Millores a Ca la Iaia
Moderador: Airald
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Val. Molt bé. :shock:
Però si ara ja és un circuït els diumenges, m'imagino moltes coses.... :evil:
Crec que hi han moltes més carreteres amb molt de trànsit de motos que ho podrien anar probant això de tapar els guardarrails, i no pas en aquesta. Com encara m'en recordo la que van liar els R's quan van ficar valles a la carretera de Solsona.
Qualsevol diumenge aniré a fer una sessió de fotos a Ca la Iaia. Ja os avisaré. Trucaré al MELL, aviam com ho porta. 8)
Crec que hi han moltes més carreteres amb molt de trànsit de motos que ho podrien anar probant això de tapar els guardarrails, i no pas en aquesta. Com encara m'en recordo la que van liar els R's quan van ficar valles a la carretera de Solsona.
Qualsevol diumenge aniré a fer una sessió de fotos a Ca la Iaia. Ja os avisaré. Trucaré al MELL, aviam com ho porta. 8)

- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
Randy-650 ha escrit:Val. Molt bé. :shock:
Posant aquesta doble bionda a la carretera de cal´la Iaia, es dona una situació una miqueta..... contradictoria per un cantó sembla que procurin per nosaltres i per l´altre donguin "ales" a la gent per que corrin més....
segur que aviat hi haurà un radar, o dos , o tres....., però les "corrents migratories" sempre trovent allà on no arriba la má del Déu Pere. :roll:

- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Suposo que algo de rao tens pero per altra banda si la dobla bionda la posen es per que el colectiu motorista l´ha demanat, amb el que es logic tambe que comencin a posar-la a les carreteres on mes transit de motos hi ha.gs12 red ha escrit:Posant aquesta doble bionda a la carretera de cal´la Iaia, es dona una situació una miqueta..... contradictoria per un cantó sembla que procurin per nosaltres i per l´altre donguin "ales" a la gent per que corrin més
Ex ...moltes coses