[quote user="Randy-650" post="159890"]Ja us podeu descarregar les curses en aquest enllaç:
http://www.racingitalia.com/2011/02/26/ ... australia/[/quote]
agraït
SBK PRIMERS OFICIALS: CHECA VOLA... BIAGGI QUART
Moderador: Airald
- Brum-brum
- Presentats
- Entrades: 446
- Membre des de: dc. des. 03, 2008 10:33 am
- Ubicació: Barcelona
-
- Presentats
- Entrades: 2432
- Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
- Ubicació: L'Empordà
Re: SBK PRIMERS OFICIALS: CHECA VOLA... BIAGGI QUART
Val, val... ja t'entenc... es un tema de popularitat. Guaita... et podria escriure MIL linies sobre aixo.
Que hagues passat si en Max hagués tingut un equip comme il faut sempre, com ha tingut en 46?
Mira... no puc establir una comparació, primer perque és odiós, segon perque cada pilot és cada pilot, i té i fa el seu estil, però si puc parlar d'"un dels millors que hi ha hagut"... això és extensiu a uns quants que tothom sap. Quan en Max va entrar al món de les motos (ell anava per futbolista)... ja va despuntar, igual que tots aquests que et deia. Hi ha una sèrie de pilots que destaquen per coses que tenen. Tenim, però el mal de jutjar un pilot pels títols que té. SI, és molt important i per postre és el que importa a les marques i sponsors... ser a davant. Doncs Max Biaggi és un d'aquests. Max ha tingut dos grans problemes al llarg de la seva vida esportiva. Té un caràcter bastant especial, quasi inaguantable (molta gent no el traga), dins l'equip li agrada manar i es molt exigent. Diguem que no és el pilot més "simpàtic" del box... sobretot amb la premsa. I l'altra... que no ha tingut MAI (a motoGP i 500) la conjunció equip-màquina necessària per acabar d¡assolir l'èxit total (dic total, perque si mires els resultats, els d'en Max són molt bons). El primer any amb en Kanemoto i la Honda 500 va fer segon davant la Honda oficial d'en Doohan... Quan va entrar a Yamaha va fer quart el 99, tercer l'any 2000 i segon el 2001, però la Yamaha oficial no va estar mai a la seva alçada. A MotoGP va ser també la mateixa sort... el 2002 amb la Nova Yamaha M1 va fer segon. L'equip i tècnics de Honda eren també més bons. Dos anys corrent amb la Honda d'en Pons (satèl.lit)... tot i aixi, grans resultats i màxim rival per Valentino... Dos segons. Oficial contra satel.lit... Deunidó! Va entrar a Honda HRC de "rebot" el 2005, però l'equip i ell no van tenir mai feeling... parlem de Honda i de Max... no s'han entès mai. Tot i així... un cinquè. Ja sé que no és gaire parlant d'un pilot davanter, però, si mires com van anar les coses, es un gran resultat. Va plantar cara a Honda dient que les peces que tenia eren una merda i que volia que la moto evolucionés com ell volia (Honda no cedia a segons què), i li va costar l'acomiadament i un any al dic sec.
Quan va tornar a córrer, a SBK, despres de més d'un any al dic sec, va guanyar la primera prova amb la Suzuki Alstare d'en Batta... va sortir de Suzuki perque Corona va plegar d'esponsor... amb la Ducati Sterilgarda (moto justeta), va estar a davant, va fer setè i amb lesió... i fixa't! quan un equip ha treballat 100% per ell... amb una moto nova tambe 100%... campió del món...
Només cal fixar-se amb el seu estil discret i efectiu. Esperem que Aprilia i ell tinguin èxits aquest any. No crec que corri gaire més... Com a molt, 1 any? en fi, per a mi, ha estat un plaer veure'l córrer i seguir-lo. I també d'altres, clar...
Dixit
Que hagues passat si en Max hagués tingut un equip comme il faut sempre, com ha tingut en 46?
Mira... no puc establir una comparació, primer perque és odiós, segon perque cada pilot és cada pilot, i té i fa el seu estil, però si puc parlar d'"un dels millors que hi ha hagut"... això és extensiu a uns quants que tothom sap. Quan en Max va entrar al món de les motos (ell anava per futbolista)... ja va despuntar, igual que tots aquests que et deia. Hi ha una sèrie de pilots que destaquen per coses que tenen. Tenim, però el mal de jutjar un pilot pels títols que té. SI, és molt important i per postre és el que importa a les marques i sponsors... ser a davant. Doncs Max Biaggi és un d'aquests. Max ha tingut dos grans problemes al llarg de la seva vida esportiva. Té un caràcter bastant especial, quasi inaguantable (molta gent no el traga), dins l'equip li agrada manar i es molt exigent. Diguem que no és el pilot més "simpàtic" del box... sobretot amb la premsa. I l'altra... que no ha tingut MAI (a motoGP i 500) la conjunció equip-màquina necessària per acabar d¡assolir l'èxit total (dic total, perque si mires els resultats, els d'en Max són molt bons). El primer any amb en Kanemoto i la Honda 500 va fer segon davant la Honda oficial d'en Doohan... Quan va entrar a Yamaha va fer quart el 99, tercer l'any 2000 i segon el 2001, però la Yamaha oficial no va estar mai a la seva alçada. A MotoGP va ser també la mateixa sort... el 2002 amb la Nova Yamaha M1 va fer segon. L'equip i tècnics de Honda eren també més bons. Dos anys corrent amb la Honda d'en Pons (satèl.lit)... tot i aixi, grans resultats i màxim rival per Valentino... Dos segons. Oficial contra satel.lit... Deunidó! Va entrar a Honda HRC de "rebot" el 2005, però l'equip i ell no van tenir mai feeling... parlem de Honda i de Max... no s'han entès mai. Tot i així... un cinquè. Ja sé que no és gaire parlant d'un pilot davanter, però, si mires com van anar les coses, es un gran resultat. Va plantar cara a Honda dient que les peces que tenia eren una merda i que volia que la moto evolucionés com ell volia (Honda no cedia a segons què), i li va costar l'acomiadament i un any al dic sec.
Quan va tornar a córrer, a SBK, despres de més d'un any al dic sec, va guanyar la primera prova amb la Suzuki Alstare d'en Batta... va sortir de Suzuki perque Corona va plegar d'esponsor... amb la Ducati Sterilgarda (moto justeta), va estar a davant, va fer setè i amb lesió... i fixa't! quan un equip ha treballat 100% per ell... amb una moto nova tambe 100%... campió del món...
Només cal fixar-se amb el seu estil discret i efectiu. Esperem que Aprilia i ell tinguin èxits aquest any. No crec que corri gaire més... Com a molt, 1 any? en fi, per a mi, ha estat un plaer veure'l córrer i seguir-lo. I també d'altres, clar...
Dixit
- Brum-brum
- Presentats
- Entrades: 446
- Membre des de: dc. des. 03, 2008 10:33 am
- Ubicació: Barcelona
Re: SBK PRIMERS OFICIALS: CHECA VOLA... BIAGGI QUART
[quote user="Fjodor" post="159913"]Val, val... ja t'entenc... es un tema de popularitat. Guaita... et podria escriure MIL linies sobre aixo.
Que hagues passat si en Max hagués tingut un equip comme il faut sempre, com ha tingut en 46?
Mira... no puc establir una comparació, primer perque és odiós, segon perque cada pilot és cada pilot, i té i fa el seu estil, però si puc parlar d'"un dels millors que hi ha hagut"... això és extensiu a uns quants que tothom sap. Quan en Max va entrar al món de les motos (ell anava per futbolista)... ja va despuntar, igual que tots aquests que et deia. Hi ha una sèrie de pilots que destaquen per coses que tenen. Tenim, però el mal de jutjar un pilot pels títols que té. SI, és molt important i per postre és el que importa a les marques i sponsors... ser a davant. Doncs Max Biaggi és un d'aquests. Max ha tingut dos grans problemes al llarg de la seva vida esportiva. Té un caràcter bastant especial, quasi inaguantable (molta gent no el traga), dins l'equip li agrada manar i es molt exigent. Diguem que no és el pilot més "simpàtic" del box... sobretot amb la premsa. I l'altra... que no ha tingut MAI (a motoGP i 500) la conjunció equip-màquina necessària per acabar d¡assolir l'èxit total (dic total, perque si mires els resultats, els d'en Max són molt bons). El primer any amb en Kanemoto i la Honda 500 va fer segon davant la Honda oficial d'en Doohan... Quan va entrar a Yamaha va fer quart el 99, tercer l'any 2000 i segon el 2001, però la Yamaha oficial no va estar mai a la seva alçada. A MotoGP va ser també la mateixa sort... el 2002 amb la Nova Yamaha M1 va fer segon. L'equip i tècnics de Honda eren també més bons. Dos anys corrent amb la Honda d'en Pons (satèl.lit)... tot i aixi, grans resultats i màxim rival per Valentino... Dos segons. Oficial contra satel.lit... Deunidó! Va entrar a Honda HRC de "rebot" el 2005, però l'equip i ell no van tenir mai feeling... parlem de Honda i de Max... no s'han entès mai. Tot i així... un cinquè. Ja sé que no és gaire parlant d'un pilot davanter, però, si mires com van anar les coses, es un gran resultat. Va plantar cara a Honda dient que les peces que tenia eren una merda i que volia que la moto evolucionés com ell volia (Honda no cedia a segons què), i li va costar l'acomiadament i un any al dic sec.
Quan va tornar a córrer, a SBK, despres de més d'un any al dic sec, va guanyar la primera prova amb la Suzuki Alstare d'en Batta... va sortir de Suzuki perque Corona va plegar d'esponsor... amb la Ducati Sterilgarda (moto justeta), va estar a davant, va fer setè i amb lesió... i fixa't! quan un equip ha treballat 100% per ell... amb una moto nova tambe 100%... campió del món...
Només cal fixar-se amb el seu estil discret i efectiu. Esperem que Aprilia i ell tinguin èxits aquest any. No crec que corri gaire més... Com a molt, 1 any? en fi, per a mi, ha estat un plaer veure'l córrer i seguir-lo. I també d'altres, clar...
Dixit[/quote]
Honda el ba batar per fotra-li un apatada ala seva RCV quant el va deixar tirat no¿?
Que hagues passat si en Max hagués tingut un equip comme il faut sempre, com ha tingut en 46?
Mira... no puc establir una comparació, primer perque és odiós, segon perque cada pilot és cada pilot, i té i fa el seu estil, però si puc parlar d'"un dels millors que hi ha hagut"... això és extensiu a uns quants que tothom sap. Quan en Max va entrar al món de les motos (ell anava per futbolista)... ja va despuntar, igual que tots aquests que et deia. Hi ha una sèrie de pilots que destaquen per coses que tenen. Tenim, però el mal de jutjar un pilot pels títols que té. SI, és molt important i per postre és el que importa a les marques i sponsors... ser a davant. Doncs Max Biaggi és un d'aquests. Max ha tingut dos grans problemes al llarg de la seva vida esportiva. Té un caràcter bastant especial, quasi inaguantable (molta gent no el traga), dins l'equip li agrada manar i es molt exigent. Diguem que no és el pilot més "simpàtic" del box... sobretot amb la premsa. I l'altra... que no ha tingut MAI (a motoGP i 500) la conjunció equip-màquina necessària per acabar d¡assolir l'èxit total (dic total, perque si mires els resultats, els d'en Max són molt bons). El primer any amb en Kanemoto i la Honda 500 va fer segon davant la Honda oficial d'en Doohan... Quan va entrar a Yamaha va fer quart el 99, tercer l'any 2000 i segon el 2001, però la Yamaha oficial no va estar mai a la seva alçada. A MotoGP va ser també la mateixa sort... el 2002 amb la Nova Yamaha M1 va fer segon. L'equip i tècnics de Honda eren també més bons. Dos anys corrent amb la Honda d'en Pons (satèl.lit)... tot i aixi, grans resultats i màxim rival per Valentino... Dos segons. Oficial contra satel.lit... Deunidó! Va entrar a Honda HRC de "rebot" el 2005, però l'equip i ell no van tenir mai feeling... parlem de Honda i de Max... no s'han entès mai. Tot i així... un cinquè. Ja sé que no és gaire parlant d'un pilot davanter, però, si mires com van anar les coses, es un gran resultat. Va plantar cara a Honda dient que les peces que tenia eren una merda i que volia que la moto evolucionés com ell volia (Honda no cedia a segons què), i li va costar l'acomiadament i un any al dic sec.
Quan va tornar a córrer, a SBK, despres de més d'un any al dic sec, va guanyar la primera prova amb la Suzuki Alstare d'en Batta... va sortir de Suzuki perque Corona va plegar d'esponsor... amb la Ducati Sterilgarda (moto justeta), va estar a davant, va fer setè i amb lesió... i fixa't! quan un equip ha treballat 100% per ell... amb una moto nova tambe 100%... campió del món...
Només cal fixar-se amb el seu estil discret i efectiu. Esperem que Aprilia i ell tinguin èxits aquest any. No crec que corri gaire més... Com a molt, 1 any? en fi, per a mi, ha estat un plaer veure'l córrer i seguir-lo. I també d'altres, clar...
Dixit[/quote]
Honda el ba batar per fotra-li un apatada ala seva RCV quant el va deixar tirat no¿?
-
- Presentats
- Entrades: 2432
- Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
- Ubicació: L'Empordà
Re: SBK PRIMERS OFICIALS: CHECA VOLA... BIAGGI QUART
Si, era la manera de dir que allò no anava ni amb rodes...