Trams D'alt Risc A Catalunya.
Moderador: Airald
- Trencaferro
- Presentats
- Entrades: 1850
- Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
- Ubicació: Osona - Val D'Aran
Trams D'alt Risc A Catalunya.
Com a motoristes som el colectiu a motor més dèbil a la carretera, per tant us poso els trams més "negres" de les nostres carreteres Catalanes on si concentren el nombre més gran d'accidents molt greus perquè hi estiguem a l'aguait!!! :eyes
Carretera GI-550 d'Arbucies a Sant Hilari Sacalm 11,2km de risc MOLT ELEVAT! (aquest el conec i són corves pronunciades amb gran trànsit de camions de gran tonatge.)
Carretera BV-1433, de l'Ametlla del Vallès fins a Llerona, 2,8km i risc MOLT ELEVAT!
Carretera C-250 a Quart, 4,1km de risc ELEVAT.
Carretera C-14, de Coll de Nargó fins Adrall, 20,8 km de risc ELEVAT!
Ja veieu que n'hi ha algunes que sovint són força transitades en les sortides en moto, o sigui que a vigilar el altres i a nosaltres!
Carretera GI-550 d'Arbucies a Sant Hilari Sacalm 11,2km de risc MOLT ELEVAT! (aquest el conec i són corves pronunciades amb gran trànsit de camions de gran tonatge.)
Carretera BV-1433, de l'Ametlla del Vallès fins a Llerona, 2,8km i risc MOLT ELEVAT!
Ja veieu que n'hi ha algunes que sovint són força transitades en les sortides en moto, o sigui que a vigilar el altres i a nosaltres!
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.
- Leclerk
- Presentats
- Entrades: 631
- Membre des de: dt. abr. 17, 2007 4:17 pm
- Ubicació: Granollers
Re: Trams D'alt Risc A Catalunya.
Gràcies per la informació, trencaferro.
Salut.
Salut.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
No és que siguin trams d'alt risc, si no que o la gent corre molt o hi ha molt volum de trànsit en carreteres de molts trencalls.
Tres carreteres ja les sabia, però la de Quart?¿?¿? Què passa a Quart? :shock:
Tres carreteres ja les sabia, però la de Quart?¿?¿? Què passa a Quart? :shock:

- Trencaferro
- Presentats
- Entrades: 1850
- Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
- Ubicació: Osona - Val D'Aran
[quote user="Randy-650" post="157775"]No és que siguin trams d'alt risc, si no que o la gent corre molt o hi ha molt volum de trànsit en carreteres de molts trencalls.
Tres carreteres ja les sabia, però la de Quart?¿?¿? Què passa a Quart? :shock:[/quote]
No conec o ara no el recordo, és el tram que va de Quart fins a Quart amb la C-65.
I aquest trams surten per la quantitat d'accidents molt greus que s'hi han produit els últims tres anys.
Tres carreteres ja les sabia, però la de Quart?¿?¿? Què passa a Quart? :shock:[/quote]
No conec o ara no el recordo, és el tram que va de Quart fins a Quart amb la C-65.
I aquest trams surten per la quantitat d'accidents molt greus que s'hi han produit els últims tres anys.
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Ara mirava el tram de Quart:

- Xavier
- Presentats
- Entrades: 4399
- Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Torelló (Osona)
Gràcies Guifré! Estarem al "tanto".
Salut!
Salut!
- Frank
- Presentats
- Entrades: 2259
- Membre des de: ds. gen. 13, 2007 10:52 pm
- Ubicació: Baix Empordà
Veus, això no ho sabia, i en tinc aprop. Gràcies
[align=center]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)
[/align]
La meva terra, Catalunya.
La meva parla, el català.
La meva dansa, la sardana.
El meu desitg, la llibertat.
Busca'm vora la mar, per l'Empordanet - (Castell)

- Ramon_vfr
- Presentats
- Entrades: 6889
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
- Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
- Contacta:
[quote user="Trencaferro" post="157766"]Carretera GI-550 d'Arbucies a Sant Hilari Sacalm 11,2km de risc MOLT ELEVAT!
[/quote]
Totalment d'acord, es una de les carreteres preferides de les R's i hi han hagut molts morts.
[quote user="Trencaferro" post="157766"]Carretera BV-1433, de l'Ametlla del Vallès fins a Llerona, 2,8km i risc MOLT ELEVAT!
[/quote]
Hi ha passat durant molts anys dia si dia també hi mai hi he vist cap accident, fins i tot em va sobtar que hi posessin un radar.
Potser els accidents passen a les nits o els dies no laborables. Ara que si surt a la llista per alguna cosa deu ser que jo ignoro
Vssssss
007
[/quote]
Totalment d'acord, es una de les carreteres preferides de les R's i hi han hagut molts morts.
[quote user="Trencaferro" post="157766"]Carretera BV-1433, de l'Ametlla del Vallès fins a Llerona, 2,8km i risc MOLT ELEVAT!
[/quote]
Hi ha passat durant molts anys dia si dia també hi mai hi he vist cap accident, fins i tot em va sobtar que hi posessin un radar.
Potser els accidents passen a les nits o els dies no laborables. Ara que si surt a la llista per alguna cosa deu ser que jo ignoro
Vssssss
007
NEVER SAY NEVER AGAIN

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep
- Pardo
- Presentats
- Entrades: 374
- Membre des de: dv. maig 07, 2010 9:34 am
- Ubicació: Igualada
[quote user="Trencaferro" post="157766"]Com a motoristes som el colectiu a motor més dèbil a la carretera, per tant us poso els trams més "negres" de les nostres carreteres Catalanes on si concentren el nombre més gran d'accidents molt greus perquè hi estiguem a l'aguait!!! :eyes
Ja veieu que n'hi ha algunes que sovint són força transitades en les sortides en moto, o sigui que a vigilar el altres i a nosaltres![/quote]
Gràcies Trencaferro per la informació, de fet el tram que en parlas de Coll de Nargó fins Adrall jo inclús diria que fins a Castellciutat, ja que aquesta carretera la conec molt bé i abans que la fessin nova, sobre tot als tres ponts, 30 anys enrrere ja era una carretera de alt risc amb sinistres molt greus, però no hem d'oblidar que es una de les carreteres més transitades de Catalunya i que no s'ha fet gran cosa per millorar-la.
Ja veieu que n'hi ha algunes que sovint són força transitades en les sortides en moto, o sigui que a vigilar el altres i a nosaltres![/quote]
Gràcies Trencaferro per la informació, de fet el tram que en parlas de Coll de Nargó fins Adrall jo inclús diria que fins a Castellciutat, ja que aquesta carretera la conec molt bé i abans que la fessin nova, sobre tot als tres ponts, 30 anys enrrere ja era una carretera de alt risc amb sinistres molt greus, però no hem d'oblidar que es una de les carreteres més transitades de Catalunya i que no s'ha fet gran cosa per millorar-la.
SUZUKI BANDIT GSF600S
[img align=left]http://img821.imageshack.us/img821/9382 ... cat150.jpg[/img]
[img align=left]http://img821.imageshack.us/img821/9382 ... cat150.jpg[/img]