Primeres novetats Saló EICMA

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Primeres novetats Saló EICMA

Entrada Autor: Randy-650 » dc. set. 15, 2010 7:56 pm

Renovada Moto Guzzi Norge GT 8V

Maca ho és, i molt, llàstima dels pocs serveis post-venda i dels pocs concessionaris. :(

A que no sabeu quines motos porta la policia local de Berlin? :razz:

Imatge

Imatge

Imatge
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Steelman
Presentats
Entrades: 14816
Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
Ubicació: Reus - CATALUNYA
Contacta:

Re: Primeres novetats Saló EICMA

Entrada Autor: Steelman » dc. set. 15, 2010 9:21 pm

Li han fet un Restyling no?
Es la 800 o la 1200 aquesta?
Ex ...moltes coses

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » dc. set. 15, 2010 9:26 pm

1200.

E’ l’altra novità che arriva dallo scorso salone dell’Eicma, e che solo ora, con l’inaugurazione della nuova sede milanese di Piaggio, riceve il definitivo permesso di entrare in listino: Norge GT 8V, un nome inconfondibile che lascia intuire chiaramente l’adozione del nuovo motore otto valvole, già presente su Griso e 1200 Sport, ora adattato per la Gran Turismo di casa Moto Guzzi.

Ma l’evoluzione non riguarda solamente il reparto propulsivo, con una moltitudine di piccoli nuovi particolari che rinfrescano l’immagine della turisticona, dando una percezione della cura del dettaglio decisamente maggiore. Via i particolari cromati e argentati, sostituiti da elementi nero lucido, come i cerchi, e nero satinato come le piastre delle pedane o le maniglie passeggero.

I fari invece hanno il proiettore completamente chiaro, unificando lo stile rispetto al precedente modello proposto con parabola nera nella parte superiore. La nuova carena inferiore protegge meglio e consente l’adattamento più comodo del nuovo propulsore, la vera novità di questa versione: Grazie alle quattro valvole in più, si ha un incremento della coppia massima, fino a superiore a 113 Nm erogati a soli 5.800 giri/min e raggiunge agevolmente un picco di potenza superiore a 100 cavalli.

Xepe71
Presentats
Entrades: 427
Membre des de: ds. ago. 14, 2010 7:56 pm
Ubicació: Reus - Ganxet per adopció

Re: Primeres Novetats Saló EICMA

Entrada Autor: Xepe71 » dc. set. 15, 2010 10:30 pm

I el serbatoio, de quants litres és el serbatoio? Perquè a la Stelvio, es queixen del consum (no baix) i lo limitat del diposit fa que s'hagi de parar sovint a omplir-lo...

Però a mi m'agraden les Guzzi (algun dia us posaré la primera foto meva en moto: jo, amb alguns mesos de vida, en un cabàs, muntat en una Guzzi), llàstima de trobar pocs concessionaris i serveis tècnics...

Joan XT
Presentats
Entrades: 2641
Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL

Entrada Autor: Joan XT » dc. set. 15, 2010 10:50 pm

[quote user="Randy-650" post="136953"]Renovada Moto Guzzi Norge GT 8V

Maca ho és, i molt, llàstima dels pocs serveis post-venda i dels pocs concessionaris. :(

A que no sabeu quines motos porta la policia local de Berlin? :razz: [/quote]

Doncs la revista MOTOCICLISMO posa que han obert un concessionari a Badajoz, doncs ja ho saps. ;)
Imatge
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93

J-C
Presentats
Entrades: 530
Membre des de: ds. maig 03, 2008 9:54 pm
Ubicació: Sabadell

Entrada Autor: J-C » dj. set. 16, 2010 12:22 am

de disseny em sabem els italians.
J-C l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. set. 16, 2010 12:23 am, en total s’ha editat 2 vegades.
Imatge

SALUT I KILOMETRES

Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » dj. set. 16, 2010 10:53 am

Maca maca! Si senyor!
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

Geroni
Presentats
Entrades: 3203
Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira

Entrada Autor: Geroni » dj. set. 16, 2010 10:59 am

[quote user="JC-TWIN" post="137043"]de disseny em sabem els italians.[/quote]
De diseny,tan com vulguis,pero poca cosa mès,tret de casos ahillats. :roll: :roll:
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.

Vicenç
Presentats
Entrades: 189
Membre des de: dt. nov. 18, 2008 6:51 pm
Ubicació: Eivissa

Entrada Autor: Vicenç » dj. set. 16, 2010 12:36 pm

Buenas!!!

Com sóc un dels que ha tingut una Guzzi relativament moderna crec que puc parlar una mica d'elles amb coneixement de causa. Amb això no vull dir que qualsevol no pugui parlar... faltaria més.

La primera pregunta que us fareu és: "I per què ja no la tens????". Doncs pel motiu ja comentat diverses vegades: la manca de concessionaris. Resulta decebedor anar amb la moto renquejant, veure distribuidors de totes les marques menys de la teva.

Si això variès (si, la fe existeix i fins i tot un dia Guzzi pot tenir concessionaris normals), tornaria a comprar-me una Guzzi????: Molt probablement si.

He de dir que la meva ex moto segueix rodant. Tret d'un problema puntual que em va dur de cap durant un any. la veritat és que la moto va ser fantàstica, i la prova és que molts guzzistas repeteixen. Aquest estiu que vaig creuar França amunt i avall i de dreta a esquerra vaig comprovar que per Europa la gent roda amb Guzzis (tot i que la 1200rt és la reina, tot s'ha de dir).

Una pena que per problemes de distribució i per manca d'interés aquesta fàbrica perdi dia a dia credibilitat i possibles usuaris... Tant de bo això canvíi, per què repeteixo, les motos son fantàstiques.
Salut!!!

Quant surts per fer el viatge cap a Itaca, has de pregar que el camí sigui llarg

Randy-650
Presentats

Entrada Autor: Randy-650 » dj. set. 16, 2010 1:36 pm

[quote user="Vicenç" post="137125"]...........[/quote]

Gràcies per aquesta apreciació, Vicenç. És el que volia sentir d'algun propietari o ex-propietari d'alguna Guzzi. :cry:

Respon

Torna a “General”