Guaiteu, guaiteu... ja sona la campana...
Ja m'han près la idea...
http://www.motofan.com/noticias/el-mund ... n-tve/5438
¿El Mundial De Superbike En TVE?
Moderador: Airald
-
- Presentats
- Entrades: 2432
- Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
- Ubicació: L'Empordà
-
- Presentats
- Entrades: 940
- Membre des de: dt. gen. 11, 2011 8:21 pm
- Ubicació: Figueres - Alt Empordà
- Contacta:
Re: ¿El Mundial De Superbike En TVE?
By any means: Tunez-França-Egipte-Italia-Mexic-USA-Suissa-Monaco-Spain-Catalunya-Andorra-UK
"Inteligencia militar son dos términos contradictorios."
"Inteligencia militar son dos términos contradictorios."
- nargoni
- Presentats
- Entrades: 25
- Membre des de: dv. ago. 14, 2009 11:29 am
L'any que van fer les WSBK a la siete, anava boig buscant els horaris de les carreres, i per veure-les entremig del granhermano ... un calvari.
Tant que vaig pensar en agafar l'eurosport, però jo soc de no pagar quotes.
Vaig mirar si en algun canal de satelit les feien en obert, i vaig trobar un canal (la7) italià que les feia per la TDT. Vaig pensar que no hi havia res a fer, però a Italia son espavilats, i per cobrir tot el territori en lloc de posar centenars de reemissors, ho fan via satel.lit.
I La7 funciona per la TDTSAT italiana. Vaig buscar la manera de veure el canal i fa falta un receptor amb una tarja (com el digital+) que només es ven allà, en teoria.
Si busqueu al EBAY els trobareu per uns 100€ amb tarja inclosa. Només us faltaran dues coses, una parabòlica mirant al satelit HOTBird, i un "codice fiscale" italià. El primer és fàcil, i el segon també, si coneixeu algú italià ;)
Aquesta és la segona temporada que veig així, per tant ja he amortitzat el cost del sistema.
Ara, a més, tinc un disc dur que ho grava, per poder fer-me els DVD i veure les carreres tranquil.lament.
PD: la TV italiana és més cutre que la castellana... que ja és difícil.
Tant que vaig pensar en agafar l'eurosport, però jo soc de no pagar quotes.
Vaig mirar si en algun canal de satelit les feien en obert, i vaig trobar un canal (la7) italià que les feia per la TDT. Vaig pensar que no hi havia res a fer, però a Italia son espavilats, i per cobrir tot el territori en lloc de posar centenars de reemissors, ho fan via satel.lit.
I La7 funciona per la TDTSAT italiana. Vaig buscar la manera de veure el canal i fa falta un receptor amb una tarja (com el digital+) que només es ven allà, en teoria.
Si busqueu al EBAY els trobareu per uns 100€ amb tarja inclosa. Només us faltaran dues coses, una parabòlica mirant al satelit HOTBird, i un "codice fiscale" italià. El primer és fàcil, i el segon també, si coneixeu algú italià ;)
Aquesta és la segona temporada que veig així, per tant ja he amortitzat el cost del sistema.
Ara, a més, tinc un disc dur que ho grava, per poder fer-me els DVD i veure les carreres tranquil.lament.
PD: la TV italiana és més cutre que la castellana... que ja és difícil.
-
- Presentats
- Entrades: 2432
- Membre des de: dc. gen. 12, 2011 6:00 pm
- Ubicació: L'Empordà
O truquem al Berlusconi, que li va la festa...
Chi vediamo
Chi vediamo
- Javihospitalet
- Presentats
- Entrades: 757
- Membre des de: dl. gen. 08, 2007 10:39 am
- Ubicació: l'Hospitalet de l'Infant
Para los que disfruaies de estas carreras ya estan a la venta en Motorland el 17, 18 y 19 de junio y hay una opcion por 45 euros de Entrada + acceso a Paddock + una vuelta al circuito con la moto propia despues del evento :lol:
FUENTE
FUENTE
Javihospitalet l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. abr. 27, 2011 4:58 pm, en total s’ha editat 1 vegada.