Roma!
Moderador: Airald
- 650X
- Moderador de MTC
- Entrades: 2247
- Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
- Ubicació: Folgueroles
- Contacta:
Roma!
:???: n'hi ha que no hem nascut per circular per Roma, segurament jo en soc un d'ells... que els Italians condueixen a la seva, ja es conegut, però aquest cop casi he tirat la tovallola i per poc no decideixo aparcar i agafar un taxi cap a l'hotel :crys
Hora punta de la tarda, (19h) dia de la conmemoració de la Unità d'Itàlia (25 Abril) dilluns de Pascua (tot hi ajuda), hem sortit del centre, molt a prop del Coliseo i s'ha posat a ploure, el que entenem com a caos circulatori ha esdevingut una batalla campal entre turistes xops, cotxes obviant qualsevol codi de circulació, els scoters italians i jo, amb maletes, passatger i en una ciutat desconeguda. Per posar algún alicient més puc dir que le llambordes molles son terribles, el casc s'ha començat a entelar i he deixat de poder veure bé les vies dels tramvies, diooooooooos!!! els Italians adelanten per qualsevol lloc, en un carrer de dos carrils hi fan tres files, i els semafors pasen a ser pures llums ornamentals.
A l'hotel si està molt bé, però no em rendeixo. Demà per tornar a Roma em vestiré de Centurió, i em dedicaré a buscar a l'Ebay les punxes que portaven a les rodes els carros de Ben Hur a veure si les hi puc posar a la Gs. :mrgreen:
Salutti a tutti!
Hora punta de la tarda, (19h) dia de la conmemoració de la Unità d'Itàlia (25 Abril) dilluns de Pascua (tot hi ajuda), hem sortit del centre, molt a prop del Coliseo i s'ha posat a ploure, el que entenem com a caos circulatori ha esdevingut una batalla campal entre turistes xops, cotxes obviant qualsevol codi de circulació, els scoters italians i jo, amb maletes, passatger i en una ciutat desconeguda. Per posar algún alicient més puc dir que le llambordes molles son terribles, el casc s'ha començat a entelar i he deixat de poder veure bé les vies dels tramvies, diooooooooos!!! els Italians adelanten per qualsevol lloc, en un carrer de dos carrils hi fan tres files, i els semafors pasen a ser pures llums ornamentals.
A l'hotel si està molt bé, però no em rendeixo. Demà per tornar a Roma em vestiré de Centurió, i em dedicaré a buscar a l'Ebay les punxes que portaven a les rodes els carros de Ben Hur a veure si les hi puc posar a la Gs. :mrgreen:
Salutti a tutti!
-
- Presentats
- Entrades: 940
- Membre des de: dt. gen. 11, 2011 8:21 pm
- Ubicació: Figueres - Alt Empordà
- Contacta:
Re: Roma!
nosaltres allá vam patejar molt, moltissim!
vam fer servir autobusos, una petita linia de metro... taxis també...
pero JO NO ANIRIA per ITALIA amb el meu cotxe i menys moto...
amb un tanc, amb munició, poder si.
mai he anat amb tant de compte per travesar un carrer com a ROMA,
era un ensurt rera un altre, i no s'aturaven, malpar...
vam fer servir autobusos, una petita linia de metro... taxis també...
pero JO NO ANIRIA per ITALIA amb el meu cotxe i menys moto...
amb un tanc, amb munició, poder si.
mai he anat amb tant de compte per travesar un carrer com a ROMA,
era un ensurt rera un altre, i no s'aturaven, malpar...
By any means: Tunez-França-Egipte-Italia-Mexic-USA-Suissa-Monaco-Spain-Catalunya-Andorra-UK
"Inteligencia militar son dos términos contradictorios."
- Trencaferro
- Presentats
- Entrades: 1850
- Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
- Ubicació: Osona - Val D'Aran
Et queixes de Roma??? Però si és una ciutat amb molta educació viaria!!!!
Si et queixes d'allà, ni se t'acudeixi baixar fins a Nàpols, pot ser que allà et vingui un "sucu-trucu" quan vegis allò, ni a Estambul circulen tant malament!
Si et queixes d'allà, ni se t'acudeixi baixar fins a Nàpols, pot ser que allà et vingui un "sucu-trucu" quan vegis allò, ni a Estambul circulen tant malament!
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.
- Perebi
- Presentats
- Entrades: 717
- Membre des de: dl. feb. 07, 2011 11:39 pm
- Ubicació: Sant Andreu del Palomar
[quote user="Trencaferro" post="166972"]Et queixes de Roma??? Però si és una ciutat amb molta educació viaria!!!!
Si et queixes d'allà, ni se t'acudeixi baixar fins a Nàpols, pot ser que allà et vingui un "sucu-trucu" quan vegis allò, ni a Estambul circulen tant malament![/quote]
Hi vaig ser la darrera setmana i tot i que vaig cada tres mesos, encara al.lucino. Roma es la civilització comparat amb Nàpols.
Si et queixes d'allà, ni se t'acudeixi baixar fins a Nàpols, pot ser que allà et vingui un "sucu-trucu" quan vegis allò, ni a Estambul circulen tant malament![/quote]
Hi vaig ser la darrera setmana i tot i que vaig cada tres mesos, encara al.lucino. Roma es la civilització comparat amb Nàpols.
-
- Presentats
- Contacta:
a Napols vam agafar un ferry per anar a CAPRI... allo si que es el paradis :P
totes les botigues tenien limoncello (crec), meravellos!

ara recordo que amb els minibusos... anaven fent rally tambe els molt malpar...

totes les botigues tenien limoncello (crec), meravellos!

ara recordo que amb els minibusos... anaven fent rally tambe els molt malpar...

Koper l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. abr. 26, 2011 12:46 am, en total s’ha editat 1 vegada.
By any means: Tunez-França-Egipte-Italia-Mexic-USA-Suissa-Monaco-Spain-Catalunya-Andorra-UK
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Roma no es res!!!
Despers d´haver entrat fins al centre de Marrakesh o d´Istanbul, ja no em fan por els italians ni els portuguessos (bé, aquests ultimes nomes em fan rabia un parell ;) )
Despers d´haver entrat fins al centre de Marrakesh o d´Istanbul, ja no em fan por els italians ni els portuguessos (bé, aquests ultimes nomes em fan rabia un parell ;) )
Ex ...moltes coses
- Minino
- Presentats
- Entrades: 1454
- Membre des de: dt. oct. 27, 2009 8:43 pm
- Ubicació: Cerdanyola del Valles - Andres
:D :D Roma és mol divertida i sobre tots si vas amb un trahiler que com per fer la maniobra ocupen un carril et porten al colisuen i et llencen als lleons. Molt ben organitzat el tenen quan en un semàfor de dos carrils es formen sis en primera línia i no diguis res que els és igual "es van fins el carril contrari del tot, això és el més normal del món-a Itàlia-" :tremolant
:enfaduu :enfaduu Però és més divertit en Sicília en ciutats grans com Palerm i Catània que el que són els intermitents no existeixen però el pitoooooooo :enfaduu
:enfaduu :enfaduu Però és més divertit en Sicília en ciutats grans com Palerm i Catània que el que són els intermitents no existeixen però el pitoooooooo :enfaduu
___________________ NORDKAPP 2009 ...... SCOTLAND 2010 ...... ELS ALPS 2011 ......... SARD/CÒRS 2012 ..

- Perebi
- Presentats
- Entrades: 717
- Membre des de: dl. feb. 07, 2011 11:39 pm
- Ubicació: Sant Andreu del Palomar
A Nàpols, Palerm, Catània i aquestes ciutats del sud el mes divertit es veure les motos amb 3 persones, sense casc, circulant pel carril contrari i el que porta la moto parlant pel mòbil. Jo ho he vist i ho tinc filmat.
Però a Milà, que ja son mes "civilitzats" fa feredat com condueixen.
Però a Milà, que ja son mes "civilitzats" fa feredat com condueixen.
-
- Presentats
- Contacta:
jo la mes heavy que he vist es el CAIRO
per travesar la ciutat 2,5 hores
en comptes d'intermitents fan servir el claxon! (a Tunez també pero mes light)
a la nit no posen els llums, perque, diuen, ja hi han les faroles!
ah, allá hi han tots els cotxes que hi havia aqui als 50-60-70's
no veus practicament bmw, audi o mercedes
totes les motos son de uns 125 o 200 cm3
ni una honda, yamaha... bmw ni parlar-ne!
i practicament no tenen policia de trafic, o municipals, si mes no... NO ELS VEUS!
sembla un acudit dolent
aixo si, si passejes per els monuments mes famosos o per zones turistiques,
tot ple de polis amb metralleta.
per travesar la ciutat 2,5 hores
en comptes d'intermitents fan servir el claxon! (a Tunez també pero mes light)
a la nit no posen els llums, perque, diuen, ja hi han les faroles!
ah, allá hi han tots els cotxes que hi havia aqui als 50-60-70's
no veus practicament bmw, audi o mercedes
totes les motos son de uns 125 o 200 cm3
ni una honda, yamaha... bmw ni parlar-ne!
i practicament no tenen policia de trafic, o municipals, si mes no... NO ELS VEUS!
sembla un acudit dolent
aixo si, si passejes per els monuments mes famosos o per zones turistiques,
tot ple de polis amb metralleta.
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Pensava que els italians anaven com bojos per les carreteres però no, en general van força bé si obviem que les ratlles continues (i doble continues) només hi son per «marcar l'eix de la carretera» :roll:
A les ciutats si que és més caòtic i els «motorinos» se't colen per tot arreu, es clar que no he estat a Roma ni Nàpols ni Palerm.
A les ciutats si que és més caòtic i els «motorinos» se't colen per tot arreu, es clar que no he estat a Roma ni Nàpols ni Palerm.
- 650X
- Moderador de MTC
- Entrades: 2247
- Membre des de: dl. gen. 10, 2011 5:21 am
- Ubicació: Folgueroles
- Contacta:
Els humans ens acostumem a tot, sols espero que quan torni els mossos ho entenguin que tindré Jet-lag circulatori. Avui anant a Tívoli a l'autovia amb tots els cotxes amb retencions les motos utilitzaven el voral dret a velocitats de 100 o 110. Evidentment la tentació ha pogut amb mi i m'hi he posat.
Només he durat un parell de minuts, ja que s'ha posat a ferme llums un alfa 156 blau amb una llumeta blava a sobre, acollonit he tornat a les files aburrides i ell a la seva, i tots tan amics.
Em comença a agradar Itàlia.
Salutti! :D
Només he durat un parell de minuts, ja que s'ha posat a ferme llums un alfa 156 blau amb una llumeta blava a sobre, acollonit he tornat a les files aburrides i ell a la seva, i tots tan amics.
Salutti! :D
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
[quote user="650X" post="167100"]Els humans ens acostumem a tot, sols espero que quan torni els mossos ho entenguin que tindré Jet-lag circulatori. Avui anant a Tívoli a l'autovia amb tots els cotxes amb retencions les motos utilitzaven el voral dret a velocitats de 100 o 110. Evidentment la tentació ha pogut amb mi i m'hi he posat.
Salutti! :D[/quote]
Al voral de autopistes/autovies cal anar en compte que hi pot haver força porqueria.
Jo fa un parell de dies vaig punxar en una autopista francesa després de fer una pila de quilòmetres pel voral :halfcry
Salutti! :D[/quote]
Al voral de autopistes/autovies cal anar en compte que hi pot haver força porqueria.
Jo fa un parell de dies vaig punxar en una autopista francesa després de fer una pila de quilòmetres pel voral :halfcry
-
- Presentats
- Contacta:
la poli italianaaaa... deu n'hi do!