Indultat però indignat!
Moderador: Airald
- Miquelpericas
- Presentats
- Entrades: 4360
- Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
Indultat però indignat!
Bones!
Avui, com cada dia, he anat a la feina en moto. I, com cada dia, en arribar a l'oficina, haig de fer un petit tram sobre la vorera per aparcar-hi la moto. Com cada dia, vaig a poc a poc, però sobre la moto, ja que la DV pesa força i no és fàcil dur-la al costat. Com cada dia, vaig a poc a poc, enganxat al carrer, cedint el pas als peatons.
Doncs bé, avui la guardia urbana s'ha posat al meu costat i m'ha fotut bronca per anar per la vorera. Jo els he explicat que la moto pesa molt per dur-la al costat, i que només és per aparcar. La seva única resposta recurrent "Usted no puede ir circulando por la acera. Recuerde que son 200€". És igual el que els expliqués, repetien el mateix tota l'estona. Així que els he demanat disculpes i he deixat la moto una miqueta més lluny de l'oficina. No m'ha posat la multa (suposo que anaven cap a casa i els feia mandre aixecar el cul del seient) però m'he quedat indignat. En comptes de vigilar les infraccions realment importants (gent realment circulant de manera temerària, per exemple), es dediquen a tocar els collons a les persones que conduim amb respecte i civisme. Vegonyos!!! :enfaduu :enfaduu :enfaduu :enfaduu :enfaduu
Avui, com cada dia, he anat a la feina en moto. I, com cada dia, en arribar a l'oficina, haig de fer un petit tram sobre la vorera per aparcar-hi la moto. Com cada dia, vaig a poc a poc, però sobre la moto, ja que la DV pesa força i no és fàcil dur-la al costat. Com cada dia, vaig a poc a poc, enganxat al carrer, cedint el pas als peatons.
Doncs bé, avui la guardia urbana s'ha posat al meu costat i m'ha fotut bronca per anar per la vorera. Jo els he explicat que la moto pesa molt per dur-la al costat, i que només és per aparcar. La seva única resposta recurrent "Usted no puede ir circulando por la acera. Recuerde que son 200€". És igual el que els expliqués, repetien el mateix tota l'estona. Així que els he demanat disculpes i he deixat la moto una miqueta més lluny de l'oficina. No m'ha posat la multa (suposo que anaven cap a casa i els feia mandre aixecar el cul del seient) però m'he quedat indignat. En comptes de vigilar les infraccions realment importants (gent realment circulant de manera temerària, per exemple), es dediquen a tocar els collons a les persones que conduim amb respecte i civisme. Vegonyos!!! :enfaduu :enfaduu :enfaduu :enfaduu :enfaduu
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos
Album de fotos
- Sagal
- Presentats
- Entrades: 5673
- Membre des de: dj. ago. 09, 2007 8:23 pm
- Ubicació: Calldetenes - Osona
Re: Indultat Però Indignat!
Per això els tenim i els paguem, per tocar-nos els collons i sort que no t'han fotut 200 €, que fins i tot has de dir gràcies.

- Storm
- Presentats
- Entrades: 2594
- Membre des de: dj. oct. 04, 2007 3:48 pm
- Ubicació: Sant Llorenç d'Hortons
- Feisser
- Presentats
- Entrades: 898
- Membre des de: dv. abr. 18, 2008 6:33 am
- Ubicació: Hospitalet de Llobregat
Carlos no et queixis home!! sempre diem, comparan els mossos amb la GC, que els mossos la seva feina la dedican quasi exclusivament a sancionar i en canvi recordem que els de vert tot suvin els veíem intentant solucionar els ocasionals problemas del trànsit i quan et trovaven fent una infracció no perillosa, no et multaven però si et fotían la bronca; pensa-hi que tant mossos com la urbana de BCN les ordres que rèben dels seus superiors son de tolerància zero devant de qualsevol infracció. :roll:
- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
No et facis mala sang, en el fons fan la seva feina, a mi també m'han fotut bronques ( i sancions ) per coses sense importància, pero els reglaments estan per complir-los, un altre cosa és que aquests reglamets siguin massa rígids i els que els han d'aplicar tinguin bon criteri.
Gas a la burra!!!
- Albert
- Presentats
- Entrades: 7280
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
- Ubicació: Tarragona
Holaaa,
[quote user="Jesus GS" post="136666"]No et facis mala sang, en el fons fan la seva feina, a mi també m'han fotut bronques ( i sancions ) per coses sense importància, pero els reglaments estan per complir-los, un altre cosa és que aquests reglamets siguin massa rígids i els que els han d'aplicar tinguin bon criteri.[/quote]
Si... però... :enfadat :enfadat :enfadat
[quote user="Jesus GS" post="136666"]No et facis mala sang, en el fons fan la seva feina, a mi també m'han fotut bronques ( i sancions ) per coses sense importància, pero els reglaments estan per complir-los, un altre cosa és que aquests reglamets siguin massa rígids i els que els han d'aplicar tinguin bon criteri.[/quote]
Si... però... :enfadat :enfadat :enfadat
Sort,
- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
[quote user="Albert" post="136676"]Holaaa,
Si... però... :enfadat :enfadat :enfadat[/quote]
Si, si Albert ... al Miquel li han tocat el que no sona ... que hi farem !!! :wall
Si... però... :enfadat :enfadat :enfadat[/quote]
Si, si Albert ... al Miquel li han tocat el que no sona ... que hi farem !!! :wall
Gas a la burra!!!
- Siset
- Presentats
- Entrades: 213
- Membre des de: ds. abr. 26, 2008 1:41 am
- Ubicació: La Roca del Vallès
[quote user="Feisser" post="136665"]Carlos no et queixis home!! sempre diem, comparan els mossos amb la GC, que els mossos la seva feina la dedican quasi exclusivament a sancionar i en canvi recordem que els de vert tot suvin els veíem intentant solucionar els ocasionals problemas del trànsit i quan et trovaven fent una infracció no perillosa, no et multaven però si et fotían la bronca; pensa-hi que tant mossos com la urbana de BCN les ordres que rèben dels seus superiors son de tolerància zero devant de qualsevol infracció. :roll:[/quote]
Molt d'acord.
Al capdevall potser haurem d'acceptar que amb els d'abans es vivia millor.
Molt d'acord.
Al capdevall potser haurem d'acceptar que amb els d'abans es vivia millor.
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
[quote user="Siset" post="136702"][quote user="Feisser" post="136665"]Carlos no et queixis home!! sempre diem, comparan els mossos amb la GC, que els mossos la seva feina la dedican quasi exclusivament a sancionar i en canvi recordem que els de vert tot suvin els veíem intentant solucionar els ocasionals problemas del trànsit i quan et trovaven fent una infracció no perillosa, no et multaven però si et fotían la bronca; pensa-hi que tant mossos com la urbana de BCN les ordres que rèben dels seus superiors son de tolerància zero devant de qualsevol infracció. :roll:[/quote]
Molt d'acord.
Al capdevall potser haurem d'acceptar que amb els d'abans es vivia millor.[/quote]
no crec que estiguesim millor ni molt menys jo encara guardo multes de la GG.CC de fa 20 anys (no vaig pagar mai) en una pujada a Andorra,m'en van posar 3 pujant i 2 baixant,ara nomes puc dir que tinc 14 punts o sigui que.....
Miquel pots donar gracies que el Guardia ha esmorzat be ;) ;) i conta que ell no et coneix de res i no sap com vas en moto,nomes t'ha vist a sobre de la vorera.
Molt d'acord.
Al capdevall potser haurem d'acceptar que amb els d'abans es vivia millor.[/quote]
no crec que estiguesim millor ni molt menys jo encara guardo multes de la GG.CC de fa 20 anys (no vaig pagar mai) en una pujada a Andorra,m'en van posar 3 pujant i 2 baixant,ara nomes puc dir que tinc 14 punts o sigui que.....
Miquel pots donar gracies que el Guardia ha esmorzat be ;) ;) i conta que ell no et coneix de res i no sap com vas en moto,nomes t'ha vist a sobre de la vorera.
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. set. 14, 2010 5:52 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Re: Indultat però indignat!
Miquel, altre dia li dius a l'urbano que ets metge i que tens una "emergència", i que et vegilin la moto fins que tu ho diguis. :mrgreen:
Igual cola. :sheep
Igual cola. :sheep

- Miquelpericas
- Presentats
- Contacta:
Si sempre apliquessin les normes (i quan dic sempre, vull dir sempre), no diria res. Però com que no és així, haurien de tenir millor criteri.
Un exemple. Jo visc en un carrer d'un sol carril on només s'aparca a l'esquerra. El cantó dret té una vorera petita (de les que passen dues persones justetes). Doncs per la nit, va aparcar un cotxe sobre la vorera ocupant-la tota per no tallar el pas dels cotxes. Amb la mala sort que el camió d'escombraries no passava. Van estar hores així. La guardia urbana va tallar el carrer i desviar en transit per no colapsar-ho. Vosaltres vau veure alguna grua que s'endugués el cotxe? Jo no! Al final ho van solucionar movent uns contenidors per a que passes el camió pel costat, justet, justet. Després que va passar, tothom va marxar i el cotxe va seguir allà ocupant tota la vorera com si no passes res. Fantastic!!! :evil: :evil: :evil:
Com que no es cumpleix sempre les normes, si veuen una moto anant a poc a poc, arrambada a la calçada, a la diagonal, en el mateix sentit de marxa, en una zona d'oficines, pots suposar-te que està aparcant!!! :enfaduu :enfadat :enfaduu :enfadat
Si sempre apliquessin les normes (i quan dic sempre, vull dir sempre), no diria res. Però com que no és així, haurien de tenir millor criteri.
Un exemple. Jo visc en un carrer d'un sol carril on només s'aparca a l'esquerra. El cantó dret té una vorera petita (de les que passen dues persones justetes). Doncs per la nit, va aparcar un cotxe sobre la vorera ocupant-la tota per no tallar el pas dels cotxes. Amb la mala sort que el camió d'escombraries no passava. Van estar hores així. La guardia urbana va tallar el carrer i desviar en transit per no colapsar-ho. Vosaltres vau veure alguna grua que s'endugués el cotxe? Jo no! Al final ho van solucionar movent uns contenidors per a que passes el camió pel costat, justet, justet. Després que va passar, tothom va marxar i el cotxe va seguir allà ocupant tota la vorera com si no passes res. Fantastic!!! :evil: :evil: :evil:
Com que no es cumpleix sempre les normes, si veuen una moto anant a poc a poc, arrambada a la calçada, a la diagonal, en el mateix sentit de marxa, en una zona d'oficines, pots suposar-te que està aparcant!!! :enfaduu :enfadat :enfaduu :enfadat
Album de fotos
Album de fotos
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Depen del que agafis, et multaran fins i tot per estornudar amb el casc posat!.
Pero a vegades n´agafes algun que mira.
Un dia al sortir de la feina, estava tota la carretera colapsada. Es el que tenen els poligons i les hores puntes.
Aixi que vaig avançar a tothom . Com que la carretera es estreta...doncs per el vorall.
Al arribar al final hi ha una rotonda i .... una patrulla dels mossos. no vaig tenir temps ni de posar-me darrera un cotxe que ja m´'havien vist.
Varen entendre la meva actitut, pero em varen dir que no podien deixar-me passar davant de tota la colla de cotxes en cua, sense donar-me l´alto.
em varen tenir parat uns 10 minuts (el temps que havia recuperat per el vorall) i em varen deixar marxar sense multa...
Em podien haver emparerat pero....aquell dia els que vaig trobar, s'havien llevat amb el peu dret.
Segurament a tu Miquel, molts dies t´han vist alguna patrulla fent el mateix i no than dit res, i avui has tingut la mala sort que t´han vist els que aquesta nit pasada no havien....
Pero a vegades n´agafes algun que mira.
Un dia al sortir de la feina, estava tota la carretera colapsada. Es el que tenen els poligons i les hores puntes.
Aixi que vaig avançar a tothom . Com que la carretera es estreta...doncs per el vorall.
Al arribar al final hi ha una rotonda i .... una patrulla dels mossos. no vaig tenir temps ni de posar-me darrera un cotxe que ja m´'havien vist.
Varen entendre la meva actitut, pero em varen dir que no podien deixar-me passar davant de tota la colla de cotxes en cua, sense donar-me l´alto.
em varen tenir parat uns 10 minuts (el temps que havia recuperat per el vorall) i em varen deixar marxar sense multa...
Em podien haver emparerat pero....aquell dia els que vaig trobar, s'havien llevat amb el peu dret.
Segurament a tu Miquel, molts dies t´han vist alguna patrulla fent el mateix i no than dit res, i avui has tingut la mala sort que t´han vist els que aquesta nit pasada no havien....
Ex ...moltes coses
- Oscar
- Presentats
- Entrades: 1616
- Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
- Ubicació: montroig de Segarra
Quan no ens la foten,encara em de donar gràcies.Jo camí d´Andorra,que pujo molt sovint,sempre
per una cosa o una altre,em paren.De moment,només m´han endosat una.Moltes gràcies per
tenir cura de mi srs agents :mrgreen:
per una cosa o una altre,em paren.De moment,només m´han endosat una.Moltes gràcies per
tenir cura de mi srs agents :mrgreen:
Que gran aquest de Bilbao

- Ride
- Presentats
- Entrades: 2669
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
- Ubicació: Castellnou de Bages
Jo penso com el Jesus ho sento, tots sabem el que fem bé i el que fem malament, el que passa quant ens renyen ens hi empipem (jo el primer)....
pero mirat fredament no cumplim les normes i ens poden cridar la atenció !!!!!!
pero mirat fredament no cumplim les normes i ens poden cridar la atenció !!!!!!
- Vendetta
- Presentats
- Entrades: 2529
- Membre des de: dv. gen. 12, 2007 1:27 pm
Ni ordres ni puñetes. Mès persones.
Si el guardia pot avisar, i evitar la infracciò que ho fagi, és a dir avisant com ha fet.
I la multa que sigui si no li fan cas. Ara que jo dubto que per anar sobre l'acera a aquella velocitat, siguin 200€. Però en fi..
Si el guardia pot avisar, i evitar la infracciò que ho fagi, és a dir avisant com ha fet.
I la multa que sigui si no li fan cas. Ara que jo dubto que per anar sobre l'acera a aquella velocitat, siguin 200€. Però en fi..
- Miquelpericas
- Presentats
- Contacta:
La policía local de Tarragona requisa la cámara a un fotógrafo de EL PAÍS
Jo em crec la versió del fotògraf.
Jo em crec la versió del fotògraf.
Album de fotos
Album de fotos
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
[quote user="Ride" post="136751"]Jo penso com el Jesus ho sento, tots sabem el que fem bé i el que fem malament, el que passa quant ens renyen ens hi empipem (jo el primer)....
pero mirat fredament no cumplim les normes i ens poden cridar la atenció !!!!!![/quote]
completament d'acord,aixo es com el que t'aparca ''5 minuts'' a la porta del garatge i no et deixa entrar,si truques la grua i se l'emporta i li arruinas el mes , ets un cabro.....fer be les coses costa poc ,perque si tots fesim una miqueta malament de tot seria un caos i aixo no pot ser,jo no corro gaire i sempre vaig a la velocitat que toca,pero de tant en tant li estiro les marxas i em poso a velocitats que no es pot,si,son nomes uns segons i en rectes que no pasa res ,pero si m'enganxen la culpa es nomes meva.
pero mirat fredament no cumplim les normes i ens poden cridar la atenció !!!!!![/quote]
completament d'acord,aixo es com el que t'aparca ''5 minuts'' a la porta del garatge i no et deixa entrar,si truques la grua i se l'emporta i li arruinas el mes , ets un cabro.....fer be les coses costa poc ,perque si tots fesim una miqueta malament de tot seria un caos i aixo no pot ser,jo no corro gaire i sempre vaig a la velocitat que toca,pero de tant en tant li estiro les marxas i em poso a velocitats que no es pot,si,son nomes uns segons i en rectes que no pasa res ,pero si m'enganxen la culpa es nomes meva.
- Brum-brum
- Presentats
- Entrades: 446
- Membre des de: dc. des. 03, 2008 10:33 am
Noi no et facis mala sang, és el únic que et puc dir pq es vergonyos tenir una policia que empaita el senzill i el complicat ho deixa passar com molt bé dius.