Norton 961
Moderador: Airald
- Kpeps
- Presentats
- Entrades: 8196
- Membre des de: dc. oct. 14, 2009 5:41 pm
- Ubicació: Manresa
Norton 961
jo hem pregunto,com es que per aqui no es veu aquesta joia,no se el preu pero........quina maravella :eyes :eyes es veu per el video que porta material de 1ª
[youtube]OZBkjT8N3VM[/youtube]
[youtube]OZBkjT8N3VM[/youtube]
Kpeps l’ha editat per darrera vegada el dia: dc. jul. 13, 2011 11:34 pm, en total s’ha editat 1 vegada.
- Ra-mon
- Presentats
- Entrades: 5102
- Membre des de: dj. feb. 12, 2009 9:34 pm
- Ubicació: Vic - Osona
Re: Norton 961
Mmmmm, son maques ... com [url=http://]aquestes[/url]
- GRUM
- Presentats
- Entrades: 1837
- Membre des de: dg. ago. 30, 2009 4:17 pm
- Ubicació: Manresa
Ja fa un temps vaig veure per la xarxa un video comparatiu d'aquesta preciositat, la Bonneville i la Ducati Sport 100S, buff, quin fart de babejar :eyes :eyes
Son precioses, totes :eyes :eyes
Son precioses, totes :eyes :eyes
L'aprenentatge és una cosa que dura tota la vida.
Coleccionista de vivències.
Coleccionista de vivències.
- Joavel
- Presentats
- Entrades: 604
- Membre des de: dl. gen. 24, 2011 9:08 am
- Ubicació: Bigues i Riells
Sería,sense dubtar-ho, la propera moto al meu garatge...però sembla que no hi ha ningú amb la suficient visió de negoci per importarla al nostre país.
Ha estat, el meu entendre, un proyecte molt maco que quedará en un somni com a consecuencia de la p..........a crisis.
:crys :crys :crys
El preu (en Euros) està entre els 14-18000 euros. :roll:
Ha estat, el meu entendre, un proyecte molt maco que quedará en un somni com a consecuencia de la p..........a crisis.
:crys :crys :crys
El preu (en Euros) està entre els 14-18000 euros. :roll:
- Xavier
- Presentats
- Entrades: 4399
- Membre des de: dv. juny 18, 2010 4:47 pm
- Ubicació: Torelló (Osona)
Maca, maca, maca.
- Perebi
- Presentats
- Entrades: 717
- Membre des de: dl. feb. 07, 2011 11:39 pm
- Ubicació: Sant Andreu del Palomar
Jo vaig tenir una Comando de 800cc al segle passat i estava mes temps al taller que rodant. Anglesa no, gràcies.
- Joavel
- Presentats
- Entrades: 604
- Membre des de: dl. gen. 24, 2011 9:08 am
- Ubicació: Bigues i Riells
[quote user="PEREBI" post="174726"]Jo vaig tenir una Comando de 800cc al segle passat i estava mes temps al taller que rodant. Anglesa no, gràcies.[/quote]
Per sort ( o per desgràcia...) les "Angleses", al menys aquesta, ja no les fan a Anglaterra...
Només per contradir aixó que dius (i que era cert en part...) la meva Triumph Bonneville 2004, porta 85000 kms y al taller només l'ha trepitjat per les revisions "gordes".
De vegades, com diu un bon amic, NO ÉS EL CAVALL, ÉS L'INDI. :cerv
Per sort ( o per desgràcia...) les "Angleses", al menys aquesta, ja no les fan a Anglaterra...
Només per contradir aixó que dius (i que era cert en part...) la meva Triumph Bonneville 2004, porta 85000 kms y al taller només l'ha trepitjat per les revisions "gordes".
De vegades, com diu un bon amic, NO ÉS EL CAVALL, ÉS L'INDI. :cerv
- Perebi
- Presentats
- Entrades: 717
- Membre des de: dl. feb. 07, 2011 11:39 pm
- Ubicació: Sant Andreu del Palomar
[quote user="Joavel" post="174748"][quote user="PEREBI" post="174726"]Jo vaig tenir una Comando de 800cc al segle passat i estava mes temps al taller que rodant. Anglesa no, gràcies.[/quote]
De vegades, com diu un bon amic, NO ÉS EL CAVALL, ÉS L'INDI. :cerv[/quote]
Aquest indi ha tirat moltes fletxes i ha tingut/muntat mols cavalls i haig de dir que ni italianes ni angleses mai mes.
De totes formes, la meva Norton Comando 850 era de l'any 1974. Suposso que els anglessos alguna cosa hauran aprés en 30 anys. Per tant, la meva Norton no es comparable amb la teva Triumph, ni per edat ni per marca.
De vegades, com diu un bon amic, NO ÉS EL CAVALL, ÉS L'INDI. :cerv[/quote]
Aquest indi ha tirat moltes fletxes i ha tingut/muntat mols cavalls i haig de dir que ni italianes ni angleses mai mes.
De totes formes, la meva Norton Comando 850 era de l'any 1974. Suposso que els anglessos alguna cosa hauran aprés en 30 anys. Per tant, la meva Norton no es comparable amb la teva Triumph, ni per edat ni per marca.
Perebi l’ha editat per darrera vegada el dia: ds. jul. 16, 2011 10:32 pm, en total s’ha editat 2 vegades.