MarcaTV retransmitirà el mundial de SBK
Moderador: Airald
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
MarcaTV retransmitirà el mundial de SBK
:jump :jump :jump :jump :jump :jump :jump :jump
En lo que respecta al motociclismo, Marca TV ha adquirido los derechos del campeonato de Superbikes donde Carlos Checa ha empezado muy fuerte este año. Las carreras se disputan los domingos a las 13:00 y las 15:30 horas.
Y además, turismos de competición con la llegada a Marca TV de Superstars Series que contará con la presencia de Campos Racing y Sete Gibernau en una competición que llega así a España a través de televisión. Los patrocinadores del equipo Campos Racing han hecho posible el acuerdo para emitir este campeonato de turismos de origen italiano.
Más competiciones del motor podrían ser anunciadas a lo largo de esta mañana. Y todo esto además con la llegada de un nuevo espacio dedicado al motor : MarcaMotor.
Recordem que MarcaTV es sintonitza pel TDT.
Font: http://www.adslzone.tv/2011/03/16/marca ... deportiva/
En lo que respecta al motociclismo, Marca TV ha adquirido los derechos del campeonato de Superbikes donde Carlos Checa ha empezado muy fuerte este año. Las carreras se disputan los domingos a las 13:00 y las 15:30 horas.
Y además, turismos de competición con la llegada a Marca TV de Superstars Series que contará con la presencia de Campos Racing y Sete Gibernau en una competición que llega así a España a través de televisión. Los patrocinadores del equipo Campos Racing han hecho posible el acuerdo para emitir este campeonato de turismos de origen italiano.
Más competiciones del motor podrían ser anunciadas a lo largo de esta mañana. Y todo esto además con la llegada de un nuevo espacio dedicado al motor : MarcaMotor.
Recordem que MarcaTV es sintonitza pel TDT.
Font: http://www.adslzone.tv/2011/03/16/marca ... deportiva/

- Randy-650
- Presentats
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Re: MarcaTV retransmitirà el mundial de SBK
Ummmmm....SBK de l'any 87'. :eyes
Rainey-6 i Schwantz-34:shock:
[youtube]xCklVVSk3nM#at[/youtube]
I el 86'. :eyes
[youtube]iGm_fO-9dJw[/youtube]
Recordem que per aquells anys el mundial de motos era de 2T, i els SBK de 4T.
Rainey-6 i Schwantz-34:shock:
[youtube]xCklVVSk3nM#at[/youtube]
I el 86'. :eyes
[youtube]iGm_fO-9dJw[/youtube]
Recordem que per aquells anys el mundial de motos era de 2T, i els SBK de 4T.

-
- Presentats
- Entrades: 2432
- Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
- Ubicació: L'Empordà
Re: MarcaTV Retransmitirà El Mundial De SBK
No sé què és pitjor... els de MARCA no em mereixen cap confiança... però... millor ens ho prenem des del punt de vista que es podran veure sense pagar Digital Plus per pillar Eurosport... crec que també pot ser allò de "veure i treure el volum", per segons quins comentaris...
Això li sumo el tema de Tele5 amb MotoGP... que no ens passi res. Hi hauria d'haver un Puyal de MotoGP, amb les mires un xic més obertes i internacionalistes... amb TVE ja estic fins als... no et dic Tele5, que cada cop que sento, escolto o llegeixo quelcom sobre ells (igual Antena3 i altres que callo), em surt urticària.
Però.. tothom sap quins mitjans de comunicació hi ha a la "península"... i els esportius, aaah! com diria Monegal...
Salut
Aaaah! felicitats pels videos. Encara flairo benzina.
Això li sumo el tema de Tele5 amb MotoGP... que no ens passi res. Hi hauria d'haver un Puyal de MotoGP, amb les mires un xic més obertes i internacionalistes... amb TVE ja estic fins als... no et dic Tele5, que cada cop que sento, escolto o llegeixo quelcom sobre ells (igual Antena3 i altres que callo), em surt urticària.
Però.. tothom sap quins mitjans de comunicació hi ha a la "península"... i els esportius, aaah! com diria Monegal...
Salut
Aaaah! felicitats pels videos. Encara flairo benzina.
Fjodor l’ha editat per darrera vegada el dia: dj. març 17, 2011 9:26 am, en total s’ha editat 3 vegades.
- Llagasta
- Presentats
- Entrades: 3270
- Membre des de: dc. gen. 17, 2007 11:18 am
- Ubicació: Vallès Occidental
si, i el mundial de MotoGP de l´any que bé, será retransmès per Telecinco....i hi haurà propaganda....ja veig les darreres voltes amb anuncis de Emidio Tucci o de Movistar i pantalla petita a un cantó de la TV.
:evil: :evil:
:evil: :evil:

-
- Presentats
Els putus calers, que tot ho fan malbé. Les motos per als que ens agrden i les sentim. Tot el que toquen els calers ho foten malbé. Ara es "multitudinari" és com el futbol. I els responsables se n'omplen la boca de dir-ho... que ara tothom en sap... quina pena, senyors...
- Coes
- Presentats
- Entrades: 1158
- Membre des de: dj. ago. 28, 2008 6:06 pm
- Ubicació: Arenys de Mar
- Contacta:
si vaig a una carrera, pago i no tinc cap comentarista si amb fa falta, si las veig per la tele sempre es poden deixar sense veu, si les miro per eurosport tinc una quota mensual i son amb angles, si no fos per la publicitat ne tindriem carreras, que es el que volem? i quant esteriem disposats a pagar per veur les carreres al nostre gust? quants farian falta perque aixo fos una realitat ? :form
Randy obra una enquesta de las tevas :mrgreen:
Randy obra una enquesta de las tevas :mrgreen:
- Randy-650
- Presentats
[quote user="Coes" post="162176"]si vaig a una carrera, pago i no tinc cap comentarista si amb fa falta, si las veig per la tele sempre es poden deixar sense veu, si les miro per eurosport tinc una quota mensual i son amb angles, si no fos per la publicitat ne tindriem carreras, que es el que volem? i quant esteriem disposats a pagar per veur les carreres al nostre gust? quants farian falta perque aixo fos una realitat ? :form
Randy obra una enquesta de las tevas :mrgreen:[/quote]
No cal obrir-la, doncs veig que hi ha gent que sols veu la part negativa. ;)
Ara, a mi, plim. Poso el marcaTV i el volum a 0, i a veure curses! :D
Randy obra una enquesta de las tevas :mrgreen:[/quote]
No cal obrir-la, doncs veig que hi ha gent que sols veu la part negativa. ;)
Ara, a mi, plim. Poso el marcaTV i el volum a 0, i a veure curses! :D

-
- Presentats
La part negativa es que pago Digital Plus per l'Eurosport... tot sigui per SBK.
La part positiva, dic, que es podra veure en obert i sense veu (o no)... potser ens sorprenen i tot, i posen un professional com a retransmissor... qui sap!
Yo siemprrrrreee positifo...
El que és clar es que si no tingués DPlus ho miraria. Clar. COm quan ho feien a Tele5 2, però no sabies mai quan, a vegades no ho feien, a vegades feien bizarrades... etc.
El que si exigim es PROFESSIONALITAT. Com a tots en la feina, OI?
Doncs això. Bàsicament el parlar d'això es refereix a això. Que si algú compra els drets d'alguna cosa, que COM A MÍNIM sàpiga de què va i QUÈ compra.
La part positiva, dic, que es podra veure en obert i sense veu (o no)... potser ens sorprenen i tot, i posen un professional com a retransmissor... qui sap!
Yo siemprrrrreee positifo...
El que és clar es que si no tingués DPlus ho miraria. Clar. COm quan ho feien a Tele5 2, però no sabies mai quan, a vegades no ho feien, a vegades feien bizarrades... etc.
El que si exigim es PROFESSIONALITAT. Com a tots en la feina, OI?
Doncs això. Bàsicament el parlar d'això es refereix a això. Que si algú compra els drets d'alguna cosa, que COM A MÍNIM sàpiga de què va i QUÈ compra.