Foto Espia BMW K1600LT
Moderador: Airald
- Gearbox
- Presentats
- Entrades: 1591
- Membre des de: dj. des. 31, 2009 5:53 pm
- Ubicació: Castellolí
Re: Foto Espia BMW K1600LT
Discrepo, discrepo, Pasqual.
La K1300GT és més lletja que el morro d'un camell (i, tal com diu l'Eva, mira que és lleig !). Porta un carenat que sembla la pitrera del "Mazinger Z".
En canvi la K1600GTL la trobo molt més lograda. El carenat més reduït en la seva part baixa... sembla més atlètica, no tant "armari mirall".
Jo hi veig força diferencia. (potser ja em convenen lentes (com deia la meva àvia)) :roll:
La K1300GT és més lletja que el morro d'un camell (i, tal com diu l'Eva, mira que és lleig !). Porta un carenat que sembla la pitrera del "Mazinger Z".
En canvi la K1600GTL la trobo molt més lograda. El carenat més reduït en la seva part baixa... sembla més atlètica, no tant "armari mirall".
Jo hi veig força diferencia. (potser ja em convenen lentes (com deia la meva àvia)) :roll:
- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
Estimat Gearbox, sobre gustos i colors.......... no crec que el tema ameriti un enquesta d'en Randy, però si a la nova 1600 li poses el carenat sencer i aixeques una mica el manillar...... :eyes
Caldrà esperar a veurela en viu.
Segur que sense top-case millora :mrgreen: :mrgreen:
Caldrà esperar a veurela en viu.
Segur que sense top-case millora :mrgreen: :mrgreen:
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
a mi em sembla que el frontal tindra una retirada mes a la RT,pero la GT la veig molt maca :roll:
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Més fotos espies:

- Randy-650
- Presentats
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Video sobre els llums: http://www.motorradonline.tv/kategorie/hersteller/661

- Geroni
- Presentats
- Entrades: 3203
- Membre des de: dc. gen. 10, 2007 12:57 pm
- Ubicació: Juneda -Lleida--Jesus i Elvira
[quote user="Randy-650" post="139992"]Video sobre els llums: http://www.motorradonline.tv/kategorie/hersteller/661[/quote]
Molt bona solució,si senyor.Em trac el barret. ;)
Molt bona solució,si senyor.Em trac el barret. ;)
El mon s`está quedant sense GENIS:Einstein es vá morir,Beethoven es vá quedar sord i a MI,ja em comença a fer mal el cap.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
Fa dos setmanes que vaig començar a fer dieta .Ja he perdut 14 dies.
- Randy-650
- Presentats
[quote user="Geroni" post="140036"]
Molt bona solució,si senyor.Em trac el barret. ;)[/quote]
Jo també pensava que seria complicat, i ja ho vues, un pèndol. :shock:
Jo també pensava que seria complicat, i ja ho vues, un pèndol. :shock:

- Kpeps
- Presentats
[quote user="Randy-650" post="139693"]

[/quote]
aixo,venint d'en Randy 650,ara si que veig que han encertat. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ja tinc ganes de veure-la.

[/quote]
aixo,venint d'en Randy 650,ara si que veig que han encertat. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ja tinc ganes de veure-la.
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Os3 Kpeps, jo havia interpretat de manera totalment diferent aquest GIF
:eyes
:eyes
Ex ...moltes coses
- Randy-650
- Presentats
[quote user="Kpeps" post="140055"][quote user="Randy-650" post="139693"]

[/quote]
aixo,venint d'en Randy 650,ara si que veig que han encertat. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ja tinc ganes de veure-la.[/quote]
Jejejeje....ets observador, eh????? :mrgreen: Ho he posat entremig les dues fotos perquè no es veiés gaire, i vas i ho veus. ;)

[/quote]
aixo,venint d'en Randy 650,ara si que veig que han encertat. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: ja tinc ganes de veure-la.[/quote]
Jejejeje....ets observador, eh????? :mrgreen: Ho he posat entremig les dues fotos perquè no es veiés gaire, i vas i ho veus. ;)

- Pasqual
- Presentats
- Entrades: 2080
- Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
- Ubicació: Garrotxa
[quote user="Randy-650" post="140045"][quote user="Geroni" post="140036"]
Jo també pensava que seria complicat, i ja ho vues, un pèndol. :shock:[/quote]
No és un giroscopi?
Jo creia que funcionava com les noves càmares que porten les motos GP. Més o menys com això:
[youtube]YyeCTs5MJOs[/youtube]
aquí hi ha una altra explicació
http://vimeo.com/8285711
Jo també pensava que seria complicat, i ja ho vues, un pèndol. :shock:[/quote]
No és un giroscopi?
Jo creia que funcionava com les noves càmares que porten les motos GP. Més o menys com això:
[youtube]YyeCTs5MJOs[/youtube]
aquí hi ha una altra explicació
http://vimeo.com/8285711
- Kpeps
- Presentats
[quote user="Steelman" post="140057"]Os3 Kpeps, jo havia interpretat de manera totalment diferent aquest GIF
:eyes[/quote]
es lo bo de les interpretacions , em sembla que es tindra que pronunciar :shock: :shock: :shock:
:eyes[/quote]
es lo bo de les interpretacions , em sembla que es tindra que pronunciar :shock: :shock: :shock:
- Randy-650
- Presentats
[quote user="Pasqual" post="140062"]
No és un giroscopi?
[/quote]
Giroscopi, pèndol.......fan servir els mateixos principis de la fisica.... :roll:
GIROSCOPI:
El giroscopi és un dispositiu mecànic format essencialment per un cos amb simetria de rotació que gira al voltant del seu eix de simetria. Quan el giroscopi és sotmès a un toc que tendeix a canviar l'orientació de l'eix de rotació, el seu comportament és aparentment paradoxal ja que l'eix de rotació, en lloc de canviar de direcció com ho faria un cos que no girés, canvia d'orientació en una direcció perpendicular a la direcció "intuitiva".
PÈNDOL:
Un pèndol és un sistema físic ideal construït per un fil flexible, inextensible i de massa negligible, agafat per un extrem superior d'un punt fix, amb una massa puntual en el seu extrem inferior que oscil·la lliurement en el buit. Si el moviment de la massa es manté en un pla, es diu que és un pèndol pla; en cas contrari, es diu que és un pèndol esfèric. El principi del pèndol fou descobert per l'astrònom i físic italià Galileu, que va establir que el període d'oscil·lació és independent de l'amplitud (distància màxima que s'allunya el pèndol de la posició d'equilibri). Algunes aplicacions del pèndol són la medició del temps, el metrònom i la plomada. Una altra aplicació es coneix com el Pèndol de Foucault, el qual s'empra per evidenciar la rotació de la Terra. Es diu així en honor del físic francès León Foucault i està format per una gran massa suspesa d'un cable molt lleuger.
No és un giroscopi?
[/quote]
Giroscopi, pèndol.......fan servir els mateixos principis de la fisica.... :roll:
GIROSCOPI:
El giroscopi és un dispositiu mecànic format essencialment per un cos amb simetria de rotació que gira al voltant del seu eix de simetria. Quan el giroscopi és sotmès a un toc que tendeix a canviar l'orientació de l'eix de rotació, el seu comportament és aparentment paradoxal ja que l'eix de rotació, en lloc de canviar de direcció com ho faria un cos que no girés, canvia d'orientació en una direcció perpendicular a la direcció "intuitiva".
PÈNDOL:
Un pèndol és un sistema físic ideal construït per un fil flexible, inextensible i de massa negligible, agafat per un extrem superior d'un punt fix, amb una massa puntual en el seu extrem inferior que oscil·la lliurement en el buit. Si el moviment de la massa es manté en un pla, es diu que és un pèndol pla; en cas contrari, es diu que és un pèndol esfèric. El principi del pèndol fou descobert per l'astrònom i físic italià Galileu, que va establir que el període d'oscil·lació és independent de l'amplitud (distància màxima que s'allunya el pèndol de la posició d'equilibri). Algunes aplicacions del pèndol són la medició del temps, el metrònom i la plomada. Una altra aplicació es coneix com el Pèndol de Foucault, el qual s'empra per evidenciar la rotació de la Terra. Es diu així en honor del físic francès León Foucault i està format per una gran massa suspesa d'un cable molt lleuger.

- Randy-650
- Presentats
[quote user="Kpeps" post="140063"]
es lo bo de les interpretacions , em sembla que es tindra que pronunciar :shock: :shock: :shock:[/quote]
Molt fàcil, ja t'ho explico: la meva moto IDEAL per fer gran turisme ara per ara és la GTR 1400, i com que aquesta s'acosta molt a la filosofia de la Kawa.... ;)
es lo bo de les interpretacions , em sembla que es tindra que pronunciar :shock: :shock: :shock:[/quote]
Molt fàcil, ja t'ho explico: la meva moto IDEAL per fer gran turisme ara per ara és la GTR 1400, i com que aquesta s'acosta molt a la filosofia de la Kawa.... ;)