La Meva Nova Joia
Moderador: Airald
- Xavier
- Presentats
- Entrades: 4399
- Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Torelló (Osona)
Re: La Meva Nova Joia
Enhorabona !
- Perebi
- Presentats
- Entrades: 717
- Membre des de: dl. feb. 07, 2011 11:39 pm
- Ubicació: Sant Andreu del Palomar
[quote user="Xavier" post="166659"]Enhorabona ![/quote]
Gràcies Xavier.
Gràcies Xavier.
- Perebi
- Presentats
[quote user="Jesus GS" post="166657"]Perebi, pasa per AQUI ... trobaràs moltes coses per la GS... i són molt seriosos. ;)
Jo porto aquest pas de roda i va de conya !!!

V'sss
GeSus[/quote]
Cordons Jesus GS, com diuen els ianquis, believe it or not, ara mateix tinc la pagina oberta, he, he. Tenen un parafangs de carboni a 99 lliures d'oferta i diuen que val per les unitats amb ESA.
Em sembla que l'agafo.
Jo porto aquest pas de roda i va de conya !!!

V'sss
GeSus[/quote]
Cordons Jesus GS, com diuen els ianquis, believe it or not, ara mateix tinc la pagina oberta, he, he. Tenen un parafangs de carboni a 99 lliures d'oferta i diuen que val per les unitats amb ESA.
Em sembla que l'agafo.
- Perebi
- Presentats
- Perebi
- Presentats
Aquest es molt mes barat i es idèntic al de Nippy Normans.
http://cgi.ebay.com/ebaymotors/MAIER-RE ... 45fa098689
Algú s'apunta a una compra conjunta?
Algú s'apunta a una compra conjunta?
Perebi l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. abr. 23, 2011 11:39 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Perebi
- Presentats
Perebi l’ha editat per darrera vegada el dia: dg. abr. 24, 2011 12:11 am, en total s’ha editat 1 vegada.
- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
[quote user="PEREBI" post="166671"]Aquest es molt mes barat i es idèntic al de Nippy Normans.
Algú s'apunta a una compra conjunta?[/quote]
Perebi, vigila que aquest pas de roda no és com el que porto jo, aquest protegeix més aviat l'amortidor .... ;)
M'he fiat que també portes un protector de radiador ... realment el noi que te l'ha venut la tenia molt mimada.
V'sss
GeSus
Perebi, vigila que aquest pas de roda no és com el que porto jo, aquest protegeix més aviat l'amortidor .... ;)
M'he fiat que també portes un protector de radiador ... realment el noi que te l'ha venut la tenia molt mimada.
V'sss
GeSus
Gas a la burra!!!
- Perebi
- Presentats
[quote user="Jesus GS" post="166716"][quote user="PEREBI" post="166671"]Aquest es molt mes barat i es idèntic al de Nippy Normans.
V'sss
GeSus[/quote]
Jesus, he llegit les opinions del ususaris d'un altre fòrum amb aquest parafangs i estan molt contents.
En quant la moto, amb això de la S, Santa i els compromisos familiars, no tinc massa temps ni per mirar-la, però cada dia descobreixo coses noves, he, he, avui he vist el top pel cardan de Touratech.
Conec la historia del que la tenia (me la reservo en public) i se que se la va fer al seu gust, però les circumstancies fan que no la fes servir i per això s'ha desfet d'ella, amb molt de mal de cor.
V'sss
GeSus[/quote]
Jesus, he llegit les opinions del ususaris d'un altre fòrum amb aquest parafangs i estan molt contents.
En quant la moto, amb això de la S, Santa i els compromisos familiars, no tinc massa temps ni per mirar-la, però cada dia descobreixo coses noves, he, he, avui he vist el top pel cardan de Touratech.
Conec la historia del que la tenia (me la reservo en public) i se que se la va fer al seu gust, però les circumstancies fan que no la fes servir i per això s'ha desfet d'ella, amb molt de mal de cor.
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Ei, felicitats pel canvi de moto !
Quan canviarem el nom del fòrum afegint-hi un parell de consonants més (gs per exemple) :mrgreen:
Quan canviarem el nom del fòrum afegint-hi un parell de consonants més (gs per exemple) :mrgreen:
- Perebi
- Presentats
[quote user="Ramon" post="166824"]Ei, felicitats pel canvi de moto !
Quan canviarem el nom del fòrum afegint-hi un parell de consonants més (gs per exemple) :mrgreen:[/quote]
Gràcies Ramon. Conyes a banda, potser hauríem d'obrir un sub-fòrum BMW (per no dir exclusiu GS), he, he.
Quan canviarem el nom del fòrum afegint-hi un parell de consonants més (gs per exemple) :mrgreen:[/quote]
Gràcies Ramon. Conyes a banda, potser hauríem d'obrir un sub-fòrum BMW (per no dir exclusiu GS), he, he.
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="PEREBI" post="166842"]
Gràcies Ramon. Conyes a banda, potser hauríem d'obrir un sub-fòrum BMW (per no dir exclusiu GS), he, he.[/quote]
Si, home!! I el 10% que no en portem no podrem dir ni opinar res, oi???
Au veeeeeeeeeessss!!!! :lol:
Gràcies Ramon. Conyes a banda, potser hauríem d'obrir un sub-fòrum BMW (per no dir exclusiu GS), he, he.[/quote]
Au veeeeeeeeeessss!!!! :lol:

- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
[quote user="Ramon" post="166824"]Quan canviarem el nom del fòrum afegint-hi un parell de consonants més (gs per exemple) :mrgreen:[/quote]
Mira jo ja m´he transformat tant al mon BMW..que ara sempre firmo aixi els mails..
Jordi_GS
PD: abans també ho feia ;)
Mira jo ja m´he transformat tant al mon BMW..que ara sempre firmo aixi els mails..
Jordi_GS
PD: abans també ho feia ;)
Ex ...moltes coses
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="Steelman" post="166852"]
Jordi_GS
[/quote]
Ostres, jo puc signar Antoni_PP
:tremolant
Jordi_GS
[/quote]
:tremolant

- Perebi
- Presentats
[quote user="Randy-650" post="166851"][quote user="PEREBI" post="166842"]
Au veeeeeeeeeessss!!!! :lol:[/quote]
Home, mirar i admirar no te preu, para todo lo demás, Mastercard, he, he, heeeee.......
Au veeeeeeeeeessss!!!! :lol:[/quote]
Home, mirar i admirar no te preu, para todo lo demás, Mastercard, he, he, heeeee.......
- Jesus
- Presentats
- Entrades: 3584
- Membre des de: dj. feb. 04, 2010 10:55 am
- Ubicació: Sant Feliu de Guíxols - GIRONA
[quote user="Randy-650" post="166853"][quote user="Steelman" post="166852"]
Jordi_GS
[/quote]
:tremolant[/quote]
:eyes :eyes :eyes ???
Jordi_GS
[/quote]
:tremolant[/quote]
:eyes :eyes :eyes ???
Jesus l’ha editat per darrera vegada el dia: dl. abr. 25, 2011 10:45 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
Gas a la burra!!!