Passo Dello Stelvio

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Passo Dello Stelvio

Entrada Autor: STELVIO 00 » dt. maig 03, 2011 11:36 pm

Imatge

Aixis estava el Passo dello Stelvio aquesta tarda a quarts de set :eyes :eyes

He tingut "morriña" ;)
STELVIO 00 l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. maig 03, 2011 11:36 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
ImatgeImatgeImatge

Pasqual
Presentats
Entrades: 2080
Membre des de: dj. jul. 09, 2009 11:20 pm
Ubicació: Garrotxa

Re: Passo Dello Stelvio

Entrada Autor: Pasqual » dt. maig 03, 2011 11:55 pm

JO TAMBÉÉÉÉÉÉÉÉÉEÉÉ´....!!! :halfcry :halfcry

Per cert, potser d'aqui uns dies hi tornaré, però hi ha una ruta que no conec i que segur tu si. Voldria arribar a GAP i d'aquí a BRIANÇON, per visitar el parc Nacional de la Vanoise. Ho coneixes? Potser hi estaré un parell o tres de dies. Algun lloc aconsellable? per visitar? per dormir? No importar acampar en un bon Hotel :lol: :lol: Entre Bourg Saint Maurice i Aosta pasant per La Thuile està obert? Així m'estalviaria Chamonix, que encara que m'agrada, el tinc una mica "repe" :lol:

Imatge

Ra-mon
Presentats
Entrades: 5102
Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
Ubicació: Vic - Osona

Entrada Autor: Ra-mon » dc. maig 04, 2011 7:16 am

[quote user="STELVIO 00" post="167966"]Aixis estava el Passo dello Stelvio aquesta tarda a quarts de set :eyes :eyes

He tingut "morriña" ;)[/quote]

Carai quanta neu, tot i que fa solet ;)

Ha de ser maco tot tant nevat, però per anar-hi fins d'aquí un mes segurament que no estarà obert :(

STELVIO 00
Presentats
Entrades: 6111
Membre des de: dv. gen. 01, 2010 8:48 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: STELVIO 00 » dc. maig 04, 2011 7:40 am

[quote user="Pasqual" post="167971"]JO TAMBÉÉÉÉÉÉÉÉÉEÉÉ´....!!! :halfcry :halfcry

Per cert, potser d'aqui uns dies hi tornaré, però hi ha una ruta que no conec i que segur tu si. Voldria arribar a GAP i d'aquí a BRIANÇON, per visitar el parc Nacional de la Vanoise. Ho coneixes? Potser hi estaré un parell o tres de dies. Algun lloc aconsellable? per visitar? per dormir? No importar acampar en un bon Hotel :lol: :lol: Entre Bourg Saint Maurice i Aosta pasant per La Thuile està obert? Així m'estalviaria Chamonix, que encara que m'agrada, el tinc una mica "repe" :lol:

[/quote]

Pasqual, t´envio mail amb "sugerencies"
ImatgeImatgeImatge

Leclerk
Presentats
Entrades: 631
Membre des de: dt. abr. 17, 2007 4:17 pm
Ubicació: Granollers

Entrada Autor: Leclerk » dc. maig 04, 2011 10:48 am

[quote user="Pasqual" post="167971"]JO TAMBÉÉÉÉÉÉÉÉÉEÉÉ´....!!! :halfcry :halfcry

Imatge[/quote]

Bones,

tingues molt present la previsió meteorologica, ja que fins a primers de juny molts ports són tancats.

L'any passat vaig ser per Briançon i voltants a finals de Maig (crec recordar que els dies 22 i 23 de Maig) i la majoria de ports tancats per la neu.

Salut.

Deivid
Presentats
Entrades: 965
Membre des de: dg. abr. 01, 2007 10:52 am
Ubicació: Sant Cugat del Vallès

Entrada Autor: Deivid » dl. maig 09, 2011 11:56 pm

Ostres......bons records !!!!!

[img align=left]http://Imatge Uploaded with ImageShack.us[/img]
Deivid l’ha editat per darrera vegada el dia: dt. maig 10, 2011 12:00 am, en total s’ha editat 4 vegades.

Respon

Torna a “General”