, trassada, posició, etc.[/quote]
Vsssssssss
007
Ramon_vfr l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. ago. 13, 2010 9:10 am, en total s’ha editat 2 vegades.
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

El petit Princep
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
[quote user="James Bond" post="131653"]Ra-mon a veure si t'aclares que la liaras encara mes a l'Angeleta
Vsssssssss
007[/quote]
James, amb l'ajuda d'Hijpanitat l'Angeleta fa uns progressos considerables, sembla que ha avançat molt en aquests últims dies i segurament deu estar interessada en adquirir informació tècnica i no cal dir que la que proporciona el Dr. Infierno és de lo millor que hi ha. :roll:
Vsssssssss
007[/quote]
James, amb l'ajuda d'Hijpanitat l'Angeleta fa uns progressos considerables, sembla que ha avançat molt en aquests últims dies i segurament deu estar interessada en adquirir informació tècnica i no cal dir que la que proporciona el Dr. Infierno és de lo millor que hi ha. :roll:
- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
- Ubicació: Manresa
Carai, jo ja fa temps que tinc el carnet, però em sembla que encara no he après a anar en moto, potser que algún dia contracti els serveis d'algún dels Hijpanitas perquè me n'ensenyi... :eyes
De moment començaré per llegir el PDF que tant amablement ens heu deixat ;)
De moment començaré per llegir el PDF que tant amablement ens heu deixat ;)
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.
Coleccionista de vivències.
- Ramon_vfr
- Presentats
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
[quote user="Ra-mon" post="131666"]James, amb l'ajuda d'Hijpanitat l'Angeleta fa uns progressos considerables, sembla que ha avançat molt en aquests últims dies i segurament deu estar interessada en adquirir informació tècnica i no cal dir que la que proporciona el Dr. Infierno és de lo millor que hi ha. :roll:[/quote]
Resulta que quan li posem en Frank, l'Alucina i jo no cal, ni que sigui treta del Dr. Infierno com va ser la que vaig posar jo.
Ara que li poses tu si que val.
Com diu el Sagal, et direm el crack a tu a partir d'ara.
Vssssssss
007
Resulta que quan li posem en Frank, l'Alucina i jo no cal, ni que sigui treta del Dr. Infierno com va ser la que vaig posar jo.
Ara que li poses tu si que val.
Com diu el Sagal, et direm el crack a tu a partir d'ara.
Vssssssss
007
Ramon_vfr l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. ago. 13, 2010 12:43 pm, en total s’ha editat 2 vegades.
NEVER SAY NEVER AGAIN

El petit Princep

El petit Princep
- Angeleta
- Presentats
- Entrades: 456
- Membre des de: dt. oct. 21, 2008 4:14 pm
La veritat és que estic encantada dels professors que estic tenint i ho vull especificar ja que aquest post es titula, justament "El meu aprenentatge".
He de dir que, si he de fer honor a la veritat, no puc deixar d'esmentar un professor "a l'ombra" i el qualifico així perquè durant dos anys, mentre anava de paquet, m'anava donant informació de com s'havia de conduir: s'ha d'anar en formació, als avançaments cop de gas i quedar el temps mínim possible al lateral del vehicle avançat... coses de sentit comú però que, de vegades per costum o per excés de confiança, podem oblidar.
I ara que he fet el salt cap al seient del davant, agraeixo enormement els consells via Mototurisme que molts m'esteu donant (alguns ja m'aconsellàveu pel que fa a les compres de moto, eh, Randy... :kiss ) i encara més agraïda que "se m'emportin". He de ser sincera i confessar que em feia patir ser una mena de llosa que fes de tap i que molestés a les sortides, però el fet d'haver rebut invitacions, m'ha fet molt i molt contenta.
Moltes gràcies a tots :kiss :cerv
He de dir que, si he de fer honor a la veritat, no puc deixar d'esmentar un professor "a l'ombra" i el qualifico així perquè durant dos anys, mentre anava de paquet, m'anava donant informació de com s'havia de conduir: s'ha d'anar en formació, als avançaments cop de gas i quedar el temps mínim possible al lateral del vehicle avançat... coses de sentit comú però que, de vegades per costum o per excés de confiança, podem oblidar.
I ara que he fet el salt cap al seient del davant, agraeixo enormement els consells via Mototurisme que molts m'esteu donant (alguns ja m'aconsellàveu pel que fa a les compres de moto, eh, Randy... :kiss ) i encara més agraïda que "se m'emportin". He de ser sincera i confessar que em feia patir ser una mena de llosa que fes de tap i que molestés a les sortides, però el fet d'haver rebut invitacions, m'ha fet molt i molt contenta.
Moltes gràcies a tots :kiss :cerv
Hi va haver un temps en què els dimonis foren àngels
- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Tota informació és bona :D Sempre es pot aprendre alguna cosa. :mrgreen:
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Angeleta" post="131687"]
.....
[/quote]
Sempre has demostrat un gran interès, i això fa que TOTS t'ajudem dins les nostres possibilitats, i quan et convidem a donar un tomb i ets la primera en apuntar-te ens estàs demostrant que realment en fiques de interès, i això ens omple d'orgull i (Honda segons l'ARBE) satisfacció als que hem compartit ruta amb tu. :kiss
Sobretot, segueix com estàs fent ara, i t'asegurem que en dos dies tu mateixa riuràs quan recordis les teves primeres sortides. :lol:
.....
[/quote]
Sempre has demostrat un gran interès, i això fa que TOTS t'ajudem dins les nostres possibilitats, i quan et convidem a donar un tomb i ets la primera en apuntar-te ens estàs demostrant que realment en fiques de interès, i això ens omple d'orgull i (Honda segons l'ARBE) satisfacció als que hem compartit ruta amb tu. :kiss
Sobretot, segueix com estàs fent ara, i t'asegurem que en dos dies tu mateixa riuràs quan recordis les teves primeres sortides. :lol:

- Hijpanitat
- Presentats
- Entrades: 348
- Membre des de: dt. oct. 23, 2007 1:39 pm
[quote user="GRUM" post="131668"]Carai, jo ja fa temps que tinc el carnet, però em sembla que encara no he après a anar en moto, potser que algún dia contracti els serveis d'algún dels Hijpanitas perquè me n'ensenyi... :eyes
De moment començaré per llegir el PDF que tant amablement ens heu deixat ;)[/quote]
Sr. Grum,
A Hijpanitat només venem aire, per tant, no esperi trobar gaire més que això. Però deliberarem sobre la possibilitat d'impartir cursets de moto si la oferta es sucosa. :D Lamentablement l'admissió de nous socis es tancada i la decisió o no d'obrir-la es prendrà en una propera assemblea que es celebrarà no sabem quan ni sabem on (esperarem la convocatòria de la nova presidenta).
De moment començaré per llegir el PDF que tant amablement ens heu deixat ;)[/quote]
Sr. Grum,
A Hijpanitat només venem aire, per tant, no esperi trobar gaire més que això. Però deliberarem sobre la possibilitat d'impartir cursets de moto si la oferta es sucosa. :D Lamentablement l'admissió de nous socis es tancada i la decisió o no d'obrir-la es prendrà en una propera assemblea que es celebrarà no sabem quan ni sabem on (esperarem la convocatòria de la nova presidenta).
Hijpanitat l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. ago. 13, 2010 3:45 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Hijpanitat, SCI
Nosaltres només venem aire
Nosaltres només venem aire
- Ramon_vfr
- Presentats
- Contacta:
[quote user="Randy-650" post="131691"] Sempre has demostrat un gran interès, i això fa que TOTS t'ajudem dins les nostres possibilitats, i quan et convidem a donar un tomb i ets la primera en apuntar-te ens estàs demostrant que realment en fiques de interès, i això ens omple d'orgull i (Honda segons l'ARBE) satisfacció als que hem compartit ruta amb tu. :kiss
Sobretot, segueix com estàs fent ara, i t'assegurem que en dos dies tu mateixa riuràs quan recordis les teves primeres sortides. :lol:[/quote]
Ostres Randy, ho has clavat, anava a escriure les mateixes paraules que has escrit tu.
Ànims Angeleta ja veuràs com en un tres i no res t'hauran passat totes les pors i hauràs agafat molta experiència i seguretat.
Vssssssss
007
Sobretot, segueix com estàs fent ara, i t'assegurem que en dos dies tu mateixa riuràs quan recordis les teves primeres sortides. :lol:[/quote]
Ostres Randy, ho has clavat, anava a escriure les mateixes paraules que has escrit tu.
Ànims Angeleta ja veuràs com en un tres i no res t'hauran passat totes les pors i hauràs agafat molta experiència i seguretat.
Vssssssss
007
Ramon_vfr l’ha editat per darrera vegada el dia: dv. ago. 13, 2010 9:34 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
NEVER SAY NEVER AGAIN

El petit Princep

El petit Princep
- PEPI600
- Presentats
- Entrades: 2364
- Membre des de: dt. oct. 16, 2007 5:02 pm
- Ubicació: Palau-Solità i Plegamans
- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
A veure, angeleta.., dimonis que foren angels.., gent que està a l'ombra.. que si professors que es diuen doctor infierno.., això és pot convertir en tot un cel o tot un infern al final. Anem a provar de fer llum.
CA-RRE-TE-RA
Carretera és un camí que va al bosc, és un camí que a vegades inclús no es veu, carretera és un sò constant,uns passos de ball, carretera és mirar a una noia quan s'allunya, és l'inici d'una pelicula, és el ketchup i la mostassa, es una semanaa, carretera és una paraula infiniiita, és una constelació d'estrelles,és obrir una porta, carretera pots ser tu, sigues la carretera.
I ara diràs i direu, i com es pot ser la carretera?
La resposta ja sabeu qui la dona..
[youtube]OW-cnizLDEE[/youtube]
Buida la teva ment, alliberat de les formes, posa l'aigua en una ampolla i serà l'ampolla, posa-la en una tetera i sera la tetera, l'aigua pot fluir o colpejar, sigues l'aigua amiga meva.
Resumint, sigues l'aigua petita saltamontes, bè rectifico, sigues l'aigua petita Llagosta.
Per aprendre a vegades és millor oblidar, cada patinada serà un nou límit trobat, cada error una nova lliçò, i tot plegat una muntanya russa plena d'experiències i emocions, per a dur-te a la teva pròpia perfecciò.
CA-RRE-TE-RA
Carretera és un camí que va al bosc, és un camí que a vegades inclús no es veu, carretera és un sò constant,uns passos de ball, carretera és mirar a una noia quan s'allunya, és l'inici d'una pelicula, és el ketchup i la mostassa, es una semanaa, carretera és una paraula infiniiita, és una constelació d'estrelles,és obrir una porta, carretera pots ser tu, sigues la carretera.
I ara diràs i direu, i com es pot ser la carretera?
La resposta ja sabeu qui la dona..
[youtube]OW-cnizLDEE[/youtube]
Buida la teva ment, alliberat de les formes, posa l'aigua en una ampolla i serà l'ampolla, posa-la en una tetera i sera la tetera, l'aigua pot fluir o colpejar, sigues l'aigua amiga meva.
Resumint, sigues l'aigua petita saltamontes, bè rectifico, sigues l'aigua petita Llagosta.
Per aprendre a vegades és millor oblidar, cada patinada serà un nou límit trobat, cada error una nova lliçò, i tot plegat una muntanya russa plena d'experiències i emocions, per a dur-te a la teva pròpia perfecciò.
- Xavier
- Presentats
- Entrades: 4399
- Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Torelló (Osona)
Clec que ala haulà quedat tot molt més clà. Calam amb les caleteles...
- Sergi3
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dv. jul. 13, 2007 6:55 pm
- Ubicació: Barcelona
Angeleta, tu mateixa ho vas veient, amb els km s'agafa experiencia, i llegir i rebre consell, sempre ajuda.
[quote=Randy]
Correcte. Ni hi ha ni ha hagut mai una HD amb ABS. Tinc entès dins la meva ignorància moteril que HD va estar molts anys estudiant com poder ficar un posa-llaunes o posa-gots a les motos perquè els pilots poguéssin anar bebent en les interminables rectes (per si els avions han de fer un aterratge d'emergència) d'EEUU limitades a 60 m/h, però finalment no van aconseguir-h[/quote]
Doncs jo aquests dies en porto una, d'aquestes, HD Electra Glide amb ABS.
[quote=Randy]
Correcte. Ni hi ha ni ha hagut mai una HD amb ABS. Tinc entès dins la meva ignorància moteril que HD va estar molts anys estudiant com poder ficar un posa-llaunes o posa-gots a les motos perquè els pilots poguéssin anar bebent en les interminables rectes (per si els avions han de fer un aterratge d'emergència) d'EEUU limitades a 60 m/h, però finalment no van aconseguir-h[/quote]
Doncs jo aquests dies en porto una, d'aquestes, HD Electra Glide amb ABS.
Només tu pots decidir que fer amb el temps que se t`ha donat
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Sergi3" post="131809"]
Doncs jo aquests dies en porto una, d'aquestes, HD Electra Glide amb ABS.[/quote]
Doncs m'ho has fet mirar, i efectivament, hi han uns models que en porten, sobretot les turisme:
http://www.arpem.com/motos/modelos/harl ... idson.html
Ja ho deia jo...dins la meva gran incultura motorista..... :oops: Gràcies per rectificar-me. :D
I bon viatge. Ja ens ho explicareu això de la Ruta66 amb HD, ok? :jump
Doncs jo aquests dies en porto una, d'aquestes, HD Electra Glide amb ABS.[/quote]
Doncs m'ho has fet mirar, i efectivament, hi han uns models que en porten, sobretot les turisme:
http://www.arpem.com/motos/modelos/harl ... idson.html
Ja ho deia jo...dins la meva gran incultura motorista..... :oops: Gràcies per rectificar-me. :D
I bon viatge. Ja ens ho explicareu això de la Ruta66 amb HD, ok? :jump