M´he pasat al costat fosc
Moderador: Airald
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
Re: M´he Pasat Al Costat Fosc
[quote user="PEREBI" post="167430"]L'enveja es molt dolenta. Els de la cetrilleres son així :twisted:[/quote]
Bones!!!
Els de la GS també acostumeu a portar setrilleres... encara que no tingueu cadena! :twisted: :twisted: :twisted:
Fins aviat!
Bones!!!
Els de la GS també acostumeu a portar setrilleres... encara que no tingueu cadena! :twisted: :twisted: :twisted:
Fins aviat!

- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="PEREBI" post="167430"]L'enveja es molt dolenta. Els de la cetrilleres son així :twisted:[/quote]
Realment creus que els que no tenim/portem BMW tenim enveja
dels que en teniu/porteu?

- Perebi
- Presentats
- Entrades: 717
- Membre des de: dl. feb. 07, 2011 11:39 pm
- Ubicació: Sant Andreu del Palomar
[quote user="Carles" post="167433"][quote user="PEREBI" post="167430"]L'enveja es molt dolenta. Els de la cetrilleres son així :twisted:[/quote]
Bones!!!
Fins aviat![/quote]
Pel pa amb tomaquet :lol:
Bones!!!
Fins aviat![/quote]
Pel pa amb tomaquet :lol:
- Perebi
- Presentats
[quote user="Randy-650" post="167436"][quote user="PEREBI" post="167430"]L'enveja es molt dolenta. Els de la cetrilleres son així :twisted:[/quote]
[/quote]
Realment creus que jo crec que ens teniu enveja? :mrgreen:
Realment creus que jo crec que ens teniu enveja? :mrgreen:
- Randy-650
- Presentats
- Entrades: 14288
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
- Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n
[quote user="PEREBI" post="167440"]
Realment creus que jo crec que ens teniu enveja? :mrgreen:[/quote]
I a mi que m'expliques, per això pregunto. :razz:
I a mi que m'expliques, per això pregunto. :razz:

- Perebi
- Presentats
[quote user="Randy-650" post="167441"][quote user="PEREBI" post="167440"]
I a mi que m'expliques, per això pregunto. :razz:[/quote]
I jo responc. :shock:
I a mi que m'expliques, per això pregunto. :razz:[/quote]
I jo responc. :shock:
- Perebi
- Presentats
El que comença en una aparent broma (de dubtos gust?) i segueix com una broma, de vegades deriva en uns “piques” innecessaris entre encadenats i cardanitzats.
He tingut 27 motos propies des dels 12 anys (amb un “parón” de uns 20 anys). Compto amb qualsevol dispositiu amb motor i dues rodes. Les motos han estat de lo mes variopintes que us podeu imaginar. Tinc la llista. Canviaba molt, però molt sovint de maquina.
Doncs bé, fins la R12R, que la vaig comprar al gener d’enguany, no havia tingut mai cap BMW. No em sento ni em considero diferent per aquest fet. Hauria pogut escollir una Deauville o una VFR que ves per on, també tenen cardan o una V-Strom o una Gesita o una F800GS o una Triumph Tiger 800, aquestes darreres totes amb cadena i totes que m’agradaven.
Si algú pensa que pel fet de tenir una BMW em sento diferent o superior, no em coneix prou.
Si algú realment te aquest sentiment pel fet de tenir una BMW, es un pobre d’esperit. Te els calers per pagarla (o no), però no te res mes.
I per cert, estic molt feliç de no haver d’anar amb la p..a cetrillera, que ja ho vaig fer molts anys.
Steelman, perdona per embrutar el teu post. :oops:
He tingut 27 motos propies des dels 12 anys (amb un “parón” de uns 20 anys). Compto amb qualsevol dispositiu amb motor i dues rodes. Les motos han estat de lo mes variopintes que us podeu imaginar. Tinc la llista. Canviaba molt, però molt sovint de maquina.
Doncs bé, fins la R12R, que la vaig comprar al gener d’enguany, no havia tingut mai cap BMW. No em sento ni em considero diferent per aquest fet. Hauria pogut escollir una Deauville o una VFR que ves per on, també tenen cardan o una V-Strom o una Gesita o una F800GS o una Triumph Tiger 800, aquestes darreres totes amb cadena i totes que m’agradaven.
Si algú pensa que pel fet de tenir una BMW em sento diferent o superior, no em coneix prou.
Si algú realment te aquest sentiment pel fet de tenir una BMW, es un pobre d’esperit. Te els calers per pagarla (o no), però no te res mes.
I per cert, estic molt feliç de no haver d’anar amb la p..a cetrillera, que ja ho vaig fer molts anys.
Steelman, perdona per embrutar el teu post. :oops:
- Carles
- Presentats
- Entrades: 3743
- Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:06 pm
Re: M´he pasat al costat fosc
Bones!!!
Perebi, des d'un principi sabia que tot era broma, tant per la teva part com pel Randy i meva... només intentava seguir amb la conya de l'oli i el cardan que tant joc dona! Tornem al mateix problema de sempre, costa escriure amb segons quina intenció, i el més difícil és que el lector sàpiga llegir-ho amb la mateixa intenció... :???: :???:
Fins aviat!
Perebi, des d'un principi sabia que tot era broma, tant per la teva part com pel Randy i meva... només intentava seguir amb la conya de l'oli i el cardan que tant joc dona! Tornem al mateix problema de sempre, costa escriure amb segons quina intenció, i el més difícil és que el lector sàpiga llegir-ho amb la mateixa intenció... :???: :???:
Fins aviat!

- Perebi
- Presentats
[quote user="Carles" post="167450"]Bones!!!
Perebi, des d'un principi sabia que tot era broma, tant per la teva part com pel Randy i jo... només intentava seguir amb la conya de l'oli i el cardan que tant joc dona! Tornem al mateix problema de sempre, costa escriure amb segons quina intenció, i el més difícil és que el lector sàpiga llegir-ho amb la mateixa intenció... :???: :???:
Fins aviat![/quote]
Era no mes aclaridor, per si els dubtes, que si no et coneixen prou, de vegades pot semblar que es de veritat.
Omple be el setrill :lol:
Perebi, des d'un principi sabia que tot era broma, tant per la teva part com pel Randy i jo... només intentava seguir amb la conya de l'oli i el cardan que tant joc dona! Tornem al mateix problema de sempre, costa escriure amb segons quina intenció, i el més difícil és que el lector sàpiga llegir-ho amb la mateixa intenció... :???: :???:
Fins aviat![/quote]
Era no mes aclaridor, per si els dubtes, que si no et coneixen prou, de vegades pot semblar que es de veritat.
Omple be el setrill :lol:
- STELVIO 00
- Presentats
- Entrades: 6111
- Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
- Ubicació: Barcelona
- Contacta:
- Perebi
- Presentats
[quote user="STELVIO 00" post="167456"]I jo que os conec als tres............................ :b9 :b9 :b9[/quote]
:bow
:bow