Benzina E10 A Alemania
Moderador: Airald
-
- Presentats
- Entrades: 395
- Membre des de: ds. set. 11, 2010 6:40 am
- Ubicació: Breda
Benzina E10 A Alemania
¿Algú en sap alguna cosa de la benzina nova -E10- que volta per Alemania? ¿segueixen servint la 95/98? d'aquí dues setmanes hi vaig i no vull problemes. :(
- Steelman
- Presentats
- Entrades: 14816
- Membre des de: ds. gen. 06, 2007 10:50 am
- Ubicació: Reus - CATALUNYA
- Contacta:
Re: Benzina E10 A Alemania
Segons he llegit es gasolina 95 amb un 10% d´etanol
A la majoria dels motorns no hi ha problema per posar aquesta tipus de combustible
http://www.co2-steuer.info/informatione ... chkeit.php
Nomes hi hauria problema amb motors antics que ajudaria a diluir juntes d'alumini no tractat
A la majoria dels motorns no hi ha problema per posar aquesta tipus de combustible
http://www.co2-steuer.info/informatione ... chkeit.php
Nomes hi hauria problema amb motors antics que ajudaria a diluir juntes d'alumini no tractat
Ex ...moltes coses
-
- Presentats
Algún problema amb motors "antics"? Per què?
Li dius "antiga" a la meva R80GS del 91 (amb 245.000 kms) i a la Virago del 92 de la meva parella? ;)
Li dius "antiga" a la meva R80GS del 91 (amb 245.000 kms) i a la Virago del 92 de la meva parella? ;)
- Joscoma
- Presentats
- Entrades: 70
- Membre des de: dv. juny 15, 2007 12:39 pm
- Ubicació: vic (osona)
- Contacta:
si és més barata que la portin cap a qui.o és al mateix preu?
- Sergibuda
- Presentats
- Entrades: 2075
- Membre des de: dc. juny 27, 2007 2:18 pm
- Ubicació: BCN
- Contacta:
Nosaltres en vam fer servir durant el viatge de setmana santa i no ens ha passat res. Això sí, s'avisava de la data a partir de la qual els motors estaven preparats per utilitzar-la. S'ha de dir que només la vaig fer servir en un repostatge i per error.
-
- Presentats
Acabo de saber que l'antiga ja portava un 5% d'alcohol.
Si no ho he entès malament, precissament els motors antics seríen -teòricament- els menys perjudicats. De totes maneres, els hi vàren "encalomar" sense informar.los gaire, i àra poca gent la fa servir per desinformació i desconfiança. Sembla que la retiraran.
Si no ho he entès malament, precissament els motors antics seríen -teòricament- els menys perjudicats. De totes maneres, els hi vàren "encalomar" sense informar.los gaire, i àra poca gent la fa servir per desinformació i desconfiança. Sembla que la retiraran.