roger ha escrit:Personalment trobo un fallo a la BMW ( que vaig estar a punt de comprar i totser sera la propera, vui dir que m'encanta ) i es que la majoria de extres, accesoreis... tenen de ser originals, crec.
Almenys aquest viatge, vaig anar una mica amb un amic que te la gs1200 i no es podia comprar una bosa de diposit, per que no li anaven (la bmw, si clar)... i de la manera que es bmw crec que deu pasar sovint, es així ???
Roger, jo tinc la Gs 1200, i t'asseguro que no cal comprar ni un dels accessoris originals si no vols, de fet hi ha varies cases d'accessoris que tenen uns catàlegs per la 1200 gs que són autèntics "totxos", vaja que hi ha el que vulguis i de molta més qualitat que els que ven BMW, jo sense anar més lluny, tinc les defenses HEPCO & becker i el top case de KRAUSER, totes dues coses donen mil voltes als originals BMW i són més barates
Pots mirar a Wunderlich, Touratech, Boxer-todo,nippy normans,Adventurers work-shop, Louis, per bosses de diposit pots mirar a BAGSTER ....... Hi ha per triar i remenar
Salut.