[quote user="Trencaferro" post="167093"]
Si, d'aquest mateix. Ja el coneixies???[/quote]
Fa cosa d'un mes em sembla que ja hi era, si no vaig equivocat. El meu germà té una caseta a Suterranya i hi vaig sovint per aquella zona.
Situació De Nous Radars I Reflexió.
Moderador: Airald
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
Re: Situació De Nous Radars I Reflexió.

- Trencaferro
- Presentats
- Entrades: 1850
- Membre des de: ds. abr. 17, 2010 2:13 pm
- Ubicació: Osona - Val D'Aran
[quote user="Randy-650" post="167082"][quote user="Trencaferro" post="167081"]Ja n'he vist un de nou!!!!
[/quote]
Jo cada vegada que surto a fer una volta en veig un de nou.
[/quote]
Carai, quin olfacte i vista que tens. Aquesta tardor hem d'anar a caçar bolets junts, a veure si et passa igual!!! ;)
[/quote]
Jo cada vegada que surto a fer una volta en veig un de nou.

Carai, quin olfacte i vista que tens. Aquesta tardor hem d'anar a caçar bolets junts, a veure si et passa igual!!! ;)
Les distraccions són un luxe que els moteros no ens podem permetre.
- nargoni
- Presentats
- Entrades: 25
- Membre des de: dv. ago. 14, 2009 11:29 am
[quote user="Trencaferro" post="167093"][quote user="Randy-650" post="167089"]Per cert, parles d'aquest?
[/quote]
La setmana passada encara estava precintat (per cert son de INDRA).
El tram Pobla-Tremp només te 3 llocs amb discontinua en sentit Tremp, i si enganxes algú a 70 et pot agafar un cobriment. I si diguessis que és un tram molt revirat, però és que hi han rectes de centenars de metres.... això si, amb una perfecta doble contínua. Excepte a la baixada on han posat el radar, quina casualitat.
I parlant de radars, El que hi ha sortint de Coll de Nargó cap a Oliana segueix sense res a dins des del primer dia. No tenen energia elèctrica encara. La resta de la zona (Organya, Adrall, Bassella, Prullans, Martinet) funcionen perfectament.

La setmana passada encara estava precintat (per cert son de INDRA).
El tram Pobla-Tremp només te 3 llocs amb discontinua en sentit Tremp, i si enganxes algú a 70 et pot agafar un cobriment. I si diguessis que és un tram molt revirat, però és que hi han rectes de centenars de metres.... això si, amb una perfecta doble contínua. Excepte a la baixada on han posat el radar, quina casualitat.
I parlant de radars, El que hi ha sortint de Coll de Nargó cap a Oliana segueix sense res a dins des del primer dia. No tenen energia elèctrica encara. La resta de la zona (Organya, Adrall, Bassella, Prullans, Martinet) funcionen perfectament.
- Jordipm
- Presentats
- Entrades: 268
- Membre des de: dg. feb. 22, 2009 12:24 am
- Ubicació: Sant Sadurní d'Anoia
Entre Biosca i Tora a la c-1412a he observat que n'hi ha un alimentat per energia solar i possiblement eolica.
Jordipm l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. abr. 27, 2011 3:09 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Joan XT
- Presentats
- Entrades: 2641
- Membre des de: dc. des. 31, 2008 9:27 pm
- Ubicació: LA FIGUEROSA-URGELL
[quote user="Jordipm" post="167215"]Entre Biosca i Tora a la c-1412a he observat que n'hi ha un alimentat per energia solar i possiblement eolica.[/quote]
Si, va ser anunciat per tv3 a bombo i platerets :Saltant .
Si, va ser anunciat per tv3 a bombo i platerets :Saltant .
DEIXA´M PASSAR QUE SÓC DE CERVERA .... FORÇA 93