Curset De Conducció.- Honda Institut De Seguretat
Moderador: Airald
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
Re: Curset De Conducció.- Honda Institut De Seguretat
[youtube]Ynd5sjx50a4[/youtube]
- Eva
- Presentats
- Entrades: 10516
- Membre des de: dg. març 22, 2009 8:49 pm
- Ubicació: Torroella de Montgrí
[quote user="Javihospitalet" post="168803"]Por lo que se ve la pasaron bien, pero : era una cuso de conducion o un curso de seguridad tanto activa como pasiva???
Han entrado a circuito a ver trazadas y cosas asi[/quote]
Javi, es un curso de conducción, no de pilotaje .
A diferencia del TAC donde básicamente todo lo impartimos en el circuito, aqui estuvimos en 3 tipos de pistas diferentes:
Pista asfaltada
Pista cross
Pista enduro
Probamos 3 motos diferentes y nos enseñaron su reacción .
Nuestras motos permanecieron en el parking.
Puedo asegurarte que nunco fuimos deprisa como en Castellolí, aqui es un curso más de seguridad y de forzar al màximo los límites del dia a dia.
Saludos
Han entrado a circuito a ver trazadas y cosas asi[/quote]
Javi, es un curso de conducción, no de pilotaje .
A diferencia del TAC donde básicamente todo lo impartimos en el circuito, aqui estuvimos en 3 tipos de pistas diferentes:
Pista asfaltada
Pista cross
Pista enduro
Probamos 3 motos diferentes y nos enseñaron su reacción .
Nuestras motos permanecieron en el parking.
Puedo asegurarte que nunco fuimos deprisa como en Castellolí, aqui es un curso más de seguridad y de forzar al màximo los límites del dia a dia.
Saludos
- Joanstrom
- Presentats
- Entrades: 599
- Membre des de: dl. ago. 02, 2010 6:12 pm
- Ubicació: Sant Joan de Vilatorrada
Recolzo a opinió de la Eva. Totalment recomanable.
No és un curs de velocitat però crec que vaig apendre bastant. ;)
Per cert, jo també vaig deixar el meu amor propi entre les pilotetes, de fet el que vaig deixar per terra va ser una moto, sort que no era meva :mrgreen:
Salut,
No és un curs de velocitat però crec que vaig apendre bastant. ;)
Per cert, jo també vaig deixar el meu amor propi entre les pilotetes, de fet el que vaig deixar per terra va ser una moto, sort que no era meva :mrgreen:
Salut,
- Prony
- Presentats
- Entrades: 3106
- Membre des de: dt. oct. 07, 2008 10:22 pm
- Ubicació: El Vallès Occidental
Doncs jo no vaig deixar el meu amor propi al terra i alguns fins i tot em van felicitar. :D :D :D
Ahir vaig fer uns quants quilòmetres i vaig tenir molt present els errors i males costums que em van detectar i corregir, principalment pel que fa la posició dels peus i els dits enganxats a la maneta de l'embragatge. Després de perdre'm per camins de l'entorn rural de Lleida, quan vaig arribar a casa, passant per Olesa de Montserrat i Viladecavalls, vaig poder verificar que havia arribat quasi be als límits laterals dels pneumàtics, cosa que mai m'havia passat. I el millor es que ho vaig fer sentint-me molt mes segur i confiat davant possibles obstacles.
Ara be, això de fer "brum brum" abans de cada reducció..........amb lo cara que va la benzina..... no se si podré acabar d'acostumar-me :mrgreen: :mrgreen: .
El curs no es barat i va sobrar alguna cosa al temps que hauríem d'haver aprofundit en qüestions mes importants per fer-nos veure que la moto ens permet mes marge sense que tinguem que estar tensos pensant que estem sobrepassant els límits.
Bona nit a tothom
Jordi "Prony"
Ahir vaig fer uns quants quilòmetres i vaig tenir molt present els errors i males costums que em van detectar i corregir, principalment pel que fa la posició dels peus i els dits enganxats a la maneta de l'embragatge. Després de perdre'm per camins de l'entorn rural de Lleida, quan vaig arribar a casa, passant per Olesa de Montserrat i Viladecavalls, vaig poder verificar que havia arribat quasi be als límits laterals dels pneumàtics, cosa que mai m'havia passat. I el millor es que ho vaig fer sentint-me molt mes segur i confiat davant possibles obstacles.
Ara be, això de fer "brum brum" abans de cada reducció..........amb lo cara que va la benzina..... no se si podré acabar d'acostumar-me :mrgreen: :mrgreen: .
El curs no es barat i va sobrar alguna cosa al temps que hauríem d'haver aprofundit en qüestions mes importants per fer-nos veure que la moto ens permet mes marge sense que tinguem que estar tensos pensant que estem sobrepassant els límits.
Bona nit a tothom
Jordi "Prony"