Impresions VFR-1200

Aquí es parla de tot el relacionat amb el món de la moto

Moderador: Airald

Respon
Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Re: Impresions VFR-1200

Entrada Autor: Randy-650 » dc. març 10, 2010 11:19 pm

[quote user="James Bond" post="111465"]

El cap de setmana passat, sense apretar-la, vaig arribar amb l'ai al cor a fer benzina quan la moto en portava 210 i ja feia estona que pampalluguejava la reserva.

[/quote]

Això vol dir que el consum és altíssim en aquesta moto, oi? Normalment a partir dels 2.000-3.000 km's ja acostumen a baixar una mica.... :roll:
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Ramon_vfr
Presentats
Entrades: 6889
Membre des de: dl. gen. 08, 2007 2:27 pm
Ubicació: Qualsevol lloc del mon, sempre en misió secreta al servei de Sa Graciosa Majestat
Contacta:

Entrada Autor: Ramon_vfr » dc. març 10, 2010 11:24 pm

[quote user="Randy-650" post="111471"] Això vol dir que el consum és altíssim en aquesta moto, oi? Normalment a partir dels 2.000-3.000 km's ja acostumen a baixar una mica.... :roll:[/quote]

Que va no gasta gens, amb 15-18 euros omples el dipòsit, amb la Pan€ gairebé necessites el doble per omplir-lo :roll: :lol:
NEVER SAY NEVER AGAIN

Imatge

Recte endavant no es pot anar gaire lluny...
El petit Princep

Randy-650
Presentats
Entrades: 14288
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 10:20 pm
Ubicació: ®Randy i Montse¶¶¶¶¶Suzuki Bandit 650 SA¶¶¶¶Castellar del Vallès-B¢n

Entrada Autor: Randy-650 » dc. març 10, 2010 11:28 pm

Doncs comparat amb la meva 650i no gasta gens la VFR.... :cool:

[quote user="Randy-650" post="110561"]

Jo, que no corro gens -ja sóc gran- en 15.000 km's porto un promig de 8,5 l/100 km....... :evil: I al principi de tenir-la, als 180 km's ja tenia que parar a fer benzina. Ara arribo als 200 ja, al canviar el filtre d'aire. :roll:[/quote]
La Bandy© (lujoisla dixit) ImatgeImatge
Fundador i soci n* 1 Jo no vaig amb BMW®©

Miquelpericas
Presentats
Entrades: 4360
Membre des de: dj. gen. 18, 2007 7:27 pm
Ubicació: Barcelona
Contacta:

Entrada Autor: Miquelpericas » dj. març 11, 2010 8:18 am

[quote user="James Bond" post="111476"][quote user="Randy-650" post="111471"] Això vol dir que el consum és altíssim en aquesta moto, oi? Normalment a partir dels 2.000-3.000 km's ja acostumen a baixar una mica.... :roll:[/quote]

Que va no gasta gens, amb 15-18 euros omples el dipòsit, amb la Pan€ gairebé necessites el doble per omplir-lo :roll: :lol:[/quote]
El doble?? :shock: :shock: :shock: Ah! És clar, que és motor de cotxe (algú encara no ha fet els deures per demostrar-ho :razz: ) i, per tant, duu diposit de cotxe. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Miquel Pericas Castarlenas (AMM nº 15257)
Honda NT700VA Deauville '06: "La Fosca"
Album de fotos

Albert
Presentats
Entrades: 7280
Membre des de: dg. gen. 07, 2007 9:42 pm
Ubicació: Tarragona

Entrada Autor: Albert » dj. març 11, 2010 9:03 am

Holaaaa,

[quote user="VicBo" post="111436"]
Jo només et volia demanar una cosa, si el cansament dels canells va ser només durant la tarda del dissabte podriem pensar que era degut al fet de recolzar-se la Sra. sobre teu? Arran de la posició del seient del darrera és una història bastant frequent.
Ja m'ho diras.
[/quote]

He de fer una petita correcció arran del tema del cansament dels canells. Cal dir que nomes vaig tenir molt carregat el canell esquerra, no el dret.
Després de la primera sortida del dissabte vaig corregir la posició de les manetes de fre i embragatge, baixant-les tot el que donava, en principi no ho vaig notar per que la segona sortida del dissabte va ser la que vaig fer amb la Carme al darrera i possiblement vaig acabar de carregar el braç per l’esforç suplementari d’aguantar el pes de tots dos en les frenades, fins al punt de que a la nit vaig posar el braç amb aigua calenta i sal una estona, doncs em feia por no poder sortir com cal el dia següent.
El diumenge vaig notar unes lleugeres molèsties al principi, però a la vaig tenir el braç esquerra i el canet calents ja no vaig tornar a notar cap mes molèstia en tot el dia, i el dilluns ja no ho recordava.

Podria ben ser que tot el mal fos per una posició massa alta de la maneta d’embragatge que em feia treballar la ma, el canell i el braç esquerra de forma massa forçada cada vegada que feia força amb els dits sobre la maneta, i t’asseguro que ho vaig fer moltes vegades!!!

:| :| :|
Sort,

Albert
Presentats

Entrada Autor: Albert » dj. març 11, 2010 9:08 am

Holaaaaa,

[quote user="Kel" post="111437"]Merci Albert per les explicacions i veig que el "cuc", ja el tens a dins ;)[/quote]

El “cuc” ja el tenia a dins des que el Ramon va començar a dir que s’havia enamorat!!!

Però tranquil que em sembla que el tinc dominat i, de moment, no anirem a mes, entre altres motius per que la meva economia actual no m’ho permet, i això es una raó força important a l’hora d’anar a un concessionari!!!

:crys :cool: ;)
Sort,

Albert
Presentats

Entrada Autor: Albert » dj. març 11, 2010 9:14 am

Holaaaaa,

[quote user="Ra-mon" post="111449"]Molt bona l'explicació Albert.
A part dels canells masegats, i l'esquena què ? Acostumat a anar més dret. no es carrega l'esquena ?[/quote]

No he tingut cap problema amb l’esquena ni amb la ronyonada, potser amb tirades mes llargues em sortiria el problema però amb que jo li vaig fer amb els dos dies no vaig notar cap molèstia.
Pel que fa als canells només vaig masegar el canell esquerra, i l’explicació potser la tens en la explicació que li he donat al VicBo.

:oops: :oops: :oops:
Sort,

Albert
Presentats

Entrada Autor: Albert » dj. març 11, 2010 9:23 am

Holaaaaa,

[quote user="James Bond" post="111465"]
.... llevat de que per a mi els 230 quilòmetres d'autonomia son inimaginables.

El cap de setmana passat, sense apretar-la, vaig arribar amb l'ai al cor a fer benzina quan la moto en portava 210 i ja feia estona que pampalluguejava la reserva.
[/quote]

El dissabte a la tarda vaig omplir el dipòsit desprès de fer uns 235 Km. i van entrar-hi 15,65 l. de benzina. Si no ho faig malament això representa un consum de 6,66 als 100 km. que no em sembla gens exagerat tot i que no hagi forçat gens el motor, i mes si tenim en compte que la majoria la vaig fer amb la Carme al darrera.

;) ;) ;)
Sort,

Albert
Presentats

Entrada Autor: Albert » dj. març 11, 2010 3:19 pm

Holaaaaa,

[quote user="Randy-650" post="111471"][quote user="James Bond" post="111465"]

[/quote]

Això vol dir que el consum és altíssim en aquesta moto, oi? Normalment a partir dels 2.000-3.000 km's ja acostumen a baixar una mica.... :roll:[/quote]

Després de repassar tot el quilometratge que vaig fer i la benzina que hi vaig posar em surt això:

Dissabte al mati: Vaig omplir el dipòsit però com no se quanta benzina hi havia abans no serveixen de referència els 83.5 km que vaig fer.

Dissabte a la tarda: torno a omplir el dipòsit amb 15,65 l. desprès de 235 km.

Dilluns al matí: omplo el dipòsit abans de tornar-la amb 16.49 l. desprès de 231,6 km.

En total tinc controlats 32,14 l. per fer 466,6 km que si no vaig errat representa un consum de 6,89 l cada 100 km. No em sembla en cap moment un consum excessiu per aquesta moto tenint en compte que el diumenge si que la vaig forçar una miqueta mes.

;) ;) ;)
Sort,

Oscar
Presentats
Entrades: 1616
Membre des de: dt. jul. 17, 2007 8:45 pm
Ubicació: montroig de Segarra

Entrada Autor: Oscar » dj. març 11, 2010 3:41 pm

La veritat és que no veig res excepcional en el consum.Ho veig força controlat
pel tipus de moto que és.Jo l veritat és que ,sense res a veure,la meva en tirades
per autovia de 600 o 1000 kms,ha fet una mitja d´uns 6l,per tant,aquest consum
en la VFR està però que molt be :shock:
Que gran aquest de Bilbao

Imatge

Kpeps
Presentats
Entrades: 8196
Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
Ubicació: Manresa

Entrada Autor: Kpeps » dj. març 11, 2010 4:18 pm

jo tambe veig el consum correcte,igual que la meva K (sembla que en parlis)
James no la facis correr tant :sado :sado ;) ;)
Imatge

Digamjordi
Presentats
Entrades: 884
Membre des de: dg. nov. 02, 2008 10:51 am
Ubicació: Barcelona

Entrada Autor: Digamjordi » dg. març 14, 2010 5:49 pm

Ja no fa falta llegir Solo Moto, només cal esperar que algú provi una moto.....
Compartir la carretera

Tramunt
Presentats
Entrades: 84
Membre des de: dl. set. 07, 2009 12:08 am
Ubicació: entre VallesOcc. i Anoia

Entrada Autor: Tramunt » dt. maig 10, 2011 5:31 pm

rescato aquest post....,

aquest passat capde vaig poder provar jondas, l’honda day, vaig provar un cbf1000f, carai quina finura de moto, i com que mig plovia per Barcelona, molta gent no va venir, vaig poder provar també una vfr1200 amb el canvi robotitzat de doble embrague que també pot anar en mode automatic.

Resum de l’experiència: no em va impressionar, al contrari que em va passar al provar per primer cop un cotxe amb un sistema de canvi similar ( ara tinc una llauna amb canvi DSG )

En mode automatic, sempre va a buscar l’ofegament de les marxes llargues, aquí com el cotxe, però li costava mes reduir marxes al demanar-li gas, potser era perquè estava cohibit saben que hi havien 170cv sota el meu cul, no se....

Embragant i desembragant es molt correcte, dosificable i l’arranc és suau.

El mode manual, no va mal, però necessites un circuit per disfrutar-ho, en segona, ja molt llaaaarga, si t’agrada escoltar el motor, ja es fas tot, una mica de gas en tercera i ja pots anar a la presó...., vamus que, em va sobrar motor o el canvi massa obert, potser amb una vella vfr400 m’hagués agradat el canvi aquest. Almenys segur que hagués pogut jugar i obrir gas molta mes estona........

Respon

Torna a “General”