Porra Moto GP

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Re: Porra Moto GP

Entrada Autor: Kpeps » dg. nov. 07, 2010 11:20 pm

[quote user="Pasqual" post="145326"]Kpeps: Gràcies per les estones que ens ha fet passar amb la Porra i la feina que hi has tingut. Ha estat divertit

Alucina: felicitats per el podium. Has tingut sort que vaig tenir un "accident" i no he pogut participar en les últimes curses :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: . Quant ens convides a celebrar-ho?[/quote]

renoi,aixo es ser Pedrosista :lol: :lol: :lol: ,ja vas començar fort ja pero aquestes ultimes curses.........jo tambe m'ho he pasat be,ara sumo ara resto ara borro,tot de bona fe i bon rotllo per part de tots ;) ;) ;) l'any que be mes :cerv :cerv :cerv :cerv :cerv i no cal dir que es pot fer de diferentes maneres,es clar.
Imatge

Jesus
Presentats
Entrades: 3584
Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA

Entrada Autor: Jesus » dg. nov. 07, 2010 11:22 pm

[quote user="Kpeps" post="145330"]ja he penjat las clasificacions,per reclamacions ja ho sabeu,al comisari de pista ;) ;) ;)
Jesus en primera votacio havies fet un binguet,que no esta gens malament,l'any que be ja podem pedalar que l'Edelweis si s'hi posa desde la primera cursa no podrem badar gens ni mica.

Imatge

p.d. las fulles excel saps que pasa que al correr en diumenge han de ser manuals :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:[/quote]

Ostres Kpeps aquest Mac no el coneixia :eyes ... així encara tens més mèrit ... ;)
Gas a la burra!!!

Edelweiss
Presentats
Entrades: 1100
Membre des de: dc. set. 09, 2009 1:11 am
Ubicació: Barcelones

Entrada Autor: Edelweiss » dl. nov. 08, 2010 12:20 am

Ostres Keps aquest "Excell" que has fet servir per el recompte es tota una reliquia... !!!
(sembla un manuscrit del Segle XII :b9 :b9 :b9 ),

Moltes Gràcies ha sigut molt divertit particpar en la Porra Moto GP

Un esdeveniment que haurem de tornar a gaudir el proper any !!! :ban

Felicitats als guanyadors...! ;) :kiss
ImatgeImatgeImatge

La felicitat no depèn del que ens pugui passar,
sinó de la forma que percebem el que ens passa...

XaviTwin
Presentats
Entrades: 355
Membre des de: dc. abr. 23, 2008 10:27 pm

Entrada Autor: XaviTwin » dl. nov. 08, 2010 12:41 am

[quote user="Kpeps" post="145238"]felicititats al primer campio de la PORRA MOTOTURISME,el podi queda de la següent manera
1º LLOC SR ALUCINAMARIPILI :mestre :mestre :mestre
2º LLOC SR RANDY 650 :cerv :cerv :cerv
3º LLOC SR JESUS GS :form :form :form

a tots, gracies per participar i despres penjo les clasificacions ,al final us haureu fixat que he apres a sumar i tot ;) ;) ;)[/quote]

Gracies a vos, per la feina feta :bow :cerv

...V...
cor V-Twin

Ride
Presentats
Entrades: 2669
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 8:46 am
Ubicació: Castellnou de Bages

Entrada Autor: Ride » dl. nov. 08, 2010 3:21 pm

Gracies Kpeps per la iniciativa ha estat molt divertit !!!!!

P.D. L'ANY VINENT HEM POSARÉ UN RECORDATORI PER FER LA PORRA CADA SETMENA I A VEURE QUI M'ATRAPA....
Ride l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. nov. 08, 2010 3:21 pm, en total s’ha editat 1 vegada.

Kpeps
Presentats

Entrada Autor: Kpeps » dl. nov. 08, 2010 3:46 pm

[quote user="Ride" post="145413"]Gracies Kpeps per la iniciativa ha estat molt divertit !!!!!

P.D. L'ANY VINENT HEM POSARÉ UN RECORDATORI PER FER LA PORRA CADA SETMENA I A VEURE QUI M'ATRAPA.... [/quote]

aixo ha pasat a mes d'un ;) menys pensar en ............motos i mes cuas de pança :b9 :b9 :b9 :b9 fins i tot jo que ho posava casi be m'oblido mes d'un cap de setmana de votar.
Imatge

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dl. nov. 08, 2010 3:50 pm

[quote user="Ride" post="145413"]Gracies Kpeps per la iniciativa ha estat molt divertit !!!!!

P.D. L'ANY VINENT HEM POSARÉ UN RECORDATORI PER FER LA PORRA CADA SETMENA I A VEURE QUI M'ATRAPA.... [/quote]

Imatge
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Kpeps
Presentats

Entrada Autor: Kpeps » dl. nov. 08, 2010 3:53 pm

[quote user="Randy-650" post="145420"][quote user="Ride" post="145413"]Gracies Kpeps per la iniciativa ha estat molt divertit !!!!!

Imatge[/quote]

que diu el SUBCAMPIO ???? :sado :sado :sado :sado :sado :sado :b9 :b9 :b9 :b9 :b9 :b9
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. nov. 08, 2010 3:53 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge

Respon

Torna a “General”